Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM Freeride E-XC a E-SX 2015 - Ekológia alebo len alternatíva?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Cena musí spadnúť dole, to je jasné. |
To ticho je veľká devíza! Normálne si spravím vedľa baráka na nevyužitom políčku superendurovu tréningovú trať a už aj pilujem non stop. Či je zima či je mráz...ráno večer, kedy mám čas. Vybijem, prehodím baterku, jednu dám nabíjať a jazdím pokiaľ sa nezničím. |
Hodnotenie: Keď to vydrží tak 2,5-3 hodiny a trochu klesne cena idem do toho. To ticho ma tiež láka a dlhšie jazdiť aj tak nevydržím. |
Hodnotenie: ako pisete vyssie ok vsetko. Len som si isty , ze to bude vadit aj bez zvuku ludia su tu hnusni odkedy zistili, ze ich v 89tom oebali. Ale aj ked to nebude povolene, tak iste to menej nasere polovnika na posede, ale su aj taki co ich naseru aj pesi turisti, ze plasia zver. V podstate sa tu nic neda robit bez rizika a bez problemov, ved to sami poznate. Tiez by som do toho isiel ale potrebujem 90 minut a cenu tak max 9 litru. uvidíme pockame. |
Hodnotenie: Nemôžem nic len súhlasiť s autorom no jeden moj maly postreh pri testovacke bol ze sa na tom neskutočne dobre sedí aj stojí mal som na testovacke svojho benzinika a pri presadnuti som sa naň nevedel upratať ,predpokladám ze v roku 2016 bude ktm E-xc moj horúci favorit na kúpu novej moto dovtedy dúfam bohato posunu vydrz aj cenu , samozrejme jedno nahor druhé nadol |
Hodnotenie: Mikulec: a nie si ty daky promiskuitny? najprv sa zalubis do Betky a teraz toto? no hamba ti a este sa aj verejne rozpravas sam so sebou... ale paci sa mi to, asi by som daval rovnake otazky... |
Hodnotenie: pekny clanocek, konecne popisane hlavne vyhody a sice, ze sa mozes vozit v podstate kdekolvek, bez toho aby sa susedia stazovali..aj hned vedla zastavenej oblasti. Minimalne na trening super. Ak mas verziu s ecv, tak aj skocit niekam po ceste, do prace a tak, za min. naklady.. |
... treba aj povedať, že prestavba motoriek na elektro nie je žiadna novinka. Dá sa kúpiť celý kit na prestavbu. Myslím, že dôvod, prečo tento elektro moto biznis ešte nie je TOP, je v batériách. |
v poctaťe otpovidau chooki až na to prepínaňí za jazdi. Aj sme sa o tem bavili pri testováňí, ale neskusili sme to. Asi to bude tím, že hnet jak jedeš, tak ťa to nenapadne. |
Vladko tym dobijanim baterky centralou si ma uplne zabil. |
čo stoji akumulator? a teda aj čo važi.. to by chcelo mať ešte jeden v ruksaku pribalený |
pisul, necitas? |
chooki: dakujem za odpovede. Dovolim si par poznamok: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (03.11.2014 15:14) |
Hodnotenie: Prepinat za jazdy z jedneho do druheho rezimu nejde, skusal som. |
Hodnotenie: Trénovať na "dvore" a nesrat susedov to može byť super |
Hodnotenie: Práveže vývoj bateriek ide hrozne pomaly a to to celé brzdí. Nie som zástanca konšpiračných teórií, ale tu mi nedá poznamenať, že to zrejme nebude náhodou. |
Ale ved auta už tiež dávno (nie až tak..) frčia na baterky a rôzne ine druhy energie..teraz spravil Merkedéš fajnové eSko jazdiace za 2,8l benzínu s niečo cez 300 koňmi..faktom ale je, že to stojí strašné prachy a u nás ti za to štát dá akurát tak...hmmm...vlaky zadarmo?! ....kdežto v Škandinávii je to štátom dotovaná záležitosť a takú limuzínku si kúpiš podstatne lacnejšie, keď je na elektriku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (16.11.2014 11:12) |
Hodnotenie: U nas sa to spravi tak, ze ked uz nebude mat kkt stat vyhnutia, tak uvali na benzin a naftu nejaky drbnuty poplatek, na hybridy bude polovicny a na cistu elektriku nebude zadny. U nas sa secko robi taktok. |
pozrite si ake su ceny hybridov v krajinach, kde ich stat podporuje, a ake su u nas. |
V každom pripade, je jedno či to bude auto alebo moto, kým baterka bude skoro polovica hmotnosti vozidla, prejdeš len tretiny vzdialenosti a budeš nabíjať viac ako 15 minút, tak to bude stagnovať, lebo to budú kupovať len ako raritku. |
... som narazil na takyto clanok, kde auto ma bateriu, ktora ma (zjednodusene povedane) cca 5x lepsiu kapacitu, ako maju Li-ion baterie (co ma aj freeride e-xc). |