Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda predstavila CBR1000RR Fireblade 2012
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Krasna je, legendarny Fireblade... |
Hodnotenie: no zase nová Raketa krása |
ako SS laika ma zaujalo ze medzi novinkami som sa nedocital nic o motore - ostal bezo zmeny co sa tyka vykonu? ako je na tom sucasny model Fireblade oproti konkurencii? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.09.2011 22:09) |
Hodnotenie: zda sa, ze sa najviac zamerali na podvozok.. ten bol uz na terajsom fireblade relativne dobry, tak uvidime, co spravi model 2012.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (23.09.2011 22:43) |
pitaz? he? ved si nic nepovedal k tomu co som napisal.. |
ja neviem z vlastnych skusenosti zhodnotit o kolko je fireblade na okruhu lepsi alebo horsi... |
s tym podvozkom suhlasim, BPF je ok tah... a u mna (laika) asi ta najpodstatnejsia zmena Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (23.09.2011 23:36) |
Raptor, honda ako najvsestrannejsia s najvacsim predajom spravi Opät trefu do cierneho, upravi pekne vyzor a moznost si upravit vyzor palubovky, co povazujem za velmi dobry tah za minimum nakladov, co ti je na tom smiesne. |
Hodnotenie: Motor ostal okrem softvéru nedotknutý, aj výkon a krúťak. Možnosti otáčkomera sa laikovi môžu zdať smiešne, ale na okruhu, kde ti každú chvíľu inak svieti slnko, a kde máš na kontrolu otáčok často iba zlomok sekundy (alebo to sleduješ len periférne), sa ti to zíde. Na porovnanie s konkurenciou sú porovnávacie testy (ktorých sú inak desiatky), nie oficiálne predstavenie. A inak aj tu v MR moto DB si môžeš porovnať viacero modelov, tak šup šup... |
veru, pozerat otacky na okruhu, na to moc casu neni.. preto velmi pozitivne hodnotim shift indicator.. tato nova palubovka vyzera velmi prehladne.. ukazovatel zaradenej rychlosti je super, aj ked pre okruhove jazdenie nie je moc dobre umiestneny.. skor by som ho tlacil cim blizsie k tomu shift indicatoru Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (24.09.2011 9:41) |
Hodnotenie: pristrojovka ... kolečka ... ale ten vzhlad ... pre mna najkrajšia RR stale ostava 2004-2007... |
herghott nechcem ta chytat za slovicka ale ak mas na kontrolu otaciek casto iba zlomok sekundy (s cim suhlasim) tak budes mat cas prepinat si ukazovatel podla toho ako svieti slnko? pockam si teda na hodnotenia odbornej novinarskej obce z UK (tam sa zo ziadnou motorkou neseru) Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (24.09.2011 10:33) |
Novy Fireblade, 176 koni, 200 kg aj s naplnami. A nova Ducati 1199 vraj 195 koni, a 176 kg s naplnami. O Novej R1cke som sa nikde nic ohladom motora nedocital. Ale ta Ducati Na dvojvalec s 200 konami dost masaker! Aby fároš tazko vydobite metre v zakrutach nestracal na rovinkach Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pedro26 (24.09.2011 10:56) |
nemyslim si, ze pri kawe, ducati, bmw dostanes viac "potencialu tej ktorej znacky" ako pri honde Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (24.09.2011 11:25) |
Pedro26 Nova R1 dostala iba trakcnu kontrolu a mensi facelift. Uvidime aky bude novy ram na tej Ducati kedze ma byt odvodeny od ramu Rossiho specialu. |
Hodnotenie: podvozok, kolesa, otackomer, dizajn |
neviem majky ak by som to dal co paralely s Toyotou (kt. predava celosvetovo najviac aut) tak Toyota nejde touto cestou |
tá farebná kombinácia nič moc podla mňa a celkovo ten dizajn čo ja viem možno na živo by pôsobila inak |
raptaku, jasne, ja chapem.. a co si tym chcel povedat? ze vyjazdeny chalan z okruhu da na versyse dole chlapcov zaciatocnikov - wanna be racerov, na vylestenych tisickach? |
Hodnotenie: dizajn ja posudzujem nazivo. no a u cielovej skupiny par detailov +- vykon vaha a tak asi je uz aj tak za hranicami vyuzitia. Ak by som mal rozum idem do nej hned, ale mam este dalsie 2 problemy. Na ceste ju nevyuzijem, na okruh idem tak 2 x rocne a som suzukac Proste mam problem s tym ze tak ako na mojej gsr mam pri zaguleni 160 na hentom tam bude 240, co vidim uz na ceste ako big problem. |
Niektoré veci sa dajú pochopiť až po ich zažití... To je ako vysvetlovať panicovi aký je sex. Kto chce psa biť, palicu si nájde... Prepínať si otáčkomer počas jazdy asi bude iba turista, každý rozumný racer si motorku nastaví pred jazdou podľa potrieb a gusta. |
Dizajnovo mi to až tak nesedí (aj keď zvykol by som si) ale v jednom musím dať raptorovi zapravdu, je to rozpočtovka jak víno |
|
tieto 'detaily' by asi pomohli (aj) predajnym cislam.. tiez nechapem, preco to nedotiahnu uplne .. lebo inak je design a spracovanie dobre |
Súhlasím, naozaj nechápem prečo neurobia takú motorku akú dokažu! Kua! |
matoob Ktora z konkurentov podla teba nie je rozpoctovka ??? |
herghott ja nechcem bit psa, napisal som ze vacsina z nas tej motorke na dno nesiahne, napisal som ze to asi bude vyvazeny bike po vsetkych strankach... a napisal som ze Honda ma potencial postavit ovela vacsiu "vrazdu" |
Hodnotenie: ...tá motorka to je PORNO a tie kolesá |
Tak si ma zle pochopil. Jazdec si zvolí ten mód otáčkomera, ktorý sa mu najviac hodí k daným podmienkam. A hneď dodám, že podľa mňa má najviditeľnejší otáčkomer práve Kawa. |
A ešte aby neboli doťahovačky: 1 jazda = 1 mód, nie prepínanie počas jazdy Na to je tu GW a podobné stroje. |
to ze kategoria SS podla tvojich slov od 2008 klesa v predajoch je ospravedlnenim porovnania noveho Fireblade vs. sucasna konkurencia? uffff |
...aj tak 90% z nás by bolo najrýchlejších na Fárošovi... |
raptaku, ano, to ze predaj SS rapidne klesa a vyvoj stoji strasne peniaze, je velmi dobry dovod na to, aby firma velka (aj) ako Honda, nevyvijala kazde 4 roky uplne novy stroj.. je to logicke a z pohladu prezitia firmy to uplne chapem.. boh vie, preco ty nie |
Hodnotenie: kraaasne vela informacii. pekne foto, pekne ukazanie novych technologii a inovacii plus grafov. |
Pitazku dobre vravis az mi je todivnô. Ludia sa ale aj tak budu cudovat, preco kazdy fotak, telefon, pocitac, motorka ma nieco ine a kazdy rok o kusok toho viac... kto nechape, nech ide do afriky medzi masajov na pakonoch jazdit. |
Hodnotenie: mne sa paci viac ako predosly model, aj ked ten tiez nebol na zahodenie |
nahodou, ja viem o predajni, kde sa bude dat kupit novy fireblade s pancierovymi hadicami v cene |
Hodnotenie: pekna masina.... bez debaty... osobne vitam prepracovanie podvozku daleko viac ako navysovanie vykonu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil deep (26.09.2011 9:09) |
Hodnotenie: Nááádheráááááááá Krása Pekné video, pekné fotky, krásna motorka. Veľmi sa mi páči a tie kolesá, no špica nemá chybu |
Prilis ma neohurili. Nasiel som len kopec dobre znejucich PR fraziciek. Upravené 2 krát. Naposledy upravil RHplusB (26.09.2011 16:51) |
Skoda ze nedali foto presne z boku. Model 2009 sa mi moc lubil, najma tou nahrbenou prednou castou /pohlad z boku/. Toto je slabsie. |
....... keď len dizajnovo v JPN značkách = toto je proti Kawe škaredá hrúza. Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (26.09.2011 20:43) |
Hodnotenie: Fuu,vyzera fakt neskutocne dobre! |