Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Naživo Intermot Kolín 2012 - BMW a Husqvarna
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: neviem, ci som neni nahodou chory, ale az by som povedal, ze nova GSka v modrej sa mi luubi |
Hodnotenie: pitaz: ti to trvalo... |
Ale aj BMW-čku to trvalo . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (02.10.2012 13:43) |
Ešte by som po prečítaní poslednej vety poučil autora článku , že všetky motocykle BMW od modelového roku 2013 sú štandardne vybavené ABS a bez toho sa ani nedajú kúpiť ! |
Hodnotenie: ten seriovy vyfuk je otrasny, inak je pekna ..povedal pan Raptor pri komentovany Kawasaki ZX-6R ..a co poviete teraz na tu vasu protitankovu strelu na GSu? ..dizajn je fantasticky a cim som starsi tak sa mi viecej zacinaju lubit podobne modeli motoriek..s vekom prichadza rozum |
Možno to má význam, ale aj tak: R.I.P. staré dobré vzducháže do 1150 |
enem, este racionalne zdovodni tu nostalgiu, ABS je akoze spatneee? vyssi vykon je spatnee? |
diwi, ako pre koho , mne nezáleží u motky na dokonalosti, ale na charaktere , postupne sa vďaka normám stávajú všetky bezpohlavne rovnaké Napr. aj na sporťáku také vstrekovanie miesto karbecov pokazilo ten krásny zvuk voľnobehu Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (02.10.2012 14:02) |
pan slovakiaring - povedal by som presny opak toho co pri ZX-6R. |
Pan Raptor dalsia otazka.. "celkom by ma zaujimalo preco pri cestnejsej verzii siahli po takychto nestandardnych rozmeroch pneumatik? |
Pan Raptor tebe sa paci vyfuk a motorka je otrasna? |
RJ je tvoj kamarat, to je vlastne ako druhy boh, ona sa rozhodne ci ano pojdes alebo nie nepojdes, aspon je to adventure o dalsi parameter rizikovost zaujimavsie. Myslim ze ako hole zelezo ked kupit aj novu GS stale je priestor na customizaciu, |
pan slovakiaring |
raptor : "...aby som si na cestnu turistiku kupil GS"...a na aku to je turistiku? |
..najprv sa zastavat KTM,lubi sa ti viac "Nerdovina" ako GSko a nakoniec by si dal prednost Multisrande pred GSom..asi fakt sa chysta koniec sveta GSo mi pripada byt vyzorovo chlapska motorka na rozdiel od metrosexualnej Multisrandy..a potrebuje vobec niekto este v dnesnej dobe tych +25 koni navyse ked vsade cihaju "mafiani" v zelenom? Upravené 2 krát. Naposledy upravil slovakiaring (02.10.2012 14:24) |
chcem sa vyhnut radikalnym hodnoteniam motorky ktoru som videl leda na fotke, jedine co mozem hodnotit je dizajn a ten sa mne subjektivne nepaci. Mozno necakane ale hadam si tu nikto nemyslel ze budem hovorit aka je to pekna motorka iba koli tomu ze to ma vrtulu na boku nadrze. |
no sak, konecne BMW pochopilo, ze kardan musi byt na lavej strane - ako ma Crosstourer a ze to musi mat antihopp spojku - ako ma Crosstourer, vykon musi byt do 130 k - ako ma Crosstourer, atd, atd... len skoda, ze valcov neni viac |
pitaz: a vaha musi byt okolo 230kg plne natankovana a nie o par desiatok kg navyse, ako ma CT a kopec dalsich prerastenych, obeznych noviniek... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Menton (02.10.2012 15:08) |
... mne sa teda aspoň na prvý pohlad moc nelúbi, ten predok, plasty po bokoch nádrže , technika može byť super, ale tiež mi osobne na edvenčr motorke stačí tak max ABS ( vypínatelné ) ... |
Hodnotenie: Suchá hmotnosť bude cca 237 kg, takže trošku GS pribralo. Čo je ale z môjho pohľadu viac ako vyvážené novými vlastnosťami. |
ono v podstate sa treba vzdať ideálov, ani jedna z týchto nových motoriek už nie je edvenčr, ale skôr edvenčrosexuálna, proste viac techno, viac industriál ako bežný cestovateľ a hlavne vďaka zdvihu ppč pre ľudí mojej výšky, na ničom sa mi nesedí tak dobre, ako na vysokých cestovných endurách. Na skutočný edvenčr je tam moc plastov, moc elektroniky, moc síce pekných, ale niekde v Rusku a Iráne zbytočných cerepetičiek, Podobný vývoj ako range rover, hummer a vlastne všetky SUV |