Pridané: 11.02.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Bleskovky - Novinky]
Majitelia Afrík CRF1100 si budú môcť novú funkciu dať nainštalovať v autorizovanom servise. Ku Apple Car Play tak pribudne aj konektivita s telefónmi s operačným systémom Android.
Android Auto je jednoduchý spôsob, ako používať funkcie telefónu na motocykli. Vďaka jasnému displeju a ľahko použiteľným hlasovým príkazom uľahčuje prístup k navigácii Google Maps™ a vašim obľúbeným aplikáciám pre hudbu, médiá a správy.
Honda oznámila túto správu na svojom oficiálnom medzinárodnom press serveri. Aktuálne nemáme potvrdené dostupnosť pre SK/CZ trh.
10.06.2020 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 5753 [Bleskovky - Novinky]
Spoločnosť Honda s potešením oznamuje, že Android Auto™ bude integrovaný do súčasného modelu Gold Wing. Zákazníci so smartfónmi Android™ si budú môcť bez problémov užívať aplikačné služby, ako sú hudba, telefónne hovory a správy. Aktualizácie softvéru by mali byť k dispozícii v polovici júna 2020.
Android Auto je mobilná aplikácia vyvinutá spoločnosťou Google LLC. Android Auto vyžaduje smartphone so systémom Android so systémom Android 5.0 alebo novším a aplikáciu Android Auto. Ak ho použijete na vozidle Africa Twin, bude tiež potrebné pripojenie k náhlavnej súprave Bluetooth® (predáva sa osobitne).
Podrobnosti o dostupnosti Android Auto nájdete na oficiálnych stránkach pre Android: www.android.com/auto/
Minulý rok sme vám v prehľadnom videu ukázali ako funguje Apple Car Play na Honda CRF 1100 Africa Twin.
Honda CRF 1100 L Africa Twin a Adventure Sports 2020 Kráľovná Adventure dozrieva ako víno
Honda CRF 1100 L Africa Twin Adventure Sports 2020 - detailný test zo Sardínie
Honda CRF 1100 L Africa Twin 2020 - offroad test zo Sardínie
Zimný test: Honda CRF 1100 Africa Twin na ceste na Stretnutie Ľadových Medveďov 2020
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Honda | Honda |
| Model: | CRF1100L Africa Twin | CRF1100L Africa Twin Adventure Sports |
| Rok: | 2020 | 2020 |
| Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
| Motor: | ||
| Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1084 ccm | 1084 ccm |
| Max. výkon: | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 105 Nm / 6250 ot. | 105 Nm / 6250 ot. |
| Kompresný pomer: | 10,1:1 | 10,1:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm | 92 mm × 81,5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 230 mm | 230 mm |
| Zdvih vzadu: | 220 mm | 220 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 90/90-21M/C 54H | 90/90-21M/C 54H |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 256 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70R18M/C 70H | 150/70R18M/C 70H |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Suchá hmotnosť: | 204 kg | 216 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 226 kg | 238 kg |
| Výška sedla: | 850 mm | 850 mm |
| Rázvor: | 1575 mm | 1575 mm |
| Dĺžka: | 2330 mm | 2330 mm |
| Šírka: | 960 mm | 960 mm |
| Výška: | 1395 mm | 1560 mm |
| Svetlá výška: | 250 mm | 250 mm |
| Objem nádrže: | 18.8 l | 24.8 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 4.9 l/100km | 4.9 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 287 km | cca 379 km |
| Servisný interval: | 12000 km | 12000 km |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | nie | za príplatok |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Automatická prevodovka: | za príplatok | za príplatok |
| Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, dušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa | plne nastaviteľný podvozok, bezdušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | DCT 236 kg Cena 03/2020: 13 790 EUR (DCT +1000 EUR) | DCT 248 kg, So Showa EERA + 2kg Cena 03/2020: 15 490 EUR (DCT +1000eur EERA + 1500 EUR) |
Pridané: 11.02.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať