Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (32 hodnotení)
Diskusia k článku: BULDOG – novinky sezóny 2013
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Pekná predajňa |
Hodnotenie: odhliadnuc od toho ze tento clovek pyta pri objednani tovaru ZALOHU 80% a na tovar po objednani cakate aj vyse mesiaca, sortiment ma dobry ale len raz budete nieco reklamovat a ste ten najhorsi zakaznik na svete a Vadim Vam s nadhernou arogantnostou vysvetli ze on Vam robi sluzbu... Upravené 2 krát. Naposledy upravil neray (27.06.2013 15:56) |
Hodnotenie: obchod krasny |
Marino: Neviem sa zodpovedne vyjadriť, kým som predmetný nepremok nevidel, resp. nedal preskúšať. Preto zatiaľ uvádzam len vyjadrenie distribútora pre ČR a SR: |
Hodnotenie: Na jeseň som hľadal turistické oblečenie pre seba aj priateľku. Palec hore za priateľský prístup, ochota poradiť a pomôcť a nie snaha predať to najdrahšie pokukával som po oblečení Modeka, no pre moju blbú postavu som sa rozhodol pre inú značku, ktorá mi strihovo sedela lepšie |
Hodnotenie: vadim je sikovny predajca, nech sa dari aj nadalej! |
Ja mam trosku ine skusenosti s tymto obchodom. |
neexistuje 100% spokojnych zakaznikov, poznam to velmi dobre |
neray: Keďže som mal v poslednom roku len jednu problémovú reklamáciu, nebolo pre mňa problém ju identifikovať - Sidi Air stream |
Hodnotenie: Slušný motoobchod, vždy sa rád zastavím |
Hodnotenie: Igelitky už máš? Alebo zase nafasujem mierne zdemolovaný Tesco sáčok??? |
bijou210: Ako bizuálne sorry vizuálne postihnutému, korektne: nevidiacemu, ešte inak: bezočivcovi, ktorý si nevšimol, že mám k dispozícii tašky: 3 veľkosti Held, Proobikes, Texaco, SBS, Motul, Modeka ti tie "cuplíky" venujem zo sociálneho fondu podávača |
Vadim, sorry, nič z toho neznie tak štýlovo ako ten sáčik |
Hodnotenie: Bol som u buldoga len raz, cakal som na otca,ktory bol na speci vysetreni, takze po otazke co potrebujem som slusne vysvetlil ze len zabijam cas a len tak pokukavam. Napriek tomu ze bolo zrejme ze nic nekupujem, tak ma Vadim ponukol kavou a spraval sa velmi ustretovo a preto palec hore. Jedeny nedostatok co som zaregistroval, ze meskal asi desat minut do zacatia otvaracej doby. Po asi dvadsat minutovom rozhovore mozem tvrdit ze Vadim sa v tom co robi vizna a ma velmi siroky prehlad. Takisto ho nezastavam ale kazdy ma sem tam den k**ot a moze si to odkakat len ubohy zakaznik. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (27.06.2013 17:49) |
Pavol Vnuk: Keby som bol zamestnanec, tak by som bol kvôli neskorým príchodom do práce už dávno nezamestnaný |
Hodnotenie: Bol som v tej predajni asi pred jeden a pol rokom a keď som odtiaľ odchádzal, nechápal som, ako sa môže tento arogantný hulvát, ktorý si o sebe myslí že zjedol všetku múdrosť sveta uživiť. Bol som rozhodnutý, že tam viac nevkročím. Ale približne po roku som si povedal, že asi predavač len nemal svoj deň a že asi nie je až taký chuj, keď ešte neskrachoval. Mýlil som sa. Teraz som už presvedčený, že do predajne Buldog nikdy nevkročím (to radšej budem na motorke jazdiť v trenkách). Vadim je asi najhorší predavač, akého som kedy stretol. Vnucuje zákazníkovi to čo nechce a ešte aj pýta za to zálohu, odhovára ho od toho čo potrebuje a chce si to kúpiť a robí to s neskutočným pohŕdaním osobnosti zákazníka. Neustále dáva pri tom najavo aký je BIG BOSS a zákazníkov názor ho vôbec nezaujíma - ani si ho radšej nevypočuje a skáče mu do reči. |
mne sa vzdy najviac paci ako sa Vadim pekne brani voci neprajnikom.... |
nerd: Ja tiež neprajem každému len to najlepšie. Tiež ma niektorí ľudia pekne serú. Ale snažím sa aspoň orientačne pridržiavať skutočnosti |
Ktorú sociálnu skupinu svojim prejavom zastupujem? |
DVKS: Inú ako som ja, čo vás zaiste naplní spokojnosťou |
Hodnotenie: ja mam moje super cizmicky a to mi staci k spokojnosti..... |
Dobrá nálada, nevyrieši všetky problémy, ale naserie toľko ľudí, že stojí za to si ju udržať.... |
Vadim: |
Hodnotenie: Absolutne suhlasim s eNeMomo: vadim je tipek, ktory ti bud sadne, alebo nesadne. |
Hodnotenie: Vacsinu veci som nakupil u Vadima. Je pravda, ze tam neocakavam respekt (mala spatna vazba od zakaznika na mozne zlepsenie ), ale spolieham sa na jeho skusenosti a znalosti. Obcas ma prekvapi ('ludia nakupia lacne sprostosti namiesto toho, aby si kupili poriadnu vec' - reakcia na moj zaujem o letnu bundu, lebo 4sr je ako foliovnik, pricom pred par rokmi mi ju odporucil a predal prave on) a obcas naserie (tak arogantny a lahostajny pristup ku reklamacii, ktora sa pretahovala po zakonnej lehote, som fakt necakal ani od neho), ale v globale kazdy sme nejaky, vsetci mozeme mat blby den a napokon mna tiez nemusi milovat kazdy (nieee, samozrejme trepem, mna maju vsetci radi ) Samozrejme ho poznam len z tych niekolkych nakupnych navstev, takze nemam co sudit. Pre mna je dolezite, ze mam od koho vytiahnut informacie, skusenosti, referencie, odporucania, rady. Niekde za velkou mlakou by asi s takymto pristupom nepochodil, ale na tom nasom malom, zlatom Slovensku nastastie zatial este nemusime pisat na mikrovlnky, ze sa v nich macky nesusia Upravené 1 krát. Naposledy upravil meloking (28.06.2013 11:16) |
egres2: Kája je kolega hecker-t? |
No vidíte. |
to vadim: |
za mna - jedine co postradam v BULDOGu je pristup k zakaznikovi s respektom. Na druhej strane, fakt je ze Vadim doteraz vzdy poradil aj ked takym svojskym sposobom KEd som tam bol 1. krat pred X rokmi, povedal som si ze tam uz nikdy nevkrocim. Potom som z nejakeho dovodu vkrocil ( darmo nie som vytrvaly v zasadach ), ale uz som vedel co ma caka, takze to bolo uz skor zabavne ako poburujuce. U mna v pohode, aj ked po x rokoch podavacstva by mozno bolo nacase obstarat si nejaku peknu podavacku a uzit si trocha zasluzeneho odpocinku - inak, v obchodnom styku vraj neexistuje kokotska otazka, iba kokotska odpoved.. ;) ma ucili. ale suhlasim s teoriou o olivach a hlavne s tou ked ti nechuti tak ju nejedz. |
Nejaki ste precitliveli Mne je uplne jedno co za podavaca tam sedi. Ked viem co chcem, tak si to bud vypytam, alebo vezmem z policky, zaplatim a idem prec. Ked neviem co chcem tak sa spytam, dam jednu dve kokotske otazky priblizne identifikujuce tovar ktory chcem a bud mi ho podavac poda, alebo da nejaku kokotsku podavacsku odpoved. Vadimove kokotske odpovede maju ale aspon hlavu a patu a vacsinou obsahuju odbornu informaciu. Jeho styl je svojsky, ale ja sa tam s nim nechodim muckat, je blizko a obcas ma tovar ktory chcem, takze to mam hlboko v p.... |
Vadim,som lepší ako ty,lebo v obchode som šesť dní od rána do večera už dvadsaťjeden rokov(celkovo 27).Ženil som sa 13 apríla v piatok ,lebo v sobotu som musel byť v podávarni.Nebohej matke som vyber truhlu o 01:30 hod lebo o 6:00 som musel byť v podávarni.Otec mal pohreb cez moju obedňajšiu prestávku.Auto som kupoval asi tak:zapnite mi svetlá a ukážte kde sa zapínajú stierače,ja som si len odskočil z obchodu.Sestru som ešte nenavštívil,lebo sa mi neoplatí ísť do Prahy v sobotu večer a v nedeľu večer domov,aby som bol v pondelok v práci.Dovolenku mám zásadne len v nedeľu,lebo 6 dní musím byť v podavárni.Vadim isto mi uveríš ,že mám chvíle,kedy nenávidim obchod.Zákazníkov delím na dve skupiny,prvá neutrálna a tá druhá veľmi odoberá energiu,stačí jeden vysávajúci zákaznik a celý deň mám načatý a unavený ako keby som pratal vagón uhlia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hruso25 (28.06.2013 18:44) |
vadim : ...presne tak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gico (28.06.2013 18:56) |
Ak si chce niekto vychutnávať asertívny prístup k zákazníkovi, tak školený personál nájde u mobilných operátorov, SPP, ZSE, všetky bankové inštitúcie, ap. Nech sa páči - každý má možnosť výberu, ale mne osobne takýto zaklínači hadov nevyhovujú. a okrem toho som chudobný a na podobné školenia mi nevyšli prachy |
Hodnotenie: Ano, dnes som tam bol, chcel som povodne nieco ine, co budem mat o par dni, ale odisiel som s nepremokom Za ten cas tam bolo asi 6 ludi, polovica aj daco kupila a podavac Vadim v prestavkach medzi podavanim tovaru aj nieco hovoril, a co som zachytil, tak k veci. Normalne si ludia dali poradit a asi to bola nejaka nereprezentativna vzorka obcanov, lebo odchadzali podla mna spokojni. Dokonca ani nikto nikomu nenadaval, nechapem... |
Stromak: Veľmi trefná poznámka s tou peknou podávačkou. Lenže zo siedmich brigádnikov/čok bola len jedna použiteľná, priam dokonalá (je aj na MR). Bolo na nej poznať, že ju to baví a že je to motorkárka - že sa vyzná. Lenže to nerobila pre peniaze a keď si našla inú zábavu, tak ma opustila Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (29.06.2013 13:44) |
Hodnotenie: ja som si tak 3 roky dozadu tam chcel kupit gate na motorku znacky Padana. V mojej velkosti ich nemal na sklade a dohodli sme sa tak ze mam prist o 2 tyzdne a bude ich mat. Ziadnu zalohu nechcel(asi tovar ktory preda ci ich kupim alebo nie), za 2 tyzdne som prisiel a nemal ich. Povedal mi termin zas o 2 tyzdne, tak som prisiel a zas neboli naskladnene. Mal som prist treti krat s tym ze uz urcite budu. A neboli. Ze uz ani nebudu, tak hned ma chytil amok ze 5 tyzdnov cakam a nakoniec aj tak nic z toho. Zrazu z nicoho nic prisiel a v rukach drzal gate znacky Held v cene skoro dvojnasobnej ako som bol ja ochotny investovat. Po mojich protestoch ze si ich budem mat zbytocne skusat ma presvedcil aby som si ich obliekol a to som aj spravil. Vravi ze mi ich dava za nakupnu cenu a ze este aj preraba ale kedze som zostal verny a stale som sa vracal dostal som ich za cenu len o trochu vyssiu ako Padanu. Kedze som si nakup nechal na zimu a studoval som v Bratislave tak ma to vobec neobtazovalo ale aj potesilo kedze som dostal kvalitne gate za smiesnu cenu ktorej sa ziadna cena na internete nevyrovnala. Teraz ked budem kupovat koncom jari alebo cez jesen bundu, prilbu a cizmy tak sa vratim zas. Bolo na nom vidiet ze ho to sere, ale ako ma priesviedcal aby som sa navliekol na tych drahych gati nebolo vsetko s heslom nas zakaznik nas pan. Ale som SPOKOJNY |
Hodnotenie: Nikdy... ako tu už bolo spomenuté, radšej na motorke v trenkách a po páde cestný lišaj na 90% tela ako toto... |
Louis je vlastne motorkarsky Lidl, za tie roky som prisiel na to, ze znackove kvalitne veci su rovnako drahe, ak nie drahsie, ako v BA a z tych akciovych picovinek, z ktorych som sa svojho casu vytesoval, uz nemam ani jednu |
Mate niekto skusenosti s tym SOS setom? |
Sektor: Rozmery sú: 19 x 8 x 26 cm. Sada SOS sa aplikuje po defekte (preto SOS). Gél je ale primárne určený na preventívnu ochranu. |
dokazem s tym clovek ako ja ktory je technicky brutal antitalent zalepit defekt? |
Cez ventil aplikuješ do pneu a kompresorom dofúkaš na predpísaný tlak. Alebo prídeš ku mne pred predajňu a aplikujem ti ho ja. Potom už nemusíš kupovať SOS set. |
hruso25 po tvojom prispevku som ostal normalne ze vadim to vystihol ked ti napisal toto: toto už nie je ani workoholizmus, ale pomalá rituálna samovražda ako podla mna nemyslim to zle toto co praktikujes uz nie je normalne "pohreb otca" cez prestavku je chore |
Valibuk - tiez som kedysi byval v praci 12-14 hodin denne, niekedy aj viac. Uz o 5-tej rano som tam bol naklusany. Vikendy (nie cele), noci, svietky (aj Vianoce aj Silvester...) az... |
Hodnotenie: To myslite vazne ludia? Hruso to je fakt sila co pises, 21 rokov byt uvazneny v obchode, som rad ze ked chcem mozem o 14tej vypadnut z prace..., sice nezarabam ako kral ale tie peniaze mi za to nestoja, som rad ze mam aspon trochu casu na rodinu a znamych.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil bebop (01.07.2013 16:02) |
kupoval som u Vadima asi pred 2 rokmi |
Hodnotenie: Ja som si objednal reťazovú sadu ,telefonicky,najprv som si myslel,že je Vadim pod vplyvom(najebaný),no potom mi došlo,že je to jeho nezameniteľný šarm a spôsob jednania zo zákazníkom a nejak mi to guľky neodtrhlo a bol som spokojný aj s cenou aj s povahou jednateľa.Niekto je skratka asi viac citlivý ako ja |
dade121: Vidíš ako dokážem z takej prozaickej činnosti ako nákup setu vykúzliť čarovný zážitok. |
Hodnotenie: Tomuto obchodu sa uz zdaleka vyhybam... Ked som ho v januari navstivila prvykrat chcela som kupit nosic na moto bola som ignorovana... a odisla som. Druhy krat ked som prisla bola to hotova anabaza. Vypocula som si same narazky na Louisa a ine motoobchody aj ked ja som cenu vobec neriesila a skratka som si ten nosic chcela kupit. Zaroven som chcela aj kufor, ale nestala som Vadimovi ani za to aby vstal len kyvol rukou niektorym smerom, ze tam sa pozri... ceny hadzal od brucha a na moj vkus ma neprijemne a az prilis tlacil do kupy niecoho co som ani nechcela-teda velkeho kufra ked este nebolo ani iste ze budem mat ten nosic. Ok, k dobru pridavam, ze Vadim preveril, ci to bude vediet dodat, zaplatila som 50% zalohu a cakala som, cakala, cakala... Po mesiaci som isla opat do shopu, preverit ci sa nieco deje s objednavkou. Potom o tyzden mi prisla sms ze uz to je v predajni. Isla som tam, samozrejme bolo zavrete, volam... pre chorobu sme to posunuli. Prisla som opat o tyzden, opat zavrete, ale Vadim bol uz na ceste....hm, opat zbytocne kedze jeho verdikt znel ze asi si to pomylil s niekym inym... Nakoniec som sa svojho nosica na moto dockala, za co mu dakujem. Kufre som u neho nekupila aj ked som si vypocula dalsiu prednasku o konkurencii a kedze hladat potme cenovky na kufroch sa mi nechcelo a jemu sa nechcelo zdvihnut sa koli mne zo stolicky a pripadne zaznut svetlo, kufre aj oblecenie som si kupila inde. Ved naco by som sa niekomu mala doprosovat aby mi poradil a ukazal tovar ktory predava? Ved motorkarov je stale dost a na jednom zakaznikovi horedole nezalezi ... a Upravené 2 krát. Naposledy upravil keiko (02.07.2013 11:47) |
... hladat potme cenovky na kufroch sa mi nechcelo a jemu sa nechcelo zdvihnut sa koli mne zo stolicky a pripadne zaznut svetlo ... |
U Vadima treba mať veľké očy aby ste v tej tme videli. |
hmm. co to maju s tym svetlom? , zeby sa dalo predavat po tme? |
Nooo asi sme narocni, ked chceme vidiet co kupujeme . Ako hovori moj kamos niektore obchody by mali zaviest tzv. nocny predaj. Prides, das prachy a nieco si potme vyberies, pripadne miestny podavac ti nieco poda a hura mas nakupene |
pitaz: Skôr sa mi zdá, že si keiko urobila zoznam kritických poznámok z IT a zosumarizovala ich do jednej "likvidačnej" Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (02.07.2013 13:29) |
Minule sme s kamosom behali po celej Blave. Kupoval nohavice, bundu, prilbu. Zastavili sme sa aj v najlepsom obchode v Bratislave, na Bajkalskej. Kamoš mi povodel, že síce tam nechce veľmi ísť, bo predajca je fakt "svojský" (politicky korektné vyjadrenie), ale rozhodli sme sa to predsa len risknut. Ako skoro vzdy, mal na dverach nalepeny papier:"za 5 minút som späť. Keby niečo volajte .........". Upravené 1 krát. Naposledy upravil TonoGSX1400 (02.07.2013 13:30) |
TonoGSX1400: Takýto papier nikdy na dverách nalepený nebol. Z jediného dôvodu: Moje telefónne číslo je na trvalom (čiže skoro vždy ) ozname s otváracími hodinami. Čiže tu čosi nesedí.... |
Jasne. Mas pravdu. Dostal si ma tvojou prenikavou logikou a bystroumom. |
TonoGSX1400: Pre niekoho logika a bystroum - pre niekoho obyčajná skutočnosť. |
Vadim a pitaz: Nezosumarizovala som vsetky prispevky do jedneho. Toto je moja realna skusenost (januar-marec 2013) s tebou Vadim... neznasam predavacov co furt otravuju ale este horsi su taki co ta maju v pazi, potom clovek ide minut peniaze inam . Na druhu stranu ocenila som ze nakoniec som svoj nosic na kawku dostala. Za tym co som napisala si stojim. V casti kde si mal vylozene kufre bolo nedostatocne osvetlenie a ceny na kufroch nezodpovedali cenam ktore si nam hovoril pri tvojom pulte. Upravené 1 krát. Naposledy upravil keiko (02.07.2013 14:03) |
Ved hovorim, ze co je pre bezneho cloveka (mna) bystroum, to je pre najlepsieho majitela najlepsieho moto-obchodu v najvacsom slovenskom meste (teba) iba den ako kazdy iny. |
Vadim: |
No tak takto to urcite nebolo. Ale ocenujem ze uz aj zazinas svetlo v predajni Upravené 1 krát. Naposledy upravil keiko (02.07.2013 14:10) |
Hodnotenie: @ Vadim - dlužím ti pjet tojoro ... nezapomnel sem ... |
už mi to tu celé lezie na nervy...prečo všetci nepravdivo obviňujete Vadima???...takmer nič z toho "zlého" čo píšete sa nestalo....a možno vôbec nič...veď Vám to všetkým napísal že to tak určite nie je a ja neverím že má ako predajca akýkoľvek dôvod klamať alebo zavádzať alebo akýmkoľvek spôsobom meniť skutočnosť..... |
kamos si natahoval male kombinezy? nevie svoje cislo topanok? |
ono je viac ako jasné, že by bolo najlepšie čítať medzi riadkami... ...bolo to tým, že mu boli tieto takmer natlačené do ruky ako "presne takú potrebuješ" - jeho slová "je mi malá" boli akceptované až po niekoľkých pokusoch.... |
caesar221: šlo sa na vec....obhliadka tovaru - cca 30 min iba my dvaja (aj to som nerieši - veď práve otvoril a pravdepodobne je nutné urobiť nejaké kroky k normálnemu dennému fungovaniu) |
heh presne podobnú reakciu som čakal. |
Chlapci, ďakujem za podporu,pracujem na zmene.Nechcem skončiť predčasne v márnici,alebo na oddelení v Bohunicích. |
caesar221: Toto nikam nevedie. Niekedy ľudia napíšu veci o ktorých im samým musí byť jasné, že sa dajú ľahko vyvrátiť (nerayov nákup, keikyna tma v predajni, TonoGSX1400 a jeho papierik s 5 minútami). Niekedy také, voči ktorým sa dá brániť len ťažko (prevoz chladničky, pol hodiny sa potulujúci zákazník po predajni...). To čo píšeš ty, patrí do tej druhej skupiny, preto sa vzdávam |
Hodnotenie: predajna pekna ,pristup nemozem posudit este som nemal moznost, ale podla toho ako mi vadim stale odpise to tam musi byt zabava |
no ono presne o to ide Vadim. Nemusíš stále a všetko niekomu vyvracať a dokazovať. Veľmi často môže ísť iba o subjektívny pocit zákazníka (v našom prípade objektívny - čas je merateľný). Nie každý, kto ti napíše "kritiku", ti chcel hneď ublížiť. Mal by si to skôr brať ako priestor na vylepšenie - beriem že ako skúsený obchodník (ak by si ním nebol tak sa asi na trhu neudržíš tak dlho) by si mohol voliť individuálny prístup - teda možno skúsiť odhadnúť človeka - niekedy jednoducho neide byť sám sebou (napriek tomu máš za to - ja to tiež dosť často nechápem takže v tomto som iba teoretik). Čo sa týka ostatných "nedostatkov", ktoré ti tu boli vyčítané - ťažko povedať - myslím že niektoré môžeš, iné zase nie si žiadnym spôsobom schopný ovplyvniť (napr dodacie doby výrobcov - distribútorov). |
caesar221: uplne s tebou suhlasim. Nikto nemame snahu skodit Vadimovi a nase prispevky treba brat ako navrhy na zlepsenie. Napr. ak zakaznici sa stazuju na tmu v predajni, ok, hned po prichode do obchodu zaznem aby som na to nezabudol ked tam pridu zakaznici, a hotovo. A argumenty typu dam ako odpoved do fora fotku kde je aktualne zaznute svetlo su naozaj detinske. Netreba hned vsetkych urazat ale zamysliet sa ako a co zlepsit pre spokojnost seba aj zakaznikov. Prajem Vadimovi vsetko dobre. |
ale ved Vadim je jesita, s nim su taketo diskusie vzdy rovnake |
keiko: OK. Zhasnem a urobím fotku, aby bolo jasné, ako to tu vyzerá, keď je zhasnuté. 5 minút... |
jaké zlepšenia jaká kritika skutok sa nestal nechápete? |
To som zvedava ako nasimulujes februarove svetelne podmienky |
keiko: |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (03.07.2013 12:50) |
Ak ktokoľvek, kedykoľvek a akokoľvek preukáže, že v predajni nesvieti všetkých 12 žiariviek, tak dávam verejný prísľub, že všetok tovar, ktorý sa nachádza na predajni venujem dotyčnému občanovi. |
egres: Ty si ale cislo!!! A mame to!! Ja zozeniem auto ty dohodni cas vyzdvihnutia tovaru z predajne . Dufam, ze Vadim svoje slovo dodrzi ! |
keiko: "Nikto nemame snahu skodit Vadimovi..." My len klameme a ohovárame Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (03.07.2013 13:10) |
2.07.2013 bolo uverejnené toto upozornenie. |
egres2: Je tým samozrejme myslený čas, keď je predajňa otvorená. Lebo priznávam, že po nociach, sobotných popoludniach a nedeliach, je tu naozaj zhasnuté |
Vadim: |
Vadim: ty svojim nespokojnym zakaznikom tu na fore nadavas do klamarov a mne to vazne pripomina to porekadlo "Zlodej krici , chytte zlodeja". Ak mas ten pocit ze kazdy ti chce uskodit, ako psycholog by som ti odporucila vyhladat odbornu pomoc. Upravené 3 krát. Naposledy upravil keiko (03.07.2013 13:40) |
keiko: |
keiko: Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (03.07.2013 14:07) |
Nie. Tebe a tvojej slepotupej predstave aký si dokonalý, neomylný a všemocný sa pomôcť nedá. Takmer v každom jednom tvojom príspevku či už priamo alebo nepriamo urážaš ľudí. Neviem či a čo ťa k takým reakciám doháňa - osobne si myslím že to bude nejaký obrovský komplex malomeštiaka, ktorý si nevidí na koniec nosa (ale môžem sa mýliť a môže to ozaj byť prípad pre odborníkov). Všetci okolo tu klamú lebo tebe, pánovi všetkého živého a neživého, sa snažia takýmto chabým spôsobom uškodiť a rozbiť ti tvoje impérium nadutosti. NIE Vadim. Neklameme. Len sme sa snažili poukázať že nie vždy to bolo všetko super. |
Hodnotenie: Vadim - ak som to spravne pochopil, Ultraseal konci a nahradil si ho tym Puncture? Aplikuje sa to rovnako ako Ultraseal? Ak ano, kolko ma to vyjde na GSX1400? Ultrasealu sme tam davali 8 davok dopredu a 14 dozadu (120/70/17+ 190/50/17). |
Majt: šupnem sem (večer?) aplikačnú tabuľku, ale naisto bude cena nižšia, ako Ultraseal. |
Vadim - OK, dakujem. Hlavne, nech to funguje aspon tak dobre ako US, potom som v pohode |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce