Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Unikli fotky inovovaného BMW F800GS 2018
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Reťaz na druhej strane, to vyzerá na iný motor. Hlavne nech tom7 daju podvozok poriadny! |
A nech zosilnia vrchný uchyt zadného tlmiča. Pred pár dňami som len tak kukol na GS fóre ze co ľudia píšu a majitelia to po 9! rokoch stále svojpomocne riesia. |
Hodnotenie: trebalo by to dat dobisovcom otestovat ci to cosi vydrzi |
awia - co viem tak po 2010 je uz seriovy podvoz vyrazne lepsi proti modelom starsim ale mozno ty vies viac |
Hodnotenie: na druhej strane, i Triumph prišiel k podvozku od WP.. |
Re: raptor: Je to len špekuulácia ale asi porastie zdvih. objem na 900... a výkon sa priblíži Africe Twin... |
ak špekulácia tak fajn ... ale špekulujete na základe niečoho alebo len tak z vlastnej hlavy vás napadlo žeby z 800 mohli spraviť 900 |
Re: raptor: ohýbanie sa vrchneho srobu, v extrémnom prípade až zohnutie rámu pri uchytoch srobu. Ľudia to riešia hrubsim a lepšie tepelné spracovaným srobom a vymedzovacou podlozkou. Prístup BMW ako u nás ..... skutok sa nestal Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (20.04.2017 14:57) |
Janko báči špekulácie a úvahy môžu byť aj takéto: |
to kam sme sa dostali že raptor slintá po novej afrike a bača napíše že nové GS tú afriku výkonovo schová do zadného odkladacieho otvoru |
Raptak, autorom clanku som ja, mohol si sa rovno opytat mna... Cislo 900 v nazvoch fotiek zostalo omylom, uz som ich opravil. Urcite si si vsimol, ze o hodnote objemu nikde v texte nespekulujem (a hadam ma teraz neobvinis, ze som ten text dodatocne editoval). |
" že výfuk a reťaz si vymenili strany - výfuk bude napravo a reťaz naľavo, tak je to užívateľsky vhodnejšie." |
herghy ale vsak normalne som sa pytal na nezrovnalost medzi 800 a 900 - na tom hadam nic neni... kedze awia sa zapojil do diskusie tak som sa opytal jeho.. |
Tryskac, preco by to mal byt blud? Hadam je lepsie mat vyfuk dalej od strany, kde sa vacsinou okolo moto hybes... A logicky mat na jednej strane horuci vyfuk a retaz, ktoru musis mazat, je este vacsie koledovanie o popalenie. |
Re: tryskac: Maroš. dlhodobé výskumy ukázali že jazdci pravdepodobnejšie a častejšie padajú na ľavú stranu a preto je výfuk vhodnejší na pravej. Tento výskum potvrdilo aj prehodenie výfuku na druhú stranu pri dakarskej KTM450RR Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (20.04.2017 16:02) |
bacaono co ja viem podla mna Fiktívna F950GS s rovnakými alebo velmi podobnými vykonovými parametrami ako R 1200GS by oslovovala dve rôzne skupiny záujemcov Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.04.2017 16:15) |
Re: raptor: Dobrá úvaha. |
Peter ved práve o to mazanie reťaze mi išlo. Oveľa lepšie sa to robí, ked je reťaz na hornej - odklopenej strane motorky ako ked je reťaz na strane bočáku. |
Tryskac, ale predpokladam, ze retaz mazes na hlavnom stojane... |
Hodnotenie: Re: raptor: nechápem čo s tým litrom furt máš. Ta 800ka je presne tam kde má byť. Motorka s 21kou patrí do terénu. Už len ked sa zmestia do pôvodnej váhy a daju normálny podvozok a ako bonus daju nejaký ten koník navyše a uplnou náhodou by to posunuli v ojnici tak, aby to malo charakter véčka tak má BMW vymalované |
Hodnotenie: hlavne nech je lahšia a menšia, ako predchodkyňa. |
Takže chlapi z neoverených zdrojov vraj 750 a 850? Hmm neviem sa mi to nezdá moc, berte s rezervou... |
raptor- ergonomia F800Gs vs. nova Afrika..?..no poviem ti to tak, keďže máme asi podobnú výšku. Jazdil som na oboch v jeden deň, obe v seriovom stave. Afrika bola fajn asi podľa tvojich slov čo si dával v inej téme pred nedávnom...ale až do momentu postavenia sa do stupačiek, tam to bolo celé zléé moc nízke.. |