Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3315 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda Integra 700 2012 - klame telom

 Zdieľať

Pridané: 28.08.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 22648 [Testy a predstavenia - Test]

Motorka či maxiskúter? Ani ryba ani rak. To boli moje prvé dojmy po zhliadnutí úvodných fotiek a nasatí prvých informácií o Integre. A uvažoval som nad tým až do momentu, keď som sa porozprával z jej konštruktérom...

To už ale trochu predbieham. Integra bol model, ktorý asi nikto veľmi nečakal, hlavne keď len prednedávnom Honda predstavila maxiskúter SW-T600. Rovnako prekvapili aj dve nové NC 700 S a X, ktoré zdieľajú rovnaký motor a taktiež pre ne voliteľná automatická dvojspojková prevodovka DCT. Ale prekvapením pre všetkých bol aj motor. 700-kubíkový radový dvojvalec s výkonom 38 kW. Netypické sú aj parametre a pomer vŕtania a zdvihu, motor má vyšší zdvih ako sme zvyknutí, a tak charakteristiku namierenú skôr za lepším krútiakom ako maximálnym výkonom. Motor je navyše výrazne sklonený dopredu a tak znižuje ťažisko, ale aj umožňuje montáž do motocyklového rámu a zároveň nezaberá veľa miesta. Integre to umožnilo jej „klamanie telom“ - tvári sa ako maxiskúter, ale konštrukčne je to skôr motorka.

Zoznámenie

K Integre pristupujem s malou dušičkou nesúc v rukách dažďovky, mikinu, zdrkadlovku a náhradné plexi do prilby. Ak by šlo o tradičný maxiskúter, nepochyboval by som, že sa to pod sedlo pomestí, ale Integra je na tom trochu inak. Ale hneď na úvod mi nedala šancu na sklamanie a všetky veci som pohodlne dostal pod sedlo. Navyše ma potešila aj 12V zásuvka. Tomu vravím dobrý začiatok nášho „kamarátstva.“

Honda Integra 2012
Honda Integra 2012
Honda Integra 2012
Honda Integra 2012

Integra je stroj, ktorý dizajnovo rozhodne zaujme. Viem, je to individuálne, ale píšem to preto lebo som videl ako pútala pozornosť ľudí a mnoho z nich sa ma na ňu aj pýtalo. Je mohutne oplastovaná, napriek tomu vyzerá moderne a dosť fotogenicky. Vyzerá tak trochu ako skúter, ale nikomu neuniknú veľké dospelácke 17-palcové kolesá a náhon reťazou. Asi aj preto sa ma ľudia častejšie pýtali: „čo je to za motorka?“ namiesto: „aký je to skúter?“

Dlho sa ale nezdržujem a vysadám do sedla. Odbrzdiť ručnú brzdu, „kopnúť“ jednotku na pravej rukoväti, pridať plyn. Rozbeh je hladký a jemný ako na skútri. Prvé metre ma vedú rovno na benzínku doplniť nádrž. Tá je pod sedlom a je plechová a hneď za batožinovým priestorom. Našťastie konštruktéri mysleli na detaily a zakomponovali na nádrž kanálik, ktorý odvedie hadičkou benzín, ktorý by ste náhodou pri tankovaní rozliali. A stať sa vám to môže, pretože do nádrže sa pri kontrolke rezervy vojde len asi 12 litrov paliva a to tam načapujete naozaj rýchlo. Platím teda „skútrový“ účet za benzín a vyrážam na cestu krížom cez republiku.

Turistika – Integra ma vyhnala na tie najkrajšie cesty

Vyrážam z mesta rovno na diaľnicu. Prvým prekvapením je pre mňa prevodovka. Teda DCT-čko druhej generácie ma už tohto roku potešilo na Crosstoureri, ale nevedel som, ako si poradí s 38 kW motorom. Radenie bolo samozrejme plynulé, hladké, rýchle, ale radilo to aj dosť skoro. Niet sa čomu čudovať. Motor je naladený skôr na záťah odspodu a červené pole má už tesne za 6 000 otáčkami. Tak si teda točím veselo šúlcom, Integra tam šupe kvalty a motor si pradie. Len okoloidúce autá idú akosi pomaly... Uff, diaľničný limit som dávno prekročil. Spomaľujem teda a rozmýšľam kedy som naposledy sedel na motorke, ktorá jazdí 160 km/h v tak nízkych otáčkach...

Integra teda pokračuje v sérií prekvapení a zbiera ďalšie dobré body. Poznáte to, jazda po diaľnici nie je nič moc a tak teda krútim šúlcom, aby som bol čím skôr preč. Až sa dostávam za Nitru, míňam Hronský Beňadik a začína obľúbený úsek tých diaľničných zákrut, ktoré sú na hranici normy, aby sa to dalo ešte nazvať diaľnicou. Asi to poznáte, je to ten úsek, kde aj tí najostrejší esúvečkári spomalia, a zároveň ten úsek, kde sa na diaľnici ani na motorke nenudíte. Integra ma znovu prekvapuje, pretože rýchlosť nemením, a aj s posedom „čáva v gauči pred telkou“ režem tie zákruty a nechávam plechovky pekne v späťákoch, kde patria. Je to jazda, ktorá by už pre maxiskúter bola dávno za hranicou pohody. Integra tu vyťahuje svoju motorkovú tvár. Tuhý rám, motorková kyvka, veľké kolesá. Sedí to proste ako motorka, a s úsmevom, ktorý mi vyčarila, jej v momente odpúšťam menší batožinový priestor.

Honda Integra 2012
Honda Integra 2012
Honda Integra 2012
Honda Integra 2012

Do Zvolena sa dostávam veľmi rýchlo, no Integra ma núti zatočiť na tie najkrajšie cestičky u nás. Ďalej na východ si to nasmerujem cez stred republiky, Banskú Bystricu, Brezno, popod Kráľovu Hoľu, okolo prameňa Hrona, Stratenú a Dobšinú... Asfalt nie je vždy z tých najkvalitnejších, no prírodná scenéria vždy úchvatná. Integra aj tu vyťahuje svoje dobré vlastnosti. Kolesá a podvozok si s nerovnosťami na ceste poradia oveľa lepšie ako nejaké 12-stky na maxiskútri, v početných zákrutách sa rám nevlní. A k tomu ten automat. Robí svoju prácu dobre, jazdím v režime D a som veľmi spokojný. Esko drží nízkootáčkový motor zbytočne vo vysokých otáčkach. Je to dobré asi len na nejaký ten kopec, kde si chcete zajazdiť rezkejšie. Najlepšie na tom ale je, že do toho môžete automatu kedykoľvek v plnej miere „kecať“ pomocou tlačidiel radenia na ľavej rukoväti. Takže nie je problém aj pri pridanom plyne ťuknúť do mínusky a podradiť o jeden kvalt. Prevodovka ale dobre reaguje aj na to ako krútiš pravačkou, a keď si zvykneš a poriadne otočíš, rýchlo radí smerom dole. Integra tak dostáva veľmi slušnú dynamiku.

Video: Honda Integra 700 2012 Stratená - Dobšinský kopec:

Video: Honda Integra 700 2012 Stratená - Dobšinský kopec

 Pri prameni Hrona
Pri prameni Hrona

Keď tak sedím ako žaba na prameni Hrona a pozerám na zaparkovanú Integru, musím uznať, že ma toto vozítko príjemne prekvapilo. Posed je pohodlný, skútroidný. Nohy sú ale na plošinách a medzi kolenami prázdnota. To pri rezkejšej jazde a väčších náklonoch trochu uberá na istote. Predsa len mi chýbajú stupačky a možnosť vysadnúť alebo aspoň zmačknúť motorku medzi kolenami. Sedlo je ale dosť nízko ako aj celkové ťažisko stroja. S Integrou sa dobre manipuluje aj na mieste. Vpredu je jazdec priam ideálne schovaný za rozmernými plastami. Plexi je aj v štandarde vysoké, ale podľa mňa zbytočne veľmi sklonené. Zrkadlá tu nie sú na okrasu, ale veľmi dobre plnia svoj účel. Zaujímavo je riešená malá prístrojovka, ktorá je umiestnená na držiakoch vyššie, aby bola v zornom poli. Prístrojovka je plne digitálna a pôsobí dosť moderne a športovo. Na maxiskútroch sme skôr zvyknutý na kopu analógových budíkov.

Honda Integra 2012
Honda Integra 2012
Honda Integra 2012
Honda Integra 2012

Je Integra na turistiku? Odpovedám že určite áno, má na to všetky predpoklady. Oproti maxiskútrom má jasnú nevýhodu v batožinovom priestore pod sedlom, ktorý pojme len zlomok objemu. Takže na turistiku treba dokúpiť aspoň topcase. Našťastie, keď potrebuješ tankovať, tak sa odklápa len predné sedlo, takže nemusíš dávať dole rolku alebo prípadnú batožinu na mieste spolujazdca. Batožinu teda musíš na Integre riešiť ako na ktorejkoľvek inej motorke.

Inak Integra veľmi dobre znáša diaľnice a rýchle presuny, nenudíš sa na nej ani v zákrutách, hravo si poradí s jazdou vo dvojici a to všetko korunuje azda najlepšou výhodou a to je spotreba. Keď Honďáci navrhovali tento motor, vychádzali aj z toho, že 90 % jazdcov trávi 90 % jazdy v rýchlostiach do 120 km/h a v otáčkach do 6000. Navyše prioritou mala byť aj nízka spotreba. A môžem povedať že sa im to rozhodne podarilo. Dvojavalec točí v nižších otáčkach ako sme zvyknutí a dokáže sa výrazne uskromniť. Nikdy sa mi nepodarilo prekročiť spotrebu 5 litrov na stovku. Turisticky kľudne sa dá určite jazdiť pod štyri. Dojazd na jednu nádrž tak výrazne stúpa.

Jazda v meste – kríženec vo svojom živle

Ak sa na Integru pozrieme ako na mestské vozítko, určite sa nestratí. Má perfektnú ochranu pred vetrom a vodou, nohy sú skryté ako na skútri, takže na nej môžeš ísť do práce v „civile“. Priestor pod sedlom je ale menší ako na mestských skútroch, takže notebook si budeš musieť dať do horného kufra. V ľavej kapotáži nájdeš praktickú malú skrinku na peňaženku alebo mobil. Inak máš ale motorku do mesta ako stvorenú. Vďaka nízkemu ťažisku sa s Integrou dobre manipuluje a hravo zvláda prepletačky hustou premávkou. Rovnako ľavačka ťa nebude bolieť zo spojkovania vďaka automatickej prevodovke. S veľkými kolesami hravo prejdeš aj nejaký ten obrubník pri parkovaní. No a dynamika? Tá strčí do vrecka takmer čokoľvek, čo je na cestách.

Asi nikto by si Integru len do mesta nekupoval, pretože toho zvládne oveľa viac. Ak ale bývaš od veľkého mesta povedzme 30 - 50 km a potrebuješ každý deň dochádzať do práce, to už je iná káva. Tu ti Integra dokáže poskytnúť presne to čo hľadáš – motorku mimo mesta skĺbenú so skútrom v meste.

Šport – možno ťa neobehne, ale zo späťákov ju nestratíš

Športovec to Integra rozhodne nie je, ale tento odstavec tu určite nepíšem omylom. Asi to nie je motorka, s ktorou by si chcel ísť na ring, ale rozhodne to je motorka, s ktorou sa rád povozíš kdekoľvek, kde je množstvo zákrut. Keď som sa rozprával s jej konštruktérom Masanori Aokim, povedal mi jasne: „Chcel som postaviť v prvom rade motorku. Až potom som tam pridal niektoré praktické vlastnosti zo sveta skútrov.“ No a tak to s Integrou aj je. Motoricky, aj keď to tak nevyzerá, vďaka krútiaku a automatickej prevodovke jazdí porovnateľne a do rýchlosti 160 km/h dokonca svižnejšie ako CBF600. Potom má už CBF navrch vďaka lepšiemu výkonu vo vysokých otáčkach, kde sa Integra ani nedostane. To hovoria grafy namerané na brzde. No a ako je to v skutočnosti?

Budem sa opakovať keď spomeniem podvozok, ktorý je na míle vzdialený od maxiskútrov. Je veľmi dobre čitateľný a vyrovnaný. Integra ide hravo do slušných náklonov. Mne ale výrazne chýbali stupačky a možnosť motorku stlačiť medzi kolenami. To bolo asi jediné, čo ma trochu limitovalo a dodávalo určitú neistotu. Odhliadnuc od toho som nemal problém na Honda Feste na cestách v Jeseníkoch s prehľadom držať krok s Varaderom, Crosstourerom a Goldwingom na našich výjazdoch.

Brzdy by taktiež na športovejšiu jazdy mohli byť trochu lepšie, no vzhľadom na zameranie stroja ich nebudem veľmi kritizovať. Určite som nikdy nemal dojem, že nestihnem zastaviť, alebo že ich musím žmýkať nadoraz. Prevodovka DCT má športový režim S, ktorý držím motor vo vyšších otáčkach. Kým pri prejazde obcou ti to môže liezť na nervy, v kopci plnom zákrut je to super. Navyše prevodovka radí veľmi rýchlo a presne a keď si na to zvykneš, môžeš si kedykoľvek podradiť alebo preradiť aj sám na ľavej rukoväti. Plne manuálny režim podľa mňa už úplne stráca zmysel.

Názor druhého redaktora::

Feri Zubal - zeON:

Najprv som ani nemal chuť zviezť sa niečom ako je Honda Integra, ale zvedavosť ma v živote dotlačila k blbnutiu na nejednej super hračke. Zdá sa, že je to skúter avšak iba posed a absencia radenia nohou radia Integru do tejto kategórie. Je to proste obojživelník. Nie suchomorský či nebodaj suchovzdušný ale skútromotorkovský. A čo to má za motor? Pche, sedemstofka a iba nejakých 38 kW!? Ale ako vravím ZVEDAVOSŤ.

Dizajnovo sa mi páči, posedom nie až tak. Aj zvuk má dobrý, taký decentný bublajúci, nenaserie mamičku kočíkujúcu decko ale uchu motorkára ulahodí. Integra je však dosť ťažká so širokým, pomerne vysoko umiestneným, sedadlom. Tým pádom je nevhodná pre osoby nižšieho vzrastu ( Ivka s výškou do 165 cm z nej dosiahla na zem iba jednou nohou aj to nie príliš isto) čo je veľká škoda. Má však potenciál dostať sa do garáže takzvaným motorkárskym podpapučiarom. Keď prísna žena z rôznych dôvodov nedovolí svojmu „milovanému“ vlastniť motorku, tak aspoň na tohto skútra by sa zlomiť mohla. Namiesto auta do mesta, veď to aj málo žerie a potom čertovské rohy na hlavu a hopsa hejsa prevetrať Integru kamsi do preč.

Dvojvalec, necelých sedemsto kubíkov, iba 38,1 kW, avšak 62 Nm a plnohodnotný rám aj podvozok ako na motorke. Čo od toho očakávať. No nič, len more zábavy! Vážne! Skepticky sa usádzam do sediacej polohy. Na automatickej dvojspojkovej prevodovke volím režim Dé a ihneď počujem ako zacvakla jednotku. Uvoľňujem ručnú brzdu pomaly točím plynom. Kilometre ubiehajú viac než pohodlne, na Integre nefúka, o radenie sa nestarám. Prichádzajú prvé poriadne zákruty, nuž podvozok si nie je istý tým čo robí. Pozerám na digitálnu prístrojovku a hneď mi je jasné prečo. Pri tej rýchlosti by si istý nebol ani môj leveroidný GS podvozok. Nuž keď nechcem dostať mastnú pokutu budem sa musieť na tacháč pozerať častejšie.

Pretože motor s prevodovkou tvoria úžasne spojený celok. Pri pohodovom jazdení na Déčku dvojvalec jazdí v ozaj nízkych otáčkach a 6tku tam nacvaká dosť skoro. Je tu však aj mód S, ten „vytáča“ motor o trochu viac, no a možné je aj úplne manuálne radenie tlačidlami na ľavej rukoväti. Manuál som len vyskúšal a usúdil, že je tam úplne zbytočný. Stačí poriadne zarvať za plyn a aj v móde Dé prevodovka podradí rovno o dva kvalty (akoby tú Hondu niekto snímal z vesmíru a presne vedel kedy o koľko podradiť) a nechá stúpať otáčky až po červené pole. Trošku mi ale vadilo, že v móde eS pri dosiahnutí legálnych 90 km/h tam Integra držala stále 5ku a po ručnom prihodení kvaltu ju po pár metroch aj tak hodila späť. Keďže som však chcel využiť čas s ňou na maximum, točil som aj plynom na maximum a nedbal na zaradené stupne. V zákrutách mi veľmi chýbala možnosť zaprieť sa o stupačky, no aj tak som s Itegrou poslal do smútku nejedného auto tuning frajera a aj jedného borca na naháči značky Kawasaki (pozdravujem modrú ZR-7).

Integre môžem vytknúť naozaj iba blbo umiestnené tlačidlo trúby, ktoré som stále stláčal namiesto smeroviek, malý úložný priestor pod sedadlom a dosť vysoko umiestnené sedadlo. Brzdy s ABSkom pre tento stroj bez debaty parádne, podvozok taktiež. Na posed sa nesťažujem, i keď by som prijal radšej klasický motorkársky, no od toho sú tu eNCéčka. Skrátka a jednoducho, Integra je stroj, ktorý neohúri pri pohľade na jej tabuľkové hodnoty, ale po jazde vykúzli človeku na tvári presne ten blbý úsmev, pre ktorý si motorku kupuje. Plus, po dokúpení topcasu by to bol perfektný spoločník na prácu do mesta.

Plusy a mínusy

motor, DCT prevodovka, spotreba, podvozok, brzdy, fun faktor (to myslím vážne) tlačidlá na ľavej rukoväti, chabý úložný priestor vzhľadom na povahu skútra, nevhodná pre nízkych jazdcov

Konkurencia

Aj keď mám zato, že Integra je motorka, porovnám ju hlavne s konkurenčnými maxiskútrami. Je jasné, že v tomto smere Integra stráca hlavne v batožinovom priestore pod sedlom, ale určite má navrch v jazdných vlastnostiach. V športovej jazde jej môže konkurovať asi len T-max od Yamahy. Z vlastných radov jej konkuruje SW-T600 mierne nižšou cenou a čisto skútrovým zameraním s variátorom. No a potom je tu luxusný Burgman, ktorý ako jediný s konkurentov má vyšší výkon (o 4 koníky) a rovnaký krútiak a radenie zabezpečuje aj tu elektronická prevodovka s možnosťou ručného radenia. Burgman je poctivý maxiskúter, avšak stráca na už dosť vysokej hmotnosti a samozrejme aj cene, ktorá oproti konkurentom trochu vytŕča.

Záver

Integra je verná svojmu názvu, je to motorka, ktorá v sebe integruje dva svety. Je to motorka, ktorá ma v sebe časť praktickosti a pohodlia, ktoré majú maxiskútre a pritom nie je až v takej miere ukrátené a to motorkové. Ak si doteraz vždy vádal medzi maxáčom a nejakou motorkou na pohodové jazdenie a turistiku, môže byť odpoveďou presne pre teba. Za cenu niečo málo nad 8 000 eur dostaneš tohto kríženca s jasnými moto génmi vrátane kombinovaného brzdového systému s ABS. Integra sa ti odmení nízkymi prevádzkovými nákladmi, dlhým servisným intervalom a skvelou spotrebou.

Plusy, mínusy

Ideálne spojene motorky a maxi-skútra, dynamika celku motor + DCT, dobrá ochrana jazdca, perfektná spotreba, motorkový podvozok, dlhý servisný interval menší odkladací priestor (v porovnaní s maxiskútrami), náhon reťazou

Video

Pozadie / Wallpaper:

Honda Integra 700 - Klame telom
Honda Integra 700 - Klame telom
Honda Integra 2012
Honda Integra 2012

Honda Integra 2012
Honda Integra 2012

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Honda Integra 2012:

Servisný interval 12 000 km
Spotreba 3,58 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 14,1 l (3,2 l rez.)
Cena motorky 8 190,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Kufor topcase 329,40 EUR
Nosič bočných kufrov + kufre 246,90 EUR + 477,24 EUR
Príplatok ABS v sérii
Vyhrievané rukoväte 350,06 EUR

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy zadná 24,66 EUR
Páčka brzdy predná 51,65 EUR
Spätné zrkadlo 93,20 EUR
Zadná smerovka 120,12 EUR
Svetlomet 384,06 EUR

Text: Tomáš Hajduch - Awia, Feri Zubal - zeON
Foto: Tomáš Hajduch - Awia, majkyke

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Slovakia. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, Held prilbách Suomy od firmy Styx.

Foto:
 Honda Integra 700 2012 Honda SW-T 600 2012 Suzuki AN 650 Burgman Executive 2012 Yamaha T-Max 500 2012
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHondaSuzukiYamaha
Model:Integra 700SW-T 600AN 650 Burgman ExecutiveT-Max 500
Rok:2012201220122012
Novinka:NOVINKA 2012
Kategória:SkúterSkúterSkúterSkúter
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:670 ccm582.2 ccm638 ccm530 ccm
Max. výkon:51.8 k (38.1 kW) / 6250 ot.51.3 k (37.7 kW) / 7500 ot.55.8 k (41.0 kW) / 7000 ot.46.5 k (34.2 kW) / 6750 ot.
Max. krútiaci moment:62 Nm / 4750 ot.55 Nm / 6000 ot.62 Nm / 5000 ot.52.3 Nm / 5250 ot.
Kompresný pomer:10.7: 110.2:111,2 : 110.9:1
Vŕtanie x Zdvih:73 x 80mm72 x 71.5 mm75,5 x 71,368 x 73
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6 stupňová dvojspojkováautomatickáautomatická 6 stupňová (+ manuál)automatická
Sekundárny pohon:reťazvariátorremeň
Zdvih vpredu:120 mm105 mm110 mm120 mm
Zdvih vzadu:120 mm115 mm100 mm116 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm276 mm260 mm267 mm
Pneu vpredu:120/70-17120/80-14120/70R15 56H120/70 R15
Brzdy vzadu:jedno kotúčová (CBS)jedno kotúčová (CBS)jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm250 mm282 mm
Pneu vzadu:160/60-17150/70-13160/60R14 65H160/60 R15
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:250 kg277 kg
Hmotnosť s náplňami:238 kg217 kg
Výška sedla:790 mm740 mm750 mm800 mm
Rázvor:1525 mm1600 mm1595 mm1580 mm
Dĺžka:2195 mm2285 mm2260 mm2200 mm
Šírka:790 mm770 mm810 mm775 mm
Výška:1440 mm1430 mm1435 mm1475 mm
Svetlá výška:135 mm135 mm125 mm
Objem nádrže:14.1 l16 l15 l15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:180 km/h160 km/h
Spotreba paliva:3.579 l/100km4.4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 295 kmcca 272 km
Poznámka:
Poznámka:ABS/CBS v základe
Cena 08/2011: 8190.- EUR
ABS v sérii
Cena 08/2012: 7990 EUR
ABS v sérii
Cena 08/2011: 9 990.- EUR

Pridané: 28.08.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: