http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

V Katalánsku sme polietali na najľahšom a najšportovejšom Harley-Davidsone všetkých čias - Nightster (+ Low Rider ST a Pan America s quickshifterom)

[Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Všetkým nám bolo jasné, že Harley-Davidson okolo nového motora Revolution Max postaví aj iné modely, a to aj menšie a s nižším objemom, ale že hneď prvý bude športovejší než Sportster, to sme nečakali. Keď už sme boli takí rozbehnutí, vyskúšali sme aj nový Low Rider vo verzii ST a Pan Americu s novým quickshifterom, k-o-n-e-č-n-e!

Text: Peter Fischer
Foto: Harley-Davidson Media, Peter Fischer

Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)

Skôr sme čakali niečo ako jednoduchší Sportster alebo akýsi naháč, ale spod plachty na nás vykukol naozaj kompaktný malý stroj s názvom, na ktorý sme už aj zabudli - Nightster. Harley-Davidson už takýto model mal, tento nový s ním však nemá spoločné absolútne nič. A posledná „noc“ na ktorú si od hádečka spomínam, bol Night Rod, ktorý sme vyskúšali ešte roku pána 2007.

Plachtu spomínam preto, lebo v čase, keď prebiehala prezentácia pre novinárov, bol Nightster ešte pod embargom. Čiže v čase odletu sme stále netušili na čom budeme jazdiť - v pozvánke bolo iba opísané vhodné motooblečenie. Lenže to sa hodilo aj na veľký touring, aj na naháč. Nakoniec som bol rád, že šlo o šikovný športový stroj, pretože zákrutky severne od Barcelony, kde predstavenie prebiehalo, sú jedny z najlepších v Európe. Na novom Nightsteri sme sa do nich pustili ako prví novinári z celého sveta.

12.04.2022 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6517 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Harley-Davidson predstavil Nightster, svoj najľahší a najšportovejší stroj

Harley-Davidson, jedna z najstarších svetových značiek motocyklov, dnes predstavila „zmenšeninu“ svojho Sportstera S, novinku Nightster. Pracuje v nej motor Revolution Max s objemom zmenšeným na 975 kubíkov a suchá hmotnosť je len 211 kg.

 

Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)

Story behind

Čo lepšie mohol Harley-Davidson urobiť, než inšpirovať sa pri vývoji nového Nightstera všetkými možnými prestavbami? Presne to aj urobil - predprodukčnú verziu stroja s menším motorom Revolution Max poskytol niekoľkým svetovým úpravcom, a tí do istého termínu prišli so zaujímavými úpravami až prestavbami. Nightster sa tak stal azda jedinou motorkou, z ktorej existovali unikátne úpravy ešte predtým, než bola známa reálna podoba.

Okrem motora bola daná aj jedna zaujímavosť, ktorú majú všetky spomínané prestavby aj sériový stav spoločné: nádrž uložená zvislo pod sedlom. Úplne nebadateľná. Ak by ti to niekto nepovedal, ani si to nevšimneš. Až by si na pumpe pred sebou márne hľadal tankovací otvor :) Atrapa nádrže je totiž z plechu, a až na chýbajúci otvor nič nenasvedčuje tomu, že ide iba o kryt airboxu. Harley-Davidson tak šikovne znížil ťažisko a dizajnovo krásne upratal priestor pred jazdcom - je tam len veľký znak H-D.

Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)

Zvonku človek nemá ako zistiť, že motor má znížený objem; vyzerá úplne rovnako ako jeho 1250-kubíkový základ vrátane chladiča a reglera s akumulátorom pod ním. Harley upravil nielen vŕtanie, ale aj zdvih, a dostal sa tak na objem 975 cm3. Ubral však po jednej sviečke z každého valca a variabilné časovanie ventilov nechal iba na nasávaní. Hydraulické nastavenie vôlí však zostalo. Alebo takto, aha:

Nový motor Revolution Max 975T v číslach

Len pripomeniem, že úplne nový agregát Revolution Max Harley-Davidson dáva do prelomových modelov Sportster S a Pan America, ktoré sme už vyskúšali:

26.08.2021 - Peter Fischer Čitatelia: 7597 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

-

Prvé zvezenie na novom Harley-Davidson Sportster S

Vo svete sa dejú čoraz neuveriteľnejšie veci. Jednou z nich je aj fakt, že modelový rad Sportster tak ako sme ho poznali, už vôbec neexistuje. Odteraz je v ponuke už iba jeden, a ten sme si vyskúšali v zákrutách na severe Nemecka - Harley-Davidson Sportster S.

 

23.07.2021 - Peter Fischer Čitatelia: 9623 Strany: 3 [Testy a predstavenia - Test]

-

Na asfalte i v piesku s bezprecedentnými Harley-Davidson Pan America 1250 a Pan America 1250 Special

Už samotný názov Pan America vzbudzuje dojem majestátnosti, veď ide o najdlhšiu zjazdnú cestu sveta. Meria okolo 30 000 km a spája Aljašku s Ohňovou zemou, čiže takpovediac oba póly zemegule. Prechádza pohoriami, púšťami i džungľami. A Harley-Davidson po nej pomenoval svoje prvé cestovné enduro.

 

Aj v novom Nightsteri tvorí motor nosnú časť, teda časti rámu sú uchytené priamo naň. Ale tam akákoľvek podobnosť so Sportsterom končí. Iné je odpruženie a vlastne všetky periférne časti vrátane úplne nových ovládačov, nehovoriac o netradičnom uložení nádrže. Celý stroj sa ovláda pohodlne bezkľúčovo, až na otváranie sedla, pod ktorým je tankovací otvor. Nightster v sérii prichádza ako monopost, teda pre jedného človeka. Sedlo spolujazdca aj stupačky si treba dokúpiť.

Rozmery obutia zvolil Harley opäť po svojom, teda celkom netradične na 100/90-19 vpredu a 150/80-16 vzadu, pričom kolesá sú zavesené na tlmičoch Showa. Vpredu ide o klasickú 41-mm nenastaviteľnú vidlicu Showa dual bending valve, vzadu o dva tlmiče s predpätím nastaviteľným pomocou C-kľúča, ktorý je pod sedlom. Spomaľovanie má na starosti najmä predný kotúč, ktorého strmeň nie je ani monoblokový a ani radiálne uchytený, ale ako sme sa presvedčili v zákrutách nad Barcelonou, vôbec to nevadí. Brzdová hadica je pancierová a je vedená netradične tak, že dosť trčí do strany.

Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)

Celý stroj je opäť dosť kontrastný - ako sme spomínali už pri Sportsteri, pravá strana motora a okolitých konektorov a komponentov je až nadčasovo uhladená a uprataná, kým ľavá je surová, drsná, s odhalenými káblami a vedeniami. Pre Harley sú to doslova nové časy, keď sa s novým motorom snaží dostať do úplne iných dizajnových dimenzií (kartery a kryty agregátu sú už od výroby dizajnové, nie funkčné ani industriálne), ale zároveň sa akoby ešte nenaučil vysporiadať s toľkými novými položkami, ktoré si vyžaduje vodné chladenie a elektronika.

Pohotovostná hmotnosť Nightstera je 218 kg, čo je pre túto značku netypicky nízka hodnota. Harley pritom veľmi nešetril, pretože oba blatníky aj kryt airboxu sú kovové, a normálny motorkár nežijúci v harlejáckom celibáte nájde na Nightsteri ešte niekoľko ďalších komponentov, ktoré mohli byť kompaktnejšie alebo iné než oceľové. Nádrž pod sedlom má tvar kvádra, objem necelých 12 litrov, a je z plastu a uložená zvislo.

Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)

Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)

Stupačky sú uložené na Harley dosť vzadu, ale v porovnaní s podobnými motorkami je to stále dosť vpredu. Jednou z predností Nightstera sú aj vyššie maximálne náklony než má Sportster, a to 32 stupňov. Keď si k tomu prirátame spomínanú nízku hmotnosť a vyššiu ochotu motora vytáčať sa, dostávame to, čo mi udrelo do hlavy už v prvých zákrutách a čo som dal rovno do nadpisu: najľahší a najšportovejší Harley-Davidson všetkých čias.

Let's go!

Ešte predtým, než sme sa na Nightsteroch zahryzli do krásnych zákrut, sme pol dňa jazdili na nových Low Rideroch ST (dojmy nájdeš na ďalšej strane), takže už sme boli zžití s okolitým terénom a profilom trasy. Čiže sme išli hneď naostro, a to dokonca tak, že nás náš guide občas aj spomaľoval. Nightster si pýtal viac plynu. Plyn, točky, kvaltovanie, pome!

Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)

Posed na tejto novinke je vďaka dosť rovným riadidlám predklonený. Treba sa za nimi trochu načiahnuť, a späťáky sú uchytené na koncoch, krása! Predo mnou iba malý okrúhly budík s analógovou ručičkou. Jazdec tu nemá možnosť upravovať si jazdné režimy, ale zo Sportstera tu zostali tri základné mapy a napríklad trakčná, čo je super. Vrátim sa k tým stupačkám - napriek ich umiestneniu skôr či neskôr príde situácia, kedy sa pozdravia s asfaltom. Musím povedať, že 19-palcové koleso vpredu akoby pomáha náklonom. A tá neskutočne nízka hmotnosť, och! Nightster sa preklápa ako normálna motorka, nie ako Harley! Tomuto tá netradične umiestnená nádrž veľmi pomohla. Človeka až občas prepadne myšlienka, že ako by sa taký Nightster správal na ľahučkých kovaných kolesách a odľahčených komponentoch, s hmotnosťou pod 200 kg...

Harley-Davidson Nightster (2022)
Nightster verzus Sportster S

Sťažovanie nie je na mieste, Peter, vezieš sa fakt na športovejšom stroji než je 125-koňový Sportster! Pravda, do takýchto zákrut by som si z aktuálnej ponuky Harley-Davidson vybral primárne Nightster. Radšej som zaťal zuby a držal klapačku, keď sme mohli vývojárom klásť otázky - spýtal som sa na všetko možné, len nie prečo Nightster nemá quickshifter. Harley ho predstavil len nedávno a iba pre model Pan America (aj o tom píšem na ďalšej strane). Zatiaľ ho nemá ani Sportster S. A na Nightsteri chýba. Kvalty sú krátke, motor sa rád točí, to sú pre Harley úplne iné dimenzie a prispôsobuje sa im priebežne.

Ešte aj teraz keď si predstavím tie katalánske zákruty, úplne počujem ako sa Nightster pýta do otáčok, zvuk výfuku sa odráža od skalnej steny a sem tam škrtám stupačky. Inak komu by sériový posed nesedel, môže si kúpiť vyššie alebo aj širšie riadidlá z ponuky originálneho príslušenstva.

Video: Jednoznačne najšportovejší Harley-Davidson - nový Nightster sme vyskúšali v Katalánsku

Elektroniky je na Nightsteri toľko, že sa musíme prispôsobovať úplne novým prejavom. Napríklad elektronický plyn v kombinácii s trakčnou kontrolou vo väčšine prípadov zabránia tomu, aby otáčky vyleteli nad potrebnú hranicu aj napriek tomu, že pravačkou gazuješ koľko chceš. Inými slovami, vytáčať motor kamošovi na svadbe môžeš asi tak na bočáku, ale borcov na odpočívadle pridaním plynu pri stlačenej spojke už nepozdravíš. Elektronický plyn jednoducho nevykoná tvoj príkaz, lebo je to nepotrebné pre jazdu a danú situáciu. Takto to má aj Sportster S, vtedy som k tomu napísal:

Keďže nám istú časť dňa pršalo, niečo som najazdil aj v režime Rain. Tu som si všimol zaujímavosť, kedy náklonová elektronika jednoducho nepustí vyššie otáčky aj keď zadné koleso ešte neprešmykuje. Jednoducho jazdec ide bezpečne, na prístrojovke žiadna kontrolka trakčnej nebliká, ale ak prudšie pridá plyn (čisto elektronický, žiadne lanko), otáčky sa nezvýšia.

Jazdec odchovaný na pinčloch a triapulach si automaticky začne myslieť, že „je to prechlastané“, lebo motor začne akoby zdochýnať. Ale ono to má v sebe iba modernú elektroniku :)

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Low Rider ST, quickshifter na Pan Americe, Konkurencia Nightster, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a Technické parametre.

Foto:
 Harley-Davidson Nightster 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:Harley-Davidson
Model:Nightster
Rok:2022
Novinka:NOVINKA 2022
Kategória:Chopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:975 ccm
Max. výkon:91.1 k (67.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:95 Nm / 5000 ot.
Kompresný pomer:12 : 1
Vŕtanie x Zdvih:97 mm x 66 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ventilov na nasávaní (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:remeň
Zdvih vpredu:114 mm
Zdvih vzadu:76 mm
Brzdy vpredu:jeden kotúč
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:100/90R19
Brzdy vzadu:kotúčová
Priemer bŕzd vzadu:260 mm
Pneu vzadu:150/80R16
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:211 kg
Hmotnosť s náplňami:221 kg
Výška sedla:705 mm
Rázvor:1518 mm
Dĺžka:2264 mm
Šírka:843 mm
Výška:1089 mm
Objem nádrže:11.7 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Servisný interval:8000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 4/2022: od 14 700 eur

Nový Low Rider v turistickejšej verzii ST

Low Rider ST je vybavenejšou verziou Low Ridera S, pričom písmeno T celkom logicky značí Touring. Od svojho základu, teda učebnicového „čopra“ Low Rider S, sa odlišuje veľkou maskou (uchytená našťastie na lešení, nie na riadidlách), bočnými kuframi v sérii a zdvihnutou zadnou časťou. To je najmä z dôvodu tých kufrov, pretože ST zostáva rovnako ako S jednosedlové. Zaujímavé je, že Harley do masky nezakomponoval žiadne nové budíky, nie je v nej vlastne nič, iba „vetracie“ otvory; miniatúrne budíky zostali na riadidlách, ako ich má verzia S.

Spomínané lešenie je inak vyriešené typicky halejácky, teda vyslovene hrubo, z ťažkej ocele a s úplne priznanými zvarmi a skrutkami (detailný pohľad nájdeš v mojom videu nižšie). To si dnes nedovolí žiadna značka, iba Harley :) Harley ponúka aj nižšie či vyššie plexi, či dokonca audio sústavu.

V Low Rideri ST brumí ten väčší motor, teda 117-palcový (po našom takmer dvojliter), s krásnym nasávaním a extra klasickým vzhľadom. Krása!

Harley-Davidson Low Rider ST (2022)
Harley-Davidson Low Rider ST (2022)

A konečne quickshifter na modeli Pan America!

Jediné dva mínusy, ktoré som v našom minuloročnom teste endura Pan America vytkol, boli malé fonty na prístrojovke a chýbajúci quickshifter. O quickshiftri nám už vtedy hovorili, že ho vyvíjajú, ale s prístrojovkou bol Harley spokojný, dokonca sme mali live rozhovor s vývojárkou grafiky. Neprešiel ani rok a quickshifter je realitou, a ohľadom malých fontov na prístrojovke Harley vycvičili zákazníci. Vtedy som sa aj čudoval, že ako je možné, že tá istá značka má v touringoch krásne prehľadné intuitívne obrazovky a na svoje prvé cestovné enduro priniesli niečo, na čo aj inak dobre vidiaci človek potrebuje lupu, ale teda konečne je tu riadne viditeľná grafika. Na prístrojovke sa vlastne nemenilo nič, iba narástli niektoré fonty.

Harley-Davidson Pan America (2022)
Harley-Davidson Pan America (2022)

Podstatnejšou a reálne využiteľnejšou vecou je spomínaný quickshifter. Žiaľ, nie je retrofit, teda nedá sa namontovať spätne na modely 2021. Je to vôbec prvý quickshifter v podaní Harley-Davidson a po párhodinovej jazde plnej zákrut musím povedať, že funguje dobre. Nie je výrazne lepší ani horší než konkurenčné rýchloradenia, a rovnako sa mu lepšie pracuje vo vyšších otáčkach. Samozrejme, je obojsmerný. Dá sa o ňom povedať to čo všeobecne o quickshiftroch, že čím nižšie otáčky, tým pracuje hrubšie, občas treba byť naň tvrdší. To nie je výčitka, to je ich prirodzená vlastnosť. Zatiaľ sme sa nedozvedeli, či neskôr príde na Sportster S či Nightster, ale podľa mňa by sa na ne veľmi hodil.

Konkurencia

Z hľadiska charakteru a určenia sú najbližšími konkurentmi nového Nightstera určite Triumph Bobber, Indian Scout (najskôr nová verzia Rogue) a Honda CMX1100 Rebel. Samozrejme, podľa objemu sú tu ďalšie podobné stroje ako BMW R NineT a Indian FTR, tie sú však značne výkonnejšie a športovejšie.

Triumph Bobber je ako jediný z tohto výberu ladený vyslovene do custom-retro štýlu. Je to jeden z najobľúbenejších modelov od Triumphu, a pravdepodobne preto narástla jeho cena za ostatné roky o niekoľko tisíciek. Treba na rovinu povedať, že Bobber je o niečo športovejší a značne upraviteľnejší stroj než Nightster, a pritom má iba o štyri stovky vyššiu cenu. Novinka Indian Scout Rogue je akoby kópiou Nightstera, s ich typickým moderno-retro vzhľadom. Prekvapila nás iba vyššia cena, takmer o tisícku viac než Nightster, čo je zároveň najviac z celej triedy.

Nie celkom typickým zástupcom v tejto triede je Honda CMX1100 Rebel, široko-ďaleko najdostupnejší kúsok s cenou pod 10 litrov, resp. neuveriteľných 5 litrov pod Nighsterom. Má tradičný americký custom vzhľad, niekto by ho možno z diaľky ani nedokázal odlíšiť od nového Nightstera.

Všetci spomínaní konkurenti už majú skúsenosti s modernými motormi a výbavou, a preto na nich človek nenájde nejaké nedotiahnuté detaily či rýchle riešenia (alebo naopak, Triumph má detaily nadpozemsky krásne). Poukazujem tým najmä na spomínanú ľavú stranu Nightstera, kde sú niektoré drobnosti ak nie nepochopiteľné, tak aspoň zvláštne. Mimochodom, Nightster sa vyrába súbežne v USA a Thajsku, pričom všetky motory sa vyrábajú iba v USA. Americkí zákazníci dostávajú iba kusy vyrobené v USA, zvyšok sveta ich dostáva z oboch tovární. Stroje, na ktorých sme jazdili my, boli z Thajska.

Harley-Davidson Nightster (2022)
Harley-Davidson Nightster (2022)

Záver

Please welcome Nighster, najsvižnejší Harley-Davidson! V poslednom čase v súvislosti s Harleyom používame veľa superlatívov - Američania sa do vývoja naozaj opreli - priniesli nový moderný motor, s ním prvé cestovné enduro, potom revolučný Sportster S a teraz Nightster, s náskokom najľahší, najsvižnejší a najdostupnejší model z celého cenníka Harley-Davidson.

Cena nového Harley-Davidson Nightster je 14 700 eur. V porovnaní s dvoma hlavnými konkurentmi to nie je veľa, ale ak sa pozrieš trochu hlbšie, konkurenti majú lepšie spracovanie, nehovoriac o tom, že Sportster S z vlastnej stajne je drahší len o dve tisícky. Harley sa teda pustil do neprebádanej nižšej triedy sebavedomo. Držíme mu palce!

Plusy, mínusy

motor, kompaktnosť, obratnosť niektoré detaily, cena

Video: Jednoznačne najšportovejší Harley-Davidson - nový Nightster sme vyskúšali v Katalánsku

Video: Vyskúšali sme Harley-Davidson Pan America konečne aj s quickshifterom + Low Rider ST

Video: ​Harley-Davidson Nightster (2022)

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Harley-Davidson Nightster (2022)

Servisný interval 8 000 km
Oficiálna spotreba 5,1 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 11,7 l (3 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 170 km
Cena 14 700 eur

Text: Peter Fischer
Foto: Harley-Davidson Media, Peter Fischer

Na akciu nás pozvala spoločnosť Harley-Davidson Central Eastern Europe. Redaktor jazdil v oblečení Dainese a prilbe AGV od spoločnosti U. M. S., s. r. o.

Foto:
 Harley-Davidson Nightster 2022 Triumph Bonneville Bobber 2022 Indian Scout Rogue 2022 Honda CMX1100 Rebel 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:Harley-DavidsonTriumphIndianHonda
Model:NightsterBonneville BobberScout RogueCMX1100 Rebel
Rok:2022202220222022
Novinka:NOVINKA 2022NOVINKA 2022
Kategória:Chopper/CruiserKlasikaChopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:975 ccm1200 ccm1133 ccm1084 ccm
Max. výkon:91.1 k (67.0 kW) / 7500 ot.77.0 k (56.6 kW) / 6100 ot.95.2 k (70.0 kW) / ot.87.0 k (64.0 kW) / 7000 ot.
Max. krútiaci moment:95 Nm / 5000 ot.106 Nm / 4000 ot.96 Nm / 5900 ot.98 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:12 : 110:110,7:110,1:1
Vŕtanie x Zdvih:97 mm x 66 mm97,6 x 80mm99 x 73,692 mm × 81,5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ventilov na nasávaní (4V)OHC (4V)DOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:remeňreťazremeňreťaz
Zdvih vpredu:114 mm90 mm230 mm
Zdvih vzadu:76 mm77 mm220 mm
Brzdy vpredu:jeden kotúčjednokotúčová, 2-piestik Nissinjednokotúčovájednokotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:320 mm310 mm298 mm330 mm
Pneu vpredu:100/90R19100/90 R16130/90-19130/70B18 M/C
Brzdy vzadu:kotúčovájednokotúčová, 1-piestik Nissinjednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:260 mm255 mm298 mm256 mm
Pneu vzadu:150/80R16150/80 R16150/80-16180/65B16 M/C
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:211 kg
Hmotnosť s náplňami:221 kg251 kg245 kg223 kg
Výška sedla:705 mm690 mm635 mm700 mm
Rázvor:1518 mm1500 mm1562 mm1520 mm
Dĺžka:2264 mm2311 mm2240 mm
Šírka:843 mm800 mm880 mm853 mm
Výška:1089 mm1024 mm1207 mm1115 mm
Svetlá výška:120 mm
Objem nádrže:11.7 l12 l12.5 l13.6 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:6 l/100km4.9 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 156 kmcca 208 km
Servisný interval:8000 km16000 km8000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:nie
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nie
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatok
Iná výbava:nastaviteľné predpätie, USB-C nabíjačka, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa
Poznámka:
Poznámka:Cena 4/2022: od 14 700 eurCena 4/2022: 15 100 eurCena 4/2022: od 15 590 eurCena 8/2021: manuál 9 490 eur, DCT 10 490 eur

DCT 233 kg
EURO 5
Foto:
 Harley-Davidson Pan America 1250 2022 Harley-Davidson Low Rider ST 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:Harley-DavidsonHarley-Davidson
Model:Pan America 1250Low Rider ST
Rok:20222022
Novinka:NOVINKA 2022
Kategória:Cestovné enduroChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1252 ccm1923 ccm
Max. výkon:152.3 k (112.0 kW) / 9000 ot.102.0 k (75.0 kW) / 4750 ot.
Max. krútiaci moment:127 Nm / 6750 ot.185 Nm / 3500 ot.
Kompresný pomer:13 : 110:1
Vŕtanie x Zdvih:105,0 x 72,0 mm103,5 x 114,3 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ventilov VVT (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinouvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazremeň
Zdvih vpredu:191 mm
Zdvih vzadu:191 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne monoblokyjedno kotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70R19 60V110/90B19
Brzdy vzadu:kotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:280 mm
Pneu vzadu:170/60R17 72V180/70B16
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:228 kg
Hmotnosť s náplňami:242 kg327 kg
Výška sedla:869 mm720 mm
Rázvor:1580 mm1630 mm
Dĺžka:22645 mm2355 mm
Šírka:965 mm
Výška:1510 mm
Svetlá výška:210 mm130 mm
Objem nádrže:21.2 l18.9 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.9 l/100km5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 324 kmcca 283 km
Servisný interval:8000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiáno, v sérii
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Audio systém:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozokalarm
Poznámka:
Poznámka:Cena 7/2021: od 16 940 eurCena 4/2022: od 21 870 eur

Pridané dňa: 26.04.2022 Autor: Herghott

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

http://motoride.sk