Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
Značka Indian predstavila najprv nový motor - najsilnejší V2 pre cruisre a hneď po tom aj nový bagger s naźvom Chalenger.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Indian najprv predstavil nový motor, ktorý nazval PowerPlus - podľa jedného modelu zo svojej histórie. Ide o moderný kvapalinou chladený motor pre veľké cruisre. Doterajší veľký motor Thunder Stroke 116 zostáva v ponuke.
Chalenger má byť novým levelom definujúcim americký bagger - viac výkonu, viac pohodlia, viac technológie. Základom je nový motor PowerPlus, ktorý má byť tým najsilnejším V2 cruiser motorom aký je momentálne v ponuke.
| Foto: | |||
![]() |
![]() |
![]() Pridaj obrázok |
|
| Všeobecné informácie: | |||
| Výrobca: | Indian | Indian | Indian |
| Model: | Challenger | FTR 1200 | FTR 1200 Rally |
| Rok: | 2020 | 2020 | 2020 |
| Novinka: | NOVINKA 2020 | ||
| Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
| Motor: | |||
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1768 ccm | 1203 ccm | 1203 ccm |
| Max. výkon: | 122.0 k (89.7 kW) / ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 178 Nm / 3800 ot. | 115 Nm / 6000 ot. | 115 Nm / 6000 ot. |
| Kompresný pomer: | 9,5 : 1 | 12.5:1 | 12.5:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 108.0 x 96.5 mm | 102 mm x 73.6 mm | 102 mm x 73.6 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | OHV (2V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
| Chladenie: | vzduchom | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | remeň | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 130 mm | 150 mm | 150 mm |
| Zdvih vzadu: | 114 mm | 150 mm | 150 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestik | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 130/60B19 66H | 120/70R19 60V | 120/70R19 60V |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 298 mm | 265 mm | 265 mm |
| Pneu vzadu: | 180/60R16 80H | 150/80R18 70V | 150/80R18 70V |
| Hmotnosť / Rozmery: | |||
| Suchá hmotnosť: | 221 kg | 221 kg | |
| Hmotnosť s náplňami: | 361 kg | ||
| Výška sedla: | 672 mm | 805 mm | 805 mm |
| Rázvor: | 1668 mm | 1524 mm | 1524 mm |
| Dĺžka: | 2501 mm | 2287 mm | 2287 mm |
| Šírka: | 1000 mm | 880 mm | 880 mm |
| Výška: | 1388 mm | 1207 mm | 1207 mm |
| Svetlá výška: | 137 mm | 183 mm | 183 mm |
| Objem nádrže: | 22.7 l | 13 l | 13 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
| Spotreba paliva: | 6 l/100km | ||
| Dojazd po rezervu: | cca 283 km | ||
| Servisný interval: | 8000 km | ||
| Doplnková výbava: | |||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | ||
| Vypínateľné ABS: | nie | ||
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | za príplatok | |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
| Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
| Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | ||
| Audio systém: | áno, v sérii | ||
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | ||
| Iná výbava: | vypletané kolesá | ||
Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať