Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinky Yamaha 2018 - obľúbené modely inovované, enduro Ténéré 700 stále ako prototyp
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ajaj s tou Tenere 700 to tuším nejako zbabrali... Tešil som sa na produkčný model... Ešte rok čakať? Hmnn, konkurencia nespí... |
IMHO čakali / čakajú s čím vyjde konkurencia a koľko to bude stáť, pričom nová KTM 790 Adventure nevyzerá vobec ale vobec zle.. |
Hodnotenie: Yamaha zase spíí |
Ano, je to trochu sklamanie, ale zoberte si, ze ked tento prototyp otestuju po celom svete s realnymi fanusikmi, budu mat tisicnasobne viac pripomienok ako keby ho testovali iba interne. Takze finalnu verziu mozu jemnucko vychytat. |
herghott ale vsak to uz cca rok robia nie? |
Neviem, nikde som nepocul ze by ju testovali verejne v roku 2017... Ziadne turne, ziadne fotky. Tlacova sprava hovori: |
Tenerku vela ludi ocakava preto by Yamaha bola velmi nerada keby ju pustila do produkcie nevychytanu... |
Hodnotenie: Re: xtremo: však maju motor a ked si pozriem že akým vývojom za posledné roky ide |
Herghott : |
Re: Matej: to ano, o tomto viem. Ale ak tomu dobre rozumiem, vsetko to boli neverejne novinarske testy, a v 2018 to chcu ponuknut sirsej verejnosti. Tak o tom rozpravali aj na tlacovke. |
herghott - to fakt mi chceš povedať že nová motorka vzniká tak že fabrika vyškepuluje prototyp, ktorý potom "opičujú" ludia z celého sveta a výsledok vlastne nie je vlastne myšlienka konštruktérov ale akýsi názorový konsenzus z výstupov ľudkov z celého sveta ktorý zmení (zdeformuje) to čo povodne zamýšlali fabrickí konštruktéri |
Re: raptor: Tak ako si to popísal tak sa Yamaha tvári že to spraví |
Re: raptor: raptak, asi sa budes cudovat, ale presne to je zmyslom existencie konceptov a prototypov - aby o nich ludia diskutovali a aby to fabrika pocuvala. Fabriky maju cele oddelenia, alebo si najimaju agentury na to, aby sledovali internety, co sa o tom koncepte pise. |
Hodnotenie: palubovka na tracer gt, ma aj nocny/tmavy rezim. ale celkovy design dost strasny. ale to ma vpodstate aj klasicky tracer Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (07.11.2017 9:31) |
herghott - to co pises moze byt pravda tak na polovicu ale rozhodne s tym nesuhlasim uplne |
Re: xtremo: Presne tak |
Re: raptor: oba stroje co pises maju hrubym odhadom 10+ rokov. Vyvijat sa zacali mozno pred 12 - 14 rokmi. Dnes su internety niekde uplne inde. Pozri, ja si to nevymyslam, iba opisujem co som videl a zazil. |
Vyvoj modelu tracer 700 ma na starosti Yamaha motor Italy v spolupraci s dizajnovym studiom a Yamaha motor Europe, preto zrejme vybrali odlisnejsi pristup k testovaniu alebo proste ako kazdy talian nestihaju |
A ešte sa bude niekto smiať Africa Twin-u a jemu predchádzajúcej mediálnej kampani? |
Re: Krakatau: ...tak to si môžu dať v yamahe ešte na jeden rok šlofíka. |
krak - bača to vystihol... yamaha má tomto prípade ešte rok k dobru |
Re: raptor: neviem ci sa rozumieme. Vyrobca predstavi hruby koncept, a podla verejnosti ho potom doladuje. Jasne ze laicka verejnost nemoze rozhodovat trebars o veciach ktore by ovplyvnili bezpecnost prevadzky... Beries to prilis ciernobielo. Nechce sa mi verit, ze toto je pre teba novinka. V autach to fici nasobne lepsie, aj v inych odvetviach... Nehovoriac o politike. To su velke haly plne ludi na zistovanie nazorov, alebo aj ich ovplyvnovanie - trollovanie... |
Hodnotenie: Re: raptor: aspon mozes povedat, ze ta motorka ma dusu, dokonca dve |
hmmm ...tak potom KTM, znacka ktora si zaklada predovsetkym na offroadovom segmente dala uplne nepochopitelne napr na 1090 "najhorsiu vec" bezdusove gumy |
Re: Herghott: aky je problem do bezdusovky nasukat duse, ked ich naozaj potebujes? |
Sorry za neskorsiu reakciu, sledujeme to Milano. |
"...pri motorke aj na cestu s takýmito výkonmi a rýchlosťami je bezdušovka voľbou bezpečnosti..." |
Bezdušovka je bezpečnejšia z pohľadu defektu, do terénu to ale nie je najlepšie... Navyše Afra aj KTM (aj ďalší) majú široký zadný ráfik, tam nezoženieš halter, ani tublis... nič... a áno na bezdušový ráfik sa dá dať duša, ale bez haltra to nedáva žiaden zmysel... Ak by aj halter bol (napríklad na predné kolo 90/90-21 sa dá) tak kto je ochotný vyvŕtať si dieru do bezdušového ráfika? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (07.11.2017 12:14) |
herghott - teraz som to konzultoval s clovekom co ma 1190. V plnej miere potvrdil tvoj / awiov názor. |
tak nakoniec je to cele inak |
Vsetko co Yamaha ukazala s Tenerkou je, ze v Taliansku bolo dlhe leto. OMG zasek premrhali sancu. Dobre ze som na nu necakal. |
Ja by som uz motorku na edvencr turistiku s dusami asi nechcel. Asi som priliz pohodlny. |
Tak úplne sme sa nepochopili ani na druhý krát |
Mňa zaujíma len Tracer, som zvedavý na cenu GT, pár serepetiečiek má k dobru, ale to sa bude dať dokúpiť aj na klasiku. Ale tie farebné kombinácie, trošku preplácali /najmä ta modro-čierno-strieborno-zlata/. |
Ja by som tiež nechcel dušovu pneu a ani 21 vpredu. Keby som jazdil nejaké XL preteky na čas + treningy tak pochopím. Ale šotolinky na kochačku s 19kou uplná pohodička a ked jeden vie trocha jazdiť tak si na výlete nedoondí ráfik a ani motorku. |
Hodnotenie: Tenerka ma potešila |
K téme duša vs bezduša ešte raz. ´ |
Tomas, co myslis, kolko ludi bude naozaj jazdit na tych novych tazkych motorkach riadnu palbu v terene. Dobisovci, ty a mozno este kabel... mozno sa este par ludi najde. To je tak 10%, tak 50-60% ludi na tom bude jazdit pohodovu adventure turistiku. Zvysok sa bude vozit okolo komina a tesit sa, ze ma afriku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (08.11.2017 12:02) |
Re: janoval: Nepýtaj sa ešte raz, už som to písal - iba prečítaj... |
Hodnotenie: Tenére 700 mi príde od pohľadu ako vydarenejšia než KTM 790. Na 790-ke to vyzerá, že má nádrž hovadsky dole, to môže urobiť divy s ťažiskom, ale zdá sa aj hovadsky dopredu, čo robí tiež divy, len nedobrým smerom. |
Hodnotenie: Máš tak dobrú motorku Lando že to máločo prekoná Ale fakt je pekná táto Námaha. |
Neviem či to je reálna cena, ale v Nemecku už robia predobjednávky na Tracer900 /10300 eur/ a GT /11300 eur/. |
Tak čo, vieme niekto už, kedy ten Tracer GT vyjde? |
vieme...jun.... |
Áno, Nemčúri to zatiaľ ponúkaju v predobjednávkach, raz píšu 24.5., raz 15.6. /podľa predajne/, takže v júni bude snáď iste: suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255990435... |
To je ale veľmi zaujímavá cena! Čakal dom za GT výrazne viac! |
Asi predobjednávkova, ale možno aj konečná, v Nemecku pre GT stanovená na 12200 e. |
No co nevo kupujes? Hádam do tretice sa im podarí odstrániť trasenie, keď už aj rázvor natiahli. Za cenu GT by už šiel do ms950 pripada mi viac dotiahnutá moto |
Mendo: Uvidím po obzretí na živo. A aj cenovo, lebo neviem či klasika + 2 veľké bočné kufre, alebo GT + jeden kufor /ten ma lepšie farby, možno ohúri ten displej, rýchloradenie chcem a vyhrievané rukoväte tiež/. A iste to bude chcieť povoziť sa, lebo podľa tých nedostatkov 2017 a nižšie, nemá význam ísť do tej staršej /aj keď by človek veľa ušetril, lebo sa ich predáva z bazarov dosť /v IT už idú po 7000 eur/. |
“natahuju” ti japonci toho nahaca vsetkymi smermi , ale ako sa hovori Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (03.02.2018 16:17) |
Ja bych im za ten paskvil ani 7000 nedal. Škoda že to nedotiahli. |
Mna práve TDM už tak nejak nudí a keď som mal Tracer 2017 požičaných na víkend, bolo to dosť prijemne.. v GT si ho viem predstaviť u mna v garáži, trebars aj za 12.. |
Zatiaľ ani nie. V podstate Tracer bol od začiatku pekný, výkon v pohode, váha tiež na dolnej hranici, cena priaznivá oproti konkurencii. Ale aj Tiger je fajn, osobne som ho síce nepozeral na živo. |