Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (25 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4
Hodnotenie: ![]() Pekny clanok. Skvela moto. Mam podobnu, ale rok 2005. Upravené 2 krát. Naposledy upravil MiroK (08.06.2008 22:43) |
Hodnotenie: ![]() takisto som prestupil na vfr 800 z horneta 600. mam sice starsi model rocnik 2001 - bez VTEC ale takisto to bol posun o dve triedy inde...co sa tyka tuhosti hlavne na krutenie je to znacne citelny rozdiel - ked zom z nostalgie sadol na hornet a trochu polietal Havran bolo to citit. |
Hodnotenie: ![]() Fajn článok. Mal som staršie modeli VFR (maximálna spokojnosť), tento model bol v užšom výbere no nakoniec som skončil u CBR 1100 XX. |
Hodnotenie: ![]() ty budes mocny chlap, ked stlacas tu spojku len jednym prstom |
Hodnotenie: ![]() Tiez ju mam doma rv 2005. a samozrejme plna spokojnost. Honda je Honda. |
Hodnotenie: ![]() ze ake krasne su tie VFRy, uz len ten Vtec mi chyba. Moja najnizsia spotreba bola 4,9 l pri 450 km vyletiku. Z toho polovica vyletiku bola cca 4,5-4,6 |
Zdravím Vás všetkých. Aby som tu nevyvolal zbytočnú polemiku ohľadom spotreby, v článku uvádzanú hodnotu som dosiahol v zábehu, pokojnou jazdou bez prudkého zrýchľovania a využívania V-TECu. Nech sa páči aktuálny výpočet spotreby: Na 5860 doteraz najazdených km som natankoval 385 litrov paliva, t.j. priemer 6,57 l/100 km. V motore je plná syntetika a tankujem výlučne V-Power 95. Podotýkam, že jazdím sám bez väčšej záťaže, športovo, plne využívam celé otáčkové pásmo teda neustále aj V-TEC, nijako sa vedome nekrotím a vonkoncom sa nesnažím jazdiť "na spotrebu". Toť vsjo. |
Hodnotenie: ![]() Krasna moto, nesiel si nahodou asi tak dva tyzdne dozadu cez Sklene Teplice smerom do Banskej Stiavnice? |
Hodnotenie: ![]() mal som ju, je to pani motorka nemam ju velmi s cim porovnavat ale zanechala vo mne najlepsie dojmy |
Hodnotenie: ![]() VFRky sa mi vždy páčili , hlavne ten zvuk V4 s karbónovými výfukmi je super.Bál by som sa jedine drahého servisu a vysokej hmotnosti .Škoda že už sa rozvody nerobia s ozubeným súkolím ,ale s rozvodovými reťazami. |
Marek750: ked presedlas z Tenere na VFR, bude sa ti zdat ako pierko |
Vidi moja XTZ má o 18kg menej ,takže také pierko to nebude .Tie VFRkilá sú zas pekne pri zemi takže ich asi tak necítiť.Pre mňa sú VFR spolu s V-Maxom motorky z najkrajším zvukom +ešte to pískanie ozubených rozvodov je nádhera |
... niekedy sa citim ako keby som jazdil na zmychacke |
Marek750: ako si napisal, VFR ma kila pri zemi, takze ich nebudes citit. Pisal som to preto, lebo ja som presadol z TDM, co je podobna Tenere, na VFR a mal som pocit, ze vazi o 50 kg menej |
Faktom je, že 5.generácia VFR t.j. 1998-2001 s rozvodom ozubenými kolesami a bez V-TEC plus 1 tlmič výfuku dolu na pravej strane je technicky niečo celkom iné ako tu opísaná 6.generácia VFR 2002-2008 s rozvodovými retiazkami, V-TECom a párom dvojitých výfukov pod riťou. Zvuk je odlišný, ale rovnako dobre rozpoznateľný a zapamätateľný. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Ridgeback (09.06.2008 16:01) |
Hodnotenie: ![]() Fajn clanok! |
Hodnotenie: ![]() Tíško závidím, je to môj sen. Aj by som menil, ale som veľmi spokojný s aktuálnou, ktorú som si vyčačkal podľa svojho gusta. Navyše by ma frajerka zabila, keby som ju predal a ona by musela sedieť v inej ako vzpriamenej polohe v geniálnom pohodlí. |
Yetti: moja zena inak ako vzpriamene na VFRe nesedi |
To je jasne, opatrnosti nikdy nie je dost, len som sa trochu cudoval, neveril som, ze ta vobec dobehnem |
Hodnotenie: ![]() hmm to vyzera paradne , az tak zacinam koketovat z myslienkov ci toto by nebolo lepsie riesenie pre mna ako cbr600rr hmmm .... hmmm ... |
Hodnotenie: ![]() aj ja by som ticho zavidel, ale uz mesiac nemusiiiim |
Hodnotenie: ![]() velmi pekná motorka, najviac sa mi lubia presne tieto typy - sportovo turistické - premna neexistuje lepsia volba |
Hodnotenie: ![]() Mam otazku.Mate namontovane padaky na VFR?Ak ano kde sa na nej montuju.Mal som dole bocne kapoty a velmi som nevidel na ne miesto bez prerobenia vyrovnavacej nadrzky chladica.Vdaka |
ja uz cca 2 roky usilovne brazdim internet a hladam padaky na VFR. Nic pouzitelne som nenasiel. Boli nejake stuple, ale trebalo vrrrtat a podla skusenosti na fore pri pade to skor poskodi ako pomoze. Takze az niekto najde nieco co funguje, tak sem s tym. Urcite mam zaujem. |
Kua chlapi, jak to hľadáte, že ste na nete nič nenašli? Treba si vygoogliť "VFR frame sliders", a nie "padáky" |
ridgeback nikto sa tu nehadal ze neexistuju padaky /stuple/ na VFR |
MiroK: milujuci motorkar si pod padajucu motorku lahne, aby sa nic nerozbilo! |
Vidicon, keď som minulý rok mazal na Hornete reťaz, podario sa mi nejako priklopiť stojan. Keď klapol o rám a došlo mi že to na mňa padá, stihol som takou odzemkovou tanečnou kreáciou strčiť pravú nohu pod moto a ľavú ruku pod karter. Ľahla do mäkkého, hlavne teda na tú ruku, stále je to na nej (ruke) poznať, Horňas ale ostal bez škrabanca ufff |
Cele mi to pride ako prudka exhibicia s naslednou onaniou pri pisani oslavnych esejov na Tvoje Honda motorky. |
Ridgeback-vdaka asi to bude najlepsia varianta |
Vidicon nojo, to pohodlie a skoro totálne bezvetrie je nezameniteľné. |
Yetti: ked som sa raz pytal kamarata, preco po kupe varadera nepredal staru CB-cku, povedal mi, ze preto, lebo na Varadere sa vobec neunavi a tym padom ho chut do jazdenia neprejde a potrebuje ist jazdit zase a este dalej. Ake to ma nasledky na volny cas a na peniaze to urcite kazdy chape |
Mnooo tak to je pravda. Tento rok uz mením druhýkrát olej a to ešte ani poriadne nezačala sezóna... |
o tych padakoch : Upravené 1 krát. Naposledy upravil milan3232 (16.06.2008 22:01) |
Hodnotenie: ![]() Clanok |
Hodnotenie: ![]() velmo pjekne vozitko |
Hodnotenie: ![]() mekna VFR-ka |
Hodnotenie: ![]() super clanok |
Hodnotenie: ![]() dufam ze sa este prihlasis a odpovies mi mi na otazku mam zaluska na VFR a chcel by som sa spytat aku mas vysku nakolko sa pokusam zistit ci ochranne plexi ma rovnaky ucinok aj pri 187 cm mojej vysky sice traz jazdim na gs 500 f kde sa o ochrane plexi da hovorit len pod prsia a zvysok hore je klasickom osede vystaveny vetru. Prave preto ma to zaujima nerad by som si kupil drahu masinu a znova sa stretol s rovnakym efektom |
Hodnotenie: ![]() Adam1985: Nemusíš sa báť, tvoja motorka sa takého veku nedožije. |