Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW elektrický maxiskúter
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
pri dnešných cenách ph a cestovnom by to nebola zlá alternatíva, akurát škoda že tam nebol jeden z faktov ako je dojazd na plné nabitie alebo aspoň časové rozpätie výdrže, i ked v mojom prípade by bol skúter iba približovadlo do práce |
Hodnotenie: mna by zaujimalo kolko cyklov ta bateria vydrzi a kolko bude stat nova |
Hodnotenie: s tou klasickou retazov to bol hadam zart? ak nie, tak dufam ze bude aspon s casti ponorena v oleji |
cena? zivotnost Aku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kmotr (06.07.2011 12:38) |
Kmotr: pozri si lepšie obrázok kde je to krásne vidieť v reze. Od el. motora ide najprv remeň a potom klasická raťez. Prečo to tak ale je to neviem. Aj keby tam mala byť ako že zmena prevodového pomeru tak neviem prečo aj druhý prevod nieje remeň |
Diky, ale aj tak je to napisane ako pre hotentotov. Cize motor najprv pohana nejaku remenicu remenom - to je teda primarny prevod a napokon sa z tejto remenice prenasa vykon na koleso retazou - co je uz sekundar. Chapem dobre? Ak je to ale naozaj tak, tak potom nechapem, preco to tak naozaj je, retaz na skutri... |
Doplnil som video aj opravil milnú zle preloženú informáciu z taliančiny. Maximálka skútra nie je udaná (má byť ale vhodný na prevádzku po diaľnici) ale dojazd je údajne vyše 100 km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeON (06.07.2011 13:57) |
Ja by som dal motor priamo do kolesa. Ale ja nie som autor toho motocykla. |
Hodnotenie: Asi tak nejako. Tiež mi napadlo prečo tam "serú" reťaz, prečo tam nie je moderný striedavý obežný motor v kolese. Aby bolo treba ísť do značkového BMW servisu skor ako po 50tic. km? |
Hodnotenie: Motor v kolese = znacny narast neodpruzenej hmoty.. prave koli tejto nevyhode sa s touto koncepciou nerata ani v elektromobiloch. |
Hodnotenie: To je pravda,(neodpružená hmotnosť) ale asoň jeden prevod si mohli odpustiť. Buď reťaz alebo remeň. |
Hodnotenie: kardan ma vacsie straty a hmotnost a tu im ide asi o kazdy prejdeny kilometer. |
Hodnotenie: Tiež si myslím, že remeň aj reťaz, je tam kôli tej rekuperácii energie. Ako píše diwi. Som veľký fanúšik elektromobilov a zvlášť elektro skútrov. A vôbec mi nevadí pôvod el. energie. |
Hodnotenie: celý minulý týždeň som jazdil elektromobil od citroeeena a zaľúbil som sa do tejto formy povozu. Elektroskúter by bola taká čerešnička na torte na dennodenné letné dochádzanie. Mňam. Inak ten citroen ide 140km/h a tento skútrik to tiež určite potiahne potial minimálne |
Hodnotenie: vsade tie iste zbytocne otazky a dogmy ... ze elektrina nie je cista ? vymente eterniky za fotovoltaicke clanky a nemusi vas to trapit... to, ze emisie su neporovnatelne nizsie na celkovu prevadzku tohto dopravneho prostriedku si nikto nevsima ,ale stale sa najde niekto kto tu bude lamentovat nad energiou ako takou ... dalsou su akumulatory,kt su na inej urovni ako boli pred 10,20,30 rokmi .. minule bol clanok na auto.sme.sk s profesorom ktory si kupil prius ,a v nom bolo uvedene ,ze su majitelia prvej generacie priusu jazdiaci s povodnymi bateriami, pricom to auto ma uz 12 rokov.v najnovsej generacii su uz opat ine technologie a materialy pouzite ... ale co z toho ked vyrobia skuter, ktory bude 100percentne recyklovatelny , nebude mat ziadne emisie ale jeho cena bude ako jedno mensie auto ... uprimne vidim cestu niekde uplne inde ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Limod (08.07.2011 0:54) |
Hodnotenie: Limod zas s tou fotovoltikou by som to tak ruzovo nevidel. pri vyrobe FV modulov sa vytvori tolko CO2, ze ani pri ich 25-rocnej zivotnosti sa nam usetrene CO2 nevrati. + dalsia vec je nespolahlivost takehoto zdroja, mrak zatieni a z 1MW mas 150kW, tadialto cesta urcite nevedie. |
Hodnotenie: Mne sa zda, ze tym korporaciam uz zacina hrabat... |