Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV - Diskusné fórum

Hodnotenie: (9 hodnotení)

Diskusia k článku: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
12.05.2017 9:28

Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

datadive
 Kávičkár 

toto by som kludne bral ako druhy stroj [dobre] ... len ta cena :-(


12.05.2017 9:46

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ten podvozok je tak dobry, ze by bez problemov zvladol aj 100 konovy motor >:-)


12.05.2017 9:53

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Archie
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

To som rád, že sa tu bude hodnotiť, pretože je 1 z 3 strojov, čo ma na moto-salóne zaujali.


12.05.2017 10:12

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

ďalšia dokonalá motorka? Kua, tí výrobcovia sú boží!


12.05.2017 11:27

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Kladiem si otazku, vychvali sa to po rychlej zoznamovacke a co potom v "teste"?
Skutromotorka je to pekna, co potom...porovnajte to potom s konkurenciou v cca tomto objemovom a cenovom spektre.

p.s.: Hm, vsetko bolo doteraz akoze agresivne sportove, teraz akoze vsetko adventureSUVuniverzalno vsestranne a vzdy sa spomenie spotreba.... :-)))


12.05.2017 11:33

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Chlapi... Ku každej motorke v testoch uvádzame aj jej mínusy. Ako píšem v článku, X-ADV budeme mať aj na štandardný test, a v uvádzaní mínusov určite nebude výnimka. Zopár som ich našiel aj počas tejto krátkej jazdy.

V tomto prípade šlo prioritne o to, aby sme sa s ňou zoznámili. Sám som bol na ňu zvedavý, je to nezvyčajný stroj, takže... Preto tento článok.

Demmoo, ponuka v správe sa ti nepáčila?

Herghott


12.05.2017 11:46

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Herghott, nepáčila..keď som o to v minulosti prejavil záujem, bol som v podstate poslaný do péčka..teraz si svoj čas už vážim viac..dokazovať veľkosť pipíka si nepotrebujem a nemyslím si, že aj keby to prebehlo, že to niečo v globále zmení...kolobeh chválospevov ako revanš za zápožičku a iné výhody sa aj tak nezastaví a v podstate mi to je fuk..motoride, aj celý "virtuálny svet" ak sa to tak dá nazvať je u mňa na poslednom mieste v rebríčku hodnôt, tak sa nebudem zavzdušňovať, iba dobre baviť ;-) ..ale ak bude mať v reálnom živote ktokoľvek na ceste problém, vždy pomôžem, či bude na čínskej Jave, alebo čomkoľvek inom 8-) [dobre]


12.05.2017 12:01

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Nuž, ako myslíš. Dúfam, že aspoň chodíš po dealeroch a jazdíš na nových predvádzačkách, na ktoré máš plné zápisniky negatív.

Herghott


12.05.2017 13:13

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne sa celkom paci, ako Honda hlada uplatnenie na tento motor a DCT. Ak niekomu sadne prejavom, tak uz si len vybera "styl oplastovania" okolo. Osobne nemam potrebu jazdit skutrom po kamenolome, ale aj v mestskej a primestskej premavke sa da vyuzit vyssia svetla vyska, ci vyssie zdvihy. Ale ma to aj tento hybrid? Zdvihy su standartne, svetlu vysku nikto iny neuvadza, tak neviem, ci to nie je drsny image a marketing okolo...
Kazdopadne, ta cena je fakt supa. Za tie peniaze je napriklad BMW C600 Sport, rovnaka koncepcia predneho pruzenia, vyvod retaz, ale sirsia vybava a hlavne naozaj sportovy prejav skutra (na ceste). Fakt si to asi pojdem vyskusat, aby som vedel porovnat, lebo rozmyslam o "dospelom" priblizovadle...

Re: Herghott: Petko, v tabulke mas zadnu 17", ale v texte pises 15"...


12.05.2017 13:21

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Aha, dikes Vladko, tabulku som opravil.

Vies co, ta svetla vyska sa na takomto type stroja neda velmi natahovat. Dole mas plosiny na nohy, to uz by potom na zem dociahli fakt iba Sklenarikova a Ibi Maiga. Chapes co chcem povedat :-)

Herghott


12.05.2017 14:16

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Herghott: moc nesuhlasim, vyska plosiny nema uplne suvis s potrebnou dlzkou nohy, skor urcuje komfort posedu (pokrcenie noh). A zaroven, zvacsit svetlu vysku sa da aj bez zvysovania sedadla, takze nohy/vodic moze byt rovnaky, ale prejazd nerovnosti, ci obrubnika uplne ina. Ale to uz by bol ozajstny adventure, nielen v nazve 8-)


12.05.2017 14:21

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Nemyslel som vysku plosiny, ale jej sirku. Ak by si sirku zachoval, ale celu plosinu dvihol, neprijemne by sa doslapovalo oboma nohami na zem.

Nie som si celkom isty, ci by mala X-ADV este priestor na znizenie sedla pri sucasnom naraste svetlej vysky... Pravdepodobne by to prinieslo obetu v jazdnych vlastnostiach. Tazko povedat.

Herghott


12.05.2017 14:26

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Herghott: jasne, to chapem, konstrukciu uz nezmenime. Treba vyskusat, ako to jazdi...


12.05.2017 18:20

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne sa to velmi pozdava a rad by som skusil ako sa to popasuje s nasimi rozbitymi mestskymi cestami. Kazdopadne dizajn, image a posed sa mi velmi paci


12.05.2017 19:07

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

varan, neni problem, mame predvadzacku.


12.05.2017 20:54

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No zvedavý som i ja čo to bude a hlavne ako bude jazdiť... Integra a teda ani toto nie je skúter... jazdné vlastnosti sú neporovnateľné s maxi skútrami podľa mňa z mojich skúseností...


13.05.2017 18:45

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Škoda tej reťaze, mohol byt bezúdržbový remeň namiesto nej.


13.05.2017 19:10

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

aspon je ta retaz zakrytovana


14.05.2017 18:36

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

dreamer
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

@Awia: mala inspiracia na test X-ADV:

Video: Honda X ADV Sembenini


14.05.2017 20:20

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Stowasser
 Turista 

Ikona

To bezklucove startovanie bude u potencialnych majitelov asi popularne, pravdepodobne bude potrebne hned dorobit aj poriadny alarm..


16.05.2017 8:14

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Archie
 Edvenčr 

Ikona

A kedyže to bude ten veľký test ?


16.05.2017 8:18

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: Archie: pisem to priamo v clanku - v juni.

Herghott


16.05.2017 8:51

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kupit by som si to asi nekupil. No ak bude moznost, predvadzacku by som si rad skusil, hlavne po "kvalitnych" mestskych cestach.


16.05.2017 9:07

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pár otázok / názorov k napísanému

ktorý pracuje v nezvyčajne nízkych otáčkach. - aké je to pracovné pásmo nezvyčajne nízkych otáčiek?

ale niektoré súčasti idú ešte ďalej: kyvka je hliníková, predná vidlica obrátená a lepšie uchytená - čo mám rozumieť pod pojmom lepšie uchytená? spodný okulár ma tri skrutky namiesto dvoch?

Je empiricky dokázané, že takéto manuálne radenie prestane každého skôr či neskôr baviť, a začne si slastne užívať výhody čistého automatu. - to teda rozhodne empiricky dokázané nie je :-) može to byť tvoj subjektívny názor ale na novej Afre som sa na Babe zabával aj tým že som si kvaltoval sám cez tlačítka. Áno v meste to človeka skrátka skôr či neskôr zvedie do režimu automatu ale v situáciách keď nevezieš ale jazdíš to ja takto rozhodne nevidím.

p.s. a nerozumiem vete Vzadu je síce len pätnástka, ale praktický prínos tohto zmenšenia bude oveľa vyšší než by bol prínos sedemnástky v teréne.

Dôvod úpravy: p.s.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.05.2017 9:17)


16.05.2017 9:22

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: Raptiak :-) Predpokladám, že sám vieš, že červené na motoroch v NC (a Integra a X-ADV) začína okolo 6 500, čo rozhodne je málo na radový dvojvalec, ešte k tomu naháč alebo skúter. Predpokladám, že vieš aj to, že dvojspojka v režime D ti zaradí šestku už trebárs pri 50 - 60 km/h, čo teda objektívne nízke otáčky určite sú.

Nie, horný okulár je o niečo silnejší.

Subjektívny názor je práveže ten tvoj. Neviem koľko kilákov si na DCT odlietal, ale kompletne všetci čo sme na tom jazdili v redakcii alebo ešte predtým v Honde, sme sa na tlačidlá čoskoro vykašľali. Možno aj to bol jeden z dôvodov, prečo Honda pri druhej generácii DCT prišla s fičúrkou, že keď istý čas už nepoužívaš tlačidlá, režim sa vráti naspäť na automatický. V tomto smere je najlepšia príplatková radička, ktorá tieto tlačidlá nahrádza - tá je pri športovej jazde mega. Niečo ako obojsmerný quickshifter, ibaže s jemnejším radením.

Herghott


16.05.2017 9:25

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

PS som si všimol až teraz - nad zadným kolesom je odkladací priestor, do ktorého sa vojde integrálka. Keby tam bola sedemnástka, integrálka by sa tam už nevošla. Myslím si, že častejšie potrebuješ odložiť prilbu pod sedlo než využiť vypletanú sedemnástku v teréne.

Herghott


16.05.2017 9:38

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghy - na motoroch na rade NC sa dopredu priznávam že nemám vela najazdené a teda vobec neviem kde začína červené pole.. len keď si prečítam o nezvyčajne nízkych otáčkach tak okamžite sa vo mne budí otázka že aké to vlastne sú...

horný okulár ok

na DCT som dal pezinskú babu a spať, ale cítil som to tak že keď chcem jazdiť tak si radšej budem radiť sám... každopádne pravda je tá že toto by som mohol zhodnotiť asi až po viac km na DCT takže ok, beriem

p.s. takýto dodatok / vysvetlenie absolútne beriem. Tomu skútru je určite viac na prospech prilba pod sedlom ako 17 do terenu...


16.05.2017 9:45

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

To červené spomínam aj v článku. Keď ťa teda prekvapilo moje tvrdenie o nezvyčajne nízkych otáčkach, tak si si pred písaním do fóra mohol aspoň pozrieť fotku otáčkomera alebo niečo vygúgliť :-)

50 km je na verdikt, že čo je najlepší režim na DCT, určite málo. A ak to bolo ešte na Afrike, tak je to trochen skreslené, tá má iný motor než NC alebo X-ADV, aj sa na nej inak jazdí.

Herghott


16.05.2017 10:57

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

X-ADV ma posunute max. otacky o 500 ot. a aj DCT prevodovka ma trochu inak nastavene mapy radenia. D mod pri NCckach radi skor ako D mod pri X-ADV. Proste cela mapa radenia je pri X-ADV posunuta trochu do sportova, aj D, aj Skove mody.

(Africa/Crosstourer ma konstrukcne inu DCT prevodovku ako NCckove rady a X-ADV)


16.05.2017 11:20

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tak teraz neviem chlapci... :-)))
herghott píše že toto skútrenduro jazdí pri "nezvyčajne nízkych" otáčkach

pitaz zas píše že
1. max otáčky sú vyššie
2. D mód pri NC radí skôr ako D-mód pri skútrendure

sa dohodnite chalani!! :-))) :-D

Dôvod úpravy: edit

p.s. aby bolo jasné mne sa na tomto hybride nepáči akurát tak cena.. to je všetko ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (16.05.2017 11:25)


16.05.2017 11:25

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Kopírujem z článku:

"X-ADV má základ v dobre známych modeloch radu NC. Tie majú nízky rúrkový rám a dosť ležiaci 750-kubíkový dvojvalec, ktorý pracuje v nezvyčajne nízkych otáčkach"

"X-ADV má dokonca všetky tieto automatické režimy posunuté do ešte vyšších otáčok, než ich majú modely NC."

Herghott


16.05.2017 12:15

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

raptor, asi takto: oproti ostatnym beznym inym motocyklovym motorom, aj X-ADV jazdi v nízkych otackach. Oproti NC rade jazdi v o trochu vyssich otackach ako NCcky a Integra :-)))


16.05.2017 14:41

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: pitaz: takze bude asi aj viac papat, ked toci vyssie otacky, ci? Alebo inak, uz s tym niekto jazdil mimo redakcneho testu normalne dochadzanie do prace? Ide mi o beznu spotrebu, pri testoch to bude asi extrem...


16.05.2017 14:49

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

je to mozne, ze nebude papat 3,5 ale bude papat 3,7.. ale nejake vacsie rozdiely by som necakal


16.05.2017 14:52

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: pitaz: spotreba okolo 4 je pri objeme 750 velmi dobra...


16.05.2017 14:55

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

je to nizkootackovy motor. je to podobne, ako spotreba pri dieselovom aute


16.05.2017 21:28

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

som zvedavy ktory seriozny vyrobca motocyklov prvy urobí sériový motorrad s malým turbíčkom... 8-)
podľa mňa buď Honda alebo BMW.


18.05.2017 8:28

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

raptor: Honda ho už predsa robila. ;-)

Pozri obrázok

pitaz: Aké sú podmienky na absolvovanie skúšobnej jazdy? :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (18.05.2017 8:31)


18.05.2017 8:32

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

krak - tak v 80 rokoch mali turbo všetci japonci - mal som na mysli v aktuálnej ponuke ;)


10.06.2017 12:39

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

prvých cca 1000 km cisto mestska jazda - 4,2 l / 100 km - ziadna EKO jazda >:-)

najprv som povazol NC 750 X DCT za najlepsi mestsky skuter ale teraz ked prislo X-ADV musim povedat, ze X-ADV je Nr.1. Ten podvozok a brzdy su o niekolko tried lepsie ako NC/integra

na kolena fuka len trochu, nastavitelny stit uplna parada, minimum turbulencii, DCT prevodovka radi v mode D asi tak, ako NC v mode S, zatial som nemal vôbec potrebu prepinat do Ska. Siroke rajdy z Africi sa drzia streetfighterovsky, posed pohodlny, akurát naslapy v predu mohli byt trochu sirsie.

Celkovo momentalne pre mna najlepsie povozenicko [dobre]

toto nech dreamer radsej ani necita: prisiel zakaznik kupit integru, odviezol sa na integre, potom len tak zo srandy vyskusal aj X-ADV a bolo vymalovane :-)))


10.06.2017 18:56

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@pitazko: Neprovokuj :-))) Inac ta motorka, co si mi predal je asi pokazena, tachometer mi po nieco malo vyse mesiaci ukazuje uz 4000 km, to Honda vobec nejako ciachuje? >:-) Asi ti to o dva roky este pred padnutim zaruky vratim cerstvo zabehnute a zoberem radsej Afriku s DCT :-D Dufam, ze dovtedy bude mat uz bezdusove pneu :-~


11.06.2017 16:54

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Teda ako pozeram a citam, vyzera to moc zaujimavo [dobre] skusobnu jazdu neodmietnem a pojdem skusit... uz Integra vo mne zanechala velmi dobre spomienky, no na moj vkus prilis jemnucky, decentny a malo drsny vzhlad Integry. Siroke rajdy a ADV dizajn z tohto stroja robia nieco, za co sa v garazi nemusi hanbit vedla 1190Adv (pre rypalov: Tym ich absolutne nejdem porovnavat) ;-)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (11.06.2017 16:55)


11.06.2017 18:05

Re: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV

wiese
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

co to vlastne je,skuter ,enduroskuter,alebo je to nejaka nova kategoria.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.