Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinky 2008 v triede cestné enduro/enduro
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tu moc nie je čo riešiť. Jedina z tychto motoriek čo stojí za to je yamaha. |
strive zo zadnej duse mi hovoris Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.10.2007 8:22) |
Hodnotenie: raptak:ked si pozries prezentacne videa o TA tak tam je isty naznak ze PRECO...nejako chcu z toho urobit univerzalnu motorku - priblizit ju mestskemu cloveku..aby si po robote vybehol niekam na kopec...to ze poserkaju jeho offroad vlastnosti ich uz zrejme netrapi...ale aj z neho sa da urobit endurko, zial nahodenim doplnkov za drahe tisice |
Hodnotenie: Tenerka sa mi paci stale viac, najma ak je porovnavana s konkurenciou. Nebyt momentalne zamilovany do mojej Zuzky tak po nej idem jak gestapo po Fucikovi Vie niekto ake asi budu cenove relacie? |
Hodnotenie: No jednoznačná favoriťka je nová Tenerka aj s tým pričapeným ňufáčikom ... |
myslim ze nova tenerka nebude stat viac ako novy maly strom, moj skromy odhad je cca do 240-250 tisic bez vybavy Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.10.2007 9:24) |
Hodnotenie: jak sa mi ta Terena koza najprv nepacila, tak sa mi kazdym dnom paci viac a viac neviete kedy by mohla byt niekde na SK? |
... podľa mňa si na to chalani určite sadli obidvaja, šak nemôžu si dovoliť písať šelijaké pi.ovinky ... |
Hodnotenie: Transalp bol Transalp... teraz to je nejako napolovicu Varadero,a na druhu neviem... |
to strive> jedine cim sa novy TA podoba na SLR je to kruhove svetlo a priemer kolies. inak je to uplne nieco ine. ja mam SLRku a to je vozitko do mesta a nie ziadne enduro, aj ked som spociatku dufal ze sa na tom bude dat aj po terene vozit a SLR bola vyrabana vacsinou do 25kW takze je to motka pre novacikov a TA? to asi nebude motorka pre uplneho zaciatocnika. ale ako pise superflanker pise, vyzera to byt ako stvorene na vikendove vyjazdy. inak osobne nevidim zmysel 21" kolesa vpredu pri takychto motorkach. mi to tam pride ako ze aha mame predne kolo do terenu a ostatok na cestu - to ma napadlo ako prve pri pohlade na starsieho transalpa. skor by som povedal ze honda sa nechce v terene natahovat s vynikajucimi KTMkami a uz aj Bavormi. |
Ad KTM: No neviem teda, ale nadrz pod sedlom (na jednej strane) a airbox na mieste nadrze - podla mna tato decentralizacia vahy jazdnym vlastnostiam nepomoze... |
Hodnotenie: XT podľa obrázkov vyzerá naozaj skvele už sa teším do Miláná kde sa stretneme naživo. Naviac dúfam, že bude predstavená aj 800 GS. |
Tomxx: ja verím, že oni to predtým asi vyrátali... Nekrič hop, kým ti nepreskočí. |
dakujem za NORMALNU odpoved na moju NENORMALNU otazku pan redaktor |
Hodnotenie: ja by som chcel vidiet tu KTM ku nazivo, a viete niekto povedat priblizne ceny tychto moto??? |
bezdooo: tie ceny sa teraz asi len rodia vo fabrike, predajcovia o nich budú niečo tušiť až budúci rok... |
Hodnotenie: Vsetko super. |
Hodnotenie: Uz viem co si kupim ako dalsiu motorku- XTZ660 Tenere. Presne na toto som roky cakal, ze sa tenere zacne zase vyrabat |
Hodnotenie: Fakt nie je co riesit... Z Tenere a ide sa do sveta... |
Hodnotenie: Mám taký dojem že marketing u Hondy mal tentokrát až príliš silné slovo, že chlapci z PR chceli obsiahnuť príliš veĺký záber, resp.básnik asi sám presne nevie, čo chcel povedať, chcel taký silný mesidž a trošku to pojebabral, Tranďák príliš scivilnel, mne pripadá ako taký "mačkopes". Pocitovo by som povedal že Tenéré mu vytrie kocúra, ale uvidíme, čo povie život. U mňa je to tentokrát tiež 1.Yamaha 2.KTM .........potom pauzička na kávičku a novinky............. a nakoniec 3. Tranďák |
Romanka, Ty aku motorku chces, povedz? Lahku terennu? A preco si taku nekupis? Mas jednu cestnu, druhu velku a tazku "terennu" a skuter. Neviem, ci by tento TA s doplnkovou vybavou v niecom zaostaval v terene za GS1150... predsa len - je o dost lahsi. V kazdom pripade GS1150 podstatne zaostava cenou. |
Hodnotenie: Pre cestovatelských enduristov zatial je TA postacujuci aj ked ho trochu " pospinili" Neviem ako bude v tej uprave adventure a co vsetko je tam upravene. |
agressor ako si myslel vetu ze GS 1150 podstatne zaostava cenou |
TENERKA proste udrie do oka je to nadhera mnaaaaaaaam (ked vyrastiem sceeem) |
Agressor - akú by som chcel? No vidím to na novú cestovnú Kawu 1400, len si ju musím ešte vyskúšať. Lebo Hondička bola dobrá, ale bohužiaľ len bola. Minulý pondelok odišla, chuderka statočná do večných lovíšť. |
to cacao- vsak prave kvoli tomu svetlu a 19 kolesu mi to pripomina SLR a nechcem tym riesit ci je to dobre alebo zle pre tuto motorku lebo do terenu to moc nie je a jedine co som tym chcel povedat ze honda dobrovolne opusta podla mna zaujimavy segment trhu cestovnych-aspon trosku terennych endur Vsetko co mali uz prestali vyrabat a je to pre nich skoda. |
Hodnotenie: hoši, mne by ani nevadilo na TA, že scivilnel ako to, že ten dizajn vyzerá zle. ZLE znamená, že málokoho tu chytil za srdce. Je to nejaké riedke, ocumlané, neproporčné, čudné. Ako môže Honda predávať dobre motorku, keď ešte nikto z nás sa na nej nevozil a už vyvoláva rozpačité reakcie a nie najlepšie emócie. i keď je v triede, kde ide aj o praktickosť, spoľahlivosť a pod-. ale motorky sú predsa aj o emóciách. tým ma Honda sklamala a naopak Tenere sa mi páči viac a viac. |
hergi: "ja verím, že oni to predtým asi vyrátali..." - preco potom vsetci vyrobcovia skracuju vyfuky a tlacia "masu" motora dopredu, pod nadrz? |
Slovenskí motorkári, všetci štyria, choďte sa pozrieť do nemecka a francúzska a uvidíte, že pre koho Honda vyrába motorky. Vaša mudrlandské reči o tom ako Honda robí nesprávny marketing sú smiešne... Transalpa si nikdy nekúpim, nie je to moja krvná skupina a ani Tenére. Ale Tenére s niekoľkými detailami ako keby ju robili v Číne /videl som na vlastné oči v Paríži/ a s jedným valcom / zabudli v Yamahe na čom vyhral Peterhanzel Dakar?/ nie je taká sladučká ako o nej píšete... |
Tvrdas: 6. novembrosa |
Romoto:a ty mas patent na rozum vsakze..tu je to o prezentovani nazorov |
Hodnotenie: Romoto, do nemecka sa bojim ist, su tam zabijaci, tolko dokumentov teraz chodi v telke ako nemci hento a tamto a vo francuzku zasa zeru jedlo rukami a piju ku tomu vino a grgaju pri stole ako prasata, naco nas tam posielas, co sme ti spravili |
duggo afrika ma KRASNY a najma FUNKCNY chranic motora ktory nebol s umelej hmoty a neni super offroad, bmw gs je tank a vacsinou offroad nejazdi ale napriek tomu ma funkcny chranic motora kery neni z umelej hmoty |
kua normalne nemam co napisat az ma to sere |
raptor: |
akoze motorka s 21 palcovym kolesom je menej "agilna" ako motorka co ma 19? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.10.2007 23:18) |
ze by som skusil teba? |
mna predsa mozes chytit a cikat na mna neskusaj.. ked som mokry a smrdim mocom som neprijemny |
raz si ta pockam za dverami styxu na chodniku a hned ako vystrcis von hlavu z dveri tak to na teba "pustim" normalne by som chcel vidiet ten vyraz tvare |
romanka - no vidis. Chces cestaka a frfles, ked sa Transalp scenstnil. Naco? |
agre no myslim ze si strelil capa Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.10.2007 7:17) |
ozaj ked vam tak silno vadi ze novy TA ma 19" vpredu, to Vam uz potom nevadi ze ma uz dlhe roky 17" vzadu???? |
- raptaku ta agilita nie je moj vymysel ale argument sikmookych sudruhov preco zmensili 21tku |
miros 139 a romoto mate uplnu pravdu,mozni zakaznici cieloveho segmentu noveho TA sa budu vozit na asfaltovych cestach,vynimocne nejaka tvrda sotolinka,uz ani u nas sa nedostanes legalne na nejake terenne cesty na motorke a to nehovorim o krajinach EU na zapad od nas. Upravené 1 krát. Naposledy upravil rgw (10.10.2007 9:20) |
raptor - heheheheh, no to som este nevidel porovnavat dve motorky tak, ze jednu cenu zoberies jazdenky a druhu noveho. |
rgw napisal si to skvele, ako som povedal už vyššie: S TransAlpom to naopak nevidím nijak tragicky. Podla mna scivilnel, ale to je dobré pre 95% zákazníkov. Zbytocne menšina kricí, že chcela viac enduro... |
Priatelia ( vrátane AGRESSORA ), ide len o to, že Transalp bola doteraz v produkcii Hondy vlastne jediná legitímna moto v kategórii cestovné enduro ( Varan je podľa mňa , pri všetkej úcte len a len cesťák, aj keď pohodlný a výkonný a bezpochyby aj dobrý - ale na cesty ). Tým, že Honda Transalp takto scivilnela, jednoducho hlási ústup z istého segmentu, čo považujem za škodu. A keďže toto je diskusia o našich názoroch, tak toto je môj názor. Vôbec netvrdím, že nový Transalp bude zlá moto, akurát cestovných moto má Honda v portfóliu dosť a cetovné enduro z programu týmto krokom vypúšťa. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (10.10.2007 16:54) |
Awia:a ti co to vyuzivaju si mozu ist piskat. Vsak naco su motorke univerzalne vlastnosti, podme vsetci na asfalt. |
Romanka - a co je podla Teba cesta? Lebo ja mam rad Varana a ostatne cestne endura kvoli tomu, lebo nepotrebuju asfalt (rovnake kolesa a rovnaky kryt motora ako tento novy TA)... a mam to vyskusane na stovkach kilometrov. Nehladam teren - na to su samozrejme ine motorky. Transalp ale prejde podla mna vsetky cesty... no mozno z Kolocavy do Komsomolsku ne, ale ostatne hej. |
agressor heheheheh.. tak si kup teraz nove GS1150 ty fiškus |
to raptor> BMW ma najpremakanejsi marketing? mozes vysvetlit prosim ta. ja tomu velmi nerozumiem az tak do hlbky ale toto sa mi nezda. |
AGRESSOR - cesta je cieľ .... a ešte je , teda aspoň podľa môjho vnímania , cesta ten druh povrchu na matičke zemi, kadiaĺ chodia za nejakým účelom ľudia pravidelnejšie (aj na vozoch, vrátane lesných cestičiek, poľných cestičiek atď) To znamená, po ceste by som mal prejsť aj na mojej CBF 600 S (Akože už zopár neštandardných ciest aj prešla vrátane Ukrajiny,Balkánu, Albánska atď.), to však neznamená, že je CBF enduro. Ak to chceš ešte výstižnejšie, pozri si Kaprove reportáže, on už chodí dosť aj mimo ciest, tam by sa podľa mńa príliš Varan neosvedčil . Starší typ Tranďáka by tam na rodiel od Varana pasoval už viac. Verím, že som sa vyjadril dosť názorne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (10.10.2007 18:40) |
cacao krasny priklad su tri verzie toho noveho modelu co uviedol superflafla tomu ja hovorim marketingovy tah, postavime novy motor novu koncepciu a dame ho do troch variant cim pokryjeme ovela sirsie spektrum ako honda s novym TA suzuki zo stromom a yamaha s TENERE... lebo oni z jednej motorky spravili tri |
ked si to tak pozrem, kolko noviniek ma v poslednom case Company BMW a kolko noviniek ma Honda, tak Honda moze ist fajcit handry . |
Všetky cestné endurá všetkých značiek pomaly scivilnievajú... Nemecko je úplne iný trh ako SK a keď celý západ chce jazdiť hlavne asfalt tým smerom pôjde aj ponuka nových modelov. Ako som povedal, nikto nebude robiť moto pre pár nadšencov lebo sa to nevypláca... |
Hodnotenie: Nerd, tak ja sa k tebe pridavam, mne sa ten TA paci, nezaujima ma co ubudlo z trhu, vplyv zakaznikov a doby predsa nezastavis, rovnako ako pri autach. |
jaj boze oni to stale nechapu. Vsak ked chce niekto jazdit cestu tak nech jazdi cestu a nech si k tomu vyberie aj adekvatnu masinu. Ked chce niekto jazdit aj aj vyberie si leda tak hovno..lebo aj tym poslednym masinam z ktorymi sa to aj aj jazdit da, opadaju stople z kolies. A je mi uplne u prdele na com chce jadzit nemecky alebo francuzsky ujo manazer v par milionovom meste..je mi z toho smutno |
Páni sledujem, že spokojnému zákazníkovi by mali výrobcovia dať do igelitky pár vecí, napr. predné kolesá 17,19,21, plastový, hliníkový, oceľový a titanový kryt motora, výkon motora 50, 60, 70, ... HP, atď. |
romoto zakaznik byva spokojny ak ma moznost si vybrat, personalizovat atd |
Hodnotenie: Začínam poškulovať po naháčoch, táto kategória stráca šťavu. Škoda. |
u takéhoto typu moto mohli určite dat aj nejaku "adventure"verziu nehovorím zrovna tri modely jak bmw ale mohla byt trošku viac off verzia,ale možno je to stratégia z TA spravit trochu cestu a do terénu oživia Afričku dufam, snat ju neoživia "do cesty"lebo sa urazím ale raz možno príde |
Hodnotenie: keby tenerka bola dvojbuch...TA v poho, ja jazdim po ceste, tak vyhovuje, ale tych konov mohli dat aspon tolko, co ma stromcek... |
raptor - zaujimave, ze na nastupcu GS1150 - na 1200 niektori ludia celkom pindaju. Moc plastov, moc elektroniky... A na ten novy trojlistok... co ja viem? Ktora z toho ma konkurovat napr. novej Tenerke? A myslim, ze po takej cestovni enduraci (tym nemyslim Teba, kamarat - Ty nejazdis enduro ) kricia celkom dost... |
Hodnotenie: Yamaha po dlhej dobe niečo pre mna |
Mozno by bolo zaujimave vidiet, ako sa predavaju tie BMW 650 kove jednovalce. ... lebo X-Country je ten model, ku ktoremu "cestne endura" smeruju. Napr.. TA. V podani TA mi ale takyto X-Country dava vacsi zmysel, ako v podani BMW X modelov. 1V predsa nikdy nebud "turisticka" motorka. t.j. mne osobne sa zda rozumna segmentacia YAMAHY R/X, prip. Tenere pre terenno/turisticko narocnejsich. Prip. KTM - 690 - motard aj enduro verzia.... Zaujimalo by ma teda, ci sa tych X-Country predava viac ako X-Challenge alebo X-Moto....ak ano, potom to potvrdzuje zaujem tym smerom, a za chvilu to bude z nasho pohladu vsetko este "cestnejsie"..... dufam, ze toto nebude cesta LC8.... |
hofik, tieto nove jednovalce od BMW su este dost nove aby sa dalo kuknut kolko sa ich predalo, ale ked si tak zoberem starsie BMW650GS, na slovensku si ich kupilo nove iba zopar nadsencov, na rozdiel od kupy noveho Transalpa. |
agre aj na noveho TA ludia dost pindaju a to sa ani nezjavil |
Hodnotenie: Paci sa mi WR a samozrejme KTM. XTZ vyzera tazka a slaba. Transalp mi nikdy nesedel. |
MaAT máš brutálnu pravdu... |
Raptor: |
agre neblazni... ja nevykrikujem ze setko ostatne je cisty hnoj, vsetko ide do sraciek a rychlo sa treba od*ebat inde" |
No a kde je to enduro? Myslis tu peknu lucku alebo tu peknu cesticku? |
ked na tie dve motorky sadne ten isty jazdec tak je jasne ze TA bude mat na vrch koli mensej hmotnosti |
Kydac hovien, nacelnik Cikarijov a cestny predseda KKK v jednej osobe. |
agre ty kokoz ... jeana pierra a crystal na teba |
Co to o Tebe vypoveda? Ze Ta s istotou mozu obsadit hned v niekolkych castiach Simpsonovcov. Alebo v jednej ale vo viacerych ulohach, pricom okrem vymenovanych by si hral navyse aj schizofrenika. Dalej mas este ambicie uplatnit sa v Beavis and Butthead, Futurame a v diskusnom fore motoridu. |
MaAT: po tvojom vymenovani tych masin by si bolo dobre specifikovat pojem enduro, cestna motorka a cestne enduro. A v neposlednom rade ked tie masiny zaskatulkujes podla cenovych hladin (predsalen je to dost zasadna otazka pre drvivu vacsinu ludi) kolko v danej hladine tych "endur" bude na vyber? |
superflanker: moto ktore som vymenoval, sa vacsinou nazyvaju "cestne enduro"..nemienim sa hadat ci je to naozaj tak alebo nie. co sa tyka cenovych hladin, aj tam je dostatocna moznost vyberu, napr terennejsie XT alebo pohodlnejsi Vstrom, alebo KLE... |
Hodnotenie: Už som to spomínal v inej diskusii a aj tu to viackrát odznelo - Honda dobre vie, čo robí a to, že možno nejakých 10% motorkárov (a to som myslím aj prehnal) je teraz smutných z toho, kam sa uberá, ju nemusí zaujímať. Pre moje potreby je to motorka ako stvorená. Zvyknem jazdiť väčšinou po ceste s tým, že sa nepredvádzam počas prestávok niekde po pumpách a kaviarňach, ale vždy si spravím pauzu niekde mimo cesty, pri nejakom lesíku alebo lúke, vode. Takisto po ceste rád fotím, tak keď vidím niečo pekné, vydám sa za tým. |
vydra |
raptor: OK, viem, že sa v diskusiách zvykneš baviť o konkrétnostiach, presných výrazoch a slovíčkach, takisto viem, že nekričíš, ale píšeš, dám si na to nabudúce pri písaní pozor. Nachytal si ma. Nemám čas ani chuť hľadať presne to, čo si napísal, možno neskôr, ale Tvoj pohľad naň je negatívny. To nemôžeš poprieť. |
Hodnotenie: prepáčte ale nedalo mi to nepodrypnúť, Upravené 1 krát. Naposledy upravil klasik (13.10.2007 18:18) |
klasik: tu je terénny stroj |
vydra to si sa teda pomylil! |
Niektoré kritiky mi pripadajú, že majú len jeden zmysel: autor kritiky sa snaží ostatných presvedčiť, ako sa vyzná. Že sa vyzná viac ako tí (patrične vzdelaný a informovaní) Japonci, ktorí tie motorky desaťročia úspešne tvoria. |
Klasik, som cakal, kedy sem niekto hodi fotku cestaku odfoteneho na trave |
Absolvoval som SPŠ dopravnú, odbor automobily. Jazdecké začiatky som absolvoval na 2-rýchlostnej Jawe Stadion s radením na ľavej rukoväti. Potom nasledovala Jawa 05 (alebo 555?), Jawa 90 Roadster, vytuningovaný Californian 350 a na špici jawkárskej hitparády bol polliter 500 OHC. Ten sa už dal porovnávať s Harlejom. Hlavne spoľahlivos&357;ou. Toho dehonestujúceho 2-taktoveho prdkania som sa tým pádom zbavil. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (14.10.2007 9:59) |
čo je terén? |
uplne si viem predstavit TA v takomto terene |
raptor pises, ze nikoho nepresvedcas ? tak napis svoj nazor a hotovo, mas tu asi 20 prispevkov ... naco . |
musis si kupit dlhsie nohy od trubatechu za 350 ojro alebo dlhsie nohy deluxe /obsahuju vacsiu silu/ ale tie stoja 480 ojro a za 520ojro sa predavaju vo farbe motorky |
raptor: Netuším, prečo si zvrtol tému od cestných endúr k mojej webovej stránke, ale v každom prípade ti ďakujem za jej propagáciu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (14.10.2007 11:51) |
K poslednym poznamkam ohladne "terennych" strojov: |