Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Z Česka prichádza ťažkotonážny hypernaháč FGR Midalu - V6 motor 2500 cm³ a plus mínus 300 kg!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/fgr... držím im palce nech ich pri tej cene veľa predajú. Každopádne idú lepším smerom ako jawa. |
uz roky same promo videjka, stale sa to vyvija a nic, dopadne to ako jawa, nic sa nebude diat, len same reci okolo toho |
Hm, Bohvie ako je to s tým teraz. Už fakt 3 roky dozadu to bolo v Brne na výstave, testované v Motohouse. Asi niekto ten jediný kus /čo bol dovtedy/ rozbil a museli urobiť tento ďalší, je tam poznať drobné rozdiely. Alebo už neviem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (06.11.2016 20:05) |
neverím na úspech tohoto projektu. Vo všetkom ich konkurencia preskočí, /cena, hmotnosť, výkon, jazdné vlastnosti, design/ až na ten motor, resp. zvuk motora. Ale mne sa osobne aj tak viac páči prejav vidlicového dvojvalca. Keby už aj bola v predaji, tak si určite v tejto kategórii kúpim nový X-diavel, kvôli vyššie uvedeným výhodám. |
Toto som obzeral v brne na strojarskom veltrhu pred 5 rokmi. A stale s tym este nevysli von. Myslim ze sa im to moc nepodari popredavat za taku cenu ako budu chciet. Presne ako pise FOGY su ine overene znacky napr MV AGUSTA na ktoru sa zhodou okolnosi dost podoba. |
Hodnotenie: No zle ste pochopili flozofiu tohto projektu. Toto nie je snaho o konkurenciu. Proste si clovek splnil svoj sen, vyvynul vlastny motor a postavil vlastnu motorku. Tu skor ide o to dokazat si ze som toho schopny. Cely projekt bude zrejme pre nich stratovy (postavit vlastny motor od zakladu nie je 5minutova a 5eurova zalezitost) ale o to vobec neslo, myslim si. Zopar kusov sa preda lebo masina s takym motorom sa len tak nevidi a pocitali s nejakou maloseriou. Nechapem o com pisete aka konkurencia? Comu konkretne? To nie su pokusy vytvorit vlastnu znacku a chrlit z fabriky desattisice motoriek.... |
Je to tak, ako pise Deluxa. Majitel fabriky si chcel splnit sen - postavit motorku. Nie obycajnu, ale "naj" v niekolkych smeroch. Muselo to stat brutalne peniaze (boli v tom aj statne dotacie), nehovoriac o tom, ze 90-stupnovy V6 motor je jeden z najtazsich na stavbu, servisovanie, nehovoriac o priestorovych narokoch :/ Ale ciel bol splneny, a myslim si, ze zadavatel bude spokojny aj keby sa nepredalo viac nez trebars 5 kusov. |
Hodnotenie: Treba uznať že to je umelecké dielo. Ešte si pamätám ten zvuk z Incheby kde to sem tam naštartovali. V podstate podobný motor nik nemá, nehovoriac o tom že je to málosériovka. Asi to nie je nič pre nás ale tých pár jedincov čo si to kúpi asi neoľutuje... |
Hodnotenie: Podla mna sa tych par zberatelov co to musia mat v garazi najde. Porovnavat to s komercnymi znackami nema absolutne opodstatnenie. Nebudem opakovat uz napisane a teda suhlas s Deluxom. Tiez som to videl/pocul v 2011 na motosale v Inchebe a je to pekna strojovna. |
Hodnotenie: Cisto z pohladu dnesnych trendov, globalizacie, presunu vyroby vsetkeho do Azie, setrenia nakladov za kazdu skrutku, je to pocin hodny velkeho obdivu. Tento Don Quijote de la Mancha ma urcite vela "detskych" chorob, kazdopadne je za tym aj vela roboty, nadsenia, odhodlania a kopec nakladov pri plavani proti prudu. Viem, ze si tu moto nekupim, ale to mi nebrani, aby som im drzal uprimne palce |
Mne sa tiež nepáči dizajnovo. Ale 100 chutí 100 ľudí. |
Hodnotenie: Kto dokaze postavit takuto motorku si zasluzi obdiv. |
Hodnotenie: Re: Deluxa: Deluxa s tým začal a ja tak isto vyslovím svoj názor. V živote takú motorku nebudem mať, pretože keby som aj mal 120.000€, nevrazím ich do motorky. Tieto sny kľudne pošlem dole Dunajom. Ale zopakujem po ostatných, toto nie je o konkurencii, je to umelecký kus diela, niečo čo stvoril človek nie vo veľkej výrobnej hale, ale zopár múdrych hláv si splnilo svoj sen. Úctivo sa klaniam každému jedincovi, ktorý svojou trochou prispel na dokonanie tohto krásneho diela. Vôbec ma nezaujíma, že je to zlepenec a že motorka nemá svoj osobitý štýl. Každý v tom uvidí to svoje. Až ja postavím niečo takéto, budem mať plné právo dehonestovať tento výsledok úsilia nejakými slaboduchými argumentami, že nemá toto, nemá hento a sériový model dokáže zase toto a táto motorka nie. Vyvinúť hentaký motor vo vlastnej dieľni? Nech na to dostali dotácie aké chceli, granty sa rozdávajú na iné hovadiny, napríklad aj na mosty, kde konštruktéri vedia, že nevydrží ani prvú povodeň, ale peniaze sa minuli podľa plánu. Ale tu je aspoň vidieť na čo. |
Hodnotenie: Je to kus železa. Poctivého železa. Ide to proti prúdu, stojí to ako dom v Prahe, prezentujú to nic moc ale to nič nemení na tom, že by som to bral ak by som na záhrade vykopal ropný vrt. |
Re: satanokky: oproti R6 je to komplikovana skrina, chladenie, mastenie, 2x hlava valcov, 2x nahon a rozvodove hriadele a tak dalej... A este tazsie je v moto umiestnit... |
Menton - ta díky za info čo sú mi jasné už dávno. Ta to je potom aj moju V2-ku tak isto ťažké postaviť. Mne sa zdá, že komplikácie budú s tromi valcami na jednej strane a ich vyvážením kvôli kultúre chodu a výkonu, ale počkám si na odpoveď od Hergott-a. A osobne si myslím, že taký radový šesťvalec o objeme 2500 ccm tiež nebude len tak ľahké v moto umiestniť - šak široké by to bolo jak riť nedospelého hrocha. |
Re: satanokky: ked ti to je jasne, naco sa pytas trivialne otazky? Urcite vies, aky siroky je motor v K1600, zvacsenie na 2500 by pridalo doslova len par cm... |
Satanokky, odpovedam az teraz, lebo doteraz sme spracovavali novinky z Milana. |
Hodnotenie: Urcite na tom bolo mrte prace ale nenapada ma nic vystiznejsie ako pic..ina. Nechcel by som to ani do obyvacky. Kazdy chce zaujat niecim vynimocnym, ale hranica medzi vynimocnym a pico..nou je prilis tenka a da sa tam lahko stratit ako v tomto pripade. |
Hodnotenie: čím víc takých exemplárú, tím víc je co obdiviovat ... a je jedno či je to postavené v muzeu alebo v obyvačke ... sú motorky tuctové na dobré pojezdení a potom sú chuťovky na okukování ... |
paci sa mi myslienka a parametre |
Menton - nie neviem aký je široký K1600 motor lebo som ho nikdy nemeral. Viem akurát, že je vraj z takých high-end matrošov, že hrúbka steny medzi dvomi valcami v jej najužšom mieste je len 5 milimetrov. Ono u toho BMW mali dosť skúsenosti s R6 motormi pre automobily takže mali z čoho čerpať rozumy pri vývoji motocyklovej R6-tky. |
Dari sa im (dlhodobo), ale vykon motora nie je u HD selling point. A pozri ako s nimi cvici konkurencia.. |
Re: Sano: Prepáč, nechcem ťa vôbec uraziť, ale ak použiješ na to kvatum úsilia vo finálnej podobe funkčného motocykla to jediné slovo, ktoré si použil, tak mi je z teba smutno. Ja verím tomu, že keď by som bol u teba v garáži, tak tam nájdem kopec omnoho väčších pičovín, ktoré u seba prechovávaš. Takže tvrdenie, že by si si hentaké niečo nedal ani do obývačky je dosť veľkohubé. Už len z úcty voči tvorcom by som vážil slová. Takto to fakt vyzerá, že ty si v živote nič nevytvoril, s čím by si bol spokojný. Ešte raz, nič proti tebe ako osobe, ale tento názor sa mi nepáčil a vži sa do úlohy človeka, ktorý niečo stvorí a potom k jeho dielu príde niekto, kto iba kopne do kolesa a povie - pičovina... Neprišlo by ti to ľúto? |
dizajnovo má toto Midalu veľmi ďaleko k šarmu a elegancii Ducati, ako keby sme porovnávali ciernobiely "film pre pamatníkov" so 4K blue ray. videl som to naživo pred 5 rokmi na výstave, žiaľ vyzeralo to lacno. Tá cena je ako smutný vtip Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (10.11.2016 16:12) |
Hodnotenie: edoX11 |
Re: duggo: Nepoznam Šaňa, preto som sa doňho vôbec neobúval, len mi to prišlo blbé. No máš výhodu, ty ho poznáš, ja nie. Mňa len zamrzelo, že na tú kopu roboty povie niekto iba také od krčmového stola jednoslovné vyjadrenie. |