Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuIntermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon - Diskusné fórum

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
04.10.2016 21:35

Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Čo už môžete vytvoriť dokonalejšie ako keď Jonathan a Tom na tom vyhrajú všetko v rámci WSB? Nová Ninja 650 sa mi najviacej páči úplne "bez všetkého". Tie komplikované plasty zakryjú všetku tú pôvodnú krásu. Ako zbytočné šaty pri krásnej žene. Môj názor - menej je niekedy viacej. Ale to viacej sa určite predáva lepšie.


04.10.2016 22:45

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Co je asistent prejazdu zakrutou?


04.10.2016 22:54

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

BikerTT
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Toto?

The 2017 Z1000SX comes equipped with the Kawasaki Cornering Management Function or KCMF. It offers three modes of traction control, wheelie control and cornering ABS.


04.10.2016 23:09

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: BikerTT: cornering ABS poznam, ale to akoze niekto prelozil ako asistent prejazdu zakrutou? By som cakal nieco viac...


05.10.2016 0:13

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona

Kawa 650 a er6f je jedna a ta ista motorka uz 10 rokov, ak to bolo v clanku myslene tak, ze vznikol novy model.



05.10.2016 15:19

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Pulinsky: er6 obe končia ak sa pozrieš na to moto tak je tam nový rám (trubkový), kyvka a motor prekopaný na Euro 4 atď no a nové názvy budú Ninja 650 a Z650...


05.10.2016 17:35

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona

Ja vychadzam z toho, ze ked som ju mal ako prvu, tak som hladal o nej info na nete, v USA ju poznaju pod nazvom Ninja 650 R, o Rko v nazve prisla v roku 2010.
Europska verzia, znama hlavne ako er6f, mala drobne odlisnosti, inac v zaklade rovnaka moto.
Ale ved napokon to je iba detail, trosku narastla proporcne, slusi jej to [dobre]


05.10.2016 21:11

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

datadive
 Kávičkár 

... novinarske predstavenia


Video: www.youtube.com/watch?v=rHA_3Ho1vJ8

Video: www.youtube.com/watch?v=muYTxoZ8y1g

Video: Kawasaki Z1000SX 2017



Video: www.youtube.com/watch?v=NfzRdqwkI7w

Video: www.youtube.com/watch?v=HLMX1QuTx64


07.10.2016 7:51

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

A do Milána sa chystajú ešte Z650 ako nástupca ER-6n
Pozri obrázok

a Z900 ako nástupca Z800
Pozri obrázok


18.06.2023 21:00

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes som testol Z1000SX, povedzme model 22-23.
Veľké prekvapenie dňa, bez ohľadu na to čo som testoval. Mal som chuť po testovačkách zas na to sadnúť a usvedčiť sa, že to je príjemná motorka.
Je dosť veľká, robená pre ľudí do 190cm určite. Kolená pekne v zákryte, menej na nej fúkalo na kolená ako na Versyse 1000. Jediné čo mi zavadzalo, tak zadné stupačky /keď som mal nohy na špičkách/. Na späťáky si treba zvyknúť, je to ten 1% druh motorky, čo ich nemá na riaditkách. Vyvážený zvukový prejav, 50% zvuk motorky, 50% vzduch okolo. S váhou som nemal problém, preklápala sa ľahko /možno je to kratším rázvorom/. Posed veľmi príjemný, jemne predklonený chrbát, žiadne extra zalomené kolená, riaditka príjemne široké /neviem mieru, ale ideál/. Do tej stovky plexi v pohode, na diaľnicu to už bol nápor na helmu a ramená. Mal som pocit, že to ťahá až od 6000 otáčok, dovtedy príjemná na turistiku.
Ako som spomenul, keby bola moja, tak mením plexi za širšie/väčšie a zhodím zadné stupačky /no jedna drží výfuk - to by chcelo niečo vymyslieť/ a moc fajn motorka.


18.06.2023 21:21

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ešte som zabudol info k plynu. Jemne cukne pri zatvárani, ale stále lepšie ako pri Yamahách. A QS sa správal tak dvojako. Raz pri trochu vytočenom plyne radil hladko, inokedy pri viacej vytočenom plyne išiel ťažšie. Neviem, čo to ovplyvňovalo. Dolu radil ťažšie /s väčším cuknutím/.


18.06.2023 23:38

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: nevo: Z1000SX 22-23 si nemohol testovat, neexistuje :-) od 2020 je to Ninja 1000SX (na americkom trhu to bola Ninja 1000SX vzdy, aj pred 2020). Inak si to vystihol celkom dobre. Sranda az od 6000 otacok, ale zase ten motor ani pri 2500 neprotestuje, necuka, netrase. Ked potrebujes niekde pomaly manevrovat 2,5k - 4k akurat. 4k - 6k ideal po meste a kludne cestovanie. Quickshifter a cele radenie je dost podpriemer. Autoblipper (podradovanie) nepouzivam radsej vobec. Plexi som vymenil za vacsie/sirsie od Puig. So samotnymi stupackami spolujazdca osobne problem pri svojich nohach c. 42 nemam. Ale ked mam ladvinku, si nohami zavadzame.


19.06.2023 21:20

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

No áno, Ninja 1000SX /pomenovanie som dal z názvu staršieho článku/, ta bordovo-čierna, čiže model 2023 /predtým boli iné farby/ - dodatočne som kukal na váhu a cenu a výbavu na kawasaki stránke. Dnes som sa už dozvedel, ako sa nastavuje štítok /stretol som motorkára, čo mal predošlú verziu ešte s dvoma výfukmi po bokoch/.


09.06.2024 17:56

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes som 1000SX opäť skúsil. Možno trochu iné postrehy po roku, zhrniem to.
Minulý rok som bol z nej nadšený, tento rok to klasickým výjazdom /dedina, medzimesto/ prekonala Z900RS. Na Ninji sú predsa len užšie riaditka /musel by som si ich otáčať na svoj posed/, viacej sa sedí v motorke, zakliesnený medzi nádržou a spolujazdcovou sedačkou a skôr si narážaš do zadných stupačiek /dajme tomu do 45 topánky/. Motor je fajn, je to predsa liter, od 5500 ot. chytí druhý dych. Váhu motorky je trochu poznať, treba si pomôcť pri rýchlych zákrutách telom či kolenom do vnútra zátačky. QS išel hore raz dobre, raz bol taký pologumenný /Yamaha QS ešte zatiaľ nič neprekonalo/. Zvuk ide z airboxu aj z koncovky výfuku, príjemné. Plexi je úzke, ruky vôbec nekryje a aj vo vyššej polohe na diaľnici to kryje len hrudník. Vzduch ide na helmu a ruky. Predná brzda príjemne kúsavá, na to si rýchlo zvykneš v tvoj prospech. Chválim prevodovku, to bolo také hladké, že trochu sa aj zle hľadal neutrál /nebol tam výrazný medzistupeň medzi 1 a 2/ ale zaradenie jednotky bolo príjemne polotiché.


09.06.2024 21:17

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: nevo: Ja len k tomu neutralu, ze kawa ma taku vychytavku "positive neutral finder" ci ako to volaju. Ked stojis tak sa NEDA zaradit z 1 do 2. Vzdy to skoci z 1 do N. Takze nehladat neutral pri dojazde ako u vacsiny moto, ale zastat a potom z 1 do N vzdy na prvy krat :-)
www.youtube.com/shorts/qYybJuNgE5s

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (09.06.2024 21:18)


10.06.2024 15:51

Re: Intermot 2016: Kawasaki vytasila Ninju 650, Z1000SX, ZX-10RR a Ninja H2 Carbon

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Práveže som si to len náhodou všimol, lebo sme sa otáčali, tak som dal dvojku, z toho som chcel neutrál, no skočilo to za jedna a z jednotky zas namiesto N do dvojky, potom ešte o kúsok jemnučko a mal som N. Z Yamahy som zvyknutý, že to N má nejakú výraznú polohu a cítiš to aj v čižmy. Ale ako som písal Kawa mala tú prevodovku jemnejšiu pri radení.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.