Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Beta X Trainer 300 2015 - Tréningové enduro?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Viem si to predstaviť na staré kolená |
Hodnotenie: Ja celkom nevidím zmysel, teda rozdiely sú minimálne podľa mňa... Neviem prečo by som chcel toto a nie ostrú 300-vku... |
lebo na ostrej 300 sa zaciatocnik nepovozi a ani nenauci |
Hodnotenie: podla popisu to znie prudko zaujimavo a aj cena je zatial indikovana dobre... |
Hodnotenie: Ja by som to chcel hlavne kvôli výške sedla. Ostrá je moc vysoká :D. A dúfam, že aj servisné intervaly budú kúsok predĺžené. Mne sa to veľmi páči, lebo momentálne nie je na trhu žiadne tupšie 2T enduro tak ako kedysi. |
Awia:ja mám 6 rok 300 2T. V ťažkom teréne je ten "spodok" super, ale pred tým "vrchom" mám stále rešpekt . Niekedy napríklad pri nerovnakom tréne ked guma chytí lepší grip, pri plne "rozbalenom" motore, tak mi sem tam oči stále vylezú /napríklad taký výjazd zo zákruty pred skokom/ |
Hodnotenie: Presne tak, nizsi jazdci, dlhsi interval, 4taktnejsi chod motora, pri dvojtaktnej hmotnosti... |
A ešte dodám, že ked na tu "ostrú" 300 ked sadnem po dlhšom čase a bez kondície tak si moc ani nezajazdím, aby som si neublížil Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (11.11.2014 17:19) |
Plne súhlasím s názorom alexa7. Tiež jazdím už nejaký čas na ostrej 300 2t. Bez pravidelného tréningu ma rýchlo unaví a musím si dať pauzu, aby som sa nezrakvil. Táto Beta určite osloví veľa hobíkov a jazdcov, ktorí nemajú čas pravidelne trénovať. Tiež servisné intervaly budú určite dlhšie ako u ostrej verzie. |
No pokiaľ šlo o Freeride tiež mi najlepšie sadlo 250 2T... Je pravda že nemá takú ostrú špicu ako 300-vky ostré a to niekedy nieje na škodu pre hobíka... Tož Trajnera treba asi najprv skúsiť, aby človek zistil čo sa v tom skrýva, lebo na papieri to až tak nevyzerá... |
Hodnotenie: mňe to uš na obrazofke pripadá, že to bude prevelice dobré vozeňí, dokonca bich si to trúfeu zebrat aj na ňejaké extrem hart endurko. |
Hodnotenie: Honda CRF250M ma smiesnych 22 koni, ale ktokolvek na nu sadol v Dunajskej Strede na okruhu, tak nahanal 150-konove motorky, lebo s tym vedel ist hranu. Tak nejak si predstavujem aj tuto Betu. Clovek bez seriozneho treninguy s tym asi pojde rychlejsie ako s ostrou motorkou. |
Hodnotenie: Nerozumiem jednej veci..ak je motor z ostrej verzie, tak bude stat plus minus rovnako ako ostry (motor). Ak ma byt teda motorka vyrazne lacnejsia, tak oproti ostrej verzii musia teda vyrazne polavit v podvozku, a to uz asi take terno nebude, jedno ci pre amatera alebo nie. |
Hodnotenie: Je my to veeelmi sympatické, Páči sa my že tam dali oddelenú nádrž na olej-bez starostí tankuješ iba čistý benzín, možno sú tam neaké kompromisi. Ale ak bude aj v reale tá cena , tak pokial mám vedomosti oproti Oranžovej tam bude dosť výrazný cenový rozdiel. |
homologizačný kit má predpokladám každé enduro... |
Prečo by mala mať výrazne slabší podvozok ?Medzi Gasíkom EC 300 a EC300racing bolo a asi aj teraz je cca 1000€. Rozdiel je hlavne v predných teleskopoch/viac možností nastavenia/ |
na motorku pre "rybarov dochodcov" je stale dost draha a ten cenovy rozdiel oproti oranzovej konkurencii je prilis maly na to, ze pri oranzovych dostanes stroj, ktory nema konkurenciu a s ktorym sa mozes postavit na preteky bez uprav |
chooki: toto trochu zaváňá zaujatoscú ale budiš |
chooki: ty si tu motorku vobec nepochopil. To by mala byt motorka presne pre endurakov, ktory sa nechcu postavit na preteky. Mozno nejake gulasovky. Taketo motorky na trhu celkom chybaju. Zacali tu chybat niekedy v case, ked suzuki prestala vyrabat DRZ-ky. A verim, ze ked v suzuki nezaspali pri pinguinovom strome, tak obnovia vyrobu DRZ. Aj ked europa v ponuke endur japoncov asi davno predbehla. |
taká móda je asi vo všetkých kategóriách . Ludia si nekupujú motorky ktorá im sadne na účel použitia a skúseností atď, ale podla |
to je sice pravda, ale je aj vela ludi, ktori chcu motorku s hmotnostou osteho endura ale vykon by obetovali v prospech dlhsich servisnych intervalov... |