Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Test rakúskej športovkyne KTM 990 Adventure
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Pekna pekna, velmi peknaaa ! |
Hodnotenie: na S verzii som sedel a ked bola pustena uplne dole tak som nedociahol celou plochou chodidla na zem (195cm) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.09.2007 7:38) |
Hodnotenie: Tej moto pristane viac cesta, ako teren |
Hodnotenie: fantasticka motorka a dobry clanok. Hlavne si cenim tu cast o turistike, pretoze tato masinka ma chtiac-nechtiac velmi laka. K tej masinke citim velky respekt, ked pri nej stojim nazivo. Jo, a na teba, Herghott, som nahnevany, ze si ma nezavolal aspon ju pohladkat! A cena sa mi nezda taka vysoka, staci si to porovnat s GS-kom. Tiez sa pripajam k pochvalam za fotky, ale mozno je to aj tou krasnou oranzovou. |
Hodnotenie: raptor, ja som na nej jazdil 13h v kuse a nikdy som si nic take nevsimol. Zrejme je to uz vyriesene, lebo kym "nebootne" pocitac, tak sa ani startovat neda. |
tak cenovo je to jasne |
Hodnotenie: Dalsi z testov typu: |
MaAT: To si hádam robíš srandu??? |
Myslim, ze MaAT nam velmi rad napise test o svojej afrike aby nam ukazal, ako by teda taky test mal vyzerat |
awia nech sa paci precitaj si clanok u ceskej konkurencie |
Raptor, motorkari testovali v r.2006, cize je to verzia 2006 |
Hodnotenie: Velmi fajn motorecka. Test OK . |
matus tak toto to vysvetluje |
Hodnotenie: Tieto velke autobusy (aj ked je LC8 najostrejsi z mikrobusov) nemusim. Na minulorocnom KTM teste bolo vsetko od SX85 az po 950ku, odkusal som takmer vsetky, jedine 950ka ma nelakala. Pre mna je vsetko nad 130kg autobus Ale urcite by som na mojej SXF nechcel urobit za den 600km |
Hodnotenie: aj na mna je to uz mooc velke, a viac na cestu ako by som si predstavoval, ale je to naozaj pekna a kvalitna motorka |
Awia otazka: PR clanok? Ak ano, tak velmi zly. |
mISOp rovnaka otazka ako na MaAT |
mISOp: |
Hodnotenie: pekna masina, neni o com...dal by som si povedat...ak by som teda dociahol |
Raptor: to plávanie nie je nejaká haluz, ale pravda. Už keď som sa začiatkom roka previezol na Babčiho 990, po niekoľkých zákrutách som zastavil a skúšal, či nemá mäkké gumy. Potom som si zas myslel že má uvoľnenú hlavu riadenia. Teraz som mal rovnaké pocity a tak som to aj napísal - a mám s čím porovnávať. |
Hodnotenie: Krasna masinka a pekny clanok |
herghy ja som sa nepytal na tvoj nazor, tvoj nazor som si precital z clanku |
Kedze mi uz Herghott vycistil zaludok, a aj Awia sa ozval, napisem co ma viedlo k takemuto hodnoteniu. |
len na margo zvolavaciek KTM LC8. |
Reakcie: |
matus ano par ludi vraj zakapalo koli posilovacu brzd ktori sa nema rad zo slabou baterkou na GS a pri viacnasobnom stlaceni brzdnej packy skratka nezabrzdi lebo neni stava |
MaAT: |
MaAT: |
Awia: je nemam cas dotahovat sa s tebov o slovicka. Napisal som svoj nazor, vobec ma neprekvapuju nechapave alebo odmietave reakcie. Moje prispevky kludne mozes aj vymazat - no problem. |
MaAT: Toto je diskusia a nevidím žiadny dôvod mazať. Tvoje názory sa mi zdajú až príliš subjektivné poukazuješ na veci, ktoré s moto nesúvisia. Test je písaný pre všetkých a niele pre ľudí, ktorí sú už v oblasti veľkých endúr doma. |
Hodnotenie: krasna motorka cena aj spotreba doVY pohodlie nepohodlie ked ju milujes nie je co riesit CHCEEEEEEEM ( jednou budes maaa ) |
pre ludi ktori nie si v oblasti cestnych endur doma staci bohate recenzia ktora bude obsahovo zhodna s tymto testom.... |
Konštruktívna možno v tom, že napísal čo sa mu nepáči, hneď na to sme mu to vyargumentovali a sme tam, kde sme boli. Skoro každá jedna mitaska pre väčšie enduro je užšia. Nenapadlo ma to tam písať, že aby sa niekto nerozklepal hneď, ako nenájde svoj rozmer. |
herghott vyargumentovali - ale s vasho pohladu a to je podstatny rozdiel |
Nehadajte sa ako male deti. Moja neplava. Staci na to jeden kluc, ktorym sa nastavi predny tlmic a ruka, ktorou sa nastavi zadny tlmic. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kapro (24.09.2007 17:10) |
raptor: |
Dokonalosť dokonalého je dokonalá len vtedy, ak dokonalý poukáže na nedokonalosť nedokonalého. |
skoda ze ked dojdu argumenty tak je to vlastne skoda drat klavesnicu Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (24.09.2007 19:37) |
mne sa VFR tiez niekedy rozplavala pri rychlosti nad 160km/hod s kufrom v zadu, v rychlych miernych zakrutach cca. ZARNOVICA - ZVOLEN . Cital som tiez kopec testov a nikde to nebolo spomenute. Plavanie ci vlnenie, neviem to presne nazvat, nemam kapitansky preukaz, sa da zistit jedine pri takychto extremoch. Alebo pri silnom brzdeni a naslednom klopeni do zakruty. Ak sa vlnila len tak na ceste okolo domu, urcite je to v zlom nastaveni tlmicov, kdezto na tej ceste okolo domu nezistis, ci sa fakt ta motorka vlni, alebo plava. Ak ma nieco take velke zdvihy, je to majstrovstvo to udrzat nad hladinou aj pri extremoch. Ale zasa komu vadi jemne zavlnenie, ked mozes skakat, lietat, brodit, potapat. |
a este nieco, chybaju fotky palubofky, podsedadlovy priestor, kludne aj fotky chladicov, ako je to riesene proti kamenom, zadneho tlmica a uchytenia, prepakovane nasavanie, ake to ma rajdy, ci to ma plavajuce kotuce, nieco technickeeee |
Hodnotenie: No, ja neviem, možno dostanem po mojom príspevku za uši, ale mne niektoré príspevky k tejto diskusii miestami pripadajú ako súťaž " poďme si merať vtáka ". Pretože čítam aj iné testy, aj Kaprove články a pretože som jeden čas vážne uvažoval nad LC 8 ( s ohĺadom na môj umelý kĺb som to po zrelej úvahe zavrhol ) mne sa článok ako doplnok k už uverejneným testom celkom páčil. To, čo ma odrádza je reťaz, nakoľko som dosť pohodlný a robíme aj s mojím kĺbom dosť kilometrov ročne ( bolo aj cez 35 000 ). Ale zasa netreba iba chváliť a diktát jednej strany, to sme tu už mali za komančov, takže som za kritiku, ale za konštruktívnu, nemalo by to zachádzať do osobných invektív. Je pravda, že Hergiho test nebol dokonalý, ale nakoniec, nečítal sa zle. A pokiaľ vyprovokoval takúto zanietenú diskusiu, tak podĺa mńa sa neminul účelom. PEACE. |
raptor> no fuj, Lc8 Adv a beton |
Matus: ja nehovorim, ze to je blbost.Ja hovorim, ze to nechcem!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kapro (24.09.2007 21:11) |
zaujimava a urcite aj dobra, ale aj keby som tie prachy mal nikdy si ju nekupim, je rakuska bleeeeee Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (24.09.2007 21:17) |
marccell ale ale ale nooo zatoze si robil v rakusku dlhsie ako bolo zdrave tie motorky nemusia byt koli tomu apriori zle |
Predstav si, Kapro, že ja tiež nedám dopustiť na platne. majú omnoho priestorovejší zvuk, ako ploché CD. Tým priestorovejším mám na mysli, že si viem oveĺa lepšie fixovať rozmiestnenie nástrojov, najvýraznejščí rozdiel je v akustických nahrávkach, to sa CD absolútne na platne nechytajú. a to šumenie a praskanie ? aj kozub praská a potok šumí... A čistota zvuku ? No, príliš úzkostlivo čistá buchtička vonia ako všeličo iné - nechcem tu robiť reklamu na kozmetiku - ale trošku pižma nie je na závadu. .. Hovorím " trošku ", to neznamená, že cica bude ako 3 mesiace neumytá vańa ( to o vani bola citácia z Chandlera) Mimochodom, mám rád aj plesnivé syry, a hlavne k vínu |
Pozor na detail: KTM uz je v americkych rukach, vlastnena Polarisom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kapro (24.09.2007 21:26) |
no plesnive syry a buchticka co prave zacina lahko zriet hmmmmm |
apriori z rakuska ani koza neni dobra |
Raptor: dost davno, bracho Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kapro (24.09.2007 21:31) |
marccell to s tym ewanom mcgregorom je stara pravda... dokonca je to aj na tom ich cd long way around Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.09.2007 21:31) |
jasne raptoru, boli by vinny robit reklamu rakuskemu produktu. Ani ja som netusil, ze tie kurvy rakuske sa zapredali amerikancom |
gubernator kapricio myslim ze si to vystihol.. obe motorky su sice v jednom chlieviku ale kazda z nich je najlepsie v tom svojom |
Raptor: co ti je viem, trebalo by odskusat. Ale ved vies, ze ja mam problem s tym boxerom. Este tak v STI-cku. Mna mata ta KTM 690 Rally Replica... |
Na cestovanie po cestach je kopec inych, lepsich a vhodnejsich strojov ako KTM. |
duggo tam moment erzberg rallye ti nieco hovori? videl si tie videa? |
Clanok beriem, ale plavanie KTM sa mi nejak nezda. Citat z ust majstra mechanika: "je tazsie nstavit podvozok, ako ventilove vole", s ktorym celkom suhlasim. Tie vole su dane v tabulkach, ale idealne nastavenie podvozku, to je ina sranda. Neviem ako je to u novej KTM, mozem hodnotit jedine 950, s ktorou mam skusenost. Tieto motorky su kazdopadne genialne, idealne na teren, s GS tazko porovnatelne - ta motorka je niekde "inde". Kategoria sice rovnaka, ale kto skusil obidve, vie o com tocim. Ja som kedysi jazdila na 125, po case akykolvek teren, no na velkych motorkach mam respekt a skusim obcas len tak "light" co to povi. KTM v terene povi urcite viac ako GS. A na asfalte to ide jak besne, to je bez debaty. KTM 950 nema ziadny problem s nekludnym spravanim. Toz, niekedy krok vpred je vlastne krok vzad... |
ja iba skromne doplnim ze toto vsetko o motorke mohlo byt zavesene v teste...... |
MaAT: S tými nepravdivými údajmi (zdvihy, obsah nádrže, ceny ND) môžeš mať pravdu. Bolo by zaujímavé dočítať sa v teste, či výrobca uvádza pravdivé údaje aj v ostatných parametroch (zrýchlenie, kompresný pomer, výkon, krúťak, presnosť rýchlomeru, hmotnosti, ceny všetkých ND, výška sedla, atď...), ale uznaj, že je to nad rámec možností. |
Hodnotenie: ... testík v pohodke a moto je moj horúci kandidát na výmenu po capovi (teda okrem GS )... |
rmacko> ta spohalivost trocha mata aj mna, ale cim dalej sledujem fora (hlavne advrider.com) tak je vidiet, ze to nieje take zle, ako sa na SK weboch spomina. |
teda ja by som do tejto prespekulovanej diskusie nemal asi prispievat, ale stale mam pocit, ze ak ma motorka obute drapaky a nie cestne gumy, tak asi nema zmysel sa o "plavani" bavit, nie? |
Veľmi pekná diskusia, vďaka Kaprovi, že dral klávesnicu. Ak by článok nevyvolal žiadnu diskusiu asi by to nestálo zato... |
Awia načo vobec reaguješ na vtákoviny. Veď nech si to oskúšajú tí "niemandi", aké to je tlačiť do toho svoj osobný čas a peniaze (potom zistia, že ak nemáš ľudí, deň má len 24 hodín a nie 40 ako by potrebovali). Upravené 1 krát. Naposledy upravil DucatiST4s (25.09.2007 12:38) |
awia - ano,vdaka diskusii sme sa dozvedeli to co mozno v teste chybalo a ak to je v podstate zamerom takehoto testovania tak je to v poriadku. Ja som len myslel ze take pripomienky a skusenosti ake odzneli v diskusii uz mohli byt sucastou samotneho clanku.nic viac |
Este ma napadli dve veci: |
raptor, ano mne to nieco hovori, pozri si starsie zavody a cele dokumenty, nie urivky na Youtube. Mal som nahrany cele zavody, kukal som to vela krat v telke, minule rocniky by HP2 ani nepresla, usek asi 400 metrov velkych kamenov a tie vyjazdy a zjazdy nevedeli prejst na lahkych 250 tkach. Jednoducho hadzali z kopca dole najprv motorky a potom skakali za nimi jazdci. V poprednych prieckach sa drzali na 250tke 2taktoch, len zmenena prevodovka. Rocnik 2007 som nevidel, len som sa cudoval ako to mohla vyhrat HP2, ked som si v duchu predstavil ako mohla prejist tie prekazky .. ked v minulom rocniku vtedy z 500 jazdcov doslo do ciela asi 10. Uz len prejazdy tych obrovskych kolies by som si pozrel, ako by to presli na HP2 jke, nie to predieranie sa cez tie technicke useky. |
KTM maju amici? tak potom uz sa necudujem, ze Buell ide davat na masiny KTM motory...tusim som to cital na exebate... |
asi sa tu bavime o tom istom, nie o plavani ako takom, ked mas zle tlmice v aute tak to plava, hupe sa to, to je asi spravne pomenovanie. Tunak sa ale bavime asi o tom vlneni Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (25.09.2007 13:45) |
duggo - jazdia sa tam rozne kategorie a rozne trate, nejazdia vsetci jednu |
ja som pozeral jednu, isli tam vsetci spolu na vsakovakych objemoch. |
duroslav buell nedava motory KTM ale rotaxy |
Raptor: HD mu to zozralo aj s navyjakom, podstat spociva v tom ze HD potrebuje Erika a nie naopak, pretoze potrebovali zaplnit aj segment kvazi lahsich a sportovejsich motocyklov, i ked stale plati, ze ruka ruku myje, pretoze na druhej strane Buell nemal tolko prostriedkov , aby vytvoril vlastnu dealersku siet, tak sa mu to aj vcelku hodi, ze ano. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (25.09.2007 14:46) |
ja sa radsej nebudem pytat co viedlo erika ze vyveksloval motory HD za rotaxy |
duggo vis preco to vyhrala HP2 |
mimochodom, este sa vratim k Buellu, myslim, ze to bol jeden z jeho lepsich obchodnych tahov, preorientovat sa na Rotax,pretoze testy sami ukazali ako vyzera HD motor v Buelly po 50 tis. km, hlavne zadny valec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (25.09.2007 15:11) |
netusim odkial ste prisli na to, ze Erzberg vyhralo BMW?? |
pravda pravda Tahiti, Pfeiffer ani nedojazdil mam taky skromny vodojem |
to duggo povedal.. to vsetko on! duggo jeden |
sefko, co Ti poviem, HD samotne taky problem nema, i ked vseobecne aj tam dostavaju zadne valce pekne pecky. Buellovic sa to snazil vyriesit malym ventilatorom nad zadnym valcom, ale efekt nie az taky ako sa ocakavalo. Vela zalezi od zaobchadzania, ako vzdy, ale buell si vyslovene pyta do drzky /100nm pri 2200 ot/min/ takze nebudem to tu omotavat - "Vazeni prátelé ANO" po 50tis km ma motor cca o 10 koni menej a zadny valec netesni. Co sa tyka yamahasaki nemam skusenost, cize sa pozdrzim komentara. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marccell (25.09.2007 15:54) |
Na Erzbergu sa jazdi vo viacerych kategoriach,velke endura /dvojvalcove/ jazdia kralovsku triedu/konigklasse/,vyhral Kirsi na HP2, tu je clanok od ceskeho ucastnika www.africatwin.cz/zobraz_clanek.asp?polozka_id=413 |
jasne moj uz si ho idem objednat, hlavne ze skoro vobec z neho nedosiahnem nohami na zem |
Erzberg Rodeo sa sklada z viec sutazi.samozrejme,ze superenduro,alebo HP2 nepojde tu trialovu sutaz a zase ze nejaka ECX 250 nepojde cca 15 km vyjazd v lome,kde najlepsi dosahuju maximalky 180km/h. |
Francuz> rovnake ako s KTM, cize prakticky ziadne. |
vidis, skoro som zabudol, kamos ma 1200 Adv a teraz mu musia menit semmering na kardane... neberiem to nijako tragicky zamozrejme, je to mala zavada. |
furt sa riesi nieco v kazdom tabore |
bude aj vecerny taborak? Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kwasak (25.09.2007 17:41) |
Hodnotenie: Trochu si pripadam ako ked dieta prehovara k dospelym (aj ked predpokladam ze vekom patrim k starsim), ale mozno ze diskusiu sleduju aj ine motorkarske deti. |
vela ludi uz povedalo, ze 990 je ako droga. Raz skusis a uz chces furt... Ja som uz tiez zavisly |
matus: Droga to nebude, ja som skúsil už viac krát a stále nechcem. Ak by to bola droga tak to jazdia všetci... Každý ma na moto iné požiadavky a o tom to je... Každému vyhovuje iná... |
Awia, volal som Franovi aj do BMW BA a GS1200 predvadzacku nemaju!!! GS1200 na predvadzanie je iba v KE, tak to serem aby som sa ako potencialny zakaznik trtkal niekam takmer na ukrajinu |
matus nielen z mojho hladiska je na cestu lepsie bmw, ten podvozok je na ceste neprekonatelny |
matus: Momentálne je v KE tie motorky sa presúvajú celú sezónu podľa požiadaviek zákazníka pokiaľ viem. Adv je v BA a normálne GS v KE. Samozrejme že kvôli tomu nemusíš cestovať do KE a ani na ukrajinu, neboj... Ale to už nieje moja kapusta... |
raptor> hp2 je zevraj super, ale za tie peniaze kupis LC8 a este k tomu 450exc... |
PS: predajcovi som v telefone povedal, ze KTM som uz skusal, a teraz potrebujem GS1200. Mozno prave toto ho donutilo k tomu, aby mi GS ani len neponukal, lebo tusil, ze nema sancu |
O pred-predajnom, predajnom a popredajnom servise KTM by som tiez co-to vedel povedat. Varujem pred prilisnym optimizmom. Nemyslim ze v KTM by to malo byt lepsie ako v BMW. Pravdu povediac, po tejto stranke bola dobra Suzuki. (Vrable). Upravené 1 krát. Naposledy upravil hofik (25.09.2007 20:08) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce