Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (21 hodnotení)
Diskusia k článku: Moja prvá motorkárska sezóna - MZ ETZ 150 1991
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Vidno, že sa tešíš a to je dobré. |
Hodnotenie: V 90-tich rokoch som po podobnej mašine tiež slintal. Žiaľ ostalo len pri slintaní...... |
Hodnotenie: držím palce a 100 sezón bez nehody |
Hodnotenie: No super, dokonca vieš aj slušne písať o tom. Paráda. Už sa teším, čo napíšeš, až budeš mať prvý HD |
Hodnotenie: Pekny stroj aj clanok |
Hodnotenie: Naparadu - prajem tebe a vsetkym dlhu sezonu a nehody nech sa nam vyhnu... |
Hodnotenie: Samko, taký mladý a už veteránista! Drž sa. Užívaj si jazdenie, opravuj, získavaj skúsenosti a premýšľaj čo ďalej. U mňa |
Hodnotenie: niet nad krajsi pocit ako ked sa mozem maznat* v garazi zo starym dvojtaktom |
Hodnotenie: Boli časy krásne keď MZ bola pre mňa moto snov... nakoniec som ju nikdy neosedlal... Samo všetko dobré.... |
Hodnotenie: Super opis aj stroj. |
Hodnotenie: tie mz-ty maju pre mna stale taky zvlastny x faktor. neviem preco |
Vďaka páni...nemám na nej veľa ojazdené a nemám celkovo veľa ojazdené na moto takže sa to všetko ešte len učím staré motorky ma viac fascinujú ako tie nové. Snáď budem mať v garáži ešte MZ ETZ 251 alebo 301. Napíšem potom ešte článok z prvej dlhšej cesty. A pád snáď nepríde |
Hodnotenie: Kde len ty súdruhovia z NDR urobili chybu. Vychytáš muchy a bude ti pekne slúžiť kým neprejdeš na vyšší level. |
Hodnotenie: Pekný článok, gratulujem k prvej "veľkej" motorke |
Hodnotenie: MZtkaaa najlepsie stroje na svete. Ako som pozeral tvoj clanok, normalne mi zacalo byt luto, ze som tu svoju kedysi davno predal. Krasnu masinu mas, zelam Ti aby Ti priniesla kopu skvelych moto zazitkov Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (02.05.2016 13:45) |
Hodnotenie: V 91 som na ňu už mal našporené ale nakoniec prachy museli ísť inam uži si ju a veĺa štastných km |
Hodnotenie: MZ ETZ 150 = veľa pekných spomienok na staré časy....kufre z NDR....kapotáž z PL...jazda na zadnom kolese, vtedy ešte frajerky, keď namiesto ubratia plynu pridala....víkendovka k moru s manželkou....vtedy ešte prázdne,bezpečné cesty....v garáži ju mám stále, asi navždy |
Vďaka páni. Som rád že sa vám článok páčil. Ešte si ju trochu vylepšujem aby bolo 100%-ná. Skúsim dať pôvodný výfuk a pojazdiť na ňom. Vďaka ešte raz. Z prvej tour napíšem potom článok. |
Hodnotenie: Fajn článok. Som prečítal všetko. Keby každý dačo takto napísal, hned by bol svet jednoduchší |
Hodnotenie: Super článok, taký od srdca. |
Hodnotenie: Mz-tka. Tá nádrž je proste nádherná aj dnes. Sám som mal jednu v tmavo-fialovej farbe, nikdy ma nesklamala a mám na ňu len tie najlepšie spomienky. Prajem veĺa šťastných km. |
Re: tref: Veľmi dobre si to napísal. moje slová. |
Hodnotenie: |
Re: JuraRacing: pozrel by som si ako ides ten kopec na 4 |
Hodnotenie: Mal som takú 150-tku dve sezóny. Bola to dobrá motorka, nemal som žiadne problémy. Bola živá na 150-tku, nebol problém hodiť ju na zadné. Ale na peťke už nevládala ak bol silný protivietor. Raz som z bratom šiel do maďarského Gyeru a bol taký protivietor že som sa zavesil za kamion a šiel za ním 70km/h aby bola jazda ako tak znesiteľná. Max to išlo 110km/h. Výfuk som mal pôvodný tak ako všetko ostatné. Neboli na nej žiadne úpravy. Keď som ju mal- zbalil som na ňu dievča čo je teraz mojou manželkou- a po prvej jazde si opálila nohu na výfuku. Čudujem sa že to nemalo kryt výfuku ako simson. Jediné čo mi na nej trochu vadilo bola spotreba cca 6,5 až 7 litrov na 100km ale chodil som vždy čo to dalo. Keď som ju predal chalan sa nijako nemal k tomu aby sme spravili prepis takže ju vyradili z evidencie a ja mám stále velký technický preukaz -len netuším kde je lebo je to už 19 rokov. |