Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: EICMA 2016 - Yamaha predstavila krásny koncept endura T7, inovovaný TMax, racingovú verziu R6 a ďalšiu retro verziu modelu XSR900
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: T7 - snáď to dotiahnu do úspešného konca. |
Hodnotenie: Mne sa zda ze maju trocha problem s vyskou toho motora. Chlapik na videu doslapuje jednou nohou a vyzera velky. Aj stupacky sa mi zdaju polozene vyssie. Inak krasa a dufam ze to dotiahnu. |
Hodnotenie: Som oranzovy naveky...ale asi budem aj modry ked toto pride do finale. Je velice drazdiva a rajcovna strojovna. A hlavne dufam, ze dizajn uz nechaju taky aky je!!! Aj vyska by bola fajn, predsalen to je primar na teren a verim, ze to tak aj ostane. V dnesnej dobe ked sa moze chrlit milion verzi cestnych strojov, nech nam spravia aspon jeden terenny.... |
Hodnotenie: t7 vyzera na obrazku luxusne.... skoda ze kym sa dostane realne do produkcia, tak dostane delene sedadlo, namiesto roadbooku a tripmastrov tam jebnu farebny tablet, karbonove kapoty nahradi krehky plast, pritom by stacil klasicky makky ako bol na starych endurach.... |
Hodnotenie: T7 vyzerá na prvý pohľad veľmi dobre. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (08.11.2016 11:14) |
no ubera sa to dobrym smerom. Este dva roky pojazdim oddelene husku a velku KTM, potom obe predam a kupim jednu T7 alebo ktm800 ak bude... |
Janko suchá váha 150 pri dvojvalci je utópia. Budeš sa tešiť keď to bude mať 180. |
Aprilia RXV a to nemala radovy 2valec a V-ecko... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (08.11.2016 11:46) |
Tušil som že vytiahneš apriliu. |
Nemôžem inak len súhlasiť s bacaono |
no ale v tom pripade nic nove nevymysleli |
baca suhlas. Ja si tiez myslim ze prave ten vysoky motor im robi problemy tresknut to do produkcie, plus samozrejme milion EKOPAKO noriem Ak nadrz daju do podsedlaku este stale tam je vysoko tazisko. Ale vyzera mrte zurivo. KTM este nic? |
Hodnotenie: So mnou uz tieto koncepty nic nerobia, podstatna je produkcna verzia, cena a jazdne vlastnosti otestovane mnou. Vsetko ostatne su len reklamne motuzy tahane popod nos Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (08.11.2016 13:47) |
V podstate mas pravdu Menton. Dokola lizanie zmrzliny cez sklo. |
janoval - adventure turistiku by si si tym V dvojvalcom od aprilie nechcel robit ver mi |
Silueta je pekná, ale to kvôli tomuto dvíhali motor do nebeských výšin? |
Chlapi, ono dakarky a rallye masiny su celkom logicky dost vysoke... My sme sa vozili aj na Katrosovej a Jakesovej dakarke z roku 2007, a vtedy som napisal: |
Re: tryskac: ...kvôli tomuto. |
Re: bacaono: ale vyfuky este pod motorom? Na nahaca v pohode, na enduro zly vtip... |
Hodnotenie: T7 velmi pekna, ale na kazdodenne dochadzanie do prace a dlhe cestovanie to asi nebude. |
Re: Menton: Vladko výfuk ide povedľa tej hlbokej olejovej vane, takže aj keby išiel vrchom nič tým na výške nezískajú. Samotná stavba motora je pre enduro problém. |
Mohli sa vykašlať na olejovú vaňu a spraviť niekde externú olejovú nádrž. |
To by ale museli inginieri v yamahe ťažko rozmýšľať. museli by vymyslieť novú formu na vaňu, novú olejovú nádrž, k tomu hadice, možno čerpadlo, atd.......a nakoniec by im to ekonomický riaditeľ aj tak zmietol zo stola. No tak tam praskli čo mali a prispôsobili ostatné. |
No zase takto pôjdu dobre na odbyt ochranné gumy-klzáky na kyvku Pozri obrázok |
prve info o cene |
Hodnotenie: Kiež by to bolo aj v reále tak.. |
Predstavenie XT700Z 6 september 2017. |
Už pred nejakým časom som to písal v inej diskusii, kde to ostalo bez povšimnutia ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil KaTeM (17.08.2017 16:35) |