Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Husqvarna TE 310: viac ako málo, menej ako veľa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Takéto ja môžem, aj by som také do garáže potreboval, ak by mal dakto navyše... |
Hodnotenie: podla toho co pisete a po skusenosti s te630 myslim, ze huska hodne scivilnela, co ma vyhody pre 90 % motorkarov ale aj nevyhody. Lebo to co pise mikulec, ze proste masina musi ist pri vrknuti po plyne aj na 5 ke na zadne je pravda. bez toho sa iste veci v tazkom terene nedaju s usmevom preskakat. pretoze ked do toho vpalite predkom, tak je problem. |
bedna, ale to je hádam normálne. so 40 zubovou rozetou sa nedvihne skoro nič. neviem si predstaviť ako motor s niečim takým ťahá. úplne to musí zabiť výkon. aj na 400 som jazdil 14-48, teraz na 250 13-52 a pridvihnúť predok ozaj nie je problém. |
volodaj, ano to som nejako zabudol, skoda ze som este neskusal ako sa chovaju striekacky na ostrych krosach. Mikulec vlastne pisal, ze to taha v pohode 120 tak to bude aj rozetou, ktora je do rychla. Skor som vychadzal z toho ked som porovnal moju husku a ktm hlavne reakcie na plyn, ze su hodne civilnejsie. bolo by treba vyskusat. ale ja vzdy porovnavam masiny tak ako ich vyrobca vytvoril, lebo to nejako myslel a nieco tym sledoval. Lebo aj zo starej 350 sa da urobit stuntbike. napr. mija rmz bola v seriovom stave dost slusna, urobili sme nejake upravy aby siel spodok a teraz je genialna. |
Jasné, všetko sa dá čiastočne upraviť k svojmu obrazu. Striekačku som tiež ešte na krose možnosť skúsiť nemal a rád by som. Ale keď vidím tie problémy, čo majú napr. KTM 350 naokolo, tak som zatiaľ rád za starý spoľahlivý karburátor. Tak isto problémy s čistotou benzínu, nemôže byť starý a podobne. |
tiez sa striekaciek bojim, hlavne ma jedna uz potrapila a stalo to hodne penez a predaval som ju urobenu a fungujucu, kupec sa uz neozval, ze by mal problem, mna to stalo kopu nervov a penazi, zboriek a rozboriek, nakoniec som menil aj benz. cerpadlo aj jednu riadiacu jednotku. takze si myslim to iste ako ty co sa tyka stareho dobreho karbeca. aj vcera na mojej te 630. ona moj styl jazdy ze idem plyn a ako nahle zavriem a idem na brzdy a hned aj spojknem vobec nelubi, uplne ide do podotaciek az zdechla raz. jej treba len ubrat, striekacka nieco este pristriekne aby jazdca nehodilo na nadrz, ale ja som bol toto zvyknuty eliminovat spojkou. cize musim mat dva styly prace zo spojkou. je to dobre pre civilneho jazdca ze si prida a uberie ako na pocitaci, ale pre mna ked som zvyknuty bud otoceny gas alebo zavrety ist hned brzdy a spojku je to o nicom, ked mni zdechne, preto by som bol zvyknuty na pracu striekacky na ostrych sutaznych strojoch. ja som zvyknuty ze motorka ma ma tahat bud dozadu alebo tlacit do predu, tie bezvahove stavy ked sa ide na jednom plyne su uplnym zlozvykom dobrym iba na turisticke vozenie. a toto podporuju striekacky. no a pracu jazdca v tazkom endurovom terene plnom dier sikmin a korenov svojou pomalou odozvou uplne deklasuju. |
Hodnotenie: ja sa tiez striekaciek bojim, ale len ked cestujem niekam daleko... |
janoval: mal som možnosť odjazdiť aj pár okruhov na 449, ešče taliJanku, ale teda je tam rozdielov omnoho viac. Hlavne v ovládaní... |
mikulec: no ja som nemal moznost vyskusat TE310, tak porovnavat nemozem. |
Hodnotenie: Super článok , je dobre poznat taketo motorky z uplne amaterskeho pohladu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (02.03.2012 19:26) |
Mňa by len zaujímalo, ktorý "palič" mohol povedať, že podvozok na tejto motorke je čistý motokros... |
mx38rmz: tento: |
Tak z tohoto videa sa nedá posúdiť či je palič či nie, no každopádne by to bolo utrpenie jazdit s takým tlmičmi z tejto motorky motokros. Tlmiče na tejto motorke určie nie su čistý motokros. |
mx38rmz: ono to bolo myslená na nastavenie podvozku, pretože mne sa to zdalo trochu mäkššie. určite to nemôže konkurovať švédskym trubkám za 3 litre |
na MX slabé prdy od spodu kde je MX? |