Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (32 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM Adventure 950 S - šelma po roku
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekne napisany clanok! Samotna motorka sa mi az tak velmi nepaci (mam trochu iny vkus), ale co sa mi urcite paci je to, ze si si ju upravil podla seba . A vidno, ze si na tom poriadne zapracoval (spolu s ostatnymi spominanymi). |
Hodnotenie: skvela motorka skvele upravy si asi z mala tych ktory svoju motorku naozaj vyuziju |
Hodnotenie: Zaujímavé úpravy na veľmi dobrej motorke... |
Hodnotenie: Velmi dobre pisane.Nechcem ani vediet,kolko tie upravy stali .Ale jazda to urcite dokonale kompenzuje . |
Hodnotenie: Pekne vymyslené a krásne zrealizované |
Hodnotenie: Haro si borec! Máš ju peknú a aj ju riadne využívaš. Paráda, držím palce! |
Hodnotenie: Teda sa snou hráš. Treba, hlaven keď chodíš na odľahlejšie off. Nádrž je to čo ma trebars odrádza od ukrajiny, ale Awia hovoril, že nie je problem s tankovaním. Z mastodontov na dlhé cesty necesty je to isto najlepšia voľba.Ja mám 690, úpravy len mierne vývodové kolečko z 15 na 13 zubov, je to teraz bulfozer. Tlmiče mi pustili šťavu po 2000 mojich km, ale to je skákaním cez stromy a aj ze som pri výmene prednej pneu spodky tlmičov stiahol na oske príliš k sebe. Raz ulomená spojková páčka bola 5 x drahšia ako na japonca, nech ich šlak trafí. Mám prasknutý budík, ale ukazuje. No a merovky nerieším, tie som stratil hneď prvú jazdu a to bez pádov. Spatáky som dal prec a upravil som pripevnenie ecv, povodnu sprostost som dal prec, lebo kazdy som stratil 3 ecv a kamene od kola mi rozbili vzdy podlozku pod cislo. Vyfuk som nechal povodny, elbo som v hore tichy. Mam tu motorku rad, ale proti mojej rmz 250 je to take telatecko. |
Hodnotenie: moto nou koment |
Hodnotenie: Ty si Peťo úplne regulárny úchylák |
Hodnotenie: dobré čítaníčko na robotný den, až raz budem velký a afa pojde do dochodku viem čo chcem, už dlho. Dovtedy bude snad aj na prípadný servis alebo sa honda poučí a nespraví krok jak yamaha |
Hodnotenie: Pekne . Takto to vyzera, ked architekti v krize a zime nemaju co robit! Kreslia pridavne nadrze v AutoCade ........... |
Hodnotenie: pekny clanok, pekne porobena masina |
Hodnotenie: Paráda najvymakanejšia lc8 u nás |
Haro: vyborny clanok cloveka, ktory presne vie co od stroja chce a vie ako na to. Tvoj pristup sa mi velmi paci (a asi nie iba mne). Vela stastnych kilakov. |
Hodnotenie: pekne, pekne si sikovnost sama |
Hodnotenie: Toto je opäť jeden z tých článkov, pre ktoré sa oplatí na motoride chodiť Skúsim použiť asociáciu a opäť sa uchýlim k hudbe, sorry, ale primeranejšiu som v tejto nočnej hodine nenašiel. Pre dirigenta, ktorý vie o hudbe aj viac, ako len Fas mol je celkom prirodzené, že o tesnej harmónii zbytočne nediskutuje, on ju totiž úplne prirodzene považuje za bytostnú súčasť svojej profesie. A hudobným teoretikom, ale aj všetkým analfabetom je úplná strata času vysvetľovať, čo to tesná harmónia je, aj tak ju v živote nebudú používať, im úplne postačí ku šťastiu aj Fas mol Upravené 3 krát. Naposledy upravil Romanka (25.03.2010 23:17) |
Hodnotenie: super článok s poukázaním na + aj - motorky |
Hodnotenie: Teda Haro, tento článok na mňa urobil fakt dojem A priznávam bez mučenia, že na niektoré veci sa asi budem musieť spýtať tatka Ešte som do tohoto levelu nedorástla A vidím, že nie som sama, je nás tu takých viac Upravené 1 krát. Naposledy upravil pavlinah (26.03.2010 8:31) |
Hodnotenie: Moc pěkný. Opravdu supr úprava, ale zeptám se. Není potřeba ty přídavné nádrže mít zapsané v techničáku? Zasáhl jsi do palivové soustavy motocyklu. Řešil jsi, jestli to není v rozporu se zákonem? |
Hodnotenie: dobry clanok, enduro s velkym E |
Hodnotenie: Haro s tými nádržami sa stávaš mojim hrdinom aj ja scéééém také |
skywalker - mam 173cm a je to v pohode. Zo zaciatku som veru parkrat capol na zem, lebo som nedoslapol, ale naucil som sa to predvidat a uz to vobec nevnimam. |
matus - no tak to je v poho potom, nesedel som este na LC8, treba si asi posadat na rozne masiny, vyskusat, neni to vsetko o cislach ale aj o pocitoch a zrucnosti hej. pri jazde je to fajn ale ked mas zastavit a manipulovat s takym velkym strojom v terene...na spickach to asi nieje jednoduche... |
vystupis a potlacis...je to v danej triede to najlepsie a "najlahsie" , takze vyber je jednoduchy. |
aj tak sa da... o takomto stroji mozem zatial snivat, este nisom *zrely* na takuto masinku |
Hodnotenie: uplne fantasticky clanok ...citam ...pozeram foto ...citam ...zas pozeram ...no nema to chybu,poucne,zaujimave,uz sa tesim na dalsie clanky |
Hodnotenie: Fajnove zaujimalo by ma ako sa sprava tato masina off ale ak je aspon spolky taka spickova ako styri a pola, tak to musi byt riadny narez |
Hodnotenie: Haro ani si sa nepochvalil ze takto tunis!! Prisiel by som pokukat... |
Práve som sa vrátil zo Sahary v Maroku, preto budem odpovedať na diskusii až teraz. Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (31.03.2010 1:17) |
Skajwolker: meriam 180cm, pri postávaní je vždy problém ale predsa my chceme jazdiť. A otec LC8 nebohý Fabricio Meoni meral cca 164cm a zdvihy mal 300mm!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (31.03.2010 20:52) |
btw, ak by dakto mal záujem, tak jedna (síce neupravená, ale predsa) je na predaj ... motoride.sk/?P=inz_detail&ID=166984&preview=true |
Hodnotenie: Jednoznacne skusenosti tak sa mi to paci ,ziadne mozno, keby,ja by...priamociare a prehladne citanie ,super Haro. |