Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 375 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Anketa:

Mal by sa podľa teba Dakar vrátiť do Afriky?

Spolu odpovedi: 3162
Áno, to sú terény kam patrí: 58% (1836)
Nie, južná amerika je super: 42% (1326)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

Prvý test: Honda CRF 1100 L Africa Twin a Adventure Sports 2020 na Sardínii

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 15.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8158 [Testy a predstavenia - Test]

Honda CRF1100 Africa Twin v teréne - Tak priatelia, to bola dnes nálož. Strašidelné teplo 30C plus, k tomu super mašina a mnoho fotenia a točenia videa. Nova Afra je vrtká, štíhlejšia, kompaktnejšia, stále hravá a s novým motorom o poznanie živšia. Veľmi sme si to dnes na nej užili a lietali sme tu niekedy až fakt rýchlo. Podarila sa. Video: Prvé dojmy Honda CRF1100 Africa Twin 2020, v teréne na Sardinii ...

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Honda.press, Tomáš Hajduch - Awia

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Honda CRF1100 Africa Twin v teréne - 14.10.2019 18:26

Tak priatelia, to bola dnes nálož. Strašidelné teplo 30C plus, k tomu super mašina a mnoho fotenia a točenia videa. Nova Afra je vrtká, štíhlejšia, kompaktnejšia, stále hravá a s novým motorom o poznanie živšia. Veľmi sme si to dnes na nej užili a lietali sme tu niekedy až fakt rýchlo. Podarila sa.

Video: Prvé dojmy Honda CRF1100 Africa Twin 2020, v teréne na Sardinii

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii


Ráno na Adventure Sports s klasickým podvozkom - 14.10.2019 10:05

Dnes ráno sa presúvame na sever ostrova na Adventure Sports s manuálnym podvozkom. Ten je rovnako dobrý ako bol doteraz, na ceste je motorka trochu stabilnejšia asi aj vďaka menším zdvihom. Vybehli sme aj na šotolinu a fungovalo to krásne. Elektrika má výhodu že si to prepneš veľmi rýchlo. Poobede ideme do terénu!!!

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Prve dojmy Africa Twin Adventure Sports 2020, s el. podvozkom na Sardínii - 13.10.2019 13:39

Dnes jazdíme Africa Twin Adventure Sports 2020, s el. podvozkom hlavne na ceste, ale pripravili pre nás aj parádnu šotolinovú vložku na náhornej plošine. Afrika získala novy výkonnejší motor, je to parádny rozdiel. ATAS je teraz nižšia čo mnohých poteší. Elektrický podvozok maká neustále teda je dynamický a rozdiely v nastaveniach sú pekne citeľné.

Video: Prvé dojmy Africa Twin Adventure Sports 2020, s el. podvozkom na Sardínii

Ďalšie info postupne počas dňa a večer aj video.

Začíname na Africa Twin Adventure Sports s elektronickým podvozkom - 13.10.2019 08:36


Pred nami 260 km vrátane dvoch offroad sekcií. Budeme mať čas sa zohrať s novou prístrojovkou a nastavovanim stroja. Testovať budeme manuál aj automat. Tak ideme na to!

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Prvý kontakt s novou CRF1100L Africa Twin - 12.10.2019 21:43

Dnes sme dorazili na slnkom zaliatu Sardíniu na európske predstavenie novej Africa Twin.

Prezentácia začala az večer a bola poriadne výživná. Na motorkách je toľko noviniek že sa nie je čomu diviť. Len s prístrojovkou sme sa hrali naozaj dlho.Prvý dojem je z štandardnej verzie, ktorá je teraz neskutočne kompaktná a športová. Adventure Sports je proti tomu ešte majestátnejšia.Na fotkách máte kopu detailov, ako fajnové stupačky, bezdušové kolesá, pristrojovka, nastaviteľné plexi, nový nosič či nové kufre. 

Zajtra jazdíme na Adventure Sports s elektronickým podvozkom a budem posielať priebežne prvé dojmy.

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii
Naživo: Testujeme Hondu CRF 1100 L Africa Twin 2020 na Sardínii

Ideme testovať Honda CRF 1100 L 2020 - opýtaj sa čo ťa zaujíma - 08.10.2019 15:00

Ešte tento týždeň letíme na Sardíniu, kde budeme testovať novú Africu Twin 2020. Prvé fotky a dojmy vám prinesieme priamo z testovania takpovediac naživo a zároveň vám dávame možnosť opýtať sa čo vás zaujíma. Vaše otázky položím priamo zástupcom Hondy z vývoja.

Takže vaše otázky čakáme v diskusii k tomuto článku.

Honda CRF1100L Africa Twin a Africa Twin Adventure Sports 2020

Honda CRF1100L Africa Twin 2020
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Honda CRF1100L Africa Twin 2020
Nízke plexi - Honda CRF1100L Africa Twin 2020

Všetky info o novej CRF1100L Africa Twin nájdeš tu:

23.09.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 7689 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Honda odhaľuje nové nadupanejšie CRF1100L Africa Twin / Adventure Sports 2020! Doplnené ceny

DOPLNENÉ CENY! Väčší motor, nižšia hmotnosť, šesťosový snímač zotrvačných síl riadi elektroniku (náklonové ABS, trakčnú, systém zdvíhania kolies, detekcia prejazdu zákrutou pre DCT), farebná dotyková TFT prístrojovka, Apple CarPlay® a Bluetooth, DRL, tempomat. Adventure Sports dostáva prisvecovanie do zákrut, vyhrievané rukoväte, nabíjačku a voliteľný elektro podvozok (Showa EERA™).

 

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe Ltd. Slovensko. Redaktori motoride.sk jazdia v oblečení Klim od Touranbike.sk, prilba Touratech.

Oficiálne ceny Africa Twin 2020:

Model Cena
CRF1100L Africa Twin 13 790 EUR
CRF1100L Africa Twin DCT 14 790 EUR
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 15 490 EUR
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT 16 490 EUR
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports + SHOWA EERA 16 990 EUR
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT + SHOWA EERA 17 990 EUR


Foto:
 Honda CRF1100L Africa Twin 2020 Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:CRF1100L Africa TwinCRF1100L Africa Twin Adventure Sports
Rok:20202020
Novinka:NOVINKA 2020NOVINKA 2020
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:1084 ccm1084 ccm
Max. výkon:102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot.102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:105 Nm / 6250 ot.105 Nm / 6250 ot.
Kompresný pomer:10,1:110,1:1
Vŕtanie x Zdvih:92 mm × 81,5 mm92 mm × 81,5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:230 mm230 mm
Zdvih vzadu:220 mm220 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm310 mm
Pneu vpredu:90/90-21M/C 54H90/90-21M/C 54H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm256 mm
Pneu vzadu:150/70R18M/C 70H150/70R18M/C 70H
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:204 kg216 kg
Hmotnosť s náplňami:226 kg238 kg
Výška sedla:850 mm850 mm
Rázvor:1575 mm1575 mm
Dĺžka:2330 mm2330 mm
Šírka:960 mm960 mm
Výška:1395 mm1560 mm
Svetlá výška:250 mm250 mm
Objem nádrže:18.8 l24.8 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.9 l/100km4.9 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 287 kmcca 379 km
Servisný interval:12000 km12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nieza príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatokáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatokza príplatok
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok, dušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesaplne nastaviteľný podvozok, bezdušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa
Poznámka:
Poznámka:DCT 236 kgDCT 248 kg, So Showa EERA + 2kg


Pridané: 15.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: