Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Pripravuje Yamaha trojvalcový turbo motor pre sériu MT?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
upsss.... krutak cca 160 Nm pri 3000 otackach a vykon 180 koni pri 8500... dokonaly hybrid mojho Harleja s 150Nm a VFR s 175 konmi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (13.11.2020 15:02) |
Hodnotenie: No asi doba oturbená príde aj do motoriek... Tak uvidíme čo to bude... |
zase budeme jazdit na 50-tkach |
Hodnotenie: |
Yamahe už nikto nepomôže. |
Hodnotenie: ...prichadza na moje slova, pred par rokmi som pisal ze turbo sa k motorkam znova vrati |
Re: raptor: myslim ze Furion M1 by mal byt v dalsom roku taky prvy znamejsi plug in hybrid..plus toyota uz viackrat spominala ze pracuje na nejakej hybrid technologii do motoriek co by niekomu zrejme predali |
Nestrašte s tými hybridmi... Uff normálne ma striaslo. V skútri b mi nevadilo ale inak... |
Re: Awia: co ja viem ci to je strasenie...asi zalezi ako to spravia no...napriklad v autach je pre mna hybrid (nie plug in) asi top volba rovnako tak ostane lexus s ich hybridmi u mna na piedestale aut :D :D a hned v zavese toyota s uzasnymi motormi na kazdy den cize ak uz niekto robi hybrid tak nech ho robi toyota neviem si sice to uplne predstavit kde to chcu vsetko natrepat a poriesit v motorke ale ok...len sa bojim ze vznikne nejaky nahac s krivkami velkeho GeeSa |
Hodnotenie: Hybrid vobec nemusi byt velky. Mame uz male hybridy, kde pohon zabezpecuje alternator. Special, vodou chladeny a cez remenicu hybe autom, pomaha motoru znizovat spotrebu, emisie pod. Na moto by stacil slabsi a do mesta ideal. A kludne by tato hybrid vlozka mohla byt sucastou prevodovky. Skor kde ulozit energiu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dasto (17.01.2021 9:06) |
Cele vymyslene elektroauta a hybridy vznikli a vznikaju, iba koli celkovemu splneniu nariadenych noriem u danej automobilky. Nie z vlastnej vole. |
a tie nariadene normy su pekny nezmysel - pre zaciatok by uplne stacilo keby cely svet jazdil na EURO 4 resp EURO 5. |
16 najväčších lodí na svete vyprodukuje ročne viac znečistenia, ako všetky autá sveta za rok.. |
chlapci, dobre pisete, ale nikto nepocuva... stale si budu tlachat svoje taraniny o ekologii... |
Re: Vidicon: len si my uzime tych nasich V2 (a vsetkych klasickych spalovakov) pokial mozme Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (18.01.2021 16:10) |
Re: demmoo: to platilo dakedy davno ked lode slapali na chcanky...stale plati ze lode mozu za ovela ovela viac znecistenia ako auta ale uz to nie je taky fun fact ako kedysi...staci si pozriet normy na obsah siry v lodnom palive... |
Ide o princíp.. miliardy kubíkov bordelu vs. žabí prd z motoriek.. |
Re: demmoo: s tym suhlasim...lode vyprodukuju emisie z inej galaxie uz voci autam o motorkach snad aj skoda rozpravat...ja len tak pre zaujimavost ze ten fun fact uz davno neplati...este ked som bol ja na strednej tak ma s tym opravil moj profesor geografie a som sa potom hanbil pri prezentacii to co si napisal ale realne bohuzial platilo v casoch ked lodne palivo mohlo mat 4,5% siry...potom to znizili na 3,5% a prestlao to platit a od 2020 uz je povolenych "len" 0.5% a su aj zony kde plati 0.1% takze zlepsuje sa to aj pri lodiach...za par rokov doslova nasobne... |
Re: Nozdormu: "staci si pozriet normy na obsah siry v lodnom palive", "mohlo mat 4,5% siry...potom to znizili na 3,5% a prestlao to platit a od 2020 uz je povolenych "len" 0.5% a su aj zony kde plati 0.1% takze zlepsuje sa to aj pri lodiach"....... |
Re: RadoR6: hm...tie planovanie znizenia siry boli prijate tusim v 2007 ci kedy a mali platit od 2018 nakoniec 2020...cize odvtedy sa na to uz lode prisposobovali tie nove...ale hej no sak ako ja netvrdim ze to teraz dodrziava kazda jedna lod na zemeguli |
nozdormu... velke tankery jazdia na 2T naftove motory, kde sa spaluje nafta, mazut, mazut s trochou morskej vody.. cokolvek co este chytí. Takato koncepcia z principu nemoze byt ekologicka (navyse neviem o tom zeby tankery chodili na emisnú) Spalovaci priestor taky ze sa don v pohode vojde clovek. Pri technickej prestavke sa to castokrat cisti tak ze clovek vojde do spalovacieho priestoru a rucne tam skrabe bordel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (19.01.2021 8:23) |
obavam sa, ze vela morskych lodi ma kludne 60r. Tam to nieje ako s autami, modernizuje sa, preraba sa interier, pripadne sa doplni elektronika. Výroba novej lode je časovo a finančne veľmi náročná, tak sa opravuje a rekonštruuje to čo pláva. Pamatam trajekt v HR asi 5r dozadu ktory mal 40r. a vobec na to nevyzeral. Určite jazdí stále |