Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Organizátori Dakaru zvažujú rýchlostné limity a ďalšie zmeny na zvýšenie bezpečnosti pre rok 2021
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ja hovorím NIE |
Re: KaTeM: Nič v zlom ale |
Hodnotenie: podla mna by stacilo dat technickejsie etapy a nie dlhe roviny... tym sa automaticky znizi rychlost a nemusia obmedzovat vykon motoriek... Upravené 1 krát. Naposledy upravil doddy (22.03.2020 9:34) |
Znizenie vykonu a obmedzenie rychlosti by pomohlo nefabrickym jazdcom zvysit sance na dobre umiestnenie. Bolo by to viac o jazdcovi a menej o technike. |
Re: doddy: áno to je presne ten prvý bod. Hneď na to som myslel pri sledovaní tohtoročného Dakaru. Tie vypaľováky kde letia 180+ km/h rovno. Viac to poslať cez duny. Video: Štefan Svitko po návrate z Dakaru 2020 19. 1. 2020, Bratislava |
Hodnotenie: Vykon by mohli obmedzit limitovanim objemu valcov..valca....nech sa firmi snazia vytrieskat aj z maleho objemu velky vykon...siroka verejnost by mohla ziskat prave z vedlajsich produktov tochto vyvoja... vyzera ze to pojde cestou F1..... |
Hodnotenie: konecne aj maly saso zahra velke divadlo. |
Re: Awia: dosiahli by presne to, čo chcú a nikoho by to nestálo žiadne prachy navyše a ešte by to bolo aj pre jazdcov aj pre diváka zaujímavejšie Upravené 1 krát. Naposledy upravil doddy (22.03.2020 11:42) |
Cruelbody > takou razantnou technickou zmenou dáš veľkú výhodu silným značkám. Malí výrobcovia nemajú šancu (čas ani peniaze) vyvíjať nový, konkurencieschopny motor. |
Re: matus: ano mas pravdu ale furt lepsie ako obmedzovanie vykonu a pod. Ja proste vidim taketo preteky ako ring technikov a koumakov jednotlivych znaciek kde sa budu snazit z mala... vytazit vela...neviem..Ty asi nepamatas F1 pred 40 rokmi aka to bola parada..rozne taktiky stajni...rozne motory....turbo bolo obmedzene na 1500cm3... a vytrieskali z toho 1000 koni uz vtedy(brabham bmw)... a z tohto vyvoja sme mali osoh vsetci..vyvyjali sa nove materialy a technologie...chapes co chcem povedat? Aby sa nezastavil vyvoj a techn.rozvoj |
Re cruelbody: Porovnavat F1 a Dakar mi pride trochu mimo. F1 sa jazdi celu sezonu, udeluje sa zvlast cena pre konstrukterov ale hlavne tam nechodia idividualne jazdci zajazdit si na punkaca velku cenu Malajzie a dost. To je uplne iny sport, nevraviac o tom ako to v F1 dopadlo s tymi mini motorcekmi, ktore nevydrzali niekedy ani jedne cele preteky. |
Re: zooo: v principe je to to iste...nepremyslene zasahy dokazy zabit celu podstatu sutaze....uz len cakam na povinne kvoty na ucas zien a je vymalovane... |
Cruelbody> hoci som vtedy nezazil, asi viem co chces povedat. Ale k tomu prikladam ja to B - ze ked po tej zlatej ere zaviedli prisnejsie pravidla, tak pocet teamov sa zuzil, a tak isto aj pocet vyrobcov motorov. |
Hodnotenie: cesta je spomalit trate , pustit ich do piesku , a zlepsit ochranu jazdcov , pripadne spresnit roadbook , znizenie objemu nic neriesi , na to bude treba zas silny team aby vyrobil motor , chceli strasne spomalit zakazali 990 , 690, 750 , su 450 a jebu aj tak 185 a su lahucke , co tak zvysit min vahu motorky ? |
Re: picaso: Ani nie tak hmotnosť moto, ale vrátiť fuel autonomy na 350 km abo bolo kedysi (teraz je 250) Inými slovami museli by si niesť viac paliva, väčšie nádrže, viac hmotnosti. |
Hodnotenie: niekde na advriderovi som cital, ze mali aj take napady ako zrusenie moussov pre elite. udajne by to malo spomalit rychlejsich jazdcov, lebo nemusia riesit pripadne defekty..... |
advrider.com/f/threads/the-f5-bivouac-general-rallye-ra... |
Ja ako amatérsky organizátor amatérskych pretekov viem, že bezpečnosť má na 90% v rukách organizátor. Taká Rumunská Baja je toho príkladom, robili sme ju len raz aj to som skoro prišiel o nervy... A druhý krát do toho nepôjdem... Príliš nebezpečné terény jednoducho. |
Navigačný systém: už to vidím ako to hlási "POZOOOORRRRR o 39,78 metra nebezpečný hrb / ťavia tráva / kameň v tvojom smere jazdy"........JBC??????? |
na auto.cz je rozhovor s Klimciwom. |
A ten holandan sa smrtelne zranil pri pomalej rychlosti |
Maira Pierce |
Elektronicky roadbook je asi pekna vec, ale mne k tej navigacii ten papier pasuje viac. |
su to na pohlad dobre veci a zrejme aj zmysluplne, ale vo svete konspiracii a krutej reality to vidim takto: |
Teraz LIVE |
Hodnotenie: ako vascina novych trendov" ...proste dakar skoncil.. to uz bude len taka nudna "wow" show zo super duper zabermy z dronov a inych ,,,,, aby to ohurovalo akoze divakov telleviznych a jazdci budu ako na baterky..riadeny cez rozne obmedzenia ,nariadenia..roboti Radsej si ist zajazdit ako Awia , to je 1000 krat lepsie ako tv. |
Hodnotenie: Chudak Thierry Sabine..zakladatel Rally Pariz Dakar..tu rally povodne zalozil s cielom priblizit aj ostatnym jazdcom narocnu saharsku pustatinu po tom co na amaterskom vylete zabludil na viacej dni a takmer zahynul sam v pusti s motorkou a zachranili ho tuaregovia.... |