Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda odhaľuje nové nadupanejšie CRF1100L Africa Twin / Adventure Sports 2020! Doplnené ceny
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: parada a co sa tyka mensieho surodenca? bude nebude? |
Hodnotenie: Re: Nozdormu: Oficiálne zatiaľ žiadne info o menšom súrodencovi... |
Hodnotenie: trosku pofrflievam nad znizenym sedlom. |
Re: salem79: sú dve polohy ako aj boli teda 850 a 870 mm, a dá sa objednať ešte zvýšené. Nie je problém moto zvýšiť, problém je vysokú znížiť |
Hodnotenie: No konecne na ATAS bezdusove kolesa! Trochu ma znervoznuje to zuzenie sedla, na adventure biku, ktory bude vacsinu casu aj tak travit na cestach a dialnici (co si budeme nahovarat, ze) je podla mna pohodlne siroke sedlo dolezite. Ale to by som prekusol, vzdy sa da upravit. No, spozornel som velmi, teraz uz len pockat na ceny, ktore dufam nebudu uplne ustrelene, aj ked ako tak citam o novych ficurach nejako mi to pod 17K za DCT verziu nevychadza Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (23.09.2019 11:54) |
Hodnotenie: velice pjekne, lubia sa mi obe Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (23.09.2019 11:57) |
Hodnotenie: tak to je smakotka , aj dobre vyzera , aj je urcena do terenu tak len pockajme na testy a priame zrovnanie so starou |
Hodnotenie: dobre jak chleba s maslom |
Na konci článku sú už doplnené ceny Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (23.09.2019 14:19) |
Hodnotenie: tak si pockam teda na vypredaj terajsich modelov, snad budu nejake akcne ceny :D |
cele dobre... bezdusove gumy, tempomat a pre ludi tuziacich po off je rovno moznost si kupit off verziu dokonca za lepsi peniaz |
Hodnotenie: pekne a urcite aj dobre.. prva AT bola super.. ale nech len nechvalim, asi je to vec vkusu, ale ten mini display ala digitalky z 1985 je fakt hrozny.. |
Ešte som kľudný. |
Docital som to az po epl karplej. Asi som uz stary. |
Hodnotenie: Koľko sa ich reálne dostane do terénu? Neni to rovnaký princíp ako keď sa začali kupovať offroady ako demonštrácia majetnosti, alebo príslušnosti k urc. skupine ako to bolo s |
Hodnotenie: Re: BranoVFR: velmi vela ludi s tym realne jazdi teren. Samozrejme o nejakom % nemam ani sajnu, ale motorka sa tam pouziva a dobre funguje. |
Re: matus: najlacnejsia verzia mi pride byt zaroven najlepsia. súhlas |
janoval - apple carplay ber ako povinne cviky. Nie som zastanca tohto typu konektivity v zmysle ze to je nutnost ale zas keby to tam nedali tak zas to niekto opičuje že iná značka má a táto nie. To ze to tam je neznamena ze to musis vyuzit. |
Re: matus: |
Hodnotenie: Re: raptor: bude za priplatok, bude hola ako rit a predajna cena je fixna, lebo |
Hodnotenie: Cakal som skor ze predstavia mensiu CRF-ku ako konkurenciu k 850GS ale toto vyzera fajnovo |
ak na tak drahej motorke daju opat hlavny stojan za priplatok tak to bude opat hrúza |
p.s. a brzdové hadice zas gumenné ... ozaj ta motorka nie je tak lacná aby tam rovno nemohli dať pancierky |
ziakoo, ale ved tato Afrika je konkurentom pre F850GS |
demmoo, ano mas pravdu; myslel som skor nieco podobne objemovo. Takto sa Honda skor dotiahla na vacsie GS-o aj ked parametrami ma stale blizsie k 850GS. Mensia Africa by mala najblizsie samozrejme k Tenerke. |
az takto s odstupom casu vlastne zistujem, ze moje 11r. stare F800GS ma toho v zaklade viac, ako nova CRF1100 v zaklade tzn. Hlavny stojan, pancierove hadice, vyhrievane gripy, nabijacia zasuvka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kimlo (25.09.2019 6:58) |
Kimlo so starou F 800GS vyznieva aj nova Yamaha T7 Tenere rozpačito. (ak teda neberieme do uvahy vzhľad) |
raptor, suhlas, T7 je krasna, ale cim by som si jej kupou pomohol? |
Hmotnosti su uvadzane nadalej bez ABS. Da sa vobec kupit bez ABS? |
Re: alexa7: bez ABS? To sa nedá už dávno. |
afrika konkuruje F 850 ako ? vybavou ? pohodlim ? jazdou v terene ? |
bezdušovými gumami |
Hodnotenie: môj názor je že konečne zistili že sa na reirkanovanej Afrike ani nepriblížili tomu čo sĺubovali, lebo to nebola ani velká adventúra ani lahké všestranné enduro a tak zrobili logický ťah, vyrobili 1100 a tým sa posunuli ku veĺkým endurám a onedlho prídu s 800kou aby sa dostali do segmentu GS 850, T7, KTM 790 ... |
Re: KAMIL: Tak v to dúfame... Každopádne nesúhlasím že "sa ani nepriblížili" - Africa je bez preháňania asi to najlepšie čo si môžeš vybrať... Až tohto roku 790 priniesla viac offroad alternatívu ale inak si myslím že Afra je nejlepšia možnosť... Záleží čo kto chce a čo mu vyhovuje samozrejme... |
picaso, pokiaľ riešime, či je Afrika konkurent pre F850 alebo R1250, tak je jednoznačne bližšie k 850...parametrami, vykonom, pohodlím, vlastnosťami...1250 je trochu iny level.. |
Re: Awia: no tým k čomu sa nepriblížili je to, že sľubovali Veľké Enduro, objemovo, do 200kg, |
inak vie mi niekto vysvetlit preco je na stranke hondy konkretne tu |
tomu sa hovori, chybicka se vloudila |
to je tak ked sa robi copy/paste z textu od crosstourera |
Ešte tento týždeň letíme na Sardíniu, kde budeme testovať novú Africu Twin 2020. Prvé fotky a dojmy vám prinesieme priamo z testovania takpovediac naživo a zároveň vám dávame možnosť opýtať sa čo vás zaujíma. Vaše otázky položím priamo zástupcom Hondy z vývoja. |
Caute jedna taka otazka...sice to je v clanku jasne napisane ale na stranke hondy som sa kusok preklikaval africu porovnaval verzie a tak proste nuda v robote...a si citam riadok po riadku info o adventure sports verzii s tym showa podvozkom a pri kolesach som ostal kusok zarazeny pise tam ze |
Len chyba, adventure sports ma bezdusove kolesa |
Re: Nozdormu: áno ATAS má bezdušové |