Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (19 hodnotení)
Diskusia k článku: Pripravuje Kawasaki pre rok 2012 Versys 1000?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: bezpochyby krok spravnym smerom. |
Hodnotenie: zeze: Možno preto, že nevyzerá dobre? Neviem, mne osobne sa také nepáči... |
Inak najprv som sa zarazil nad tým štvorvalcom, ale keď môže byť v cestnom endure trojval tak prečo nie rovno aj 4 kýble v rade... A nakoniec SuperTenerka má dvojval a aj tak aká je široká, ako toto nebude širšie tak potom žiadny problém... |
Hodnotenie: pri mauém sem tak trochu puakau, že bi tam na normál jegdzeňí a turistiku mohuo bit trochu vjec víkonu. A je to tu? |
Zeze: aky je problem s ochranou vedla budikov na GS ? Asi ti nerozumiem... |
Hodnotenie: ak nezaujmu dostatocne nizkou cenou co nepredpokladam tak u mna bez sance na vyraznejsi uspech Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (13.10.2011 12:12) |
Raptor: asi mas pravdu. Este nemam na GS dost odjazdene, aby som sa k tomu mohol vyjadrovat... |
a to iba mne to pripada ako skaredy fotoshop? nie len to orezanie, nieco mi na tom nesedi. |
tym, co mi akoze nerozumeju: s "kapotazou", ktora ma sirku pri budikoch okolo 20cm sa neda ist po dialnici bez toho, aby jazdca nafukovalo ako tetu darslyovu a zaroven mu nefukalo odspodu do prilby. |
Hodnotenie: tu je další litroví versys www.visordown.com/motorcycle-news--general-news... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Makros (13.10.2011 12:39) |
Hodnotenie: Ani stary Varsys sa mi dizajnovo nepacil, ale tieto fotky su uz ozaj otrasne K motorke ako takej sa nevyjadrujem, vela ludi si to chvali, tak to asi nebude take zle. |
Zeze: trepes ! Prave som bol v garazi premerat original MALY stit, na urovni budikov ma 46cm!!! Kde je tvojich cca 20? Videl si uz vobec GS aj nazivo? Lebo podla toho, co si pisal dalej, si s nim urcite nejazdil. Problemy s fukanim odspodu do prilby som ja nikdy nemal. Naopak, ja som si zhodil to autobusacke velke plexy, lebo som inak musel mat v lete vyklopenu vyklapacku, aby som mal vzduch na dychanie. |
Práveže Zeze mal GS A plne s ním súhlasím s tou šírkou. Starý Varan je v tomto asi najširokouhlejšia "telka". |
Herghott: Mne cca 20cm vs. skutocnych 46cm a fukanie odspodu do prilby hovori nieco ine. Ale ved nech si kazdy vyberie podla seba. Tato tema je o Versyse 1000, tak nechapem preco bolo treba rypat do ostatnych. To je pointa. Ja Vam telky neberiem... |
Hodnotenie: tie fotky skutočne nestoja za nič..... |
20 cm bolo myslené podľa mňa obrazne. A fúkanie do prilby záleží aj od výšky jazdca a samozrejme od prilby. A ak sa nemýlim, Zeze mal iný ročník než ty, a tým pádom asi aj iné plexi. |
mnoo, ten "Makros-ov" Versys sa mi páči viac... Upravené 1 krát. Naposledy upravil valach (13.10.2011 13:54) |
ani mne do prilby nefuka odspodu ale zas mam tiez inaksie plexo ako mal zeze |
Hodnotenie: radovy stvorvalec do cestovneho endura? hmmm.. zeby? Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (13.10.2011 14:19) |
no neviem pitazku... ten 4V co bude v crosstourere (rere rere rere) mal ovela putavejsi obal ako tento polepenec neogabany... |
Hodnotenie: Škoda, že tie fotky v článku upravoval niekto s pokročilým Parkinsonom... Ten od Makrosa je krajší, ale má dvojvalcový motor... Parafráza na TDM, technicky nič nového... |
Hodnotenie: Kawa rulez btw. ten dizajn je taký hnusný, že by sa konečne obrátilo garde a aspoň na tejto Kawe by som vyzeral ako feši A čo ešte, ak by som mal za sebou Papiho ako ľadvinku To by nás mohli rovno nanominovať do súťaže o " Esthetic top 10 of this year " Dvaja fešáci + Kawa už vidím tie zástupy šalejúcich babeniek, veselo mávajúcich podprdami...Chippendales sú bez šance Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (13.10.2011 15:05) |
Preco nedaju nejaku peknu ochranu na ten chladic? A to sa tyka vacsiny motoriek.Vystrceny je vo vyhrize v mieste, kde je ako lapac kamienkov. |
Hodnotenie: Súhlas so zeze. Tiež neviem pochopiť, aký blb navrhuje hentie kapotáže. |
Multa tam má, nech nežerem, 30 cm. A to keď sa do protivetra oprie tých stopadesát koní, to ešče len fúká |
Hodnotenie: toto ma od cestneho endura strasne daleko rovnako ako maly versys. |
nerd, preto, lebo 19" koleso je pohodlnejsie aj na cestu.. samozrejme zalezi aj na podvozku |
17"ka poskakuje a 19"ka je kludna to nebude platit ani ak sa budeme bavit o babach.... |
pitaz: S tym rybnikom to je trochu odvazne dufat, lebo ono je to aj tak vzdy o subjektivnych pohladoch, ale zvedavy som aj ja. |
Hodnotenie: Dizajnovo sa mi nepaci.... Skoda... |
o dvoch hnusných fotkách a následných dohadoch v úbohom článku tu vznikla odborná debata konštruktérov motocyklov......... |
devill, keby sme boli konštruktéri, vyrobili by sme lepšie a krajšie - dúfam, že o tom nepochybuješ |
o tom nepochybujem ani v sekunde, veď tu na motoride.sk je toľko odborníkov, ktorí dokážu z dvoch úbohých fotiek vykúzliť všetko možné aj nemožné..... |
Veď to je ľahké. Niektorí sme hneď zistili, že to nie je ani Gold Wing, ani Elektra. |
raptor: prosim ta, mne asi nesluzi zrak, ak mozes vysvetli, v com je tato motorka od maleho versysa odlisna, ked sa ti "vobec nepaci".. |
Hodnotenie: ... dizajnovo u mňa strašnýýýýý grrrrrrrrrrrrrc ... |
Hodnotenie: vzdy som chcel vidiet enduro co ma 4 valce , stale som o tom niekomu rozpraval ze by bolo fajn keby to niekto urobi .a ani som tomu neveril ,jazdim dost casto aj trocha sportovo tak toto by bolo idealne,zdvihy endura a tocit to mozem ako sporotovy stroj.moze to byt zaujimave , a vidiet to hlavne na zivo.vela ludi ma enduro a jazdia len asfalt.mozno by to bolo riesenie pre vela ludi |
wiese: Az na to, ze toto je asi take enduro ako Suzuki Bandit a spol. |
dreamer-sa mylis,nieco ako multistrada,a ta ma zdvihy urcite vacsie,takze na nase rozbite cesty idealna moto z vykonom. |
Multistradu povazujem skor za turistickejsiu verziu Hypermotarda ako enduro, ale viem kam mieris, no zdvihy este z motorky enduro nerobia. |
Zaujimave porovnanie motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C8919%2C8905%2C8831%2C... |
dreamer nemyslel som ani enduro ale idealna motorka na rozbite cesty,preco chce kazdy z velkeho endura spravit ozajstne enduro,ked aj tak vacsina na takzvanych endurach jazdia asfalt,a to vela ludom vyhovuje,nebat sa ze vbehnem zrazu do nejakej jamy.proste bezstarostne si jazdit po ceste bez zleho pocitu aka spatna cesta pride. |
Podla mna chyba kategoria, ktora by tieto moto vystihovala a tolerovala by vacsie ci mensie odchylky od definicie endura. Ked sa povie cestne (alebo cestovne) enduro predstavim si Hondu Africu, stary Transalp, alebo KTM 990 Adventure. V testoch kde sa do porovnania cestovnych endur dostavaju motorky ako Triumph Tiger, Varadero alebo Versys je tak trochu skoda, ze tieto motorky casto nemaju sancu vyniknut pretoze posobia v skupine neotesane, akoby mimo misu, pritom vsak casto ponukaju vynikajuci motor, podvozok a pohodlie na cestnu turistiku aj na horsich povrchoch. Takze nakoniec hadanka: ma to vacsie zdvihy, ale enduro to nie je, co je to? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (16.10.2011 22:22) |
Hodnotenie: dreamer A z tohto dôvodu potom často vznikajú vášnivé diskusie na MR, keď sa porovnáva málo porovnateľné. Každý má svoju definíciu, čo má byť cenduro - a smozrejme mu niektoré moto z tejto kategórie do jeho definície nepasujú. |
BikerTT: presne, mame na vyber a to je podstatne. To si vystihol. Naco skatulkovat. Ak niekoho bavi sotolina na supersporte, aj to je v poriadku... |
Raz som povedal, ze chcem pre seba motorku s motorom ako ma napr. GSXR 1000, ale v podobe "cestneho endura/cestovnej motorky"... Smiali sa mi |
tieto moto co nazyvaju velke cestne endura ako multistrada ,tiger ,a mozno versys zo sportovym motorom je konecne ta zlata stredna cesta co mne a vela inym ludom pasuje.vyrobcovia maju nejaku statystiku aku casto ludia jazdia aj mimo asfaltu,tak preto myslim zacali vyrabat aj taketo hybbridy n co mne osobne velmi vyhovuje.myslim ze novy versys zo 4valcom bude mat uspech. |
Aktualnejsie foto a video: www.nieuwsmotor.nl/dagelijks-motornieuws... |
www.kawasaki.cz/Versys1000 |
tak a už je vonku na prví pohlad vyzerá rovnako ako 650tka |
Dizajn by som dokazal prekusnut a ostatne parametre Klobuk dole, podla mna Kawa postavila do boja proti novym cestnym enduram velmi dobry no-nonsense bike, ktory oslovi triezvo uvazujucich ludi, ktori nepotrebuju zo seba robit pozerov. Nehra sa na ziadne enduro, ale ma zdvihy na zle cesty a pohodlny posed a zda sa, ze aj ochrana proti vetru a dazdu bude dostatocna. A hlavne sa neopici po ostatnych a ide na to velmi triezvo, sametovy chod 4R s dobrym vykonom a nizko polozenym krutiakom je na cestnu turistiku velmi dobra volba (aj ked mne by trochu chybal charakter V2) a konecne retaz, ziadny kardan! Momentalne z noviniek pre mna prva priecka (sam som z tohto zistenia prekvapeny ) Som zvedavy na cenu, ale ak nebudu nenazrani, mozu vytriet kocura viacerym znackam. |
Hodnotenie: A v tej zabacej zelenej je fakt cukrik... Pojdem vyskusat... |
118HP z litroveho stvorvalca beriem trochu ako faux pas... to teda vykonom nepojdu po krku nikomu detto nie lahuckej Multistrade zo 150HP |
Menton: Kde si ju videl v zelenej? V ponuke je tusim len biela a akasi tmavo-hnedo-seda (volaju to magnesiovo seda) metaliza. |
Dreamer: uf, nepoviem ti z hlavy, dost som googloval, lebo som hladal technicke parametre... |
|
Lebo GS aj iPhone su fenomenom uspechu v predajnosti. |
Niečo pre majiteľov dobre predávaných GS: www.wired.com/autopia/2008/05/honda-sells-its... |
BikerTT - nic v zlom, ale porovnavat SuperCub s GS jednoducho nejde to dufam uznas |
raptor Určite Ti je jasné, že to bol vtip a trochu vyrývanie (a pre niekoho možno aj zaujímavá nová informácia). |
no jo , zabudol som ze ze mat GS a iPhone je proste TAK Europske |
Patrik: GS vs. Varan, moj nazor: Ak cestne "enduro" tak GS, ak cestneho (rozumej "asfaltoveho") turistu tak Varan. Ta kapotaz je fakt super pred vetrom a dazdom a krasa je relativny pojem ("Beauty is in the eye of the beholder" ) A ta Multa je o kusok inde od oboch. Ale dnes to predsa nie je len o tychto motorkach, ako je vidiet na EICMA trh bude turistickymi motorkami priam zaplaveny, takze sa pri vybere netreba obmedzovat len na dve ci tri. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (14.11.2011 8:35) |
Nielen dnes, ale vzdy to bolo hlavne o cloveku. Ak chce cestovat, tak bude, na hocicom a casto s podobnym dobrym pocitom a vysmiatou tvarou ako s najlepsou vybavou. Zbytocne o tom dokola diskutovat, treba jazdit a uzivat si to.... |
patrik, ked sa ti paci viac GSko, kup GSko.. ked chces lepsiu ochranu proti vetru, kup varana.. rozdiel je citelny |
pitaz doplnujuca info... to co si napisal plati uplne pri 1150GS+1150GSA, plati na polovicu pri 1200GS a neplati vobec pri 1200GSA |
Hodnotenie: mne sa páči a hlavne ten štvorval. v-storm je velmi pohodlný, viac ako môj bandit, ale odrádzal ma od neho ten dvojvalec. Versys 1000 by mi stačil aj ako 750-ka. pre mňa by to momentálne bola najideálnejšia motorka. |