Re: Abbath:
No sak to je skryta vyhoda zamenitelnosti dielov, ktore ako napriklad motor, nadrbali vo svojej dobe od jogurta, cez eduro, po cruiser a turistu.
To ze ten motor je tocivy, neoceni okrem jogurta asi nikto, ani endurista, ani turista, coprista sa tiez na tom musi smiat..
No ale v praxi KLE 500 nebola horsia, ako EN 500, ani horsia ako ER5, dokonca nebola horsia ako GPZ500.
Tak co by si chcel za tie love?
Na rozdiel od jednobuchu, ten motor ma svoje neporovnatelne vyhody (napriklad v tej GPZ500
Ale ked uz ho dali do KLEcky, preco nie?
Ved to nieje enduro offroad, to ma pripominat enduro, rovnako ako ENka ma pripominat cruiser, tak aj GPZka ma pripominat jogurt a ER5ak ma evokovat turizmus.
..............
Preto asi kedysi dali motor u modrych vrtuli z okapotovanej obludy a nahaca, do najtazssieho endura gs..
Tiez charakterovo univerzalny motor kalovych cerpadiel boxer, ktory sa nehodi ani do nahaca, mozno tak do cruisera, davali do turistov, nahacov a dokonca race verzie RS..
Nikto z toho neosprostel, ludia si zvykli a aha ake uspechy ma dnes ta znacka..
Dôvod úpravy: doplnenie
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (07.08.2019 14:33)
|