http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

BMW inovuje roadstre S 1000 R a G 310 R pre 2021

 Zdieľať

Pridané: 03.12.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Testy a predstavenia - Predstavujeme]

S 1000 R je ľahší, so sviežim dizajnom, EURO5 motorom, odľahčenou prevodovkou, vylepšenou elektronikou či rámom "Flex Frame". 310 spĺňa EURO5 bez straty výkonu, má elektronický plyn a svieži dizajn.

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S1000R 2021: Najviac rozpoznateľná je zmena dizajnu s novým jednodielnym predným svetlometom a prišla tak o svoj typický "škuľavý" predok.

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

Motor už spĺňa EURO5 a to bez toho aby stratil niečo zo svojho výkonu. Nájdeme tu teda 165 k pri 11 000 ot. a 114 Nm pri 9 250 ot. pri skvelej hmotnosti len 199 kg. Prepracovaná bola aj prevodovka, stupne 4, 5 a 6 a tiež nová assist a anti-hop spojka. Novinkou je voliteľný systém MSR, ktorý zabraňuje šmyku zadného kolesa pri prudkom podraďovaní. Samozrejmosťou sú jazdné režimy, náklonové ABS, trakčná kontrola, komplet LED osvetlenie, 6.5 palcová TFT prístrojovka a voliteľné Pro režimy, či svietenie do zákrut.

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

Čo sa týka rámu hlavný cieľ bolo znižovanie hmotnosti. Rám a kyvka je teraz priamo odvodený z modelu RR a je aj užší v mieste sedla.

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW G 310 R 2021:

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

Aj 310-ka dostáva povinnú EURO 5 bez zmeny výkonových charakteristík: 34 koní a 28 Nm. Nájdeme tu po novom elektronický plyn a vďaka tomu aj systém automatického zvyšovania voľnobehu pri rozbehu. Nová je aj assist anti-hop spojka.

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

O osvetlenie sa stará už kompletné osvetlenie z LED a to vrátane smeroviek. Vhod prídu aj aj nastaviteľné páčky spojky aj brzdy hlavne pre jazdcov s menšími rukami. Pekným detailom je aj farebná úprava krytov motora, držaka stupačiek a zadných držadiel farbou Titanium Grey Metallic.

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

Foto:
 BMW S1000R 2021 BMW G 310 R 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWBMW
Model:S1000RG 310 R
Rok:20212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:NaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:999 ccm313 ccm
Max. výkon:164.6 k (121.0 kW) / 11000 ot.34.0 k (25.0 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:114 Nm / 9250 ot.28 Nm / 7500 ot.
Kompresný pomer:12.5:110.9:1
Vŕtanie x Zdvih:80 x 49.7 mm80.0 x 62.1 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 48 mmvstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm140 mm
Zdvih vzadu:117 mm131 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálna 4 piestikovájedno kotúčová 4-piestik
Priemer bŕzd vpredu:320 mm300 mm
Pneu vpredu:120/70 R17110/70 R 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm240 mm
Pneu vzadu:190/55 R17150/60 R 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:199 kg158.5 kg
Výška sedla:830 mm785 mm
Rázvor:1450 mm1374 mm
Dĺžka:2090 mm2005 mm
Šírka:812 mm849 mm
Objem nádrže:16.5 l11 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:143 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.2 s
Spotreba paliva:6.2 l/100km3.33 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 199 kmcca 247 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:za príplatok
Zákrutové svietenie:za príplatok
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:za príplatok
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 1/2022: 14 450 eur (M paket 2 800 eur)

Pridané: 03.12.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk