Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400 - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400 - Diskusné fórum

Hodnotenie: (12 hodnotení)

Diskusia k článku: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
02.06.2008 7:06

Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Hodnotenie: Dobré

ked budem velky tak si taku kupim....
bude zo mna turista :-)


02.06.2008 9:13

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Romanki
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľmi pekný rýchloturista. Sedel som na nej v Miláne na výstave, môžem potvrdiť že posed je športovo ladený ale je pohodlný.


02.06.2008 10:32

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je to uz ale fakt autobus...

copy: Kde to vidis napisane?


02.06.2008 10:36

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Jazdil som na tom a je to fakt nasup. S tym motorom sa da blbnut aj pri 3000 otackach - je to fakt silne hovado a tahaaaaaa az do neba! >:-) >:-) >:-)


02.06.2008 11:06

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

majki5
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Ozaj silna masinka , musi byt vyborna na dlhe trate.
Len si seba neviem predstavit na tej motorke ( 168 cm vyska) . Asi by som skocil hned pod nou ;-)


02.06.2008 11:16

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Keby nevyšlo na Golďáša , tak 1400GTR , čakám či Zuza niečo neprinesie :-)


02.06.2008 11:38

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

velmi, velmi zle riaditka to ma, clovek ma na tom skrutene zapastia a vzhladom na to, ze je na ne dost navazeny, bolia z toho zapastia. Mozno, keby sa vymenili, tak by z toho bola pohodlna turistika. Na VFR som sice viac prekloneny, ale ruky ma nikdy tak neboleli, ako na tomto po chvilke sedenia. Vsetko ostatne vyzera byt super. Este mozno ta vaha, ked stoji na mieste, je dost tazka na manevrovanie, ale mozno je to aj tym vysokym sedadlom. A je to hrozne siroke, nic moc do zapchy a na parkovanie v meste. Proste, konecne viem, aku motorku nechcem a to som na dialkovu turistiku zatazeny. ;-)


02.06.2008 11:52

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

hrac
 Edvenčr 

Ikona

Parádna prepracovaná mašina až na ten dojazd [zle]


02.06.2008 12:06

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

copy
 Skútrista 

Tino: uz to opravili


02.06.2008 15:27

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Hodnotenie: Dobré

Pekne napisane, obzvlast "Niežeby sa šmýkal, ale vyzeral ako zhabaný z colného záťahu v čínskych veľkoskladoch." :-)))


02.06.2008 21:36

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Na diaľnicu dobrá ale alpským serpentýnam by som sa určite vyhol.Už neviem v ktorom časopise Supermoto či Motohouse skončila práve táto Kawa na poslednom 4. mieste v porovnaní s BMW ,Hondou a Yamahou.


02.06.2008 22:01

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

vmax
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

V MOTOHOUSE (ktorý mimochodom už nečítam keď to tý smradi nechcú predávať na pultoch nech sa s tým zadrhnú aj keď je to naj časák .. smradi) tam dopadla na poslednom mieste vyhralo to RT, GT , PAN, FJR a GTR osobne tomu moc neverím RT čko rozhodne na prvé miesto nepatrí. Je totižto z inej ligy. ;-)


02.06.2008 23:02

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Hodnotenie: Dobré

No, masovka to asi nebude, ale mne sa páči. možno raz bude aj moja, ešte nie som na tuti rozhodnutý, ale ak budú okolnosti priaznivo naklonené a ja sa dožijem, tak vivat Kawa. Uvidíme, ako slepý povedal 8-)


03.06.2008 11:05

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

eminentF
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

pred asi mesiacom som vymenil Pan European za GTR. som velmi spokojny, lahko sa ovlada, neskutočne zryhlenie asi ako v stihačke.jedna chyba mala nadrž 22l spotreba cca 7l. žiadny problem preklapat v rychlych zatačkach, a ide tam kde ju nasmerujem a drži stopu, ani sa sama v zatačkach nedviha,


03.06.2008 12:22

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

yFree
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

neda mi to nenapisat,ze ta motorka sa mi fakt velmi paci..co viac dodat..co tak testovacia jazda? :-)


03.06.2008 20:50

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

widow
Darca Krvi  Turista 

Zaujimalo by ma, ako je vyriesene startovanie (resp. nenanstartovanie) ak napr. sedis v moto-pube a si v dosahu potrebnom na startovanie. Podla toho, co som cital, by si mohol ktokolvek nastartovat a odfrcat.


03.06.2008 21:05

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

eminentF
 Turista 

mozes vybrat klucik. dosah kipass je asi maximalne jeden meter.


04.06.2008 9:30

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

MacOWitza
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kamarat nahac ju ma, je to fakt fajn motorka ale pre vacsich chlapov ako som ja. Zvuk to ma trochu ako auto, takze ta moja mi spieva krajsie. Na moje prekvapenie ma sedlo vyssie ako moja GSX1400. Inak je velmi pohodlne - aj to spolujazdcovo.
Verim, ze nahac tu coskoro prispeje! ;-)
8-)


04.06.2008 12:14

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

widow:

Ak je transpondér mimo dosahu, otočné tlačidlo je zablokované tak, že sa nedá stlačiť, vytiahnuť ani ním otočiť. - tzn nena+startuje

Awia


04.06.2008 12:34

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Widow - este by som doplnil toto: Jazdec ho môže, resp. musí mať stále pri sebe a keď sa dostane k motorke na určitú vzdialenosť (asi 2 - 3 metre), systém tento transpondér rozozná.
Proste keď si dva metre od motorky (nezdá sa mi, že by to boli až tri), tak si, hold, motorku musíš postrážiť vlastnou silou. Ale tak je to pri každej. ;-)


04.06.2008 15:33

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

widow
Darca Krvi  Turista 

Važení páni, ja viem čítať. Pýtam sa práve na situaciu, napr. ležíš v stane, a motorka je pri tebe. Ak máš ten stan v dosahu (2-3 m.), tak ti môže ktokoľvek naštartovať moto a odísť?


04.06.2008 15:40

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Áno, ale po vypnutí ju už nenaštartuje, lebo transpondér nebude v dosahu. Práve preto sa dá to otočné tlačidlo vybrať, bez neho môžeš byť v dosahu koľko chceš, dlhoprstý nemá šancu.

Herghott


04.06.2008 16:00

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vmax o to vacsia sranda ze im "inoligista" vypalil rybnik
:-))) :-P 8-)


07.06.2008 12:08

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

heso
 Edvenčr 

Ikona

uf moja platonicka laska...mozno o rok o dva... ;-)


08.06.2008 23:35

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

mailo10
 Turista 

Ikona

no prenadherná je to mašinka....uff neviem od nej oči odtrhnut ...... myslite že aj 65kilový človiečik by sa na nej povozil??? povozit hadam povozil, len ked bude stat na mieste uff... :-D


21.06.2008 20:28

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

MacOWitza
 Kávičkár 

Ikona

mailo10 povozit sa mozes, ale len ak dociahnes na zem. Ja mam 178cm a 85 kg. Moja moto ma 225kg suchu vahu a pokial viem GTR je lahsia - vaha teda nie je problem. Problem je, ze na GTR nedociahnem celymi chodidlami na zem.
8-)


29.03.2012 20:28

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

dnes som jej dal po čase toršku za uši a neviem, či sa na ňu dá nájsť niečo negatívne. Budem úprimný, na lepšej motorke som ešte nejazdil, sadla mi do ruky viac, ako BMW 1600 GTL. Táto Kawa je tak skvelá motorka, že lepšiu si ani neviem predstaviť. Motor famózny, podvozok jedna báseň a brzdy úplne skvelé. Úžasný harmonický vyvážený celok. Zamiloval som sa...


22.11.2012 23:01

Re: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400

Pyorailija
 Turista 

Ikona

Trosku starsia diskusia, ale snad sa niekto ozve.

MacOWitza, pripadne ostatni co skusali: Ako je to s tym dociahnutim na zem? Papierovo je to sedlo ok (815 mm). Mam vysku 174 cm a uz som sedel aj na BMW F 800 ST, co ma papierovo sedlo 840 mm. Ty mas vysku 178 cm a hovoris, ze nedociahnes. Co je teda problem? Sirka? Alebo si tak "nesadne" ked sa zatazi?

Inak, krasna motorka. Je to jeden z kandidatov na nasledujucu motorku.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.