Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: - hehe sa mi paci ked bradac pise ze tu "ma na holenie jeho brata" |
Raptak, vidis na tejto 2016 niekde deflektory a chranic? |
Hodnotenie: Pekny stroj, ale ten vyfuk vyzera ako horalka nastrcena na palicku od lizatka. |
herghy - aha tak takto je to |
Re: raptor: zaujimave, ze ked som pri RT napisal 2 - 3 tisic otacok, tak si neprotestoval. Pritom motor v RT je rovnako naladeny ako na GS. Oba modely maju asistenta preradenia (mala sipka na pristrojovke ukazuje kedy je vhodne preradit hore), a vies kedy sa ta sipka rozsvieti? Okolo 1800 - 2200 otacok. |
Re: Herghott: jaj a este k tej spotrebe - ano, motorka bola zabehnuta. Skutocne mi ten neuveritelny vir v nardzi pripomenul moje Varadero. Akoze tolko dokaze zrat aj ZZR1400, ale to ma o 40 % vyssi objem aj dosahovane rychlosti, plus o 100 % valcov viac. |
Ak ešte doteraz niekto nepochopil , prečo má Honda Africa 1000 "len" 95 koní/teda 70kW , tak sa mu to pokúsim vysvetliť . Nie nemôže . Takže je hneď zrejmé , že jediný , kto rozmýšľal , bola Honda , lebo inak by určite nemali ani najmenší problém z toho Véčkového litra vytiahnuť oveľa-oveľa vyšší výkon , ale načo ???P.S. K téme - tento Strom sa mi páči už odvtedy , čo prišiel na trh . |
Re: brazel: ale ved to velmi dobre vieme. Len nerozumiem, preco by si niekto kupoval litra s 35 kW. Dokazem to pochopit pri objeme 650 alebo 800, ale liter? Ani Afrika sa neponuka v A2. |
herghott - ked uz si to takto zvrtol (uz v clanku) ku BMW.. myslis ze napriek rovnakemu motoru (dokonca aj rovnakej prevodovke) RT a GS nema rovnaky koncovy prevod (pri RT asi bude viac do rychla a pri GS viac do sily) Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 9:52) |
Re: raptor: tak to je zvlastne, lebo pri XR, na ktorom si sa vobec nevozil, si sa so mnou hadal. |
hej ale to bol nazor ohladom emocii.. napisat o 160HP motorke ze je chladna je to iste ako napisat o Misane 2017 ze to bola nuda. Je to tvoj subjektivny nazor. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 9:57) |
Tak vnimam svet svojimi ocami a prechadza to cez moj mozog, nie tvoj. Ked sa jednoducho 20 kol nic nedialo, lebo vsetci isli na zeleznu istotu s casmi o 10 - 15 sekund horsimi nez bezne, tak to je podla mna nuda. BTW kazdy ma moznost nam poslat clanok, dokonca som na to vyzyval v editoriali. |
vsak jasne ze cez tvoj mozog, ja sa ti len snazim nacrtnut ze tvoj subjektivny nazor nemusi znamenat objektivnu pravdu |
Herghott , napríklad preto , že v takom Nemecku môže mať začínajúci motorkár aj 100 rokov a aj tak musí dva roky pojazdiť 35kW , žiadne neobmedzené mašiny , takže si človek kúpi Afru , dá si ju na dva roky priškrtiť , no a potom jazdí ďalej . |
Ja ako trosku nestandartny citatel citam najprv diskusie, no a potom po precitani si niekedy kliknem a precitam aj clanok. Tunak sa mi velmi paci, je to pre mna taka zaujimava uloha zistit z diskusie o com bol clanok, niekedy na to treba vynalozit vela intuicie ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (14.09.2017 10:12) |
Re: raptor: LC je urcite tocivejsi nez predosle DOHC alebo nebodaj OHC, ale stale je to bavoracky boxer. Jedno GS by sme mali mat na test este tento rok. |
Hodnotenie: Vlastne 2.5 rocne skusenosti s touto motorkou: Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterUK (14.09.2017 10:27) |
Herghott , vložil som aj link , ten ti hádam povedal dosť , no a tá H-AT 1000 predsa nemusí pochádzať zo slovenskej predajnej siete , čó ? |
herghott - nuz podla teba je "stale bavoracky boxer" napriek dalsim dvom generaciam 1200 presne tam kde boli 1100 - 1150 tym bolo presne najlepsie v rozmedzi 2.7 - 4 tisic otaciek |
Re: brazel: zo slovenskej siete pochadzat nemusi, ale z farbriky Honda pochadzat musi. A z fabriky Honda 35 kW Afrika nevychadza. To co je na tom odkaze, je aftermarket riesenie, uplne mimo Hondy. Neviem aka je v tomto nemecka legislativa, ale na Slovensku je ti to uplne nanic. |
.. tak to je potom dost fuckup s tou spotrebou (nemam zato zeby ste vedome klamali a detto v neprospech motorky) |
Re: raptor: tak ale pokial lietas do 130 - 140 vsade, tak je ta spotreba vpoho. Lenze na to ti staci maly Strom, a hned si usetril 2 500 eciek (plus to, o co menej v takych rychlostiach maly Strom zerie). |
Hodnotenie: Litrový V-Strom je také fajn povozenie, nie je tam nič navyše nič tam nechýba... Mňa hodne bavil... |
herghott - do 130 - 140 vsade, je ta spotreba teda aka ked je v pohode? neni mi to uplne jasne z clanku |
Ak je to 130 - 140 na okreskach a v meste, tak okolo tych 5,5. Ak drzis trvalo 140 na dialnici, tak plus minus okolo 6 (to nemam v praxi overene), ale trvalo okolo 170 je tych 8,5 a viac. |
Re: duggo: robim to vacsinou podobne ako Ty, tiez najskor citam diskusiu, ale ta dnesna ma akosi prestala bavit a nedocital som ju do konca a na clanok ma presla chut... mozno po obede |
Hodnotenie: Re: brazel: Ja som rozmýšlal nad Afrikou tento rok, aj som ju pojazdil, aj Stroma a keby Afrika |
alexa , ja viem čítať z výkonových hodnôt , aj kedy ich motor dosahuje a nemusím na nej zrovna sedieť , dokonca aj dyno si viem nájsť , keby som si nebol istý . |
Re: brazel: neviem ci vies, ale V-Strom 650 bude v A2 verzii. Neviem si predstavit cloveka, ktory by si kupil o 2 500 eur drahsi V-Strom 1000 s A2 upravou, aby ho uz nikdy v zivote nemohol odskrtit. |
brazel to ci je to pseudacefeenduro rozhodne jazdec (predovsetkym jazdec !!) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 14:31) |
raptor , ... nerozumiem preco by mala suzuki chciet skrtit velkeho stroma na 35kw Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (14.09.2017 15:24) |
skoda.... podla mna celkom prijemne predstavenie velkeho stroma |
Re: brazel: ok, tak si to porovnajme. Ak by som si chcel doviezt novu Africu Twin s 35 kW papiermi z Nemecka: |
hmm, ked sa opytam este nieco k tomu V stromu, dobijete ma ? |
Dnes som robil hodinky Mata Durindu a jeho zeny, super clovek to je, v telke ide Rambo, pivo je lacnejsie ako mineralka a vy sa tu "jebe.e" o dohady. |
Re: duggo: ano, je. Keby si si precital test 650, tak by si to vedel |
Ked ho zaujima liter preco by mal citat o 650ke? ale aspon dostal odpoved i ked s dovetkom. |
Hodnotenie: Páči sa mi porovnanie v tabuľke s konkurenciou napr KTM a stromček je ľahší... |
Re: MajoKE: motorku sme nemali s kuframi, lebo tie este nemaju skladom. Spolujazdca tam spominam, ma tam dost miesta. |
Mam pocit, ze niekto v tejto diskusii je jedinacik. |
Hodnotenie: Raptorko, nevydalo na celu viagru, tak si si supol len stvrtinku...?.. |
Tak s tou spotrebou a la karburatorove Varadero je to riadny pruser. Keby to nemuselo splnat Euro4 tak by bola spotreba este vyssia? |
Chalani nekecajte s tou spotrebou.Mám ho dva roky a dlhodobý priemer spotreby mám 4,4-4,6.Jazdím v rámci normy plus minus sem tam baba sem tam dialnica kopce a tak.A ako často jazdíte naložený s full kuframi nabalenými na mesiac a ladvinkou.Testovači tím strojom dávaju paradne na piču to viem z overených zdrojov tak nemožu mať spotrebu v norme. |
Hodnotenie: Toto je už otravné,nudné,arogantné.Deje sa to vždy pri predstavovaní novinky alebo pri testovaní.Ak máte pochybnosti o objektívnosti testu,nájdite si zahraničné testy a porovnajte. |
romanka vydalo na celu, ale ked som ta videl takeho smutneho, bez zivota a ohnuteho kracat Ruzinovom tak sa mi ta ulutostilo a tie tri stvrtky som ti dal nech ta aspoň narovná. |
Raptak dal si ma dole jak Rytmus slipy od Versaceho Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (18.09.2017 22:43) |
Hodnotenie: Celkom dobré čítanie, oproti malému V-stromu a jeho testu to bolo menej tých emócií (možno zámerne, možno to tak bolo aj v skutočnosti). |
Re: pito1145: otacky pri konkretnych rychlostiach uvadzame v kazdom teste v tabulke na konci. V-Strom 1000: |
jazdu vo dvojke planujeme robit castejsie. |
Hodnotenie: Predné plexi je jednoducho nastaviteľné aj počas jazdy, no ja by som prijal aj o kúsok vyššie, hlavne kvôli hluku obtekajúceho vzduchu, ktorý mi išiel priamo do helmy. |
Nemohlo byt nieco na tej motorke pokazene? |
Re: matus: nemyslim si... Bola cerstvo zabehnuta. Nespominam si na presny pocet najazdenych kilakov, ale mohla mat okolo 1 500. A v "normalnych" rychlostiach (mesto, okresky) bola ta spotreba normalna... |
aj tak.... ktore sucasne cestovne enduro (nie 10 rokov stare karburatorove varadero) pri 170km/h zere este 8.5 |
Tak ani Afrika neni uplne ze striedma v takych rychlostiach. Nad 7 urcite. |
afrika viem ze ma pomerne apetit na to ze nema vela koni a je to "len" liter... ale aj tak si myslim ze pri 170 si nepotiahne 8.5 |
raptor ... je ten rozdiel v spotrebe na 100km na urovni skatulky cigariet kupenej tu na vychode Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.09.2017 13:35) |
Chlapi vy ste sa asi s koňom zrazili.To by som vás chcel vidieť ako cestujete čo i len 200km 170km/h. Upravené 1 krát. Naposledy upravil saly (19.09.2017 14:30) |
Re: saly: sam mam prave z tohto dovodu Multistradu. Robim to na kazdej testovacke, ktora to dokaze. |
Re: Herghott: Takže mali pravdu.Tie testovačky dostávajú riadne na buchtu A potom,že tak veľa žerú |
ja ked som robil dialnicne presuny cez rakusko a taliansko tak 150 tacho, lebo to je okolo 140 gps a to toleruju policajti v tychto krajinach. |
Re: saly: Si im to ,vytmavil.Krátko a múdro... |
Eh, chlapi sorry, ale motorky su konstruovane na vysoke rychlosti. Sa citim tak trochen cudne, ze medzi motorkarmi sa musim takto obhajovat. V Nemecku nemaju rychlostne limity na dialniciach, kolko tam asi jazdia motorkari? Na okruhu lietame lajtovo pod 300... |
Hodnotenie: V-Strom je na živo oveľa krajší . Dnes jazdiť 170km/h je len pár sekundová či minútová záležitosť ... radarov je toľko, že človek na kilometer sliedi či nezbadá niečo podozrivé aby nedostal "pozdrav " . |
Herghott - súhlas |
Re: Herghott: Niekde majú a nie je toho málo, pribudlo hodne radarov a zdvihli pokuty. A tiež sa tam jazdí inakšie ako pred niekoľkými rokmi. |
Áno testy sú nato aby sa mašina otestovala.Ale hodnotiť stroj podla toho ako sa správa na iba hranici svojích možností a testovať na tom na čo ani nebola prioritne určená(dlhé a fest rýchle dialničné presuny,ťažký off)porovnávať s Bmw,KTM a podľa toho určiť že stroj taký alebo onaký a povedať ,že žere jak krava z roku raz dva je tiež neobjektívne.Mám ten stroj cca dva roky a používam ho ako bežný uživatel a mávam aj rýchle prejazdy(180 a viac)aj ľahký off a stroj sa správala v pohode.Neskákal som sním nebrodil,nešiel krížom cez čerstvo poorane pole,ale lahký off dal úplne v pohode(šotolina cesta cez les).Áno stupačky by mohli biť o trochu nižšie (mam 175),ale dalo sa to v pohode ukočírovať. Tlmiče som zatial nedostal na doraz.Na ceste je v pohode netreba ho točiť do nebies(100kh/h je cca 3900ot) a pri normálne jazde 90-110 čo je podľa mňa bežna cestovná rýchlosť aj s dialničnými presunmi (cca 100-200km) pri rychlosti cca 130-140km/h mam ako som už písal dlhodobú priemerku 4,3-4,5l.Áno ochrana pred vetrom nieje bohviečo ,tiež som skúšal všelijake lopaty ale vždy som sa vrátil ku origoplexi s mra sportvario ten menší a bolo to torelovatelné aj keď nie dokonalé.Ešte celkom fajn funguje puig.V zákrutách drží dobre ,preklápa sa úplne ľahko a s prehľadom.Je citlivejší na gumy.Mali by biť správne nahustené a dobré potom funguje výborne. Vybrácie sú také ako na V dvojvalci.,Ale pri bežnych rychlostiach takmer žiadne.Má zakladnú elektroniku ako trakčna 3 stupne(1+2+vypnutie).ABS nevypínatelné.Verím tomu že existuje nejaka fičúrka ako ho vypnuť ja ju bohužial nepoznám.Viac ma nenapadá. |
Re: saly: eh, neviem ci sa rozumieme. Asi si cital nejaky iny test. |
Je položená najnižšie z celej kategórie, a je takpovediac alikvótne porovnateľná s o triedu vyšším a drahším BMW R 1200 GS. Našťastie to neznamená, že by sa tento motor najlepšie cítil pri 3 000 až 4 000 otáčkach ako GS, to určite nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 10:41) |
Jasne, vytrhavame z kontextu, ako vzdy... |
vytrhavanie z kontextu.. herghy tak teraz si mimo .. ale total ze mimo Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:09) |
Neviem ci mas problem s pochopenim textu alebo ja som nedostatocny vo vysvetlovani, pripadne ci nerozumies do akej triedy patri GS a do akej V-Strom. |
aha takze ty vlastne porovnavas krutak na urovni 4000 otaciek u stroma a u BMW GS |
Ano, porovnavam krutak, neviem co je na tom take smiesne. |
Nepovedal som,že vytrhávate s kontextu ,len som napísal svoje skúsenosti.A neurážaj sa hneď.A malá KTM je síce tá trieda ale podla mňa je určená pre iný tip jazdca a to je na nej fajne že človek má na výber podľa štylu jazdy ktorý preferuje.V strom kľudná jazda malá KTM ostrá jazda a točenie motora. |
myslim ze mi nemusis nic vysvetlovat.... aha takze porovnavas iba krutak nie motorky - uz chapem Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:31) |
Re: saly: neurazam sa, iba argumentujem. |
na teatralnom prehananani sa vynimocne zhodneme... ale nezhodneme sa na tom ze v tej vete porovnavas iba krutak ako taky. Ono to logicky ani nejde bez toho aby si spomenul tu druhu motorku ktorej sa to tyka. Zato Goldwing, zato GSXR... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:48) |
ach jaj... Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (20.09.2017 11:59) |
a co som tym prispevkom povedal, absolutne nic Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (20.09.2017 12:09) |
Vypichnutie vysokej spotreby vo vysokých rýchlostiach do červeného rámčeku v "teste" (ja osobne by som povedal skôr v predstavení) už vytrhávanie z kontextu nie je? |
Re: bacaono: ako pisem v teste, velkeho Stroma si kupuju aj ti ludia, pre ktorych je maly Strom prilis pomaly. A velky Strom ich prave v tychto vyssich rychlostiach sklame spotrebou. |
a ja si len tak, sám pre seba, alebo aby som nasral hejterov.. |
Re: Herghott: Myslím že litrového dreveňáka si nekupujú ludia preto že im je malý dreveňák pomalý, ale hlavne preto že im je slabý pri predbiehaní a do kopcov(trebárs nabalený a vo dvojke). |
Baca, prave pre nich som do cerveneho policka napisal, ze "vo vyssich rychlostiach". Aj v texte vysvetlujem, ze v beznej mimodialnicnej premavky je vsetko ok. |
Ja som sa pýtal na tvoj odhad pomeru takých či onakých používateľov. |
Baca> preco by to v teste nemalo stat? |
Nikde som netvrdil že to tam nemá byť, ....ale vypichnuté ako negatívum v červenom rámčeku bez porovnania celkovej priemernej spotreby oproti konkurentom sa mi to zdá ako "vytrhnuté z kotextu". .....to len keď sme boli pri tom "vytrhávaní". |
Okrem Triumphu som si isty, ze V-Strom zerie pri 170 najviac zo spomenutych. |
Hodnotenie: Clanok v pohode.... |
Sa popredku ospravedlnujem za offtopic |
To som fakt napísal ? Bože (či pánbožko ? ) ja som .o.ot |
(OT2) |
Tak skúmaj , nová motoriť . |
tak sori, ja porianne po americko vjem len OHV DOHC |
inak ja zacinam podozrievat herghotta ze naschval reaguje ako reaguje |
keby vam len prikyvoval, tak by sa netocilo pocitadlo navstevnosti |
asi tak.... + nejde o to ze herghott neprikyvuje (kazdy ma pravo na vlastny nazor), ide o to ako neprikyvuje |
K debate o krutaku, ze pri akych otackach je aky: Mozem najst par lopatistickych linkov s vysvetlenim, preco je to nezmysel. Ja chapem, ze pochopenie vztahu vykon-krutak nie je z fyzikalneho hladiska trivialne, je ale uplne zbytocne porovnavat krutak motora v Nm pri nejakych otackach medzi motorkami, pretoze kazda je inak sprevodovana a moment na kolese je iny. Ovela dolezitejsi parameter je vykon pri danych otackach, to je jedine, o co ide, na ostatne je prevodovka. |
ja vasu diskusiu nesledujem, ale nevidim dovod nespominat GeeSo. Ved je to etalon a urcite sa najde kopec ludi, ktori stoja pred otazkou: kupit noveho stroma alebo jazdene geeso. |
Hodnotenie: Re: raptor: ""vsuvky" v clanku smerom k BMW GS ktore su ranou na istotu smerom k dalsej diskusii" ale len pre teba raptor |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce