Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (53 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha odhalila novú XT1200Z Super Ténéré
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: tí, čo snívali, sú sklamaný, tí, čo sú nohami na zemi sú spokojný. |
Hodnotenie: Ja som tiež sklamaný , mašina naozaj pekná ale hmotnosť ju úplne vylučuje z terénnych radovánok.Fakt len suchá lúka či kamenná cesta |
tato studia sa mi ovela viac paci Video: Yamaha Super Ténéré Concept 2010 |
Už aj suchá kluková skriňa je minulosť......škoda |
Nuz co, musíme sa s daným trendom nejak zmierit a "tunit". Vysledy dopytu su jasne. |
Hodnotenie: superflanker mudro vravis synu. |
Z mojej strany tiez sklamanie .A to som zatazeny na Yamahu.Horsie je to o to ze som na nu mesiace cakal a oni priniesli toto.Vidim ze objednanie GS800 tri tyzdne dozadu bola spravna volba. |
"A ak si niekto myslí, že váha motocykla je extra super dôležitý parameter pre manipulovatelnost s motorkou, tak ten sa myli." |
Hodnotenie: Ten chladič nepchali na bok pre srandu. Motor je určite posunutý viac dopredu a pootočený tým pádom môže byť tá motorka pocitovo ľahšia ako jej konkurenti. |
Hodnotenie: paradny stroj, |
Minerva skor ako hmotnost - ta nie je rozhodne nizka - je pre mna dolezitejsi parameter umiestnenia taziska a sirky sedla. Ak od motocykla tejto triedy niekto ocakava manevrovatelnost a vahu 660-ky tak mu prajem dobru noc a sladke snicky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tahitan (26.02.2010 13:32) |
vzhladovo pekna ... ale ta vaha je brutus ma o 32kg viac ako GS..... |
tahitan: naco je tu potom segment ako su autobusy typu FJR 1300? |
Tak ja tu celý rok poctivo chudnem a Yamaha to má úplne na háku Nechápem, kde tých 260 kilečiek nabrali, ale netvrdím, že sa mi nepáči vôbec. Len by to chcelo vyskúšať, ako sa to chová za jazdy oproti BMW. Ale aj tak si myslím, že to na trhu nebude mať vôbec ľahké, BMW je rokmi osvedčená klasika a málokto , kto jazdí tento segment experimentuje, hlavne keď Yamaha oproti BMW v tomto prípade neprináša nič naviac, skôr naopak. Takže u mňa trošku rozpaky... Zámerne porovnávam s BMW, lebo koncepčne sú si asi najbližšie. Už vidím Guzziňákov, ako krútia očami A KTM ? Tá je niekde úplne inde. |
Hodnotenie: Dizajnovo je krasna, som zvedavy co to bude nazivo... |
superflanker: neviem, tieto motorky mi vobec nic nehovoria Ale plne s tebou suhlasim. (Aj) preto som predal Vedro a nechal som si enduro, hold nechal som si to, po com mi srdce viac pisti. Tychto mackopsov vyrabaju bohuzial kvoli predajnosti. Mojimi vylevmi som chcel povedat tolko, ze som zmiereny z tymto delenim, napriek tomu, ze sa rok co rok vzdaluje mojim poziadavkam na idealnu motorku (tu je Afrika vzdy na prvom miesta) a co sa tyka konkretne tejto tenerky je na prvy pohlad poriesene to co mi vadilo na Vedre. Mozno poriesili aj tie veci, ktore na fotkach nevidno, ale tie sa daju zistit az ked na nej sedis. |
superflanker: Preco vnimas segmentaciu tak tvrdohlavo cierno-bielo a neberies do uvahy rozne potreby roznych jazdcov? Keby trh neziadal moto ako je aj tato Super Tenerka, myslis, ze by s nou Yamaha prisla? Kolko sa preda SUVeciek a kolko hardcore Defenderov? Kua, sak sam jazdis na kompromisnej motorke, alebo mi chces povedat, ze Transalp je ciste enduro? Tento segment je o kompromisoch, niekde viac, niekde menej, ale o to prave ide. Kazdy si moze najst ten spravny pomer cesta/enduro vhodny pre jeho potreby. Ja si napr. neviem predstavit pod ritou FJR-ku a jazdit s nou to co jazdim. To malo z endura co mi moja motorka poskytuje mne uplne staci a pride mi vhod. Tam kde si V-Strom krochka by sa FJR-ka trapila. Viac endura by som ja ale uz nevyuzil a tak si nekupim KTM ADV. Chapes? Ale bez ohladu na nazor ktory si tu kazdy chceme presadit, fabriky si neplatia drahe prieskumy trhu len tak pre nic a budu sa spravat podla ich vysledkov. A podla nich je tento typ motoriek ziadany, nech su uz dovody ich majitelov akekolvek. |
dreamer: preto to vnimam ako vnimam, pretoze nerozumiem cloveka ktory si kupi TA, obuje ho do slickov a jazdi 99,9% asfalt. Preco doprdele nekupi nejaku CBF povedzme. A ten co toho ako pises "viac endura" vyuzije si ma kupit co? MX masinu na slickoch cize motarda? Vsak tu uz min 5 rokov nie je jedina (ak neratam LC masina ktora by uspokojila aj tento segment zakaznikov, bez toho aby do nej vrazili kopec penazi na prestavbu. Pre mna za mna, nech stavaju taketo Q7 na dvoch kolesach, ale nech potom robia dve verzie. Preco KTM ma nizsiu a vysiu osmu, BMW klasiku a ADV? Tiez sa na to mohla vyprdnut a povedat si, ze je len pre tych hardcore jazdcov. |
|
Tak to potom ostávam nepochopený ... niekto si kúpi preto, lebo sa mu páči, alebo na jeho výšku iné v takom segmente neni. |
Je jasne aka je predstava martingu o tom, kde bude jazdit: Video: Yamaha XT1200Z Super Ténéré 2010A vyzera dobre a pre "enduro" otocena vidla... Video: www.youtube.com/watch?v=sv1er3j-xJ0 |
Hodnotenie: Mne sa táto Yamaha veľmi páči... A ten kardan, vďaka za neho... Btw... Nechápem, prečo zarytý bahniaci kritizujú túto moto, vari si myslia, že s 1200cm3 budú skákať dva metre cez kopec...?? Toto je pre cestovateľov a nie do lesa za dedinu... |
Hodnotenie: Super Ténéré balo byt Super Ténéré !!! a ta vaha? uzasnee |
TO Flanky : ... a čo je podľa Teba človiečik, čo vystúpi so zablateného Touarega ??? |
Stratil sa Touareg v lese za dedinou, isiel cez pole domov... |
Hodnotenie: Inak s tou vahou to neni az tak zle ked Tenerku porovnate s BMW GS 1200 ADV> cista vaha + natankovana 256 kg [null ]www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html a Tenerka 261 kg a ktovie ako to bude ked Yamaha www.yamaha-motor.de/products/motorcycles... sa bude predavat uz v serii aj s kuframy ktore su mozno (pravdepodobne) tiez odvazene a k tej konstrukcii kludne too moze but prvy cestovny model a o rok sa Dakaristi dockaju verzie off-road |
a dodatok moto Guzzi Stelvio 4V ma tiez inu hmotnost ako na motoride tabulkach www.motoguzzi.it/de_DE/prodotti/touring/stelvio... tak ze je to v pohode kupujte VAHA je najmensi problem |
Hodnotenie: Na ADV turistiku je parádna....na dakar s ňou nikto aj taj nepojde..Takže až ju uvidíme na živo a troška si ju omakáme potom budeme múdrejší |
Hodnotenie: pekny cestovny motard na rozbite asfaltove cesty.niekdo tu spominal LC9,to aj existuje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (27.02.2010 17:52) |
Predkrm bol trosku iny ako hlavne jedlo...proste biznis |
Preco ta TDM 1200 nema liatinove kolesa??? Mohli by ten motor dat to T maxa, nech je sranda. |
Hodnotenie: mašinka je už na Slovensku vypadá super |
Este stale si tu niekto mysli ze obsah 1200 sa nehodi na hard core enduro? Tak nech sa paci |
hrac no hádaj |
Hodnotenie: Mne osobne sa páči. Mám rád bachraté motorky a takéto niečo by som asi prijal do budúcnosti. Váha je relatívny pojem. Vývoj v technike ide dopredu a technológie dokážu urobiť divy. Myslím si, že na Adventure cestovanie okolo sveta to bude super stroj. Obalíš ho bagážou a môžeš ísť aj na sibírske stepi ovce pásť. |
Velky a tazky motor. Hmm... zas to bude mat pohodlie a vykon v otackach namiesto ostreho spodku. A velkovo - proste dalsie Varadero -> hlavne s tym nepadnut v terene. |
Hodnotenie: Pekná, pekná, ale trošku obézna. Popravde, ten koncept sa mi páčil viac. Čakal som niečo štíhlejšie, niečo na spôsob Multistrady, ale trošku viac offroad. |
My čo sme maly veru velké ENDURO očakávanie sme všetci do jedneho sklamaný (ja duplom ), kedže sme si ju predstavovali v inom šate. Ale celkovo ako motorka a celkom hodí na cestovanie a sem tam aj menší výlet po šotolinke. čas ukáže či sa s tým bude dat dačo robiť, alebo to ostane on road. |
Hodnotenie: keby som chcel moto do terénu, zoberiem ľahkú WR, alebo niečo podobné. na túlanie sa po krajine s občasným výletom na lesné a poľné cesty sa mi páći ale táto. a tá váha - je to o zvyku, ja mám teraz tiež cez 250, takže v pohode. |
Hodnotenie: len tak pre info |
urcite si najde kopec svojich priaznivcov....pockame na testy a porovnavania... |
Hodnotenie: Nechapem co sa tu stazujete... kazdemu sa ine paci a ty co sa Vam nepaci si kupte nieco ine sak je tolko vyrobcov Mne sa lubi a aj ten kardan povazujem za velke plus! fakt dobra moto po dlhom case az na tu vahu |
www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce