Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvý test: Honda Integra 2014 - skúter alebo motorka?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
velmi rad by som si to vyskusal, |
Texty môžte ponechať. |
Ta konkurencia sa hlada fakt trochu tazsie, ale to moze byt aj primarny ciel vyrobcu. Zjednodusene Integra nie je: |
mestské SUV sa volá Crossover |
AMIS:mestské SUV sa volá "firemná Fábia" |
Mishko: mylis sa, firemna fabia je najlepsie terenne auto a zaroven idealne na stavbu... |
Hodnotenie: Menton doplním ťa: |
Awia: a prave v tom clanku mi chyba minimalne jeden maxiskuter, co je podvozkom, brzdami a motorom uplne inde. O komforte ani nehovorim. Pritom cenovy rozdiel Honda uspesne znizuje... |
Menton veď napíš aký... Ono porovnať so všetkým čo na svete je se vždy nedá... |
Kedze talianske 850tky s japonskou prevodovkou to asi nebudu, nemaju dvojite okuliare a maju male kolesa, asi ma menton na mysli BakelitoveMotoroveWozitka , lebo ine skutre, ktore by sa podvozkovo mohli rovnat motorkam a zaroven mali motor podobnych vykonov uz ani neviem ze by sa seriovo vyrabali. Neviem ako integra (predsa len ma o par kg viac ako Xko) ale porovnavali na youtube maleho vesysa, nc700x a bmwcko c600 a ked viezli pizzu na kopec za mestom, tak v serpentinkach versys a nccko polahky usli baworackemu skutru a to vratane jeho predbehnutia a to im to jazdec na bmw nijako neulahcil. Ale v meste mal samozrejme skuter vyhodu odpichu z krizovatky, kedze na motorke by bolo treba poriadne pripalit spojku aby bol rozbeh s rovnakym vykonom motora ako u skutrov. A ktovie ako by to bolo na ncxku s dct, kedze vo videu bola s manualom. Ale mne osobne sa skutre ako take nepozdavaju. Niet sa na nich o co pevne zakvacit nohami, az na vynimky. Ale inak som fanusik nc7X0 s dct ale akosi len pasivny . Maju par vlastnosti ktore sa mi vobec nepacia, najma letna kapotaz a vysoka hmotnost a motorku do mesta. |
Hodnotenie: mne sa Integra celkom pozdáva - naozaj je to univerzálne približovadlo - keď budem v pokročilom dôchodku 75 + , je dosť možné, že sa zbavím všetkých ostatných motoriek a ostane len univerzálna integra (ak dožijem ) |
Hodnotenie: Určite bude pohodlná na dlhé cesty , bez boja z vetrom a rozsedenou riťou |
Hodnotenie: Re: Peter3P: viem ,ze reagujem skoro 2 roky po, ale pre pripad ze niekto bude vyberat bmw c 600 sport /c650gt tak ten skuter ma uplne zly variator, ktory totalne zabija potencial motora. Ja som siel po ten bmw uz ako na istotu, ale po 5tich minutach testovacej jazd som vedel, ze ten skuter proste neberiem koli variatoru. 0-50 absolutne zly zatah, asi ako moja 300vka, potom 50-100 brutalny zatah - perfektne , od 100 vyssie zase cele zle..... navyse kratky prevod, pri 120kmh tocil 6000-6500 otacok....za 10 000 eur velmi zla kupa. |
Re: hipi: "navyse kratky prevod, pri 120kmh tocil 6000-6500 otacok" |
menton jj viem, kam smerujes? Pri ustalenej rychlosti a dalsich podmienkach nema variator prevod, alebo coze sa mi to snazis naznacit? |
Hodnotenie: Integra sa mi páči ako prišla na trh.Spája v sebe skútra,dobrá ochrana pred nepriazňou počasia s motocyklom,pevnejší rám,veľké kolesá,lepšie jazdné vlastnosti.Honda si určite urobila prieskum niektorého veľkého trhu a až potom prišla s Integrou.Na motorku sa stačí pozrieť a vieš načo a komu je určená. |