Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM 1050 Adventure 2015 - Oranžový mix chutí
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ak by bola oholena od elektroniky a o to lacnejsia, tak by bola pre zakaznika pritazlivejsia. Inac fajn strojcek az na tu cenu. |
Hodnotenie: No cena je asi jediný vážny "prešľap" ale už v polke sezóny ponúkli akciu doplnky za 1000EUR v cene... To už je trochu lepšie... Ono je tých rozdielov od 1190 dosť málo tak sa nedá cena úplne zosekať. |
Inac je to mnamka. Akosi mi ta oranzada cele poobedie beha po rozume |
V júnovom čísle nemeckého MO porovnávali KTM 1050 ADVENTURE a SUZUKI DL 1000 V-STROM. podľa technických dát sú to takmer identické motorky. V2, 230 kg, 100 PS, 100 Nm, niečo cez 12 000 eur. Strom má krásne (priamo ukážkové) krivky PS / Nm a papierovo "navrch". Zaujímavé je, že podľa reálnych meraní zrýchlenia na 6. prevodový stupeň má papierovo slabšia KTM nepatrne navrch. Neberte to, prosím vás, ako provokáciu. Malé eSVé mám doma (a nedám naň dopustiť) , V2 (990) od KTM dúfam oživím na budúci rok. Takže som na oboch stranách, lebo V má svoje čaro. |
Hodnotenie: Jednoznačne keď už KTM, tak 1190ka, ako som čítal Vaše porovnanie s Gsom z 2014, mi to bolo jasné. Keby 1050 bola predajným hitom, tak načo by dávali výbavu za tisícku. A to ešte Africu Twin nemajú na trhu. Osobne nechápem, prečo nenechajú rozhodnúť kupujúceho, či chce vyplietané kolesá, alebo liate,nemôže tam byť vysoký cenový rozdiel, a hneď by bola atraktívnejšia. |
Hodnotenie: vybrat si dnes motocykel no masaker po kazdom teste by som chcel inu ale ja zas mam rad masinu co taha od spodu a necuka netrha kym sa nedostane na svoje otacky,asi to nebude predajny hit ale asi 1190 skor.afrika zamota karty sto percent .bude uhladenejsia ako kazda honda a bude mat vzdy tu off iskru. |
Hodnotenie: myslis uhladena ako napr. ucukana VFR? |
myslim uhladena ako cb 750 nie skor ze pojde hladsie z dola az na vrch.moja xtz potiahne aj od2000 a neroztrasie s nou ,jasne ze jej to nieje povoli ale rozbehne to |
Ako stvorvalce porovnavat s dvojvalcami. Trocha mimo |
Už som mudroval o tejto mašine skôr v nejakom príspevku, ale nedá mi to. Pri prvej informácii o tom, že KTM prinesie 1050 Adventure som dúfal v koncept orientovaný viac na off-road a to konkrétne kolesá aspoň 21/17 (21/18 by bolo asi lepšie) a plne manuálne nastaviteľný podvozok. Nestalo sa. Upravené 1 krát. Naposledy upravil satanokky (05.08.2015 11:01) |
Nesuhlasim iba s demontazou "prikras", pretoze susplech, ochrana pacok, ochrana zadnej brzdovej pumpy atd v terene musi byt. |
matus - to odstránenie príkras som tam napísal preto, lebo to čo dávajú výrobcovia v sérii na tento typ motocyklov stojí za veľké guľové - krátke a úzke šusplechy pod motor, ochrany páčok len z plastu bez výstuží, držiaky len na jeden typ kufrov atď. Aj tak to potom ľudia menia za výrobky iných firiem, ktoré sa im viac páčia alebo im viac vyhovujú. Motorka by tak bola lacnejšia a každý by si ju mohol upraviť presne podľa svojej predstavy. |
Hodnotenie: Re: satanokky: chapem tvoj pohlad a paci sa mi. Len vacsina kupcov novej moto sa na to pozera inak. Posudzuju, co vsetko maju v cene a preto tam chcu mat kopec bizuterie, aj ked to zdaleka nie je to najlepsie na trhu. Okrem toho je to aj dizajn, vyrobca to zladuje farebne, tvarovo a podobne. |
Menton - to, že väčšina kupcov pozerá na novej moto na množstvo bižutéria "zdarma" je holý fakt a problém je, že výrobcovia sa im prispôsobujú. Ale takto na svet nikdy neprídu prevratné motocykle z ktorých padne všetkým sánka a budú na nich slintať pri každej fotke na nete či v časopise. |
Re: satanokky: ano, vyrobcovia sa prisposobuju svojim zakaznikom = co kupuju nove moto. A komu inemu? Slintat nad fotkami je malo, z toho nezaplatis vyvoj, vyrobu a nezarobis... |
No Menton bol som aj na výstavach aj v predajňach motoriek, ale nikde som nevidel aby mi pri jednom modeli ponúkli na výber to čo som ja písal. Balíky výbav do možného výberu nerátam. Ani BMW to neponúka, pretože napríklad na klasické GS1200 si nemôžeš vybrať veľkú Adventure 30 litrovú nádrž pri kúpe novej motorky. |
Re: satanokky: ale ved to sam pises, mala nadrz GS, velka nadrz GSA, to plati pre 800 aj 1200, mozes si vybrat? mozes... ale to je ako s tym poharom, chces ho vidiet poloplny alebo poloprazdny? |
Menton no dôvod na kúpu novej motorky sa vždy nájde - tak isto aj na jej nekúpenie. |
Hodnotenie: Myslienka urobit akusi "Daciu" v KTM nie je zla, lebo najdu sa urcite jazdci, ktori chcu vyuzit dobre jazdne vlastnosti KTM adventure na ceste...ale 12700euro nie je daciovych, podotykam bez padakov, hlavného stojana ci krytu motora robi realnu cenu niekde okolo 14000 - na liatych kolesach, bez kufra, fungujúceho plexi ci nebodaj vyhrievaných heftov. A to uz sa blizime cene nielen 1190ky, ale aj GS. |
Stale mi neda to neporovnat s 990 a tu je par udajov: |
1050 je podla mna krok vedla co sa tyka ceny a celkovej koncepcie moto. A ani to pekne nevyzera s tymi odlievanymi kolami. To si kazdy radsej par stoviek priplati a mas jej vacsiu sestru. Za mna takisto nie |
Hodnotenie: Za mňa áno. Kúpil som ju A urobil som len pár km ale motorecka je super. Ten motor vám ucari. |
motor ocari podla toho, z coho presadas. |