Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Projekt z cesty do terénu: Výber motorky - dvojtakt verzus štvortakt
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No klobúk dole pred takýmto pekne sumarizujúcim článkom! |
Hodnotenie: Dlho som sa trapil a ladil podvozok, aby som CRF naucil zatacat- nakoniec stacilo kupit maly dvojtakt a vsetko ide lepsie |
Hodnotenie: Dlho mi dvojtakty "nevoňali" ale dnes by som volil určite 2T... Samozrejme záleží aj to že načo... Inak na rally, inak na MX a inak na Enduro... |
Hodnotenie: mne síce bahnomilky moc nehovoria ( teraz príde sebakritika - som ťažký, pomalý a značne nemotorný ) ale to, ako je napísaný tento článok je možno to to už bude aj vyzerať podozrivo, ale kým som ho nedočítal až do konca, ani som netušil, kto je autor. A potom som len Miku, toto bolo fakt na parádu, parochňa aj sánka dole. Až doteraz som si myslel, že si ortodoxný asfaltér a street racer. |
článok potešil ale nesúhlasím s bodom periodicita GO, 2T podla mňa vydrží o dosť viac ako 4T bavíme sa o ostrom cross a nepáči sa mi tiež to že z toho článku strašne cítiť to že autor je zarytý "štvortakťák" , podla mňa je na cross dvojtakt jednoznačne lepší nuž prestali sa robi´t asi preto že výrobca viac zarobí na 4takte . Obhajujem vyššie kubatúry 2t napríklad také 380tky majú aj dostatok krutaku aj sily a vydržia fakt vela viac ako 4takt a tiež strašne zaleži na jazdcovi , toto čo som napísal je len moj názor nič netvrdím . |
DUDO175: z Teba hovorí zase ortodoxný "dvojtakťák". Nech si jazdí kto čo chce... Ak ide o zvládnutie moto, 4T je priateľskejší. A načo sa trápiť, keď to ide aj ľahšie ;) |
Lanhelp a romanka ďakujem. |
mikuuu serúús super normalne som si to prečítal viac krát neni vôbec lahké napísať rozdiel medzi 2T a 4T ale tebe sa to podarilo super |
Hodnotenie: clanok sa mi paci, ale veta: |
matus: išlo skôr o to, že 100 ani 1000 MX motoriek to z biedy nevytrhne, lebo problém je inde. |
Ked sa nieco zavedie, tak je nezmyselne davat vynimky, takze nevidim dovod aby mali 2T nejake vynimky, najme ked sa daju urobit tak, aby emisne limity splnali. |
Problem predsa nie je v technologii, ale v tom, ze Honda nezmyselne tlaci na sportove predpisy a dvojtakty su uplne zakazane, alebo su znevyhodnene mensim objemom. |
a zase musím povedať, že to bolo myslené ako napísal Tomxx. |
ta poznamocka ta ako autora uplne zbytocne degraduje. |
btw. podareny clanok aj vdaka Karolovym komentarom a ta posledna fotka "odzadu" si tiez zasluzi |
Hodnotenie: Z mojho pohladu clanok fajn a ta poznamocka autora vobec nedegraduje, iba vystihuje jeho triezvy pohlad. |
Hodnotenie: kazdemu vyhovuje nieco ine mal som moznost jazdit hondu 250 cr a crx 2T/4T rocniky 2004/2005 a jednoznacne by som bral dvojtakt ktory som aj vlastnil zopar rokov je to jednoducho zabavnejsia motorka ako ten 4T ale fakt je ze to nie je nic pre zaciatocnika a je narocnejsia na ovladanie.... |
Hodnotenie: parada mikulec! |
Hodnotenie: Super článok. Ja mam 300 2t a velka výhoda je, že ja si od každeho kludne motorku požiciam a dobre si zajazdím, ale moju nikto nechce a ked aj, po kolečku mi ju aj vrátia lebo všetci jazdia 4t. 1/2 roka som si na nu zvykal ale nič univerzalnejšie nepoznám, motokros v pohode /na 250 4t by som bol asi rychlejší, lebo som slabý jazdec/ a enduro uplna špica. / min.20kg rozdiel oproti 450 4t / a este mam aj špz. A samozrejme servis je velka výhoda./ za 4 roky- 300 mh, teraz druhý piest, spolu 240€ celkové náklady./ |
Hodnotenie: Miku nedráždi |
Hodnotenie: mikulec ako zaciatocnik a zelenac som ti strasne vdacny za tento clanok. Upravené 3 krát. Naposledy upravil antena (23.04.2012 10:42) |