Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto - Diskusné fórum

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
08.01.2016 11:57

Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

mcsdodo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

A ked zaprsi (riadne) a nahodou potrebujes zastavit?

Dôvod úpravy: Sklopis si ten veterny deflektor z posledneho obrazku nad telefon, vybavene :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (08.01.2016 11:57)


08.01.2016 12:41

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Ja ti nevim karle. Galaxy s5 a nechat ho cely zaprasit ? Neznicil si si tym telefon ? Ja mam s6 a hladam nieco co sa da primontovat k drziaku rintech to mam na strome. Nezapchal si tym repro alebo mikrofon ? Folia na displeji ? Alebo si jazdil bez nej ?


08.01.2016 13:50

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: mcsdodo: ak stojím a je to len dážď, tak to vôbec nevadí. Ak je brutus dážď a šibe do kokpitu a stojím, tak aj tak sa idem niekam schovať tak vezmem mobil sebou. Za jazdy sa tam voda nedostane.

Re: ziskop: na nový mobil ide hneď ochranná fólia na displej. A zaprášenie mobilu neriešim, je to vec, ktorá má slúžiť. Čo z toho, že budem mať zaprášené púzdro a v ňom síce čistý ale nečitateľný mobil... Je to otázka voľby toho "čo jazdíš" a "ako sa chceš navigovať". Keby som jazdil asfaltovú turistiku, asi by som uvažoval inak a aj skúsenosti by som mal asi iné. Preto som hneď úvode písal že o aké podmienky mi ide a aké sú hľadiská.


08.01.2016 14:12

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Hodnotenie: Dobré

Používam toto: www.sunnysoft.sk/zbozi/189PRM-0081/ram-mounts-univerzal... a môžem to vrelo odporučiť. Dá sa nastaviť na rôzne telefóny, jednoducho sa mobil vkladá aj vyberá a za jazdy sa ani nepohne. V teréne to vyskúšané nemám, jazdím len cesty a sem tam šotolina. Uchytené to mám na riadidlá pomocou RAM montážnej sady.


08.01.2016 14:38

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

demmoo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Za članok ako taký [dobre]

Za obsah [zle]
Pretože si myslim, ze porovnávaš neporovnateľne, resp. pri dvoch možnostiach nakladáš na nevodotesnost, na zlu čitateľnosť na slnku a zle spôsoby uchytenia, no pri tom "top" je zrazu po probléme vhodným schovanim pred slnkom, vodou, prachom a ľudským pohľadom...

Prepáč za úprimnosť, ale podľa mna je članok vysoko tendenčný...

Nic to však nemení na tom, ze oceňujem snahu, oceňujem, ze píšeš články a snažíš sa svoje skúsenosti podať menej skúseným [dobre]


08.01.2016 14:38

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mozem posudit len ten prvy lidlacky drziak a suhlasim, ze je to tak ako pises, ked zaprsi tak sa to orosi a nic nevidiet. Ked jazdis v terene, tak sa sklopi. Ked hodis papulaka, tak to ulomis a vela sa tym vyriesi. Po zlomeni drziaku som to uchytil elektrikarskymi stahovackami a dlho mi to takto drzalo. Ale povedzme si otvorene. V tom lidli to pedavali ako drziak mobilu na bicykel, nie na motorku.

To druhe nepoznam.

Treti mal byt oznaceny ako reklama. Do takeho drziaku by som si prikupil CAT Pozri obrázok
S5ku by som do toho asi nedal, vsak by som ju tam rozpucil, zaprasil, premocil....

Taky CAT som pouzival na huske nalepeny na sedadle obojstrannou paskou + poisteny stahovackou. Ten vela znesie. Akurat na som sa musel dost zohnut, aby som na to videl, tak tam by ten drziak zmysel mal.

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (08.01.2016 14:47)


08.01.2016 14:56

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Ahaaaa, až teraz som rozklikol, ze kto predáva ten ibrack... Ok, ako PR platený članok ok, prehltnem...


08.01.2016 16:02

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Deluxa
 Edvenčr 

Ja mam presne taku istu lacnu plastovu aj s poistnou snurkou, ako je na prvom obrazku, urobil som s nou cez 100tis. km, v mraze, v dazdi, v blate, v snehu valal som sa s nou a nikdy nezlyhala. Jediny problem co som mal bolo ze sa obcas rosila ta folia zvnutra nic strasne. Jednoduche, lacne a ucelne. Ale kazdy ma ine priority...


08.01.2016 16:09

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Stále sa učím a stále sa prekvapujem...

Nesúhlasím, že porovnávam neporovnateľné: sú to držiaky mobilov, ktoré tvrdia "vidíte, môžete používať, dobíjať, ochránia..." Jasne som napísal, v akých podmienkach boli používané a všetky v rovnakých. Skúsenosti pochádzajú cca z 5 rokov jazdenia. A ešte som aj dopredu napísal, že v iných podmienkach a pri iných nárokoch by mohli byť skúsenosti jazdcov iné.

U žiadneho som nenapísal "toto je hovadina, nekupovať", alebo "toto je to jediné správne, kupovať". Každý si zhodnotí, čo jazdí, čo od držiaka očakáva a ktoré kritérium je ochotný obetovať a ktoré nie.

Je to doteraz môj najfaktickejší a najstručnejší článok. "...nakladám..."?!?! Kde a čo?!?! V ktorom bode sú nejaké nemiestne hodnotenia... V ktorom bode je niečo iné ako faktické konštatovania... u iBracket a kritéria "vodeodolnosť" je uvedené "žiadna ochrana"! Nepolemizujem tam o tom, že každý mobil má dnes takú a onakú odolnosť voči vode a teda že ani slabý dážď pri súčasnom odfukovaní za jazdy by tomu nemal nič urobiť, to nech si každý zhodnotí sám ako chce.

Koncept 1 a 2 je určený na riadidlá, tak sú ich držiaky urobené. Ako som sa mal hrať s ich polohou? Dalo sa, mohol som navariť na kokpit novú hrazdu. Ale prečo by som takýto zásah robil? Aj iBrackej je možné dať rovno na rajdy, ale spravil som to lepšie, čo iBracket umožňuje (v kombinácii s RAM sadou). A opäť som to jasne napísal, že na to treba extra RAM.


08.01.2016 16:36

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Menton
 Skútrista 

Ikona

mam par poznamok z mojich skusenosti:
- iBracket z uvedenych troch rieseni poskytuje asi najpevnejsie uchytenie, ale na druhu stranu to je pre mna zaroven problem. Kto raz zazil let na tigra cez riadidla dopredu tak vie, ako bolia strety ludskeho tela s roznymi pevnymi drziakmi. Dakujem, nekupujem, plastovy klb boli podstatne menej,
- iBracket absolutne neriesi vodeodolnost, co bola povodna poziadavka. Mobil schovany za plexo vydrzi v suchu len do okamihu, ked nemusis zastavit, spomalit, ci prejst cez velku mlaku, lebo preco inak mam v dazdi komplet mokru pristrojovku?
- ovladanie mobilu v rukaviciach bola dalsia poziadavka, neriesi ju ani jedno z popisanych rieseni... to sa da len specialnymi rukavicami (este som nevidel take motorukavice), na pouzitie na moto bude preto asi vhodnejsie nieco taketo www.itnews.sk/spravy/technologie/2014-02-19...,
- dobry mudry telefon stoji okolo 500 eur, jeho zivotnost je tak par rokov, napriek tomu sa stale viac oplati vymenit niekolko obalov, ako raz riesit prach a spinu v telefone, poskrabany display, ci ine mechanicke poskodenie. Zaroven uplne znicenie telefonu vinou spiny, ci skratu po zateceni je podstatne vaznejsi problem na dalekej ceste, ako len prasknuty, ci zniceny obal - to vyriesim na najblizsej pumpe, ci v supermarkete,
- pouzitie telefonu na navigovanie nie je prave najvhodnejsia volba, dovody preco boli opakovane popisane v temach na to otvorenych,
- ak by som potreboval pouzivat intenzivne navigaciu, tak si kupim na to urcene jednoucelove zariadenie a vyriesim tak vacsinu z horeuvedenych negativ,
- ked uz pouzit iBracket, tak s outdoor mudrym telefonom, ako dal Janoval, vtedy fakt nepotrebujes obal. Len to uz nebude riesenie za 100, ale za cca 500 eur...


08.01.2016 16:43

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Mentor v zasade zhrnul vsetko... Maťo, každý z nas si vie odôvodniť to co napísal úplne na 100%, takze by to bola nekonečna dožúvačka... Každopádne, ako som uz písal, ako zaplatenú reklamu to beriem.... Inak to Deluxa zhrnul tiež, mam rovnaku skúsenosť, ako on...


08.01.2016 16:47

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Trochu off ku CAT: čo sa týka odolnosti spĺňa len to isté ISO ako drahšie a novšie smartky a Gorilla Glass má o dve generácie starší. S4-ka mi neraz padla, aj na asfalt, a prežila. V najhoršom prípade ho treba skladať ale to bolo treba aj odolnosťou povestné staré nokie. Podľa predajcu pekná dizajnovka, ale lámu sa prinajmenšom tak, ako smartky.

K navi - ak chce niekto navigáciu, nech kúpi navigáciu. Sú už cenovo dostupné varianty aj na moto. Ak som veľmi dôležitý, ako toto leto chalan v celom čiernom vo Vrábloch pred Styxom, ktorý keď videl, že si ho všíma dostatočný počet ľudí, tak začal telefonovať do prilby po odparkovaní, tak si kúpim intercom do prilby a spárujem s telefónom. SMSky počas jazdy na moto asi tiež nebudem písať, tým pádom neviem prečo by som ho nemohol mať vo vrecku. Aj keď chápem, že tam posledná ájfonka, alebo S6 edge práve v otvorenom držiaku ukáže super :-).


08.01.2016 16:56

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: HoGo80: ja mam bezne sparovany telefon do prilby, nevadi mi, ze neviem kto mi vola, aj ked prve vety su vzdy v napati, ze kto to vlastne je, mozno by som par hovorov inak ani nezdvihol ;-) a uz som si tak aj pustal navigaciu Waze a stacilo, hlas je dolezitejsi pri soferovani ako maly obraz niekde dole...
A je uplne jedno, ci to bude ten CAT, alebo nieco ine, ide o princip. Ja pouzivam outdoor telefon na moto uz asi 5 rokov a je to super. Vydrz baterie asi tyzden, opakovane sa vykupal v kaluziach aj nahlych prehankach, sto krat spadol na zem a furt funguje... Nalestene dizajnovky su k obleku a nie na offroad...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (08.01.2016 16:59)


08.01.2016 17:15

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Hodnotenie: Dobré

Napisal som povodne obrvosku spravu na temu telefon vs. navi ale radsej to zmazem, nebudem mutit vody :-)

Menton - ovladanie telefonu rukavicami riesi napriklad frajersky posledny S6 v otvorenom drziaku, ktory ukaze super ale ma aj par realnych vyhod ked uz ho clovek ma :-)
A jednou velkou je ze v jaro-jesennych rukaviciach macna ho v obale (z clanku podobny ako typ 1) vies v pohode ovladat. Jedine co treba spravit je pridat citlivosti displeja - na ovladanie v rukaviciach.

Nakoniec ale bud pojdem do toho co pisal radovan, alebo si kupim ten interphone nakolko az tak sa mi s mojim telefonom frajerovat nechce a s6 narozdiel od staresej s5 alebo s5 active nieje odolna voci prachu vode a podobnym zalezitostiam.


08.01.2016 17:37

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

destroyer
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ja používam zipsák a je to OK, lepšie ako mapa. Rosenie mi až tak žily netrhá... S týmto úchytom som najazdil už isto vyše 40 tis. km, odkedy som od mapy postúpil k navigácii v telefóne (také 3 roky naspäť), a som s tým úplne vyrovnaný, na to aby som si kupoval kdejaké drahé držiaky :-~


08.01.2016 18:18

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

tonoaaa
 Kávičkár 

V zipsaku z ciny som uvaril v lete baterku. Mobil sa velakrat prestaval koli prehriatiu nabijat.
V otvorenom drziaku
Pozri obrázok
upnutom na riaditkach cez jednu protismykovu gumicku, ktora vibracie netlmi skoro vobec som po case prisiel o zadnu kameru. Jednoducho sa odtrhla opticka stabilizacia objektivu. Vibracie motorky prenasane na telefon zvyknu taktiez odrovnat kontakty uUSB konektora. Preto ak uz navigovat telefonom, tak to prvotne osetrit vzhladom na zatlmenie vibracii tej ktorej motorky, ci uz pri RAM, iBracket alebo cinskych drziakoch. Proti vode uplne postaci Z3 compact s IP68, co je podla mna normalnejsi telefon ako CAT.

Dôvod úpravy: pridany obr

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonoaaa (08.01.2016 18:28)


08.01.2016 18:42

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Hogo: mam aj ten CAT aj s5. Ziadny z nich si nevazim viac alebo menej. Ani za jeden som neplatil. Ale s5 nech ma ake chce sklo nevydrzi ani z daleka take zaobchadzanie ako CAT. CAT je pomalsi, slabsi hlupsi, baterka vydrzi do zblaznenia. S5 mudrejsi, rychlesi ale pomerne krehky a tenky. V terene kde mi nabijacka bud vyskoci zo zasuvky, alebo vytrhnem kablik z mobilu pri CAT neriesim. So zapnutym tripmastrom vydrzal celu orientacnu cast v klacanoch na baterku aj s rezervou.

Inak suhlasim s mentonom. Ked letis cez riaditka... Poslednykrat som o nieco narazil a poriadna modrina, co ca mi len bok chranica otlacil. A nohacice som rozdrapil zrejme na 12v zasuvke. Ked dam roadbook na rajdy, tak asi pozhanam nejaky suspenzor :-)


08.01.2016 18:46

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Citlivost ovladania displeja sa da zvysit aj na s5. V letnych rukaviciach v obale z lidlu ho viem ovladat. Nemotorne ale viem. V hrubsich som neskusal.


08.01.2016 19:05

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Pri iPhone zas nemam problem s citlivosťou, skôr s tym, ze rukavica mi tak zväčší kontaktnú plochu, ze stláčam 3 tlačidla naraz... A to kľudne aj cez čínsky obal za 14€


08.01.2016 21:30

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Mas maly...displej.


09.01.2016 0:57

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Jankoval: to počúvam často!! :-((((((

A telefon asi vymením... 8-)


11.01.2016 11:33

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

satanokky
 Geriatrik 

Landal vďaka za článok a zhrnutie tvojich skúsenosti v danom segmente.
Zabudol si akurát v odstavci o ibrackete napísať, že koľko tak koštuje ešte tá RAM sada - začína to niekde pri 50 Eurách. Takže komplet riešenie vychádza od 130 Eur vyššie. Je to najdrahšie riešenie, najpevnejšie a vyzerá ozaj zaujímavo. Nerieši ale najväčšie slabiny štandardných managérskych telefónov používaných ako navigácie vo vonkajšom prostredí - odolnosť voči vode a nečistotám plus slabú výdrž batérie. Ako je na tom ibracket v rámci odfiltrovania vibrácii od motorky nedokážem posúdiť z obrázka - konštrukcia je pevná takže vibrácie sa prenášajú, ale uchytenie mobilu je na penovej podložke cez flexibilné čeľuste a gumičky takže to by mohlo tlmiť vibrácie. Pretože ako tu už niekto spomínal - ak telefón a hlavne ten chytrý vibruje tam odletujú súčiastky >:-)
Ja len hlavne viem či by som psychycky neuniesol, že si kúpim chytrý telefón za 500 až 800 eur, potom si doňho nadrbem navigáciu za ktorú treba zaplatiť (ktovie ako je to s aktualizáciou máp u týchto riešení), vygrcal by som 130 Eur za držiak a o 3 mesiace by mi telefón vplyvom nečistôt či vlhkosti odišiel do večných lovíšť.
Je mi jasné, že klasický smartfón na toto nieje stavaný - ten je predsa na to aby si mohol machrovať v krčme, že máš najväčší display a najviac aplikácii a že to musíš nabíjať 2 krát za deň.
Samozrejme sú tu smartfóny, ktoré sú čiastočne stavané na špinavé použitie (CAT, Evolve - čína jak hrom) či ozaj robustné smartfóny (Ruggear RG730 napr.) ale tam je cena tiež u tých najlepších okolo 550 Eur a k tomu treba držiak. U toho Ruggearu sa bavíme o IP68, MIL-STD 810G, odolnom skle a poriadnej výdrži baktérie.
Ale prečo potom nesiahnuť po originál riešení - napr. Garmin začína na 350 Eurách a je k tomu aj nejaký držiak na moto a hlavne doživotné aktualizácie zadarmenko. Ja viem že to netelefonuje, nefotí, nemá hry a baterka vydrží tak 7 hodín. Ale je to vyvinuté na dané použitie a v daných podmienkach.
Tak či onak - mapové podklady do Afriky či Kazachstanu budú problém pre smartfón a aj Garmin.


11.01.2016 11:49

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

satanokky - presne ten zaver nemas pravdu. Pretoze ak ta mapa existuje, do androidu ju dostanm, na rozdiel od garminu. A pre osviezenie este raz pripominam - kupil som garmin s dozivotnymi mapami. Po roku a pol boli mapy tak velke ze sa nedali na tej navi spustit pretoze ta nepodporovala tak velke pamatove karty.
Par stoviek eur v tahu abto som tam mal len europu. Dakujem neprosim.
A co sa tyka vibracii. Samsung galaxy s4 so mnou najazdil vacsinu z 22000km co som tento rok spravil v improvizovanom obale pripevnenom plastovymi zdrhovackami. Pokazila sa jedna vec a to tlacidlo ktorym sa telefon vypina. A to z fovodu ze to tlacitko bolo v obale tak blbo pritlacene a ked som ho potreboval stlacit cez obal musel som vybinut ozaj vela sily. Oprava 10 euri a telefon veselo funguje dalej.
Bol som s nim v chorvatsku - mobil na nabijacke svietilo nan slnko, zapnute gps internet a navigacia. Nikdy sa nevypol koli prehriatiu aj ked si ho pomaly nevedel v ruke udrzat. Su to ale len moje osobne skusenosti :-) ja nevidim dovod kupovat navi


11.01.2016 11:57

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Hodnotenie: Dobré

Krátke, stručné, výstižné [dobre]
Pre mnohých začínajúcich turistov ideálny článok týkajúci sa navigácie, resp. držiaka na smartphone s navigáciou/smart využitím pre spárovanie s kamerou atď...
Chválim iniciatívu a sensibilné faktory jednotlivých levelov zhrnuté v článku !
[dobre]


11.01.2016 12:11

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

satanokky
 Geriatrik 

ziskop - ako vravíš - AK mapa existuje tak ju tam dostaneš (neviem ako s iphone či windowsphone). A poznám človeka čo to narve aj do klasickej navigácie.
Ja som mal tú "česť" len s nokiou lumia 900 (vraj vlajková loď nokie v rámci smartphone v tej dobe) a ničil mi ten telefón nervy - nefunkčná navigácia bez dátoveho pripojenia, samovypínanie atď.
Vrátil som ju po asi 2 týždňoch a kúpil som si klasický blbý telefón podľa mojich mokrých snov. Netvrdím, ale že všetky smartfóny sú na hovno - len ja k nim neinklinujem.
Ja osobne som mal tú česť s 2-mi Garminmy a doživotnou aktualizáciou a ani jeden nevykazoval po aktualizáciách máp problémy s dátovou nadváhou - u teba bol asi len problém v nastaveniach aktualizácii abo chyba medzikusu 8-)
No a kamoš mi minule do auta naťahoval aktuálne mapy európy na microSD-čku a vošlo mu to všetko na 4GB kartu aj s POI. A dokonca mi raz takto dával mapy európy na SD-čke pre moju predpotopnú navigáciu Route66 a je to tam všetko aj s POI.
No ale šak každému sedí dačo iné - jeden chce navigovať z mapy, druhý z elektronickej navigácie a tretí zo smartfónu.
PS: Ja som sa vyjadroval hlavne k tomu ibracketu - cena, riešenie, nevýhody, výhody.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil satanokky (11.01.2016 12:12)


11.01.2016 14:58

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: ziskop: na keru Mariu potrebujes mat v navigacii aktualne mapy celej Europy, ked sa s nou raz do roka vyberies akurat len do Chorvatska? :-D Sak vecer pred cestou si tam das tie tri krajiny cez ktore pojdes, plus nech nezerem este dve potencialne prejazdy krajin okolo a karta musi plakat prazdnotou... take lahke riesenie a zadarmo... 8-)
ktore mapy nedostanes aj do Garminu?


11.01.2016 15:59

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Pkúsim sa zodpovedať všetko:

- nie je to článok o riešení, či navigácia alebo mobil ako navigácia. Je to článok pre tých, čo riešia alebo zvažujú riešiť navigáciu cez mobil. Medzi nich patrím aj ja. (mám moto navigáciu, nie je to o tom...)
- mapové podklady pre mobily sú SUPER, sú FREE a je ich KOPA. Doma na wifi dopredu stiahnem pre danú oblasť a na cestách som už nezávislý od dát.
- mobil je stále napojený na nabíjačku z motorky, takže je stále ready.
- držiak je stabilný ale pritom primerane pružný. Kto pozná držiaky RAM, tak vie o čom hovorím. Nie je to stabilita zvaru, ktorý nepustí nič. Je to stabilné, ale trošku to tlmí a zľahka pruží. Samotný iBracket je potom tiež primerane pružný vďaka molitanu, plastovým vložkám v čeľustiach a silikonovým gumičkám. Mobil je vystavený vybráciám, ako v akomkoľvek inom držiaku.
- od iBracketu nemôžu odlietať z mobilu diely, lebo ten mobil tam je uchytený z každej strany kompaktne (ako keby zaliaty) a proste nemá čo a kam odletieť. Nič sa nestalo ani S4-ke ani A5-ke.

Nevyužívam klasický spôsob navigácie cez navigáciu (nehovrí mi to "o 100 metrov doprava"). Mám len na mobile zobrazenú červenú čiaru a seba ako "bod", a idem podľa čiary. Doma si v googleearth nakreslím trasu, to presuniem do mobilu (strašne easy) a mám. Po rokoch praxe už si viem spraviť takú trasu, že je to na cca 95% prejazdné, napr. počas týždňa jazdenia v čiernej hore som sa musel vracať len 2 krát.

Tým článkom som chcel okrem iného povedať to, čo sa mi potvrdilo už X-krát:
- vyhodil som cca 110 Eur za "slabé riešenia", a toto som mohol použiť na kúpu poriadneho.
- tiež som kúpil 2 hračkárske nepremoky, kým som investoval do Difi.
- kúpil som asi 4 alebo 5 diaľkových ovládačov na Trailtech, kým som uznal, že je to hovadina a prešiel som na RNS...
- stále tá istá chyba: vytrepem X,- Eur na hračkárske riešenia, a potom aj tak kúpim to drahé poriadne... Ale samozrejme pri niektorých veciach úplne stačí "lowcost" a vydrží hodne a dlho. Len nie vždy je to vhodné riešenie.


11.01.2016 17:22

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

casto ale byvaju lacne riesenia prvou skuskou, ci to vobec potrebujes. Ak hej, kupis kvalitne a vies to ocenit. Ak nie, usetril si.


11.01.2016 17:28

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Masochista: áno, to máš pravdu... len ma sere že zbieram toľko skúseností, a viem toľko vecí oceniť >:-) :-D


11.01.2016 17:35

Re: Dlhá cesta k iBracket alebo o držiakoch mobilu na moto

DDD452
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Skusenosti:
- Lacne veci su nahovno
- Drahe veci su tiez nahovno, len su este aj drahe

K tomu rieseniu c.1 - kapsicka - ten drziak sa rozlamal tak do 200 km, nebolo to dotahovane nasilno, len to nic nevydrzi



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.