Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: ked budem velky tak si taku kupim.... |
Hodnotenie: Veľmi pekný rýchloturista. Sedel som na nej v Miláne na výstave, môžem potvrdiť že posed je športovo ladený ale je pohodlný. |
Hodnotenie: Je to uz ale fakt autobus... |
Jazdil som na tom a je to fakt nasup. S tym motorom sa da blbnut aj pri 3000 otackach - je to fakt silne hovado a tahaaaaaa az do neba! |
Hodnotenie: Ozaj silna masinka , musi byt vyborna na dlhe trate. |
Hodnotenie: Keby nevyšlo na Golďáša , tak 1400GTR , čakám či Zuza niečo neprinesie |
Hodnotenie: velmi, velmi zle riaditka to ma, clovek ma na tom skrutene zapastia a vzhladom na to, ze je na ne dost navazeny, bolia z toho zapastia. Mozno, keby sa vymenili, tak by z toho bola pohodlna turistika. Na VFR som sice viac prekloneny, ale ruky ma nikdy tak neboleli, ako na tomto po chvilke sedenia. Vsetko ostatne vyzera byt super. Este mozno ta vaha, ked stoji na mieste, je dost tazka na manevrovanie, ale mozno je to aj tym vysokym sedadlom. A je to hrozne siroke, nic moc do zapchy a na parkovanie v meste. Proste, konecne viem, aku motorku nechcem a to som na dialkovu turistiku zatazeny. |
Parádna prepracovaná mašina až na ten dojazd |
Hodnotenie: Pekne napisane, obzvlast "Niežeby sa šmýkal, ale vyzeral ako zhabaný z colného záťahu v čínskych veľkoskladoch." |
Na diaľnicu dobrá ale alpským serpentýnam by som sa určite vyhol.Už neviem v ktorom časopise Supermoto či Motohouse skončila práve táto Kawa na poslednom 4. mieste v porovnaní s BMW ,Hondou a Yamahou. |
Hodnotenie: V MOTOHOUSE (ktorý mimochodom už nečítam keď to tý smradi nechcú predávať na pultoch nech sa s tým zadrhnú aj keď je to naj časák .. smradi) tam dopadla na poslednom mieste vyhralo to RT, GT , PAN, FJR a GTR osobne tomu moc neverím RT čko rozhodne na prvé miesto nepatrí. Je totižto z inej ligy. |
Hodnotenie: No, masovka to asi nebude, ale mne sa páči. možno raz bude aj moja, ešte nie som na tuti rozhodnutý, ale ak budú okolnosti priaznivo naklonené a ja sa dožijem, tak vivat Kawa. Uvidíme, ako slepý povedal |
Hodnotenie: pred asi mesiacom som vymenil Pan European za GTR. som velmi spokojny, lahko sa ovlada, neskutočne zryhlenie asi ako v stihačke.jedna chyba mala nadrž 22l spotreba cca 7l. žiadny problem preklapat v rychlych zatačkach, a ide tam kde ju nasmerujem a drži stopu, ani sa sama v zatačkach nedviha, |
Hodnotenie: neda mi to nenapisat,ze ta motorka sa mi fakt velmi paci..co viac dodat..co tak testovacia jazda? |
Zaujimalo by ma, ako je vyriesene startovanie (resp. nenanstartovanie) ak napr. sedis v moto-pube a si v dosahu potrebnom na startovanie. Podla toho, co som cital, by si mohol ktokolvek nastartovat a odfrcat. |
mozes vybrat klucik. dosah kipass je asi maximalne jeden meter. |
Hodnotenie: Kamarat nahac ju ma, je to fakt fajn motorka ale pre vacsich chlapov ako som ja. Zvuk to ma trochu ako auto, takze ta moja mi spieva krajsie. Na moje prekvapenie ma sedlo vyssie ako moja GSX1400. Inak je velmi pohodlne - aj to spolujazdcovo. |
widow: |
Widow - este by som doplnil toto: Jazdec ho môže, resp. musí mať stále pri sebe a keď sa dostane k motorke na určitú vzdialenosť (asi 2 - 3 metre), systém tento transpondér rozozná. |
Važení páni, ja viem čítať. Pýtam sa práve na situaciu, napr. ležíš v stane, a motorka je pri tebe. Ak máš ten stan v dosahu (2-3 m.), tak ti môže ktokoľvek naštartovať moto a odísť? |
Áno, ale po vypnutí ju už nenaštartuje, lebo transpondér nebude v dosahu. Práve preto sa dá to otočné tlačidlo vybrať, bez neho môžeš byť v dosahu koľko chceš, dlhoprstý nemá šancu. |
vmax o to vacsia sranda ze im "inoligista" vypalil rybnik |
uf moja platonicka laska...mozno o rok o dva... |
no prenadherná je to mašinka....uff neviem od nej oči odtrhnut ...... myslite že aj 65kilový človiečik by sa na nej povozil??? povozit hadam povozil, len ked bude stat na mieste uff... |
mailo10 povozit sa mozes, ale len ak dociahnes na zem. Ja mam 178cm a 85 kg. Moja moto ma 225kg suchu vahu a pokial viem GTR je lahsia - vaha teda nie je problem. Problem je, ze na GTR nedociahnem celymi chodidlami na zem. |
dnes som jej dal po čase toršku za uši a neviem, či sa na ňu dá nájsť niečo negatívne. Budem úprimný, na lepšej motorke som ešte nejazdil, sadla mi do ruky viac, ako BMW 1600 GTL. Táto Kawa je tak skvelá motorka, že lepšiu si ani neviem predstaviť. Motor famózny, podvozok jedna báseň a brzdy úplne skvelé. Úžasný harmonický vyvážený celok. Zamiloval som sa... |
Trosku starsia diskusia, ale snad sa niekto ozve. |