Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Skutočne zábavný športový turista - Yamaha Tracer 700
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tracera som velmi chcel ked som si kupoval NCcku, objektivne ma makksi podvozok ako NCcko, je teda pohodlnejsi, ale prisiel som do Yamahy BA, ochota predavaca 0. Povedal, ze pre cele slovensko je na rok 9 kusov Tracera a ked chcem v cervenej tak az buduci rok, potom, ze original vyhrievane rucky, stojan centralny nieje, to treba pozeriet neoriginal. Proste blbosti nad blbosti. |
Hodnotenie: Cena |
Hodnotenie: Tracer 900 a Tracer 700 su dobre motorky s rozumnou cenou. |
Hodnotenie: No dobre, nekúpim si ho. |
Hodnotenie: Skúšal som v PB minulý rok Tracer 700 a teste predtým Kawasaki Versys 650. Po presadnutí z Versysa som mal z Tracera700 pocit lacnoty, najväčšie sklamanie podvozok a pohodlie a ešte aj na tom fúkalo a hučalo, nechápal som že za čo to chcú toľko peňazí, lacnota podvozku bola ešte citeľnejšia ako na základnej MT-07 a už to je čistá katastrofa. Kawasaki Versys alebo Suzuki V-Strom sú oveľa oveľa lepšie motorky ako Tracer700, na ňom nie je okrem motora nič dobré |
vyzera to ako FZ6 z pred 10 rokov, akurat ma o 2 valce a o 20 koni menej |
MT Tracer som mal pozicany na 130 km, trasa, ktoru poznam spamati, a tesne predtym som ju presiel na NC. Je to Presov, v Raslaviciach vlavo, BJ, Stebnicka H. Krasna cesticka,.sem.tam hrbol. Do 6000 NC sa snazi drzat krok, potom zomiera a MT sa smeje. Uplne deklasuje NC v tejto oblast. Spotreba bola vyssia o 10%. Ovladatelnost v malych rychlostiach mierne lepsia. |
mne osobne ta MT07 aj Tracer z nej vyderivovaný príde strašne "lacná" motorka. Z MT-09 / Tracer 900 tento pocit nemám. |
Hodnotenie: Re: raptor: Multistrada je vyvinutá presne na to čím je a taká aj tá motorka naozaj je a taliani ju |
alexa7 |
motohouse.cz/mh-test-yamaha-mt-07-tracer... |
Ja stále vidím význam týchto motoriek. Trošku sa zmenila stratégia výrobcov. Naháče sú stále, len S-kové naháče /čo je pre mňa/ prešli na vyšší posed, väčšie kapotáže a nastaviteľné plexi. Čiže stále viacej výhod na asfaltové cestovanie a pre väčšieho, jasná voľba. |
Pozri obrázok |
Teda hneď po zákrute, veľa času na to nemal |
Ako keby som čital vo dvoch člankoch o dvoch celkom rozdielnych motorkach, pravdepodobne nazor inak zamereneho redaktora z inak zameraneho portalu. |