Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (29 hodnotení)
Diskusia k článku: Dve dvanástky - BMW R 1200 GS a Yamaha Super Ténéré
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: pekne napísané, ako vždy a myslím že aj nestrenne. |
Hodnotenie: Raptor: V nadpise porovnavas s GS, v skutocnosti so starsou GSA. Chapem, ze ste porovnavali to, co obaja vlastnite, len to je potom ako medzi autami test aktualneho Mercedesa C a starsej generacie BMW 5, co su uz ine triedy a aj s inou vyvojovou stopou. A vobec to nie je o tom, ze chcem rypat, ale tu fakt musis porovnavat s aktualnym GS a DOHC, tam zistis, ze mas zrazu velmi zivy motor, co taha od spodku, rozdiel vo vahe vyse 20kg pri porovnatelnej nadrzi a ochrane proti vetru. A to uz by si citil na mieste, pri jazde, aj pri brzdeni. |
Hodnotenie: Raptor - konečne dobrá robota - ktorá nešetrí ani jednu - a ani druhú stranu. Myslím, že pre človeka - ako som ja - mi táto "porovnávačka" rozšírila obzor a pri rannej kávičke som to bolo fajn "nereklamné" čítanie |
Hodnotenie: Tenerka je aj tak lepsia,lebo je japonska Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (26.05.2012 9:31) |
Hodnotenie: myslím, že pri týchto motorkách sa už nedá hovoriť, ktorá je lepšia a ktorá horšia, maximálne tak, ktorá komu pri jeho spôsobe využitia lepšie pasuje, niekomu vadí to, čo inému úplne vyhovuje..... |
Krivoklat, nespravime aj my taky test? ST vs GS |
Hodnotenie: Jednoduchy testik. Raptor: gratulujem ku kupe. |
Hodnotenie: zoo, ty uz mas DOHC GSko? .. rad sa pridam do testu s mojou starinkou, uz som dlho na GSku nesiel, nech si to pripomenen, ze.... ehm, no nic |
nerozumiem slovu "test", hovorím za seba, ja čo takúto motorku viem využiť tak maximálne na 30% môžem akurát napísať moje pocity, ale hovoriť tomu test, by som sa neodvážil |
Pitaz, nie ja nemam DOHC. Ale mam GS nie GSA, cize porovnatelna nadrz. |
dobre citanie....ale rocnikovo mi ten test nesedi...uz ked tak, mal sa porovnavat DOHC system s Tenerkou...a ci GS alebo GSA je je jedno...aj ked je pravda,ze GS je vdaka vahe zivsie na reakcie plynu... |
Hodnotenie: No Janči. |
menton - v texte ktory som poslal awiovi bolo ako nadpis uvedene "dve dvanastky" |
Dve dvanastky su vtipny nazov. Neviem o akom inom naladeni pises, lebo GS aj GSA su motoricky naladene rovnako, rozdiel moze byt v kratkej jednotke, inak je aj prevodovka rovnaka. Dolezite je rozlozenie vahy a teda umiestnenie taziska. GSA ma tazisko uz v zaklade vyssie a viac vpredu (vyssi podvozok, tazsia nadrz a preliezky) v porovnani s GS. Jazdec zatazuje hlavne zadok a tiez zvysuje tazisko. Takze preto ten pocit zivosti. To je fyzika, to je exaktna veda, nezalezi na pocitoch... |
raptor rozpravame sa o tvojom clanku cize aj o tvojej postave, vyske, vahe atd atd..konstantne parametre jazdca co pisal a porovnaval tieto dve moto.. |
Hodnotenie: no ja nevim kera lepsie jazdi... ale vim, kera bude o neco krajsia |
Hodnotenie: Pekne napisane, pises o pancierovych hadicach na tenerku, pritom niekde na fore sa pisalo ze pancierky sa na moto ktore ma ABS nedavaju. Ja som chcel dat na moje TA pancierky a bolo mi povedane ze sa dat nedaju,,, ale mozno sa pletiem |
Express: Ja mám teraz čerstvo namontované pancierové hadice a aj ABSko mám. |
Hodnotenie: Raptor : a aké papučky (rozumej pneu) mali tie nemecko-japonské dievčatá obuté? |
expres - tak neviem ake fora ty citas ale BMW davalo uz na 1150 Adventure pancierky v serii a ABS samozrejme nebol ziaden problem, 1200 detto, XY dalsich BMW modelov motoriek takisto... aj ked o pancierky v tomto porovnani naozaj vobec nejde |
bo mne mäkké Mitas E 08 o 0,2l zdvihli spotrebu, ale držia úžasne a dokonca aj za mokra. Som zvedavý na kilometrovú výdrž |
Hodnotenie: Raptorko velice pekne, prakticke a potrebne info! |
Hodnotenie: heh... a aký veľký je ten chlp z prirodzenia japonskej Gejše .... |
Hodnotenie: Raptor mne sa ten clanok paci. Mam 190cm a na tenerke som nemal kde dat nohy. Nech by sa mi akokolvek pacila ta motorka, nekupim si ju prave kvoli tomu. Bolo to moje sklamanie, ked som sa na tom viezol. |
Teraz ako pisete, asi som bol z Tenerky prilis omameny ked som si prave toto nevsimol , no budem sa musiet previezt este raz aby som to miesto na nohy otestoval s chladnou hlavou. |
sa ti postavil pipik ked po 120 km na asfalte pri 27 stupnoch pises oslavne eseje ? |
Hodnotenie: To: hroch |
Kanko: áno je mäkšia kao Metzeler Tourance, a dezén má veľmi podobný. Zatiaľ fakt dobre drží, dúfam, že jej to vydrží |
Hodnotenie: Je vazne az takyto citelny rozdiel pancierovych hadic od gumakov ??? Ja mam uz svoje objednane od Hellu... Za velke minus GeeSa povazujem upnutie zadnych stupaciek k podsedadlovke kedze sa bavime o adventure bikoch |
Hodnotenie: hooopy, vdaka Bohu za Super Tenere.My co mame okolo 170cm by sme inac mohli o tejto triede len snivat.Skusal som GS1200(ta sa este dala) ale 1200ADV ci KTM990 to uz som na krizovatkach ci nespevnenej ceste len sermoval nohami a trpol ci ju nepolozim.raptor za clanok . |
majky - ako som pisal tymi "gumakmi" to zrejme nebude lebo aj zadna brzda XTZ12 je "na gume" a brzdi vynikajuco, Yamaha ma vpredu 2x 4piestik rovnako ako BMW , sam nechapem v com je ten zasadny rozdiel |
Hodnotenie: Za clanok Upravené 1 krát. Naposledy upravil PedroADV (27.05.2012 22:09) |
Hodnotenie: Skvelý článok,ktorý mi veľa napovedal,lebo som v kategórii 190+ |
cees2r - LC4 sa uz nevyraba ale ked chces tak trocha som jazdil aj tu, oproti tymto dvom spominanym moto je to "bicykel" ale podstatne menej komfortny na cestovanie ale zato s ovela vacsimi ambiciami v terene a stale velmi dobra volba pre toho komu je luxusna sotolina nudna a jazdi radsej vacsi hardcore... jednou vetou LC4 Adventure je menej cestovne a viac enduro |
..dík. |
Hodnotenie: Už tradične veľmi dobre obsahovo i formálne (až na tú "výtku" ), dostal som info, ktorú som potreboval a dostal som ju rýchlo, jasne a zrozumiteľne |
cees2r - ku vloham cestovnych endur vseobecne takto... tie zavisia predovsetkym od pilota Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.05.2012 11:07) |
Hodnotenie: raptor: strucne, vystizne |
Hodnotenie: vxmery - no takeho kamarata zatial veru nemam ale slubujem ze ak to bude co len trochu mozne velmi rad tu motorku vyskusam a porovnam z ostatnymi... podla toho co o nej napisal awia som sa veru aj trochu zavzdusnil ci nahodou pre mna nie je na obzore nieco lepsie nez BMW GSA... najma ten trojvalec musi byt exktatický jedine co mi na tom celom zatial trochu vadi je to ze to je "novorodenec" a ti mavaju detske choroby a hlavne neviem ceny ND a ich casovu dostupnost Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.05.2012 11:26) |
Hodnotenie: raptor super.. zase viem o niečo viac, takže s výškou 192cm jednoznačne GS hej? |
Hodnotenie: ku ochrane pred vetrom, od viacerých Stromakov som pocul ze SuperTenerecko slabsie chrani a myslim ze BWM ADV je odost lepsie v tomto od Stromceka. |
pito takto, seriova šajba na velkej tenere naozaj neochrani, ale ked tam das nejake ine plexo napri MRA či GIVI a máš do cca 180cm tak si v ťažkej pohodke, účinnosť MRA mi potvrdil cacho a GIVI jany balogh |
raptor: potrebu velkeho stitu by som nezovseobecnoval. Tisicky spokojnych uzivatelov na cestach LEN so zakladnym stitom su toho dokazom. Ak to niekto potrebuje, tak si to dokupi, vyrobcov je viacero. Niekto pri jazde aj pracuje telom, dalsiemu vysoky stit vyslovene zavadzia v terene, iny ma rad vietor vo vlasoch a nie kazdemu vyhovuje autobusarsky styl predneho stitu ako RT... |
z tych tisicov uzivatelov poznam iba jedneho - Dr.Nobela |
pitaz: ja ich aj na MR poznam niekolko. Vonku si sadni na pol dna napr. na Kalte a zacni pocitat, bude toho vela. Ani na CT mi nechybala najvyssia poloha stitu... Neviem preco chcu potom jazdit na moto, ked im aj trochu vetra vadi. Ved staci dobra prilba a je tam ticho aj pri priamom vetre. A dat si do terenu v lete otvorenu cross helmu s okuliarmi a schovat sa za velky stit je hovadina. Sak to sa musis inak potit... Ale zas asi to dobre drsne vypada... Ze edveeeencccrrrr |
menton v tomto pripade to vidim pitazovymi ocami... a pri vsetkej ucte (bez ironie) ja aj s pitazom tie vecicky predavame a prichadzame do styku s ovela viac motorkarmi ako ty a preto mame asi lepsi prehlad ako ty Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.05.2012 14:33) |
Ty kokos...a jak prši, ze???!!! |
Hodnotenie: Ja si myslim ze tento test pekne ukazal, ako yamaha zaspala. |
Hodnotenie: ja zase poznám jedného, čo mu na diaľnici v októbri to veľké plexo chýbalo ( hoci má vraj rád vietor vo vlasoch a väčšie mu netreba ...však pri tej výške by ani mne nebolo treba ) a bola mu zimka aj v 2 ( slovom dvoch ) bundách vysokej prevysokej kvality |
PetoDL: ano, bolo mi pri cca 1 stupni nad nulou a dialnicnej rychlosti nad MPR zima. Ale najviac tam, kde si dava velky edveeeencrrrr jazdec kozusinku. A tam ani GSA nema speci stit... |
menton v tom pripade sa skusme zamysliet nad tym ze kolko ludi vymenilo vacsie plexo za mensie a opacne |
Raptor: tak uz poznas dvoch. Mna chalani v FMoto a vlastne aj tu na MR presviedcali na velke, dokonca s deflektorom a ako sa zacalo oteplovat, hned som zhanal male. |
spidooo tak tak treba trochu veselosti - už nepršiiiii!! |
raptor- presne to som mal na mysli, za tu cenu motorky by tam mohli mat poriadne plexi tak ako ADV velke plexo ma tusim od zakladu. A ci je polohovatelne na ST neviem. Mozno jazdec beznej vysky ratam 180cm sa stazovat nemusi aj so seriou.. |
Jazdim 12 GSA s deflektorom...moja vyska 182 cm, mam ho nahodeny v druhom zareze vzpriamenej polohy...pokial je zima, chlad alebo dazd, tak je to idealna poloha, vsetko mi prudi vacsinou ponad hlavu alebo tesne okolo prilby.. |
Hodnotenie: ja mám štíty dva ak na babu beriem malý ak do tramtárie beriem veľký, inak na tenere sme nezmokli ani so štandardným a to mám ten malý zrezaný ešte na polovicu akurát aby som šróby mohol uchytitť Upravené 1 krát. Naposledy upravil AMIS (28.05.2012 17:08) |
pito1145,raptor,ked tak citam kde tade po forach staznosti nad malymi seriovymi stitmi,nutnou potrebou deflektorov a podobnych ftakovin....napada ma len jedno.Ked chce niekto jazdit bez toho aby na neho fukalo nech si kupi auto . |
RadoR6 - asi uhol pohladu ale mozno ti uniklo ze rec je o turistickych motorkach - na tvojej motorke alebo nahaci je to asi egal, ale ver mi ze ked som vlani spravil za dva dni 8tkm do Turecka a spat tak som velmi dobre videl ako si Samco "uzival" jazdu na svojej X challenge mozno nevies o com hovorim ale ver mi ze je velmi velky rozdiel robit denne 500-1000km na motorke ktora poriesenu aerodynamiku |
Raptor: 8tkm do Turecka za dva dni je asi preklep... |
dva tyzdne - pardon |
Hodnotenie: ani som nevedel, ze uz je tu tento clanok. raptak, mohol si pockat a hodit tam aj porovnanie s durovou KTMkou... |
Hodnotenie: ..no tiez patrim medzi tych, co vyssie plexi menili za mensie |
Na ukgser.com robil brazilcan Jose Ribeiro test medzi ST a 12GSA. |
Len mala poznamka k tej prednej brzde na S10: S10 ma ten system prepojenych brzd, ktory pri stlaceni predznej brzdy automaticky brzdi aj zadnou takze tie pocity slabsej prednej su nejak mimo nie? |