Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (53 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha odhalila novú XT1200Z Super Ténéré
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults... |
Hodnotenie: Nechapem co sa tu stazujete... kazdemu sa ine paci a ty co sa Vam nepaci si kupte nieco ine sak je tolko vyrobcov Mne sa lubi a aj ten kardan povazujem za velke plus! fakt dobra moto po dlhom case az na tu vahu |
urcite si najde kopec svojich priaznivcov....pockame na testy a porovnavania... |
Hodnotenie: len tak pre info |
Hodnotenie: keby som chcel moto do terénu, zoberiem ľahkú WR, alebo niečo podobné. na túlanie sa po krajine s občasným výletom na lesné a poľné cesty sa mi páći ale táto. a tá váha - je to o zvyku, ja mám teraz tiež cez 250, takže v pohode. |
My čo sme maly veru velké ENDURO očakávanie sme všetci do jedneho sklamaný (ja duplom ), kedže sme si ju predstavovali v inom šate. Ale celkovo ako motorka a celkom hodí na cestovanie a sem tam aj menší výlet po šotolinke. čas ukáže či sa s tým bude dat dačo robiť, alebo to ostane on road. |
Hodnotenie: Pekná, pekná, ale trošku obézna. Popravde, ten koncept sa mi páčil viac. Čakal som niečo štíhlejšie, niečo na spôsob Multistrady, ale trošku viac offroad. |
Velky a tazky motor. Hmm... zas to bude mat pohodlie a vykon v otackach namiesto ostreho spodku. A velkovo - proste dalsie Varadero -> hlavne s tym nepadnut v terene. |
Hodnotenie: Mne osobne sa páči. Mám rád bachraté motorky a takéto niečo by som asi prijal do budúcnosti. Váha je relatívny pojem. Vývoj v technike ide dopredu a technológie dokážu urobiť divy. Myslím si, že na Adventure cestovanie okolo sveta to bude super stroj. Obalíš ho bagážou a môžeš ísť aj na sibírske stepi ovce pásť. |
hrac no hádaj |
Este stale si tu niekto mysli ze obsah 1200 sa nehodi na hard core enduro? Tak nech sa paci |
Hodnotenie: mašinka je už na Slovensku vypadá super |
Preco ta TDM 1200 nema liatinove kolesa??? Mohli by ten motor dat to T maxa, nech je sranda. |
Predkrm bol trosku iny ako hlavne jedlo...proste biznis |
Hodnotenie: pekny cestovny motard na rozbite asfaltove cesty.niekdo tu spominal LC9,to aj existuje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (27.02.2010 17:52) |
Hodnotenie: Na ADV turistiku je parádna....na dakar s ňou nikto aj taj nepojde..Takže až ju uvidíme na živo a troška si ju omakáme potom budeme múdrejší |
a dodatok moto Guzzi Stelvio 4V ma tiez inu hmotnost ako na motoride tabulkach www.motoguzzi.it/de_DE/prodotti/touring/stelvio... tak ze je to v pohode kupujte VAHA je najmensi problem |
Hodnotenie: Inak s tou vahou to neni az tak zle ked Tenerku porovnate s BMW GS 1200 ADV> cista vaha + natankovana 256 kg [null ]www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html a Tenerka 261 kg a ktovie ako to bude ked Yamaha www.yamaha-motor.de/products/motorcycles... sa bude predavat uz v serii aj s kuframy ktore su mozno (pravdepodobne) tiez odvazene a k tej konstrukcii kludne too moze but prvy cestovny model a o rok sa Dakaristi dockaju verzie off-road |
Stratil sa Touareg v lese za dedinou, isiel cez pole domov... |
TO Flanky : ... a čo je podľa Teba človiečik, čo vystúpi so zablateného Touarega ??? |
Hodnotenie: Super Ténéré balo byt Super Ténéré !!! a ta vaha? uzasnee |
Hodnotenie: Mne sa táto Yamaha veľmi páči... A ten kardan, vďaka za neho... Btw... Nechápem, prečo zarytý bahniaci kritizujú túto moto, vari si myslia, že s 1200cm3 budú skákať dva metre cez kopec...?? Toto je pre cestovateľov a nie do lesa za dedinu... |
Je jasne aka je predstava martingu o tom, kde bude jazdit: Video: Yamaha XT1200Z Super Ténéré 2010A vyzera dobre a pre "enduro" otocena vidla... Video: www.youtube.com/watch?v=sv1er3j-xJ0 |
Tak to potom ostávam nepochopený ... niekto si kúpi preto, lebo sa mu páči, alebo na jeho výšku iné v takom segmente neni. |
|
dreamer: preto to vnimam ako vnimam, pretoze nerozumiem cloveka ktory si kupi TA, obuje ho do slickov a jazdi 99,9% asfalt. Preco doprdele nekupi nejaku CBF povedzme. A ten co toho ako pises "viac endura" vyuzije si ma kupit co? MX masinu na slickoch cize motarda? Vsak tu uz min 5 rokov nie je jedina (ak neratam LC masina ktora by uspokojila aj tento segment zakaznikov, bez toho aby do nej vrazili kopec penazi na prestavbu. Pre mna za mna, nech stavaju taketo Q7 na dvoch kolesach, ale nech potom robia dve verzie. Preco KTM ma nizsiu a vysiu osmu, BMW klasiku a ADV? Tiez sa na to mohla vyprdnut a povedat si, ze je len pre tych hardcore jazdcov. |
superflanker: Preco vnimas segmentaciu tak tvrdohlavo cierno-bielo a neberies do uvahy rozne potreby roznych jazdcov? Keby trh neziadal moto ako je aj tato Super Tenerka, myslis, ze by s nou Yamaha prisla? Kolko sa preda SUVeciek a kolko hardcore Defenderov? Kua, sak sam jazdis na kompromisnej motorke, alebo mi chces povedat, ze Transalp je ciste enduro? Tento segment je o kompromisoch, niekde viac, niekde menej, ale o to prave ide. Kazdy si moze najst ten spravny pomer cesta/enduro vhodny pre jeho potreby. Ja si napr. neviem predstavit pod ritou FJR-ku a jazdit s nou to co jazdim. To malo z endura co mi moja motorka poskytuje mne uplne staci a pride mi vhod. Tam kde si V-Strom krochka by sa FJR-ka trapila. Viac endura by som ja ale uz nevyuzil a tak si nekupim KTM ADV. Chapes? Ale bez ohladu na nazor ktory si tu kazdy chceme presadit, fabriky si neplatia drahe prieskumy trhu len tak pre nic a budu sa spravat podla ich vysledkov. A podla nich je tento typ motoriek ziadany, nech su uz dovody ich majitelov akekolvek. |
superflanker: neviem, tieto motorky mi vobec nic nehovoria Ale plne s tebou suhlasim. (Aj) preto som predal Vedro a nechal som si enduro, hold nechal som si to, po com mi srdce viac pisti. Tychto mackopsov vyrabaju bohuzial kvoli predajnosti. Mojimi vylevmi som chcel povedat tolko, ze som zmiereny z tymto delenim, napriek tomu, ze sa rok co rok vzdaluje mojim poziadavkam na idealnu motorku (tu je Afrika vzdy na prvom miesta) a co sa tyka konkretne tejto tenerky je na prvy pohlad poriesene to co mi vadilo na Vedre. Mozno poriesili aj tie veci, ktore na fotkach nevidno, ale tie sa daju zistit az ked na nej sedis. |
Hodnotenie: Dizajnovo je krasna, som zvedavy co to bude nazivo... |
Tak ja tu celý rok poctivo chudnem a Yamaha to má úplne na háku Nechápem, kde tých 260 kilečiek nabrali, ale netvrdím, že sa mi nepáči vôbec. Len by to chcelo vyskúšať, ako sa to chová za jazdy oproti BMW. Ale aj tak si myslím, že to na trhu nebude mať vôbec ľahké, BMW je rokmi osvedčená klasika a málokto , kto jazdí tento segment experimentuje, hlavne keď Yamaha oproti BMW v tomto prípade neprináša nič naviac, skôr naopak. Takže u mňa trošku rozpaky... Zámerne porovnávam s BMW, lebo koncepčne sú si asi najbližšie. Už vidím Guzziňákov, ako krútia očami A KTM ? Tá je niekde úplne inde. |
tahitan: naco je tu potom segment ako su autobusy typu FJR 1300? |
vzhladovo pekna ... ale ta vaha je brutus ma o 32kg viac ako GS..... |
Minerva skor ako hmotnost - ta nie je rozhodne nizka - je pre mna dolezitejsi parameter umiestnenia taziska a sirky sedla. Ak od motocykla tejto triedy niekto ocakava manevrovatelnost a vahu 660-ky tak mu prajem dobru noc a sladke snicky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tahitan (26.02.2010 13:32) |
Hodnotenie: paradny stroj, |
Hodnotenie: Ten chladič nepchali na bok pre srandu. Motor je určite posunutý viac dopredu a pootočený tým pádom môže byť tá motorka pocitovo ľahšia ako jej konkurenti. |
"A ak si niekto myslí, že váha motocykla je extra super dôležitý parameter pre manipulovatelnost s motorkou, tak ten sa myli." |
Z mojej strany tiez sklamanie .A to som zatazeny na Yamahu.Horsie je to o to ze som na nu mesiace cakal a oni priniesli toto.Vidim ze objednanie GS800 tri tyzdne dozadu bola spravna volba. |
Hodnotenie: superflanker mudro vravis synu. |
Nuz co, musíme sa s daným trendom nejak zmierit a "tunit". Vysledy dopytu su jasne. |
Už aj suchá kluková skriňa je minulosť......škoda |
tato studia sa mi ovela viac paci Video: Yamaha Super Ténéré Concept 2010 |
Hodnotenie: Ja som tiež sklamaný , mašina naozaj pekná ale hmotnosť ju úplne vylučuje z terénnych radovánok.Fakt len suchá lúka či kamenná cesta |
Hodnotenie: tí, čo snívali, sú sklamaný, tí, čo sú nohami na zemi sú spokojný. |
edott: tu nejde o výšku, ale o váhu a silu ktorou disponuješ . |
ale my, čo máme meter a pól musíme na váhu pozerat |
Hodnotenie: Veľmi pekná cestná turistika. |
Hodnotenie: pekna motorka, design sa mi paci viac ako bmw gs, ktm, atd... v tej adventure verzii je paradna, aj ked je ocividne, ze sa snazili "napodobnit" GS ko Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (26.02.2010 9:10) |
ale ked tak z rána na nu pozerám neni to zlé |
anoro: Nemyslel som, že jej niekto na krk dýcha hmotnosťou ale všeobecne... |
amis, ale ved tu nikto nehovori o dakarskom speciali. Hovorime o motorke ktoru yamaha slubovala vo svojej polrocnej reklamnej kampani. |
Hodnotenie: Amis - musím s tebou na 100% suhlasiť ( mne sa to nescelo rozpisovať) |
Nerozumiem preco sa niektory frikulini navazaju do ludi ktory su sklamany z novej Tenerky. Yamaha celkom jednoznacne slubovala stroj viac zamerany na enduro. Ja som tiez sklamany, ale musim uznat ze motorka je to krasna, ale mala sa volat TDM a myslim ze by tu boli len vyhradne pozitivne ohlasy. |
Hodnotenie: chodte do zadku aj s tym, z coho pochadza slovo enduro...a co je cestne enduro...kazda motorka je potom cestne enduro vratane ss... |
Hodnotenie: nenormálna turistika... fakt super o par rokov nič iné chcieť ako je toto nebudem.. a spotreba radového dvojvalcu aj pri objeme 1200 bude ale 5 - 6 litrov.. a kardan najlepšia vec čo sa turistiky a bezstarostného jazdenia týka.. cestou do chorvátska som musel v pol ceste mazať reťaz lebo bolá suchá jak... |
Hodnotenie: Yamaha v podstate mňa neprekvapila... Aj keď som tajne dúfal, nespravila motorku podľa môjho gusta ale spravila motorku ktorá ma šance na predaje. (Moto podľa môjho gusta by asi veľa zákazníkov nenašla) Jediné čo ma prekvapuje je naozaj tá hmotnosť... v dnešnej dobe trochu veľa. Inak paráda, teším sa ako sa na nej zveziem... A tiež sa teším, že si svoju GS môžem zas pár rokov nechať, lebo nikto je na krk nedýcha |
Hodnotenie: Pre všetkých dakarofilov . Ukážte mi jedinú motorku, ktorá zliezla z pásu a už stojí na móle pred štartom. Veď väčšina dakarových špeciálov sa tlačí kolem 650ccm (XTZ tu už predsa je a je skvelá), tak čo ste preboha čakali od maxitenerky 1200? Katrošova mašina stála pred štartom cez mega , kto z vás by si ju hneď zajtra kúpil aby v noci spokojne vrnel do duchne, že mu v garáži stojí špeciál bez značiek? Čím skôr sa zmierite s faktom , že táto motorka nevyliezla z továrne aby potešila vaše nostalgické duše ale aby sa predávala. A hádajte kto je cieľovým zákazníkom v tomto segmente ? Dodnes jedine Yamaha nemala žiadnu endurotúru s litrom v ponuke . Enduro nie je DAKAR, Enduro nie je XC. Koľkí z Vás vezmú svojho miláčika len tak na XC trať, šak bola vyrobená len preto? Milujem podzemné garáže biznis centier napchané GSkami , no čo, tak sa bude trocha na trhu miešať kartami a komu sa zdá BMW moc mystifikované, KTM moc štíhle a vysoké, Varan starý (aj keď stále pekný), Strom už len jazdený, Kawa téžtak, (Stelvióóó nespomínam, lebo to mám iba ja )tak má na výber, kde ako vidno chlapci pobrali z každej to osvedčené . Ešte ju nikto naživo nevidel ale už sa tu komentuje na odbornej úrovni. Videl ju z vás už niekto položenú na zemi, že vie, že chladič na boku je pičovina? Ja už som ale videl BMW s prevalenou nádržou, Afriku s prerazenou, KTMs prasknutou a kurva všetkým odleteli stupačky a šaltre Upravené 1 krát. Naposledy upravil AMIS (25.02.2010 23:05) |
Hodnotenie: mne sa paci. na dialkovu turistiku po asfalte/sotoline uplne skvela. dizajn je vec vkusu, pre mna moze byt, |
Hodnotenie: Mne sa velmi paci, Yamahy su pohodlnejsie ako BMW, no a GS potrebuje konkurenciu, kardan je na dlhu turistiku on/off road idealny, mozno bude long way round na Tenerke. JA by som si napriklad taketo nieco kupil. Asi zacnem setrit. |
Hodnotenie: mne sa to velmi paci... |
Hodnotenie: Aaale jaj. Tak ja ze reku konecne Yamaha spravi riadne hard enduro s velkym objemom, a to je len zase taka somarina na cesty (ako Varadero). Myslel som ze KTM bude mat konkurenciu vo velkoobjemovom endure ale toto ani nahodou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil StanleyP (25.02.2010 21:06) |
hmmm ked raz budem velky a pojdem okolo sveta... |
Hodnotenie: WAU !!! ...zaujímavé prekvapenie aj pre mňa |
Hodnotenie: tak nam umrela dalsia legenda |
Pre mňa také yamahácke Varadero s kardanom a vypletanými kolesami, čo nakoniec nemusí byť zlé a asi si aj nájde dosť prívržencov. Pravda, otázka bude cena. A pri tej hmotnosti na nejaké extra vyšantenie v teréne ani netreba myslieť, ale na to predsa existujú iné motorky, že. Toto je čistokrvný cestovateĺ - 23 l nádrž mohla byť ešte aj väčšia |
K tej cene by som poznamenal len tolko že to bude asi cena FirstEditon-série, ktorá obsahuje AL. kufre ližinu pod motorom a NALEPKU!!! First edition... |
Hodnotenie: ... no nic moc, tá váha ma zabila, šak to je o 3 kg ťažšie jak moj drobček a pritom mám o 10 litrov večiu nádrž ... |
Hodnotenie: som sklamany a znechuteny... velka hamba... naco sa pcha yamaha medzi vsetky tie cestaky, KTM 990 ADV sama kraluje sotoline ... a drzim palce BMW aj KTM a dalsim europskym znackam, lebo japonci mi nemaju uz co povedat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dodoKE (25.02.2010 19:16) |
Hodnotenie: Ten chladič sa dá v pohode ochrániť padákmi, nie je o nič chúlostivejší, ako trčiace valce na GS alebo aj na Stelviu. |
Hodnotenie: ,len ta baterka na stojaka mi pride nejaka divná,chladice, ked uz vedla nadrze, mali dat dva, na kazdu stranu jeden s moznostou pustania tepleho vzduchu na kolena - kurenie sa obcas zide,ABS by som s radostou oželel,zbytocna vaha,zbytocne vyssia cena motorky |
Hodnotenie: tesim sa ako BMW bude grgat ale japan je japan je nadherna a este krajsia a ta vaha isto to bude vyvazene myslim si.ale fakt je |
Hodnotenie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (25.02.2010 18:05) |
Hodnotenie: asi by sme spolu dokázali spolunažívať |
Hodnotenie: krása a v tej plnej výbave také útulné sedenie to musí byť |
Hodnotenie: V tej cenovej relácii by som zvolil novu multisrandu, ale toto tiez nemvyzera zle na hltanie kilometrov.. |
Hodnotenie: ale modre motorky sa mi nepacia |
Hodnotenie: dlho som nevidel takú vydarenú vecičku |
hmmm čakal som že to vyplní dieru medzi BMW a KTM ale tak ta sa blizi ku BMW |
s tym avizovanym 19palcovym kolesom ala dakar legenda to vyriesili naozaj salamunsky |
Hodnotenie: Chceš jazdiť Offroad, musíš si dať urobiť poriadne padáky, nie tie imidžové špáradlá. Potrebuješ v tom prípade prístup ku baterke? Demontuj poriadne padáky a pol kapoty. |
Hodnotenie: Neviete Super Tenere bude aj na vystave v BA? |
Hodnotenie: Mne sa tiez paci. Na turistiku a lahky teren super motorka. |
Hodnotenie: Dokonca aj repraky robia dobre ... nielen motorky |
cena v nemecku je 14 750€ a reakcie vo fore ju tam moc nepozdvihli gs víde lacnejšie aj to stelvio či čo to je a váha ani tam nepotešila |
Hodnotenie: bavíme sa o "tenere" a v kategorii je zaradená ako naháč! |
Hodnotenie: U mňa |
Chuji citrónovo-žltí!!! |
Sklamany som, hlavne z predpokladanej ceny 15.300 eciek ked 1200 GSA stoji 13.800 podla cennika. Nekde se stala chyba panove... |
. |
u tejto moto bude viac ako u inych platit: bud sa ti paci, alebo nechaj tak... |
nerd: |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce