Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: História Pionier: Pionier v bývalom ZSSR
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Zaujímavý trip, zaujímavá doba Dobré čítanie zas a znova... |
Hodnotenie: gilbert: tieto clanky jednoducho mozem, dikes (sam som mal chrchla a stale si myslim, ze na svoju dobu to bola zdarila nenarocna konstrukcia, a Pionierik sa svojim majitelom odmenil len dobrym), este raz dik |
Hodnotenie: Veľká vďaka autorovi za tento pravdivý článok. |
Hodnotenie: Doba pokročila. Ja som sa z vraku Pioniera viac posieral ako môj syn zo špičkovej KTM. |
Hodnotenie: Krásne čítanie.Zaspomínal som si na staré zlaté časy,keď kokos bol len na vianoce a o Simsone sa mi len snívalo.Je mi len hrozné ľúto ľudí ,ktorí všetku svoju energiju,silu, um a múdrosť dali do nových moderných konštrukcii a bohužiaľ všetko to skončilo v zásuvkách alebo v prototypoch. Myslím napriklad na Jawa 50 238 Mistrál. |
Hodnotenie: Ja som mal po otcovi JAWU 50 typ 20 s tými plechmi. Mal som ju v takom stave že aj policajti mi ho chválili keď ma zastavili na ceste Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (23.11.2011 20:57) |
Hodnotenie: Mám od autora o pár rôčkov viac,no s kúpou byciklov vlastne so zháňaním,lebo v našej bývalej socialistickej vlasti sa nekupovalo ale zháňalo prostredníctvom známych mám bohaté skúsenosti.Prejavovalo sa to hlavne v 80 -90 rokoch.V 70-tych rokoch sa dal ešte kúpiť aj kvalitný bycikel vyrobený v Československu.Cestná boli dokonca dve značky Favorit a Eska.Na Vianoce ,keď som mal tuším 12 rokov som dostal Esku (bola lacnejšia ako Favorit asi 600 Kčs).Mal som ho v mojej izbe,chodil okolo neho ako kocúr okolo horúcej kaše,leštil a čakal,keda konečne zmizne sneh a oteplí sa (mamka zakázalo jazdu po zladovatelých cestách).Samozrejme ,keď vytiahla päty z domu som ho riadne prevetral.A boli dostať aj Pioniere.Dokonca aj v Domácich potrebách v sekcii priemyselný tovar.Ale na ten som si musel počkať až keď dovŕšim 15 a hlavná tatkova požiadavka bola urobiť vodičák.Ale to by bolo minimálne na menšiu poviedku.Chcem len toľko povedať že toho pionierika ja stále mám rok výroby 1974,pôvodný stav,v perfektom stave Jawa sport 21 a každé dva roky sa zúčastňujem Jawarokecu v Horných Orešanoch |