Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Varan s vybitou baterkou na vozík |
no čo sa divíš Awia, keď v noci nikde nová baterka nebola a cez tie pokakané čínske štart. kabely čo mal náhodný okoloidúci v aute za melón len prskali a varan ani neblafol. |
Však do teho Varáňa drgnem a idem domov ne? |
... neska krst blatkom, lahký off z Dolán do Sološnice, zas tam rabujú lesy, blata pokkt ... |
neverim, kazda ktm berie 8-9 a niektorej aj vyse 10 |
rmacko- a aku moto si mal predtym??.. nejake zrovnanie nezaskodi.. aj ked viem ze 990R je brutalna masinka Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (27.11.2012 15:49) |
tiez som cumel. Proste pridali sa do mainstreamu a tiez zacali robit motorky pre buzerantov. |
matúš - dobrééééé ... |
matus- ved práve, ja s mojou výškou si pripadám na veľmi málo motoriek prirodzene, a keďže chcem jazdiť to čo chcem tak mi ostáva na to iba jedna jediná novodobá moto.. |
takze seci sme buzeranti len vy s LC8 aj to 990 / 950 ste normalni chlapi |
matus: skusme jednoduchu uvahu spojenu s vykladom podla slovnika cudzich slov, nech to ma aj uroven... |
... Janíčko, myslel som na tú spotrebu, nee na moto pre buzíkov, tak si to hneď neber osobne, podla mňa sú GSA pre ešte vačších chlapov , a ja krpec som si pre to račej kúpil tú rakúsku megaporuchovú kokocinu ... |
vies menton, rozdiel medzi nami dvoma je, ze ja neberiem vsetko totalne osobne, a ver mi ze mojim prispevkom o buzerantoch som vobec nemyslel na majitelov GS. |
rasto ale ja som vobec nenarážal na teba.. ty sa prejavuješ normálne Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.11.2012 18:33) |
vies matus, rozdiel medzi nami dvoma je, ze ja rozumiem vyznamu slov, ktore pouzivam... |
Mozno len malo citam, ale dava niekto okrem KTM tie vychvalovane tlmice WP ? Ked hej tak kto a ked nie tak preco ? |
... to elektrické intermeco bolo zapríčinené mojou neznalosťou a nee konštrukčným nedoriešením kóóótíííem ... |
poturčenec horší Turka |
ochh vždy ma zabavia temy KTM vs. BMW... už ste ako V-Strom vs Transalp |
Hodnotenie: mne sa páči ale aj tak som rád že mam XRV a 115 000km a stále to šlape a nesere sa to |
duggo> 100% vlastnikom WP je KTM. Tak asi preto. |
Awia: drgal som do Varaňa na 5-ku aj 6-ku, ale neškrtol. Nepomohol ani mierny kopček, hold baterka úúúúplne po smrti a bez varovania /teda na +póle ale boli kryštáliky a ako správny chlap som túto drobnosť odignoroval /. Dokonca ani čerstvo zaliata funglofka nepretočila motorom. Musela ešte na 12 hod. na nabíjačku a od tej doby Varan ide ako švajčiarske hodinky. Mám z neho radosť. Ale nezasierajme našimi nespoľahlivými motorkami vlákno ktm. |
Pred sebou mam jeden zahranicny motocyklovy casopis.Porovnanie cestovnych endur:R 1200 GS,CROSSTOURER,STELVIO NTX a SUPER TENERE.(KTM tam nieje,co je skoda.)Ale zato je tam tabulka cien niektorich nahradnych dielov.No a podla tejto tabulky,najdrahsie diely a spotrebny material ma YAMAHA a HONDA.STELVIO je niekde v strede a diely BMW patria medzi najlacnejsie. |
Hodnotenie: Tato rakuska mrcha sa mi zacina neskutocne pacit. Mozno je to len abstakom a tym, ze cez zimu o motorkach vela citam, ale najnovsi clanok na ceskom moto serveri ma na nu uplne namotal. Dizajnovo mi pripomina z niektorych uhlov V-Stroma Ale je to pecka a kvitujem, ze v KTM nepodlahli modnym trendom a ponechali osvedceny a spolahlivy sekundarny prevod retazou. Pre niekoho sklamanie, pre mna neskutocne plus. Ale asi by som hned nekupoval, treba pockat ako to bude so spolahlivostou noveho agregatu, zatial to vyzera velmi dobre, s vykonom, priebehom krutiaku, so spotrebou aj so servisnym intervalom (15K). Konkurencia bude mat co robit, toto bude velmi silny oponent (skoda len, ze u nas je zastupenie KTM zalostne). Momentalne u mna v tejto kategorii aktualnych modelov uplny top. Sehr gut gemacht KTM |
ja by som sa praveze spolahlivosti motora ani nebal, kedze sa uz vyraba roky a toto je "podladena" verzia. Otazka je to "elektricke" pruzenie... |
matus aj Triumph Explorer má servisku až 16.000 km Video: Triumph Tiger Explorer 1200 - Grand touring v rytme trojvalca |
mne sa to proste nepozdava (a nepaci), ze tak zrazu sa preslo zo 6.000-7.500km na 15.000-16.000km |
Pre mna je to udaj len pre lepsi pocit. Aj tak by som aspon olej menil skor. Aj Varan ma predpisanu vymenu pri 12K a menim kazdych 10K. |
Long Life pri autach a po novom aj pri moto je zalezitost ekonomicky ekologicka. Pocita s tym, ze sa robi upgrade po 120-150 tisic km na autach a pri moto netusim.... |
Hehe, v aute menim olej uz aj preto aby mi nesplesnivel Mam na novom aute 17K za dva roky, takze ten olej si toho ani vela neuzil a siel von Keby som kupoval jazdenku, chcel by som ju kupit od seba Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (12.02.2013 12:16) |
kanko> ale sam vies ako to s longlife dopadlo a ze netreba cakat na 120tis km....turba odchadzali daleko skor, problemy s dpf lebo boli zanesene spalovanim oleja etc...proste u osobnych aut fail. |
@rmacko: poznas? |
... nee, dík za tip, uložené v záložkách ... |
matus |
Hodnotenie: videl som, testoval som, mam zacielene na adventure r, idem do toho..;) |
caper, pozri aj iné vlákno. Ja som bol sklamaný. Napr. KTM 1190 Adventure 2013 – sakra rýchly dobrodruh. |
ja som bol sklamany len z dvoch veci - testoval som r: |
Za KTM LC4 SM mozem napisat, rv. 2005, najazdenych 60k km. Poruchy ziadne. Olej a filtre menene raz rocne doma. Par krat nastavovane ventily, taktiez doma. Inac meneny len spotrebak ako baterka, retazova sada, pneu atd.. |
majanko, tak som pozrel aj ine vklakna a tam sa len vacsina hasteri .. |
mne nesadla, je to oproti pôvodným ktm krok niekam kde s tým vnútorne nesúhlasím, podľa mňa zpäť, naháňačka za koňmi, fučí na tom, nepohodlné. Možno r-ko je lepšie než základ 1190. Však on niekto fundovyný sa k tomu vyjadrí ak už ju má. R-ko ma zaujíma tiež. |
tak tak, bolo by dobre.. |
hallo, to ju nema nikto kupenu, ci nechce prispiet...? |
Hodnotenie: KTM 1190 Adventure - od 21/08/2013, doteraz najazdene 6450 km, priem. spotreba 5,8 l/100km. |
jazdil som, paradne sme si sadli do oka |
nie, neuveris, gule mam a su v poriadku... nie volske oka ani prazenica, nic takeeee |
výborné brzdy, kladne hodnotím že má reťaz. 150koní mi nič nehovorí-skôr je to na obtiaž. Tvrdé, nepohodlné, anti-ľadvinkové, pruženie predné nevýrazné-tvrdé v akomkoľvek režime, nulová ochrana pred nečasom, vysoká cena v základe o doplnkoch ani nehovorím. Ničím okrem bŕzd / tie sú fakt parádne /ma ta motorka neoslovila. |
Nech je táto motorka akokoľvek super v ostatných smeroch, ako cestovnému enduru jej nedokážem odpustiť: |
nechcem odvadzat pozornost od temy, ale ta neunosna spotreba 990tky, to je co? |
vychod: chapem tvoje nadsenie z novej moto, ale dovolim si poznamku. R1200GS Adventure nie je pre 1190 Adventure konkurent, lebo ochrana jazdca (uz v zakladne) je asi ako porovnavat kabrio a sedan a samozrejme 30 litrova nadrz je podstatne viac ako 23. Takze ty porovnavaj s R1200GS a tam to cenovo vychadza +- rovnako. Treba porovnat jablcka s jablckami. Kazdopadne gratulujem! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.11.2013 10:28) |
tak ten liter oleja som prehliadol.. to teda ziiiram |
myslim, ze 1l oleja po 6000 km neni taka tragedia, hlavne ked je motor novy a jazdi na sa nom rezko |
matus: neunosna spotreba je 6,8 pri jazde 55 mesto, do 120 okresky, dialnica 140-150 so zadnym kufrom a spolujazdcom. To robim na GS za 4,8. Budem sa opakovať, neporovnávajme maximálnu hodnotu výkonu, v takomto režime jazdím v prvej polovici otáčok na štvrť plynu, kde je GS ešte silnejšie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (19.11.2013 8:45) |
Varan, ano, tych 6.8 za tebou popisovanych podmienok zhruba sedi. S Vickym sme toho dost pojazdili a moja skusenost je, ze ak bmw ide tak svizne, ako ktm, tak spotreba je zhruba ta ista. Najvacsi rozdiel je v terene, kde, aspon teda hovorim za seba, ja mam rad roztoceny motor a bmw tam prdka na 2.000ot (ako si uz spomenul) a tam je rozdiel spotreby zhruba 20%. Celkovo nebyva rozdiel v spotrebe vacsi ako 10%. A nedokazuje to len moja osobna skusenost, ale aj filter na spritmonitor.de, ktory je urcite objektivnejsi, ako osobne skusenosti nas dvoch. |
matus: z vlastnej skúsenosti som presvedčený, že za uvedených jazdných podmienok žerie 990 oproti GS o 2 litre viac. Za svižnejšej jazdy sa rozdiel zmenšuje na liter, no pri spomenutých podmienkach (a to nie je žiadne pokakané prdkanie, len plynulá svižná jazda, ktorou väčšinu kilometrov jazdím), tak 2 litre rozdiel na 100 km je neúnosný. |
varan: ktm 1190, supertenere, CT, aj GS maju slabu ochranu proti vetru - ked to porovnavam s Varaderom |
pitaz: SuperTenere, CT, GS maju dobru ochranu proti vetru - ked to porovnavam s 1190 |
dobre, este by sa mohol prihlasit dalsi s 1190 adventure, najlepsie r |
nedaj sa caper, bojuj |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce