Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (1 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyhráva Keeway
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Nuž, viem, koľko práce dá napísať nejaký článok a že tu nového autorského obsahu veľmi niet. Ale treba si ujasniť, či absolútne každý článok je súci na uverejnenie. Lebo z tohto, v kategórii [Mototuristika - Európa - Výlet] som sa dozvedel akurát to, že autor na bicykli prešiel do čiech, niečo poriešil a vrátil sa domov, vlastne ani neviem, či s motorkou, či ako. A vlastne je to len reklama na predajcu niekde v CZ bez výpovednej hodnoty a v zle zaradenej kategórii. |
Re: SimsonRiderS51: kategoriu som fixol, dakujem za upozornenie. S autorom som pred zverejnenim komunikoval, v podstate som tvrdil nieco podobne ako ty. |
Kukaton, áno je to vyrobené v Číne, no tie normy výstupnej kvality ktoré požadujú neázijské značky sú diametrálne odlišné od ázijských noriem, aspoň predpokladám. Mimochodom k značke Brixton sa vyjadril aj majiteľ DNX, presnejšie o agentovi, ktorý mu Brixtony prišiel ponúknuť. Povedal, že určite by sa dohovoril s originál Maďarom ako s dotyčným agentom. Rozhodol sa tejto značke radšej nevenovať. |
Re: gilbert: a Keeway je akože neázijská značka? Ako si na to prišiel? Veď to je čisto čínska značka, majiteľom je Qianjiang (u nás známy ako QJmotor) a zase väčšinový majiteľ Qianjiangu je koncern Geely. |
Hodnotenie: Značku Keeway máme doma už roky. Manželka na Speed 150 začala jazdiť, pojazdila komplet Slovensko (ked sa predával mal 23tis km), potom prišiel Bandit 600, potom prišli deti a tak sme sa opäť vrátili ku Keeway Speed 125. Motorka velmi spoľahlivá (v podstate Yamaha YBR125). |
Copy o Tvojich vedomostiach nepochybujem, ale uniká Ti podstata. Prečo Toyota vytvorila značku Lexus, prečo Seat vytvoril značku Kupra, preto, že mechanizmus predaja hocijakých komodít je komplikovaný. Vyhráva honba za ziskom. Keeway, či Brixton sú značky veľmi mladé prakticky s mizivou historiou, ale sú všade vo svete populárne. Zamysli sa asi prečo. Čínsky kapitál všade expanduje. Dotyčný čínsky konglomerát má v područí známe európske značky. Zrejme Ti ich nemusím predstavovať a samozrejme všade ponúka aj produkty pod svojimi pre Áziu známymi značkami, no každý trh je v rôznych kútoch sveta rozdielny. Odpozoroval som, že predajnosť je teda v rôznych regiónoch markantná. V Európe sa čínske motorky síce predávajú, no čínsky kapitál má najväčšie zisky z tradičných značiek a nie zo značiek, ktoré sú pre Čínu typické. Prečo asi motorky ako napr. Romet sú prevtelením motoriek, ktoré tu už boli pod značkami, ktoré každý Európan pozná z minulosti. Brixton je značka založená v Rakúsku a Keexay má vývojové centrum v Taliansku. Prečo asi indický Royal Enfield má vývojové centrum v Anglicku. Je to preto, že čínsky kapitál radšej investuje do značiek tradičných pre daný región a pre danú komoditu má alternatívu čisto čínsku a pre ešte lepší zisk je to novovytvorená značka, ktorá prelomí aj zatvrdilých, ktorí produkty z Ázie bojkotujú. Keeway teda podľa mojich zistení nevznikla na ázijskej pôde, ale v Európe, ak keď mám pochybnosti, že to bolo v Maďarsku, ako uvádzajú niektoré pramene. Gilbert |
gratulujem, motorečka vypadá fajn veľa km a parádne zážitky v sedle prajem. |
Tak značka Lexus vznikla preto, aby sa Toyota mohla v USA presadiť medzi luxusnými značkami ako Audi či BMW. Čiže luxusná dívízia Toyoty. Lenže - keď prišiel prvý Lexus, to už sa Toyota predávala v USA 32 rokov. A Toyota aj Lexus majú tých istých majiteľov, podstatná časť techniky je spoločná - Lexus je vlastne taká smotana na vrchu Toyoty. |
Plný súhlas Copy! Aj mnou spomenutý Keeway Speed sa aj u nás predával aj ako Adams s jemne iným desingom atd. |
Re: copy: no teda, Copy, fakt pekne zhrnute. Ale radsej by som to videl v tej teme, kde sme sa hadali o cinskych znackach, a ze aky obrovsky skok urobili Ani sa mi nechce verit, ze si to pisal ty. |
Re: momul: neboj nič, tvoju moto pod inou značkou vo svete nenájdeš. |
Re: Herghott: no ale to je stále môj názor.. keď mi v Qjiangjiang v 2003 ukazovali tie skútre a motorky (vtedy robili skútre do 125, motorky a štvorkolky do 250cc), z ktorých som si mohol vybrať, tak niektoré boli ozaj na zaplakanie, dizajnom aj prevedením, napríklad zvary na tej ATV štvorkolke. |
JurajzBB. Pojítkom na začiatku mojej cesty je hranica, ktorá prechádzala a prechádza riekami Dunaj a Morava. To čo je na prvej fotke je surfovanie, ktoré Bratislavčania poznali strašne dávno, než vôbec nastal jeho boom. Devín je symbol slobody v porevolučných rokoch, kedy vládla všeobecná eufória z toho, že zmizli ostnaté dráty a hraničný bunker neďaleko stanice v Devínskej Novej Vsi mi pripomenul ako sme nesmeli ísť za hranice a všade pobehovali vojaci, ktorí mali právo kohokoľvek zabiť, keď sa rozhodol opustiť krabičku od sardiniek, ktorá mala byť doživotne jeho životným priestorom. Teraz nám to znovu chce niekto z Východu nanútiť. Pochopiť je zrejme dosť náročné pre toho, kto to nezažil. Ďalej fotky približujú moju cestu, ktorá sa akosi pretiahla a priniesla nové zážitky cestou autobusom. Zaspomínal som si na časy, keď ťažba plynu a ropy bola u nás v plienkach. Prešiel som si pamätihodnosti na opačnej strane hranice, kde je iný svet a iné priority pre domácich. Vážia si diela svojich predkov a nesnažia sa ich odkaz zničiť ako u nás doma. Fandím im a práve preto, teda nielen preto vznikol tento nepochopený cestopis, ktorý niekto nazval, že je bez výpovednej hodnoty, pretože on vidí len to, že či si niekto niečo kúpil, či nekúpil. Dnešná elita odhliadnuc od nadšenia pre motocykle má jediný cieľ: Dobré je len to, čo ide cez moje vrecko a Vy ostatní zvyknite si, lebo.....(dám hore prostredník a zničím Vás). Gilbert |
Re: gilbert: no, neviem či je na prvej fotke práve surfovanie, to si sa asi trochu sekol. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (17.12.2024 21:36) |
Re: copy: ja ti verim. Ale za 21 rokov by som pri dnesnych moznostiach spravil technologicky skok aj ja u seba doma v garazi. (Tym nechcem zosmiesnovat ich pracu na elektromobiloch, tam akoze fakt klobuk dole, ale pri motorkach je to velký špatný.) |
Copy. Ak to vidíš ako seknutie, tak Ti to vyhovárať nebudem. V tom období, keď vznikla tá fotka existovali len veľké plachetnice. Vietor sa začal využívať pre surfy a podobné dosky o hodne rokov pozdejšie. V Turecku som zažil, že okolo lode lietali dosky s akýmisi padákmi a piloti na nich robili krkolomné kúsky, teda na priblíženie toľko. Mimochodom ak si si nevšimol, tak aj ja som do určitej miery ješitný. Ak ma niekto odignoruje, tak sa zariadim po svojom a síce tak ako to zainteresovaný neočakáva. Je to moment "vyššieho princípu", vtedy akosi ekonomika nie je prvoradá. Gilbert |
Foto: Dunaj a bratislavský hrad po vojne internet Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (17.12.2024 22:08) |
Copy. Znova Ti unikla podstata. Lyžovanie je preto lyžovanie, lebo jazdec stoji na doskách dvoch a dotyčný protagonista na Dunaji nijako nestojí na dvoch doskách, ale na jednej. Podľa všetkého je ťahaný cez lano zrejme nejakým ťahačom. Akosi mi v Tvojich prejavoch chýba pochopenie základných súvislostí z ktorých vychádzam. Vytrhávaš z kontextu jednotlivé body, ktoré na seba nadväzujú a riešiš ich ako nemiestne poklesky a čo je závažné, je fakt, že moje podania nechápeš ako celok, ale ako nesúvisle porozhadzované body. Prepáč, ale pripomína mi to jednanie tých, ktorí nechcú pochopiť, že je rozumné myslieť globálne aj v lokálnych podmienkach. Tak myslia zväčša istí predstavitelia dnešných vládnucich politických špičiek. Objavujú to, čo roky fungovalo a snažia sa to rozbiť len preto, že im to kazí ich egoistické plány. Gilbert |