Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvé dojmy Honda VFR800X Crossrunner 2015 v Španielsku
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Čiže obe moje zápestia patria už do zberu, tato mašinka sospriameným posedom sa mi páči viacej, ako nova VFR s nepodareným kvázi retro dizajnom, tak som zvedavý. Ten motor V4 samotný je super, ja by som tam to USD privýtal a pancierove hadice tiež. |
Hodnotenie: hlavne napiste, ci uz posunuli stupacky nizsie, respektive posed vyssie, oproti predchadzajucemu modelu. to by bola najdolezitejsia zmena, ktoru ocakavam. |
temuto uš asi na chuť nedojde. Jak možú dat na tak "hajtech" dizajn tak hnusné nádrški na kvapalinu? A tí spjeťáki a na tem gumički...rám strašné a šťítek na tem...Púcólové haďice na brzdách, guma na raďičke, jeden plech takí a druhí inačí (vedlá stupačák), |
Hodnotenie: Konecne pekna motorka od hondy po dlhom case |
mikulec zdílam Tvoje pocity, téš mi to okále kole... celé zle ... je to do očí bijúce |
Hodnotenie: mikulec sorry ale nezdieľam tvoje pocity. Napríklad tieto nádobky na brzdovú kvapalinu ja považujem za podarené, praktické, kovové. Nie je to SS aby si šetril 3g plastovou otrasnou nádobkou. Ostatné veci sú podľa mňa totál kraviny... Späťáky no problém vyzerajú OK a ak je v nich vidieť to čo má tak no problém, rám je klasika VFR, robustný hliník, čo je natom zlé??? A guma na radičke??? To už je čo sa požiadavku preboha, veď je to normálka na 90% moto, nešmýka a šetrí obuv... |
Hodnotenie: Ked to porovnam s aktualnym Crossrunnerom, tak tam vidim niekolko pozitivnych zmien a na fotkach urcite opeknel. Zvysene zdvihy su super, len by to chcelo aspon 20kg schudnut, lebo uz dnes je na trhu niekolko 1200 kubikovych cestovnych endur s nizsou vahou ako tato 800 a to je dost hamba... Ale zas Honda v ziadnej kategorii nerobi anorekticke moto |
awia: mňe sa nemáš zač f temto prípadze omúvat. To či sú nádopki funkčné, alebo praktické, to nekomentujem. Píšem, že sú hnusné jak hnusoba. Gumički na spjeťákoch sem misleu na tích kontramatkách pri rajdoch. A tak isto gumičku na raďičke, kerá vipadá na foťke jak kebi tam navlékli kus stej hnusnej brzdovej a odrezali ju. A rám? Šak ten je hnusní jak aj na prvej VFRke. Ešče ket sem asi nebiuu na svjece... |
Vidíš to máš tak ja mám nádobky kovové za oveľa lepšie ako tie anorektické hnusné plasťáky, na ktoré si môžeš kúpiť potítko. Na športový bike kľudne, ale toto je turista, a tu preferujem ja osobne toto. Pre mňa je to pridaná hodnota a rozhodne nie hnusoba... vec vkusu... |
taketo naozaj detaily sa riesia iba na diskusnych forach (ale sak preco nie). |
Hodnotenie: Asi starnem, podľa môjho názoru je tento design hnusný ako vecheť poskladaný do tvaru X, celé mi to príde ako skladačka s LEGA pre generáciu X, také krehké, také mäkké. Pripomína mi to AUDI TT, auto pre kaderníkov a buzíkov. Čo už ...Veľa šťastia HONDA, celé zle ! |
Tak v článku máte doplnené prvé dojmy od zeON-a Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (31.10.2014 10:13) |
cize posed sa moc nezmenil. no skoda. |
pitaz ja som čítal toto: |
ano, ale dalej som cital toto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (31.10.2014 10:22) |
Hodnotenie: Pekny je! Na ten dizajn svetiel VFR800 si sice budem nejaky cas zvykat ale inak ako celok sa mi to paci. |
Hodnotenie: Maska idealna pre pepa Sršňa |
Hodnotenie: Oproti pôvodnému krosiku je tento novy poriadny krok vpred spravnym smerom. |
Opticky sa mi paci. Nechapem zmysel tohto draheho motora. Kazdy liter ho strci do kapsy pri rovnakej hmotnosti a mozno aj lepšej cene. Tiger 1050, Versys 1000. |