Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Nenápadný fešák Triumph Tiger 1200 XRT 2018 dáva dole ostrieľaných konkurentov
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: WP je WP. Podvozok je polovicou motorky. U KTM ma dostava so kolien. |
Hodnotenie: Re: alexa7: Iba polovicou Ale presne tak... Aj keď o tom väčšinou jazdci ani netušia... |
Hodnotenie: Velmi dobrá mašinka |
V červenej je to XRt celkom pekné . |
keby este na GS Rallye dali riadne enduro pruzenie WP, namiesto toho turistickeho teleoneho |
Hodnotenie: Od roku 2015 keď inovovali malého tigra to majú pekne našliapnuté. Či už zlepšenie dizajnu ale aj kvalita dielov. Síce nemám semi aktívny ale len obyčajný podvozok a WP je boží . Nastavené od predchádzajúceho majiteľa , Jeseniky všetko po rozbitých okteskach cca 550 km fakt na otocku a žiadna únava čo sa týka posedu. Na1200 je to musí byť ešte komfortnejsie. |
Nazdar, clanocek z kategórie "zviezli sme sa" ale ako oživenie OK. |
Hodnotenie: Re: alexa7: Presne ako píšeš, ak by BMW dalo namiesto tele podvozku niečo od WP..... počkaj BMW ? a myslím že tu som aj skončil keďže na veľkej GS podľa mňa už nikdy nebude iný podvozok |
Hodnotenie: Re: Awia: Dajte si pozor zverejnovani videi: Na PK babe ukazujete ako predbiehate auta cez plnu, tak ako sa to nema robit, plus je tam 70km/h a idete 122km/h. |
Re: Saints: nehnevam sa, prečo... Neviem čo dodať... |
Motorka to paradna, vozil som sa na starsom a pripadal mi dost tazky na predok na sotolinkach. Motor bol paradny. |
Re: duggo: podvozok si sam zisti zatazenie. Nemyslim si, ze by sa nejako vyznamne menila svetla vyska. |
Hodnotenie: Raz som si ju požičal, lebo som žene sľúbil výjazd. Celkom dobre sme si pojazdili Eisenstadtskú Babu a žena bola nadšená. No a pri odovzdávaní po 100km sme zistili, že som kamošovi zrušil poserprúžky! Takže na požičanej moto vo dvojici to bolo pre mňa niečo výnimočné! A to som mal voči nej dešpekt kvôli technickým tabuľkám. Ako sa človek môže mýliť a aké to je fantastické, keď ti niečo sadne ako riť na šerbeľ! |
Vzadu máme dokonca Arrow, a ten asi dopomáha krúťaku, ale Tiger je aj tak nazákerný a solídny. |
Re: sasos69: s prevoznymi znackami by si nemal jazdit do zahranicia |
Re: raptor: eh, este k tomu Arrowu, aby sme sa rozumeli: ako som pisal, ladena koncovka vo vseobecnosti nemusi pridat na celkovej hodnote krutaku alebo vykonu, ale meni priebeh kriviek k lepsiemu. Preto je to ladena koncovka, vyrobca ju robil za ucelom vylepsenia... |
Herghott - ak sa ti zda ze nieco spochybnujem tak sa ti to ozaj len zda. Ja sa len pytam na zaklade precitaneho. Ty pises ze Arrow asi dopomaha krutaku a ja sa pytam ze ako.. pocitovo? Lebo presne si to v reakcii doplnil, nevozil si sa na moto so seriovou koncovkou a nemas ani graf. Takze asi ozaj len pocitovo. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (10.07.2018 7:59) |
Re: raptor: ano, presne preto som tam dal slovko asi. Filter a dalsie odladenie tomu este viac pomozu, to je napriklad na okruh uplne nevyhnutna vec. |
Velky R2 verzus maly R4 verzus R3 - neberiem ti tvoje pocity, ale co ked porovnas Tiger 1200 so Super Tenere alebo Afrikou? |
Akoze nie je to tam vyslovene napisane ze to porovnavam s GS, ale teda takouto charakteristikou GS urcite nedisponuje: "Aj charakteristika motora je ukazkova, pretoze v meste ta nijako neobtazuje hrubym spravanim (ako niektore dvojvalce) a hore dokaze krasne potiahnut (ako vacsina stvorvalcov)." |
Dobrá diskusia... |
tak na jednej strane to tam neni vyslovene napisane... na druhej strane vies vyslovene napisat "Porovnanie motora GS a Tigra si ticho ignoroval" |
Re: raptor: S tým ja súhlasím... So svetlom GS aj s motorom Tigra... |
Na gs mi vadi ze nemam kam dat lekarnicku, sadu na lepenie, zopar klucov a hajzlak. Ano mozem si to dat do topcasu ale pozmenil by som slovicko mozem za “musim”. No a teda odkladam prilbu vedla lekarnicky a dalsich bazmekov ktore cele roky nepouzijem. |
duggo - asi to bude nejaka kartelova dohoda s oddelenim touratechu ktore ma na starosti rozne kapsičky, batôžky, miešky a pytlíky |
pre mna to je dost problem, nechcem mat na motorke ziadne nobl doplnky, jedine, ze by mi nejaky miesok ustrikovala nejaka zenuska na sijacom stroji a ja by som ho tam nalepil lepiacou paskou, ak by sa to ale malo podobat na nejaku katalogovu vystrednu vec, radcej knihu. |
Re: Herghott: lekarnicka sa pod sedadlo na GS zmesti, vozim ju tam aj s fabrickym naradim roky. Akurat som ju menil, lebo expirovala, rozbalil som ju a nic neposkodene. Kedykolvek pridem ukazat, takze tento mytus na dehonestaciu etalonu triedy uz nepouzivaj... |
Tašky napr. na lekárničku: www.marselus.sk/Brasny-do-padacich-ramu-SW-Motech-Trium... |
mytus na dehonestaciu etalonu triedy uz nepouzivaj... |
Ja sa len tak nesmelo skúsim opýtať , čo to je ten "Odkvapovič" ? Ten Arrow v spojení so značkou Triumph ? |
čo sa bábe chcelo, to sa bábe zdalo |
Hodnotenie: majitelia GS si vzdy musia hladat nepriatelov |
Netreba vytrhávať z kontextu , to je fakt a aj "čo sa bábe chcelo, to sa bábe zdalo" presne sedí na akúsi argumentáciu v tomto konkrétnom vlákne , lebo ten Tiger nemá len "akýsi" laďák , má Arrow , s ktorým značka Triumph roky-rokúce spolupracuje a ak je na nejakom ich modely systém Arrow , tak je perfektne odladený . |
matus - skor mam pocit ze v tomto pripade je to iba zaujatost, nedocenene ego a potreba si rypnut zaroven |
Arrow na triumph je najlepšia voľba už len kvôli existujúcim odladenym mapam. Aj zvuk má lepší ako okropovic ,len škoda že aj rovnako predraženú cenu |
raptor: Takže + 30 kg, palivo, olej, chladiaca, brzdovka...to sme hmotnosťou pri Honde CT. |
Modrovrtulkovi tak radi argumentuju predajnymi cislami, sice pravom, ale ktovie kde by dnes bolo BMW keby KTM mala pred 14 rokmi gule pozicat Charliemu a Ewanovi motorky. Ak by mali byt len cisla ukazovatelom, tak etalonom vsetkych tried by musela byt Honda Super Cub, ako najpredavanejsie motorove vozidlo vsetkych cias. |
dreamer - ono GS tu bolo a predavalo sa bez prestavky 24 rokov predtym nez Charlie a Ewan isili okolo sveta... treba brať ako fakt, nič viac |
Naco by si niekto kupoval napodobeninu, ked prihodi dva litre a moze mat orginal? |
Re: janoval: ze ty este dofajcujes zasoby z Afganu? |
Re: dreamer: ked nie su agumenty tak porovname neporovnatelne? Mna zaujima predaj v ramci segmentu, takze realna konkurencia. Uz sa to stava miestnou tradiciou, ze na MR je v testoch Triump vychvaleny do neba, ale vsetci platiaci zakaznici su idioti a kupuju ine. Takze, na co a pre koho je vlastne potom taky test? |
moj horizontalny dojem je ze ak tu nejaka persona vertikalne vpadla do rozhovoru inych o priestore na lekarnicku tak to je to druha domocnina z mentonovho alterega |
Re dreamer |
Ako popravde rád si vás tu prečítam a vždy pobavím sa na tom ako diskusia k akémukoľvek článku skončí partizánskou vojnou pár ľudí . Upravené 1 krát. Naposledy upravil nymroth (12.07.2018 19:59) |
Neviete ci ma Joker stale toho Triumpha v servise , uz to tusim bude 10 rokov co caka na suciastky ... |
gete |
@Menton: Vidis a presne na toto som chcel poukazat. Predajne cisla nevypovedaju o nicom, mozu byt aj vysledkom dobreho marketingu, modneho trendu, pripadne stadoveho efektu. Ja netvrdim, ze ludia co si kupuju BMW si vybrali zle, ja mam len problem s argumentom o predajoch, lebo ak by sme aplikovali rovnaku logiku na segment automobilov, tak ti vyjde ze Octavia je etalon vo svojej triede, lebo ma najvacsie predaje, ale ja si dovolim tvrdit, ze v jej triede su lepsie auta. Nechap ma prosim zle, nie je v tom nic osobne ani proti BMW ani proti tebe, len mi nesedi tvoja argumentacna logika. Uspech BMW neznamena, ze to mozu ostatni vyrobcovia zabalit a prestat vyrabat motorky, lebo na etalon aj tak nemaju. O GSe sa uz popisalo vela, je to skvela motorka, ale su aj ine, tak preco o nich nepisat a nepochvalit aj nieco co je trochu odlisne a moze niekomu vyhovovat z roznych dovodov viac? Peace. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (13.07.2018 10:28) |
Re: dreamer: neblazni, si jednym z mala normalne diskutujucich, co tu este zostali a ja si ta za to vazim. |
@Menton: Aha, tak potom mi je uz jasne preco sa nerozumieme. Ja na to pozeram ocami motorkara, ty ocami businessmana. Z tvojho pohladu samozrejme, co ine moze byt lepsim ukazovatelom ako predaje a zisky, ved o to v biznise ide a BMW GS je v tejto discipline nespochybnitelny sampion, to som nikdy nepoprel. Ale obchodny uspech pre mna, ako motorkara, nemusi byt nutne zasadny ukazovatel, ktory by mal rozhodovat o mojom vybere. Jednoducho povedane, nevyberam si motorku podla toho kolko sa ich predalo. A verim, ze takto uvazuju vsetci ti, ktori sa pozeraju na motorku, nie len ako na symbol akehosi statusu, ci obchodneho uspechu. Preto ma Triumph, aspon u mna, minimalne rovnake sance ako BMW. A ak si zasluzi pochvalu za podareny model, tak je aj v clanku o ktorom je tu rec na mieste. Toto tu nie su Financial Times, ale motorkarske forum. |
Re: dreamer: ked moto/produkt nie je uspesny, ide rychlo von z produkcie, konci aj jeho podpora, servisne zazemie, ci ponuka aftermarket dielov, doplnkov. Takze trhovy uspech je pre mna dolezity parameter aj ako motorkara/majitela. Lebo kupa moto je aj investicia a nie mala, ktoru si treba chranit, aby sme si ju mohli dlho uzivat a potom dobre predat. Takze sa to neda oddelovat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (13.07.2018 23:17) |
Re: Menton: kupit “exota” moze byt fajn.Vacsinou dostanes za nizsu cenu o moc viac ako ponuka |
@Menton: Kde to ty chlape citas, ze hram machra, nic o ziadnych unikatnych chutoveckach som ani nenaznacil a uz vobec tu nejde predsa o mna a mojho gusta. Ale nechajme to, asi na to mame kazdy iny pohlad a v niektorych nazoroch sa nezhodneme. |
alexa7 - kupit “exota” moze byt fajn.Vacsinou dostanes za nizsu cenu o moc viac ako ponuka |
Re: dreamer: kde hras machra? Napisal si: |
@Menton: Asi to ostane pre teba nepochopitelnou zahadou, ale ani jednu som nevyberal podla toho kolko sa ich predalo, to nebolo nikdy kriteriom a ked si este raz precitas pozornejsie cely moj citovany prispevok, tak mozno zistis, ze netvrdim opak ako sa mylne snazis dokazat, aj ked nechapem preco je to pre teba take dolezite. Ak by som chcel len bestseller a zalezalo by mi na tom zaradit sa do najvacsieho stada, tak uz davno tu motorku mam. |
Re: Menton: Re: raptor: MG stelvio, za 13000 nova. Padacie ramy,pridavne svetla, pancierove hadicky, kufre trax,centralny stojan,ozajstne bastre, ...... 50tis a nemenil som ani ziarovku a doteraz sa divim ze preco ich ludia nekupovali. Tu motorku som pred predajom umyl a bola ako nova , nie nejake zoxidovane spice ako na nemenovanej motorke.Vziadnom servise nikdy nebola, dal som samlik sadol si a nastavil ventily, na ziadny ntebook ju netrebalo napojit.Nahodil som servis kod pozrel zavady ,nikdy nic nebolo, nastavil doma servisny interval a hotovo. Motor silnejsi od GS / posledny vzduchac/ kardan lepsi |
Re: alexa7: veru, na Stelvio dodnes spominam iba v dobrom. Skoda len tych vibracii na dlhsich presunoch. Inak spicka. |
Re: Herghott: na tie si po rokoch zvyknes a potom dokonca chybaju ???? vecna skoda toho motora, bo euronormy |
Re: alexa7: tak to si dobre vybral a neviem, preco predal Mne na spodku otacok prisla lenivsia ako DOHC GS, ale zas krajsia, sak talianka |
aka nemenovana motorka ma zaoxidovane spice? MG Stelvio mal napriklad aj Amis. Ak si dobre pamatam az taka bezudrzbova nebola ako pises ty. Asi si chytil spravny kus. |
Re: gete: mozno je to tym ze Skoti nie su Anglicania.. |
Re: raptor: Amis mal prvy model ,ja ten druhy po facelifte. Tam vsetko o com vedeli vychytali. Boli tam aj dalsie veci , napriklad bocne deflektory, vobec som nesedel v dazdi vo vode, ci velmi jednoduche a lacne podstatne zvysenie vykonu.... Ale debata by mala byt o trumphe ???? |