Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (30 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW R 1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekne napisane, s nadhladom a uprimne. |
Hodnotenie: "pri páde utrpí väčšiu ujmu okolie než bike" krasne |
Hodnotenie: tretia strana nebude, ja by som este zo dve kluedne precita. Proste parada. Napisane tak ako je. |
Hodnotenie: pekne a triezvo si to napísal |
Hodnotenie: Pekne napísané Mňa tiež kedysi lákala "tanková technika" . |
Hodnotenie: Ešte poriadne kolečko dopredu a bude to dokonalé |
Hodnotenie: Ja poškulujem po 1150 gskovej,ale myslím,že keď ten čas nastane a Donco ma už nebude chcieť voziť budem váhať a rozmýšlať aj nad touto 1100 vkou. |
Hodnotenie: Vyborne citanie - paci sa mi tvoj nadhlad pri opisovani plusov a minusov |
Hodnotenie: Je to nezmar, ziadna dizajnerska krasotinka, ale tieto nedostatky vynahradi funkcnost a ucel stroja |
Hodnotenie: krasna moto, vyrobena za cias ked sa vyrabali este poctive stroje |
Hodnotenie: velmi prijemny clanok... ale jak si kurva dovolujes pisat o nedostatkoch GS Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.09.2011 22:22) |
Raptor: tie zasterky (myslim take plexisklo za valcom) su asi super proti vode, ale v horucave a zapche vyrazne zvysuju teplotu motora a to teda nepotesi... Otestovane toto leto v Albansku... |
ako mozu zasterky ktore su namontovane pod valcom (ja mam gumu) zvysovat teplotu motora? |
Citaj pozornejsie, ja som pisal o plexi za valcom, co sa tiez predava ako ochrana pred dazdom... Su dost vysoke a siroke a zadrziava sa medzi nimi a valcom horuci vzduch... |
Hodnotenie: super clanok |
Hodnotenie: Tomu sa hovori plynuly prechod zo 125ky na "vacsiu" Zeon, super, uz len dostudovat, veeela chechtakov zarabat a budeme tu citat o vyletoch z celeho sveta. |
Hodnotenie: konecne dobry clanok, co nezahmlieva drizdami |
Hodnotenie: je to krasna motorka. |
Hodnotenie: výborný článok dobre sa to číta, pekné foto no a tie náklady čo si písal sú na vek a km sú podla mňa v pohode... po dlhej dobe konečne na MR poriadny článok Upravené 1 krát. Naposledy upravil matoj (09.09.2011 13:18) |
Hodnotenie: Veľmi pekne napísané a hlavne s rozvahou |
ja s prevodovkou ani z radenim nemam absolutne ziaden problem pri ziadnych otackach |
Hodnotenie: Pekna motorka ... priam krasavica |
Hodnotenie: Motorka krásna |
Hodnotenie: Je to tak skareda motorka az je krasna |
Hodnotenie: Vďaka za objektívne "pokračovanie" prvého, pre zmenu emotívneho článku. |
Hodnotenie: pravdivý článok,nič sa nedá vytknúť...posledná veta sa mi najviac pačila...feri čo ta napadne ked si tu vetu prečitaš? |
Hodnotenie: ZEON, uz mi tolko nedakuj, a tahaj dalsie kilometre, nech tu mame taky super clanok aj po 20.000 km... |
Som rád, že sa článok páči a pozdáva sa Vám. A časom pribudne aj tretia a štvrtá strana ale chce to nabehať ďalšie kilometre. Rád by som aj postavil priamo proti sebe 1100 a 1150 GS-u cenový rozdiel je u niektorých kusov značný pritom z funkčného hľadiska sú rozdiely minimálne. |
Jestli muzu malu otazocku, tie "spevnovace" prevodovky, tak co to je, na co to je a funguje to? Este som nic take nevidel |
tref: V TT katalógu to nájdeš ako Hard-Part GV gearbox reinforcement BMW R 1100 GS yellow www.touratech.com/shops/021/product_info.php... Na 1150 sú už inak riešené stupačky resp. úchyty stupačiek a tam sa ten diel už nedokupuje. |
Hodnotenie: tak citam a teda na paradu, aj masinka supeer.. tak laka ma vyskusat dostatky tejto masinky |
Hodnotenie: Ahoj, pekný článok.. mám jednu otázku: |
Hodnotenie: pekne pekne , ja mam na svojej 129 tis, zatial bez važneho problemu. Pred rokom prdol potenciometer, ale dovolenku som dokončil aj tak . Ináč nič. |
chinaski: bude porovnávací článok práve Afriky a GS-ka a posnažím sa ho čo najobjektívnejšie napísať. |
Hodnotenie: Zdravím páni nechcem zakladať novú tému tak to pichnem sem k tomuto peknému článku. Moju aprilku som vymeniť za BMW R1100GS. Už som si čo to naštudoval po fórach a chcel by som vedieť či môj nasledujúci postup bude OK alebo by ste mi ešte niečo poradili. |
Re: bubak650: Francuz v TT a bodka |
Čav Menton |
Re: bubak650: body 5,6 a 8 chcu trochu viac skusenosti a naradie. Zvysok spravis aj sam, youtube ma kopec instruktaznych navodov. Dodrz postup, pouzi odporucane diely a oleje, utahovaci moment... |
bubak, ak si to este nerobil a budes sa chciet hecnut tak si urcite vygoogli ze pri ventiloch treba nastavit aj axialnu volu |
A este vymenit vstrekovace |
tie vstrekovace menit netreba, je to moznost ako si mozes vylepsit chod motora a reakciu na plyn ale nie je to MUST HAVE uprava |
Hodnotenie: Hm, tak som si vdaka tomu precital stary clanok, je zaujimave vidiet ako sa doba meni |
Hodnotenie: Re: bubak650: kompresie naco chces merat? Baterku nemen bude ti to robit stale, urob si vypinac na abs. Konektor z RJ abs najdi v zadu na nom prerus zeleny kabel, potiahni na rajdy vypinac. Po starte len s nim prepnes a vsetko ok. Ak nechces vypinac dava sa rele ktore po starte z alternatora da napetie na abs. Abs po starte kontroluje napetie tymto ho das na kontrolu rj uz alternatorove. Mozes si aj abs v terene vypnut za jazdi a nazad pustit len musis po spusteni ist pomalsie ako 5km/h . Vtedy sa aktivuje nanovo. Olej v kardane neni na ziadnom GS tak nemas co menit. Synchro a ventile si mozes urobit aj sam. Na Youtub je navod. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (20.06.2017 15:46) |
Re: copo: |
francuzovi som volal aj pisal,neznamemu motorku asi neopravuje-holt dobry majstri si mozu vyberat |
Re: bubak650: ja by som ti to zrobil ale momentalne aj cas mam aj nemam. Meraky na kompresiu som pozical a aj na synchro, budem to mat doma tak o dva tyzdne najskorsie. To ABS ak chces ti mozem tak o mesiac urobit, aj brzdovku hned v tom vymenit ked uz bude nadrz dole. Pripadne vsetko ostatne. Pisem ti spravu |
Diky Copo tak pak sa Ti ozvem o mesiac keď už bude viacej času. |
Re: bubak650: ja som takto tiez par krat stratil ale nasiel |
wiese , poslal som ti správu . |
Zdravím páni tak testovaciu jazdu na orlie hniezdo GSko zvládlo. |
1 liter na 10 tisic km je v pohode u toho vzduchaca, toto je trochu moc. Dobre si to pomeral? |
0.5 litra za 1500km je strasne vela rovnako ako 3 hodiny nastavovat synchro.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.07.2017 14:02) |
Pri výmene som nalial predpísanu hodnotu oleja tak ako bolo v návode pri výmene čo bolo tuším 3,75L. Potom som spravil 200-300 Km po okoly a držalo sa to pri vrchnej ryske. Kontrolu robím vždy tak že dám ako píše Raptor motorku na hlavný stojan po dojazde a počkám 10minut ( v návode písane počkať namenej 10min. ) potom odčítam hladinu. |
ak ti mozem poradit, nabuduce nedolievaj podla prirucky, ale podla skutocnej hladiny. Nie vzdy vytecie tolko, kolko ma. |
bubak 1100GS som nikdy nemal ale na 1150 co je vlastne rovnaky motor a mam pocit ze od spodnej rysky po vrchnu to na mojich moto nikdy nebolo viac ako 3-4 deci |
Matus presne ako píšeš som to aj spravil nejak lajckým rozumom mi to prišlo ako dobrý nápad Upravené 1 krát. Naposledy upravil bubak650 (03.07.2017 15:20) |
BMW sa predsa poistilo a v knižkách na obsluhu rady R 1100 sa človek mohol dočítať spotrebu oleja 0,7 l na 1000 kilometrov . |
treba na takej motorke (myslim vseobecne, na takej, ktora naozaj zozerie 7deci oleja na 1000km, ak taka existuje) vobec menit olej? ked nalejem kazdych tisic kilometrov 7 deci oleja, tak vlastne kazdych povedzme 5 tisic km spalim a dolejem pocas jazdenia celu olejovu napln a tak dookola, cize pri povinnej vymene bude uz dva krat vymeneny olej. nestaci potom len filter? ved ten olej tam je vlastne stale novy a svinstvo je vacsinou vo filtry. ci? Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (03.07.2017 16:24) |
boombastic , rátaš (zhruba) dobre . |
Re: raptor: inak v minulosti som par krat sa pokusal dovolat francuzovi, dokonca pisal som mu a vobec sa neozval. Asi ked ma toho dost kasle na to, sak zakaznikov ma dost. Nedavno kamos kupil GS co on servisoval, po kupe isiel rovno k nemu lebo sa mu nedovolal ze ci mu moto bude servisovat, no moc sa mu nechcelo ako vravel, ma toho dost. No ale sak ked uz tu moto robil tak porobi |
Re: bubak650: |
Tak som sa s Francuzom dohodol že sa na to moje GS mrkne čo som to kúpil. Aspon ma dúfam nasmeruje čo na nej ďalej riešiť. Potom dám vedieť |
Inak po kúpe som z motorky zhodil bočný nosič na kufre nejaký homemade a vymenil ho za givi tak ak by mal niekto záujem je to celkom slušné a robusné možno že len ako ochranu pri páde tak v TN je to za odvoz k dispozícii |
Re: bubak650: zvedca motory co cucaju olej sa uz prehrievaju |
copo to že sa niekto nevie dovolať francúzovi je myslím dobrá poznámka ale úplne zlým smerom . |
Nepoznáte náhodou nejakú stránku na objednanie náhradných dielov niečo ako partsdepot ale je tam BMW , chýbaju mi nejaké krytky. |
Re: bubak650: skus na tipmoto.com dake jazdene potom iba bmw jedine |
bubak650 , hádam už len poznáš túto stránku www.realoem.com/bmw/cs/select?product=M&archive=0... ??? |
1100ks GSso je este jednoduche zelezo, ak na Teba nebude mat Francuz cas a ak si trochu zrucny, mozes ho odservisovat kludne sam. Doporucujem cerpat mudrosti v GS komunite na bmwgs.cz/forum/viewforum.php?forum_id=16 je tam vsetko niekolkokrat rozoberane a aj Ti tam fundovane poradia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil patol (04.07.2017 17:06) |
Re: patol: ja som klapky neriesil trochu mi prava hrkoce uz roky pokial sa synchro moc nekazi neriesim ju. Pravidelne synchro robim. Ked pride k servisu klapiek tak ako si pisal urobit puzdra, uz som na to myslel ked som videl tu opravnu sadu a nic moc napohlad hned |
veru ako Brazel pise realoem.com pouzi na cislo dielu a googluj, aj ebay.de pouzi ja som si z ebay obiednaval jazdene ABS kruzky na kolesa. Je tam toho dost |
Copo: ziadnu opravnu sadu nepotrebujes, stacia loziska z obchodu za par € (jedno skratis) a vyrobit osky (Ms gulatina so zafrezovanou drazkou pre klapku a dierami na jej prichytenie plus na konci vybratie pre voditko lanka)....na BMWGS.CZ fore tie osky niekto (pomerne uspesne) vyrobil seriu (bol som posledne zobrat niekde za Brnom) a aj tie rozmery puzdier tam dohladas....predpokladam, ze ak by sa niekto podujal ich vyrobit aj na SK, stretlo by sa to s úspechom....ako vzor mozem poskytnut tie moje stare "zodrate" co mi ostali v garazi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil patol (04.07.2017 21:41) |
Re: patol: pozrem to na bmw fore co pisu, tusim som to aj postrehol davnejsie ale nevenoval som tomu pozornost |
Re: copo: Dam Ti kontakt - som Ti spominal toho Ivana šikovného |
Ja som raz už vymenil celé klapky, bolo to dávno zohnal som celé lacno z ebay. Svoje staré som potom požičal na vyrobenie nových puzdier a osiek, teraz pred sezónou som ich nahadzoval... |
noo pozrime sa, a kolko uz mame moznosti .... |
...ono u tych klapiek ide o to, ze robis synchronizaciu na zaklade podtlaku najprv pri volnobehu (srobom dorazu vodiacej kladky lanka na pravom valci, samozrejme ak mas uz spravne nastavenu klapku a TPS nalavo) a potom "upravou dlzky bowdenu" na pravom valci synchronizujes pri cca 3-3,5tis.otackach. Ak mas ale uz vytlcene loziska a osku, je tam vola a prepusta tadial falosny vzduch, cize ak to potom nastavis na rovnake podtlaky pri 3,5, tak to nesedi pri iných otackach, kedze je to vydrate "do vajca" a teda sa meni ta pridana hodnota vzduchu nelinearne s vzduchom od klapky. Vela ludi to meni kvôli hluku klepotu, ale ma sa to prave kvôli pravidelnosti chodu motora...uz si presne nepamatam, ale tie bronzove loziska stali nejakých 6€ dokopy a tie osky tusim 40€ (domaca vyroba), podla mna dobra investicia aby sa to nehadalo a menej zralo...ale to by uz bola otazka na nejakého kovoobrabaca, cena 2x cca 12cm Ms gulatina pr.8, do nej zafrezovat drazku pre klapku a 2 dierky so zapichom pre hlavicku a zavitom pre srobiky plus na jednej na konci vybratie pre kladku lanka a na druhej aj pre TPS...ved kuknite na bmwgs.cz/forum/viewthread.php?rowstart=100... Upravené 2 krát. Naposledy upravil patol (07.07.2017 6:42) |
Zdravím Páni, tak Francúza som navštívil a teda klobuk dole pred ním. Diky že ste ma na neho odkázali. Viacmenej poradil čo dalej s motorkou k motoru výhrady nemal takže zrejme synchro spravili dobre v servise. Klapky klepocu ale vraj nič strašného takže to na teraz nechám tak a možno po sezone to poriešim. Takže ďakujem za Vaše rady vyšie Motorka inak fajn prežila teraz cestu do Turina v Taliansku (okolo1300km po dialnici) a vôbec nezožrala olej. Síce občas ukáže takmer prázdny priezor ale zväčša ukáže stále polku mierky. Tu v tých horúčavách sa už aj trochu prehrieva a potom je motor značne počuť. Ešte pred odchodom mi kamarát vyčistil štartér ako mi radil Francúz a teraz krásne štartuje. Ak ma tu v Turíne žiaden z tých bláznov nezostrelí tak sa na nej hádam aj šťastne vrátim domov |
ešte otázočka, dočítal som sa že nádrž má objem 25 litrov z toho 4 su rezerva ale vždy ked mi začne sivetit rezerva a hne´t idem natankovať viac ako 16-17 litrov tam nedostanem a dojdem tak okolo 300km pri kludnej jadne už aj 350. Čitál som že bola na tieto motocykle zvolávačka kvoli nádržiam. Menil sa tam nejak objem ? alebo mám problém s plavákom ? alebo mám zlú info o objeme nádrže ? ročník mám 1996. |
Re: bubak650: prigurtnuj na motorku 5 litrovu bandasku s benzinom a skus kolko ti to na tej rezerve da... |
ja mam na 1100 22 litorvu nadrz tak nejak ako pises tankujem a tak to vychadza na menej ako 25. Inak natankujes 24-25do uplne prazdnej v pohode len dlho tankujes. Pri normalnom tankovani ked sa s tym nehram robim dojazd 400-450, to dovolenkove tempo ked ideme tak do kilecka a mam zo sebou jazdca co jazdi len raz, dva krat do roka. |
Po neočakávanom nočnom teste dojazdu na rezervu (mal som šťastie na zatvorené benzinky) |
Zdravím prosím Vás menili ste niekto už tent o-krúžok 6 a nalievaciu trubku 5 (viď link nižšie) ? Zaujímalo by ma či sa dá tá plastová trúbka len vylúpnuť bez nutnej demontáže hlavy. Pevne verím že áno. Začalo mi cez nalievací otvor unikať olej a nevyriešilo to ani nové viečko a tesnenie. |
Hodnotenie: Ak to chces mat spravene poriadne, treba dat dole dekel ventilov, okruzok nedavaj novy, lebo casom povoli a zas to bude tade slzit. |