Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (26 hodnotení)
Diskusia k článku: Test ortodoxného endura BMW F 800 GS
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Mašinka má skvelé parametre , že motor má ťah z 2000otáčok som čakal .Má rovnakú koncepciu ako Yamaha Supertenéré-paralelný dvojválec.Tankvak by som si na nádrž aj tak nedával lebo len zavadzia .Plexi štít je nízky ,ale vysoký by som v teréne rozbil hlavou -pri prejazde priekop či jám.Trošku ju dotvoriť podľa vlastných predstáv , zväčšiť kryt motora a je z nej super stroj |
Hodnotenie: hmmm, jazdil som na nej na Touratech meetingu v Telgarte, mne sa velmi pacila. je sice pravda, ze za 15 min jazdy vies gulove o motorke. ale furt lepsie ako nic. sedlo sa mi tvrde nezdalo, mozno preto, ze ze som zvyknuty na ovela tvrdsie. k tomu plexi. Hergott, ver tomu, ze ak by si ho dal dole, skapal by si po 200 km, viem o com hovorim, moja moto plexi nema |
Hodnotenie: jo, cakal som na konkurenta xtz 660 tenere. Konecne. Ten ostry plyn aj nemusi byt na skodu, trebalo by vyskusat. Len ta vaha, to neviem, ci by sa s tym urajdovaly ak korene a sutre, asi by tie zrkadla sli rychlo do ruksaku. krasne masiny, keby nebolo tej vahy uz by som sa zasa potil a deerka by bola v inzerate. Skor by som vsak siel do husky 510 alebo wr450 alebo ,530 exc...vsetko do 120 kil. Viac je v terene neprijatelne, hlavne tazsom. |
Hodnotenie: Ja si skôr myslim ze medzi konkurentov F800GS patri LC8 ako napriklad novy Transalp, Strom a Versys. A mašinka vyreza velmi dobre už sa teším keď sa na nej preveziem a osobne ju vyskušam. |
Hodnotenie: Az neskutocna raketa |
Hodnotenie: Ako som už niekde písal, tento bavorák je bomba... BMW sa PRESNE UTRAFILO medzi 650-tkové endurá a veľke litrové a viac... Tam kde na diaľnici chýba trošku výkonu u 650-tok a tam kde sú veľké mastodonty sú zase neohrabané (nič v zlom, aj ja chcem mastodonta ) Takže môj názor je taký že je to cestovateľ... až na to sedadlo... ale milión vecí na ňu vznikne ešte v druhovýrobe... Touratech, Wunderlich, Africanqueens atď... Na niektoré zvláštne dizajny, ktoré rada robí táto firma je celkom pekná... Predávať sa bude jak teple rožky... Podľa mňa geniálny ťah firmy BMW... |
Hodnotenie: Redakcia : Hehe no nejako Vás to nedadchlo ... |
Hodnotenie: test velmi dobry a dobre napisany /herghy len to nesmies prehanat s hodnotenim dizajnu 1150GS lebo to je strasne subjektivne / |
Hodnotenie: ziaden kardan, ziaden boxer, ziaden telelever |
Hodnotenie: duggo pravda pravda Upravené 1 krát. Naposledy upravil audina (07.06.2008 11:41) |
dugo a audina |
Hodnotenie: Moc pekne napsano. Moc pekna motorka. Tedka by to chtelo nejaky douhodoby test... |
Hodnotenie: uz 4 dni ju mam doma(530km) a nie vsetko sa mi zda tak zle.Ochrana proti vetru....kto je ako zvyknuty,mne stacilo.A plyn-pri jazde v stupackach staci mat ukazovak pravej ruky na brzdovej packe a uz to nehadze ako dreveny panacik na hrazdicke Super "handling" aj s plnou nadrzou.Len to seriove obutie... |
mammutk: gratulujem a tisko zavidim |
Hodnotenie: Hergi konečne mám pocit že to nie je reklamný článok. Objektivita ide do popredia pred tlakom. |
Hodnotenie: Vyborne sa to cita, pekny testik a niektore fotky sa mi tiez velmi lubia |
Hodnotenie: dobra motorecka |
Hodnotenie: ... konecne nejaky test na SR www stranke, uz som sa zlakol ze na SR ani nedorazila... |
Hodnotenie: vynikajuci test, fakt vynikajuco napisany, velmi dobre sa mi to citalo |
Hodnotenie: mam od marca na nej nabehanych uz skoro 8000km a na to "tvrde" sedadlo si clovek zvikne Do teraz sa nemozem na nu stazovat, len zvuk nema moc dobry. REMUS je uz objednany^^ |
bezdoo no na tejto 800 som nesedel ale na LC8 Adventure ano a vobec som z nej nemal pocit ze je to mastodont.. praveze naopak.. ked som po nej presadol na moje vtedajsie varadero tak som smutne pocitil ten priepastny rozdiel medzi manevrovatelnostou, vahou, jazdnymi vlastnostami... samozrejme v prospech LC8 |
@raptor, bud rad ze mas to Varadero! Lebo s KTM neprejdes ani 100m bez nejakych problemov... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoBA (10.06.2008 0:46) |
PatoBA, moj "Bobik" mal dve KTM LC8 a nemal ziadny problem. Viem, ze maju svoje muchy, ale to ma kazda motorka. Presiel ine kilometre, nie sto a bez problemu. On tvrdi, ze lepsia velka "vec" do terenu, ako je KTM - neexistuje. Vyjadrujem manzelove slova, je to clovek ktory jazdi od 12 rokov a jazdil uz snad na vsetkom. Napriek tomu, ze je majitelom BMW R1200 GSA, jeho nazor na LC8 je taky, ze to bola najlepsia motorka v jeho zivote. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kwasak (10.06.2008 1:22) |
staci sa pozret do forach a viez aku kvalitu ma KTM... |
Hodnotenie: Test sa mi celkom páčil. Chalani tu skutočne dali to čo sa im páčilo/nepáčilo. Bol som blizko rozhodnutia kupiť ju, ale ako bolo napísané... za tie isté peniaze mám ryžojeda v plnej paráde. |
V AWT mi zadreli, ze cena asi 400litrof...asi....kolega Vam povie presne, ale teraz tu neni......vizitka do ruky a nezajem......... |
petoBA pozri sa na kaprovu kde bola, co skusila a je tu a ide... dovolim si povedat ze ziadne velke cestne enduro tu na motoride nedostalo taku nakladacku ako ta jeho |
Hodnotenie: mna ta moto zaujala prave preto ze nema boxer, kardan, telelever. videl som ju uz nazivo aj ked nejazdil...mozno prave preto ze tam uz netrcia valce do stran by som ju nadrzane vyhnal niekam do hory fakt prve bmw enduro co sa mi lubi a ten dizajn je uz tiez o dost lepsi. tvrde sedlo mi vyhovuje a ta moto ma fakt slusne stado konikov |
PetoBA:ako pise raptak, by si sa veeelmi cudoval.Forum ma vypovednu hodnotu ako moja stara mama takjuca koberce a rozoberajuca prejadz toboganom na druhom rychlostnom stupni. |
Ja by som povedal ze podla logiky to je skor naopak, Forum kde pisu 300 ludi ma urcite vätsiu vypovednu hodnotu ako 2-3 znami... |
raptor/superflanker: pre mna ma nulovu vypovednu hodnotu tvrdenie typu JBP zacinajuce slovami: "Poznam chalanov z CZ ktori jazdia KTM..." a "pozri sa na kaprovu kde bola, co skusila a je tu a ide..." pretoze so spolahlivostou a kvalitou to nema nic spolocne... Kazda moto prejde okolo sveta, ide o to kolko servisov a GO motora pocas cesty absolvuje... |
PatoBA, lejbo:lenze z tych 300 ludi ma osobnu skusenost mozno jeden a ostatne su keci JPP a sa stavim ze aj ten jeden ma skusenost pozitivnu...tie povesti o masinach rozneho druhu su tvorene kecalkami alebo ludmi ktori si ich nemozu dovolit tak si ich zamerne vykreslia v istom svetle aby mali argument preco nie.. |
Ide o majitelov KTM v nemeckych a rakuskych fór. Pochybujem ze iba zo srandy pisu ze to, to a to sa im zas pokazilo... Predtym ako som kupil F800 som rozmislal o novej KTM 690 smc. Chcel som vediet ktore znacky su ake spolahlive. Pozrel som sa do roznych fór. Vsimol som si, ze rubrika "technika" v KTM fore je plna problemovych prispevkov. A nie su to malickosti. Tam nefunguje prevodovka ako by mala, tam je nieco s motorom, druhemu zas nechce vobec nastartovat atd. Ked som to porovnal s inymi forami, ako napr. BMW alebo hoci akej japonskej znacky. tak som si vsimol ze tam majitelia zdaleka tolko problemov nemaju. Nehovorim ze KTMky zu zle, ale nie su take kvalitne ako si clovek podla ich reklam stylom "ready to race" mysli... |
Pozrite si dokumentaciu "Long way round" s Ewen McGregor a Charley Boorman kde isli okolo celeho sveta (30.395 km za 115 dni). Tam na zaciatku rozmislaju nad tym s akou motorkou pojdu. Najprv chcely ist s KTM, oni ale ODMIETLI!!! Z akeho dovodu asi? Neveria vlastnim strojam? Potom sa opitali BMW, oni povedali "kein Problem!" Dostali dve 1200GSA a isli! Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoBA (11.06.2008 21:23) |
mozem len suhlasit... Long Way Round je priame porovnanie firiem BMW a KTM... KTM tam najprv poslalo svojho konzultanta ( ktory udajne jazdil Sibir ) aby zistil o aku cestu ide... zkonstatoval ze to nie je mozne a nasledne KTM zamietla dotaciu dvoch motocyklov s odovodnenim ze mozno zlihaju. KTM si tak podla mna dost pospinila meno a prisla o velmi dobru reklamu, minimalne pre UK trh. Dokazom toho su predajne cisla KTM a BMW v UK... |
pablo mas tam fakticku chybu Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (11.06.2008 22:07) |
mas pravdu, boli to 1150 GSA Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoBA (11.06.2008 22:16) |
neverim....zaryty modorovrtuliak a african raptak vypotil objektivny nazor na oranzovu znacku. |
uncle escobar |
netusim o com to tu vsetko je!?preco sa riesi kto aku moto jazdi,ktora je lepsia....Predsa je to kazdeho vec ako sa rozhodol a co ho k tomu viedlo.Ked som bol minuly stvrtok otrcit Igorovi (Gazovi) nove GS 800vobec nekomentoval moju volbu-radsej poradil kde to este oplechovat,co zhodit,na co si davat pozor,ako a kde jazdit aby si clovek zvykol na kufre a teren...Tiez som silno uvazoval nad 990 adventure,no moja penazenka by dalsich 100tisic navrch nezvladla tak bolo nakoniec GS. On by nic ine ako KTM nevlastnil,ma dva stroje tejto znacky ale ani slovom nepindal na BMW.Ma najazdene tolko co ja za zivot nestihnem a ani tak "nezhadzoval" radsej radil....Respect Gazko a o ranach pastou do nadrzky na brzdovku prednej brzdy preto, ze sa trasie ..... preco sa v teste radsej nespomenulo,ze zadna je trochu nestastne ,zranitelna nad stupackou spolujazdca...Kazdy mame tu svoju "naj" a nech si vravi kto chce,co chce |
PatoBA, pockaj este neeee! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kwasak (12.06.2008 0:53) |
je tu kopec vacsich cestovatelov ako je kapro a gazko, sorry za menovanie, ale len tych tu ludia stale spominaju... |
duggo: |
Kwasak-presne o tom ,ze kazdemu vyhovuje nieco ine som pisal.Nikoho nepresviedcam,ze to co jazdim ja je "the best of" A moje pocity z 8 stovky su zatial tie najlepsie,ALE! je to moja prva-NOVA takze objektivne by to urcite nebolo zatial sa len navzajom "otukavame" |
Duggo nema taka KTM LC8 100 koni? ... inak pekne si to napisal |
Hodnotenie: Kurna, ziram, kde sa v redaktoroch vzalo tolko kritiky. Aj ked nazov "ortodoxne enduro" je v suvislosti s F800 dost pritiahnuty za vlasy, vobec si nemyslim ze F800 je zla motorka. Preco by aj mala byt? Je to typicky produkt marketingu dnesnej doby. BMW zobrala spickovu dostupnu technologiu a investovala ju do ospaleho a stagnujuceho segmentu ku stromom, transalpom, versysu, ci staremu dakaru. Nastavila cenovu a technolugicku uroven a caka. Teraz su na rade vecni nespokojenci, bluzniaci o dostojnom nastupcovi Afriky ci Tenere, aby sa vyjadrili, ci toto je to co im na trhu chyba. Za seba mozem povedat, ze mna tato moto vobec neoslovila. Nikdy nebude mrstna a ovladatelna ako drz alebo lc4 a ich pribuzne a nebude ani hltac adventure kilometrov v style Varedera ci velkych GS boxerov. |
MaAT s tym ospalym a stagnujucim segmentom si trafil capa |
Nerozumiem prečo by nemala byť GS800 hltač kilometrov.Kde je napísané že hltač musí mať cez 1000 kubíkov a 250kg.Tá GSka dá 200 za pár sekúnd a žere 4 litre na stovku . V teréne z váhou o 20kg nižšou ako LC8 je určite o triedu vyššie.Ukážte mi dvojválcové enduro ktoré sa jej vyrovná |
@marek Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoBA (12.06.2008 21:30) |
Raptor: |
MaAT mozes prosim ta rozviest svoju predstavu o tom ako by po technickej stranke mal vyzerat tento segmet tak aby naplnal tvoju predstavu o pokroku a napredovani? |
...kraluje mu 120 kilove neznicitelne enduro s komfortom varadera a jazdnymi vlastnostami ako EXC v terene a BMW ST na ceste. |
BMW vyráběné v Číně a i s motorem z Číny bych teda nechtěl ani omylem.........Čunlan 800 Adventure? Nein , danke . |
www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=20805&fid=4 |
www.motosyberia.com/ |
[ |
MaAT tu je reč o endure.Ty vyzdvihuješ motorky ktoré sa vzdali terénnych vlastností v prospech asfaltovej turistiky.Najlepší turista je tu potom Wing na GW Nesporne LC8 je športové enduro ,len ja z mojimi 180cm som na ňu akosi prinízky a kamoš kedˇna to dupne cucne si 10litrov .GS800 sa výkonom vyrovná GS1150 a je o dosť ľahšie nejakých 40kg.Dvesto na tachu ukáže aj moja stará XTZ , pre nové GS to nie je problém a dám péro do zveráka žeby som nemal 4 litre spotrebu na novej striekačke .Jediné mínus je malá nádrž .Takže žiadna stagnácia v technike , ale pokrok |
marek750 ja sa len modlim ze nova 800GS bude aspon tak spolahliva ako R 1150-1200 |
PatoBA |
marek750: |
-prispejem aj ja sak co uz, nove F vizera fajn, povedat by som si od neho dal, avsak do terenu by mi ho bolo luto rozmlatit na maderu, a + si myslim ze ortodoxne enduro vizera inac. |
... akoze s tym videom som chcel kusok odlahcit diskusiu medzi zastancami/odporcami BMW F 800 GS, ale co je vela to je moc... |
písty a pístní čepy F800 po 50 oookm...: / BMW made in Germany ? Nemyslím...si / |
translate.google.com/translate?sourceid=navclient... |
lejbo- dobré . A nyní dej do google vyhledavače " BMW+800+China" a taky najdeš...... |
Wing: moc sa mi nedari... cim to asi je??? skus poslat link.. mozno si nasiel nieco co som ja prehliadol... |
lejbo nevím, asi špatně hledáš nebo nechceš najít., já ale i jiní lidé našli. Je sice fajn, že jako majitel Báwa hájíš kvalitu a prestiž tohoto výrobce, i já sem majitelem 12GSA : |
Wing reagoval som na tu tvoju Cinu, ktora vznikla z redakcneho testu iDNES.CZ ... subjektivne nazory z diskusii beriem s rezervou, ale bludy takeho kalibru su na mna moc... niekto napise do clanku totalnu volovinu a ludia to potom reprodukuju ako svatu pravdu v diskusiach a siria poplasne spravy... |
Lol, uz som sem davno nepozrel... ale 800GS sa vyraba ako aj ostatne velke modely v Berline. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoBA (22.06.2008 22:51) |
Hodnotenie: motorka je uzasna...ci na ceste alebo v terenne...odporucujem kazdemu najprv vyskusat a az potom riesit veci ktore som sa tu docital... inac Pato BA,pekne vysvetlene...dakujeme |
tomu ver je to fakt super maschina, ale prestupil som na trochu vatsi stroj |
PatoBA a urobil si na na nej nejaky vacsi trip predtym nez si ju vymenil??za 1200??este sa vyrabaju... |
nebojte sa, 800ka ostala v rodine @marselo: nabehal som na nej okolo 10.000km, najviac 1200km za jeden vikend. Sedacka je trochu tvrda, ale zadok si na to zvikne |
PatoBA, som ti zabudla pogratulovat k masine |
Pato BA,hmm...aha uz chapem...znamena to ze si ju dal starsiemu a skusenejsiemu bratovi...a ty si si kupil 1200.... len na okraj neviem ako s kupou na slovensku ale tu v UK sa na novu 800-ku caka aj 3 mesiace...momentalny osial co sa tika predajnosti ako uz skor vyborne poznamenal CODEN (predava sa ako teple rozky)...preto mi nejde do hlavy ze si ju len tak vymenil a hlavne zaco... |
marselo neviem co riesis preboha, 800ku mam od marca a sa jednoducho nepredala. Clovek moze mat aj viac ako jednu motorku ked si to moze dovolit. |
Pato Ba- cit " @ Wing; k tomu obrazku si mohol aj povedat ze to je motor s F800S z roku 2006. Teda jeden s prvych 800 twin motorov. Este by si ludia mohli mysliet ze to je s 800GS, ale mozno si to aj chcel " |
joj Wing ,neviem ci nerozumjes po anglicky, ale staci si precitat co tam pisu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoBA (18.07.2008 22:24) |
Když věříš tomu , že se změnila : vúle, povrch , dilatace dílú, délka pístú, změněno tím pádem vyvážení motoru, použité materiály, tlak olejového čerpadla, etc ... pak OK. Stejně obdobně pak byl úspěšně odstraněn i problém, dle nich, s EWS. Čaf, končím v této neplodné diskuzi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (18.07.2008 22:51) |
Najprv dobre ranko Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoBA (19.07.2008 10:30) |
pato BA nic neriesim,ale sam vravis ze ju mas lebo sa nepredala...takzeak pridem domov kupim ju od teba a budem mat jednu aj doma...pockaj ale to budem mat dve 800-vky |
Wing...uz si raz pisal ze koncis v teto diskusii.....akoze neplas zbytocne priaznivcov BMW... zacinal si s kecami o cine.....co sa nepotvrdilo,snad si si nemyslel ze niekto uveri tej redaktorke ktora s tym prisla a ktora nepozna fakty a ktora dostala padaka za hlupost pustenu do eteru vsetci dobre vieme co sa kde vyraba tiez vdaka LEJBOVI , inac ak to bolo len zhodit znacku BMW z tvojej strany ok,ale neviem co mas proti Cine,ved vsetci dobre vieme na com sam jazdis,a zda sa mi ze je to stroj z Ciny(jinlun) ,..mal by si si uvedomit ze tieto motory presli zmenou...takze neries motor s ST-cka,o ktorom davno vsetci dobre vieme a to aj vdaka PAtovi z BA... |
Pato BA-taky bych chtěl mít dobré ránko v púljedenáctý, bohužel jako proletariát musím vstávat v 5 do Kolbenky a fachat na buržoazii, tak píši až teď , doufám že promineš. Osobní problém s BMW ? Co to je? Taky mám Báwo, jen se vyjadřui o tom, že 800 není dokonalá a motor moc toho nevydrží, na co jsou odvolávky výše . Bohužel je iluzorním faktem, aby výrobce po testech v časáku rekonstruhoval motor na který má formy, odlitky a nakontrohované díly na rok dopředu od subdodavatelú . Samozřejmě, napsat lze vše. Ostatně letošní novinka 800GS taky nemá v testech najeto jic. Zajímavé bude sledovat, jak dopadne kolega Šíma na 800, s kterou hned na úvod nedojel do Leningradu díky klasice EWS. |
marselo |
Raptor: |
na dnesnu dobu nie... v dnesnej dobe je zivotnost niekde uplne vzadu ..bez ohladu na znacku, motorku auto atd atd |
Jasne Wing ze prominem. Ja tiez musim chodit do prace, ale ako vätsina ludi iba od pondelka do piatka Cez viekend mi da burzoazia pokoj |
tak potom nerozumiem preco si si kupil nenormalne velky boxer ktory ma navyse malo koni na svoj objem v porovnani s 800 ktoru si jazdil predtym |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce