Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvé dojmy - Husqvarna Nuda 900 na Sardínii
Hodnotenie: ![]() Tak tento test ma fakt zaujima. |
zda sa, ze k tomu pustili dizajnera BMW, tiez to vyzera akoby to kreslil ozraty autor japonski |
Hodnotenie: ![]() Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (26.10.2011 21:16) |
Hodnotenie: ![]() srat na dizajn? Ten je popi...A parametre? Jak bi dau! nevím či mňa to fčil moc nemrzí, že sedzím doma a v roboce a prší a..... |
miku - no, pardon. S tým dizajnom som reagoval na Strasiftaka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (26.10.2011 22:01) |
Hodnotenie: ![]() Menton tak si pockaj na test od ludi z Motohousu,lebo tu sa podla mna nic zaujimave |
Nuda vyzerá naživo oveľa lepšie, ten design si ma získal, som zvedavý ako to bude zajtra jazdiť... Tých zmien oproti baworáku je veľa. Aj na motore, nejde len o prevŕtanie, nová je hlava, väčšie ventily, kľuková skriňa a aj kľukovka je posunutá o 315 stupňov. Počul som aký to ma zvuk a bola to paráda. |
Doplnil som vám ďalších 15 foto z večernej prezentácie, sú tam hlavne doplnky a detaily eRky. Je to v galérii k článku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (27.10.2011 0:20) |
Hodnotenie: ![]() Ak bude jazdit tak dobre ako vyzera a nastavia cenu hlbsie pod 10000, takych 8500, tak to bude pani motorka |
Davtex: 8,5 ? Zabudni. Tolko stoji F800R... A spotrebu mas v tabulke pod textom clanku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (27.10.2011 1:29) |
Hodnotenie: ![]() lubi sa mi... akurat sa hovorilo o jednovalci s mega-objemom... |
Menton: jo, diky, tabulku som si nevsimol. |
Hodnotenie: ![]() Urcite to bude zabavne vozitko, no pri tejto konstrukcii by som cakal suchu vahu max na urovni 150-160kg... |
Hodnotenie: ![]() vyzera fakt paradne.. ked tak bude aj jazdit ako vyzera a cena pod 10, ma velke sance na uspech - huska ano |
Hodnotenie: ![]() presne ako pitaz vravi, voobec to nie su zle cisielka Upravené 1 krát. Naposledy upravil bezdooo (27.10.2011 8:45) |
z vecernej prezentacie sa mi najviac pacil ten veteran... |
..to veru kazdy nedokaze |
Hodnotenie: ![]() typicka vlastnost germanskych jebohlavok. urobim SM/Nahac, ale spravim k nemu 10 kufrov, nech sa na tom da robit turistika. ze mi odpadne rit po 100 km jazdy na tej lavici, tak to nikoho netrapi. z nemeckych for ma ide klepnut, ked vidim superduke R s turistickym plexi, tankvakom a vzadu topcase-om |
Hodnotenie: ![]() Som zvedavý, Awia, ako to pôjde. V čiernej vyzerá pomerne ťažkopádne. |
ChesterTT: no ket si taká nedočkavá, vičúrala si sa už? |
Ej miku, vidis? v tom to bude!! |
Hodnotenie: ![]() Vyzera byt fajna motorecka, tiez som zvedavy na report. |
|
Hodnotenie: ![]() Prijal by som tuto novsiu verziu motora. |
JuriK: pri vsetkej ucte, cestovatelske moto maju ine kufre, hlavne s vacsim objemom. Taketo su na F800ST, S a R a to su predsalen velmi blizke k Nude. Takze k nim to asi nebude kamoska do garaze. Teda nie tak casto. Ja si ju viem realnejsie predstavit ku GS, ci RT. Len tam okrem kufrov nevyuzijes asi ani oblecenie.... |
Menton pri vsetkej ucte, cestovatelsky korab som mozno prehnal |
Hodnotenie: ![]() schone motorrad , zehr interesant parameters und design + gunštige prajs Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.10.2011 8:25) |
JuriK - ano pozastavujem sa. podla mna je to doplnok uplne vedla. ako keby yamaha predstavi R1 s drapakmi a vypletanymi kolesami. tiez to mozno niekto vyuzije, no uplne minimum a ta moto bola urcena na nieco uplne ine. takto mi to pripada, ako keby hlavne nemci chceli mat za kazdu cenu univerzalne motorky do koca aj do voza, na turistiku aj na SM aj ked len naoko kuframi.. |
chester - podla mna sa na to pozeras strasne zaujato |
Presviedcate ho jak volaki predajcovia o cococinach jak keby bol male decko a pritom ma pravdu |
ChesterTT: podla tvojej teorie by potom ta R1 nemala byt nikdy pouzita na turistiku. Ale za hranicami stretnes kopec jazdcov, co si aj na ss gurtnami a pavukmi pripevnia stan, spacak, nepremokavy vak, ci igelitove vrece na veci a precestuju tak tisicky km. Aj oni robia len naoko zo ss akoze univerzalnu motorku do koca aj do voza ? Podla mna nie, jednoducho chcu jazdit na ss, lebo to tak citia a hotovo. A preto si balia veci takym kutilskym sposobom, lebo vyrobca ich moto si povedal, ze sa s tou moto nebude cestovat a vykaslal sa na potencialny business. Co je lepsie, gurtne a igelitove vrece, alebo pevne prichyteny a dizajnovo zladeny kufor, ktory navyse ako JuriK spravne podotkol mozes pouzit aj na ine moto ? |
Hodnotenie: ![]() Pekná mašinka len mohli jej vymyslieť iné meno (takisto ako pre Hyundai Gec) |
menton - tak mi povedz, ktory inzinier, co vymyslal motor tej R1 ho robil s tym, ze to bude turistika. ktory inzinier co robil, ram, posed, podvozok, rajdy, chassi myslel pri vyrobe na to, ze to bude turistika. V marketingu R1 pri reklamach, vsade, ze superbike na okruhy, cista sportova masina, nekompromisna na okruhu. no a potom vidis ludi napakovanych, ako si na tej moto nicia klby, boli ich rit a vymyslaju vsakovake nikajderske homemade drziaky, aby tam mohli napakovat batozinu. sak spravim marketing, ze ked chces nahac, tu mas. ked chces SS, tu mas a k nemu doplnky (ale podvozok, quickshifter, sportovy kit, kotuce, vyfuky a pod.. ) ale nie kufre. tie si kup tuto na turistu. alebo na vsestrannu moto. to je jako kupit si formulu a chodit s nou po rozbitej blave. trpis aj ty aj stroj.. |
chester - co je na tom ak si niekto da na stareho duka topcase preboha... ak s tym pojde na okruh tak da topcase dolu, ak s tym chodi do prace tak ten topcase mu urobi sluzbu |
ChesterTT: a preco potom tej cistej okruhovke daky konstrukter navrhne svetla, smerovky, drziak na znacku, utlmeny vyfuk, klasicke radenie a co je este horsie, tak aj daky vyrobca to aj vyraba ? |
Nevidim nic zleho na turistike s takouto motorkou, ved cestovat sa dalo aj na Jawkach. |
Hodnotenie: ![]() Kamos isiel z Londyna na super duku na SVK v podstate na otocku. Isto by tie kufre ocenil |
RH+B nuz evidentne moze.. a zrejme je to vec pohladu |
ha-ha, nepochybne sa najdu taki, co si tie kufre aj kupia. Mne to pripada byt rovnaky hriech ako nutit Monicu Bellucci okopavat repu, hoci jej uloha na tomto svete je poetickejsia. |
Čaute, |
RH+B - |
|
raptor mas tak strasne odlisny pohlad na svet, ze este nemam dopisane svoje a uz som zvedavy, co odpises. Nie som si isty, ze som pochopil, co si napisal. Upravené 2 krát. Naposledy upravil RHplusB (29.10.2011 13:02) |
RHplusB: vies ty vobec kedy BMW vlastnili Land Rover ? V rokoch 1994-2000. Potom ho mal Ford a posledne tri roky ho vlastni Tata Motors. Pred tym, ako ho kupilo BMW boli na pokraji krachu, majitelia si ho pohadzovali ako horuci zemiak, lebo nevedeli co s tym. Takze fakt skvost... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (29.10.2011 13:39) |
|
zato raptor všetkých presvedčí vytrvalosťou svojich argumentov... nakoniec každý radšej privolí, že on má pravdu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (29.10.2011 18:03) |
RH+B predpokladam ze s tym motohouse to mala byt narazka na mna, v tejto suvislosti si ti dovolujem oznamit ze ja ani majo na slovenskom motohouse uz viac ako rok nepracujeme, konstruktivnu kritiku beriem... ale taketo neopodstatnene rypance nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.10.2011 18:13) |
aha, takže ja |
matoob ak si odmyslim tento moj prispevok tak doteraz tu boli 4 tvoje a 6 mojich |
|
ale figu, narazal som na to, co 26.10.2011 22:20 napisal coffeeracer. raptor, ani som len netusil, ze vychadza slovensky motohouse. Ten papierovy som naposledy cital pred mozno 10 rokmi. Dobre citanie, ale uz ma to nebere tak ako kedysi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RHplusB (29.10.2011 19:34) |
Ja voči tebe naozaj nepociťujem antipatiu |
RHplusB: tomu hovorime evolucia... |
RH ty nie si nahodou cigan-cestovatel? |
Menton, poucujes akoby si robil Samuelsonovi poradcu, a pritom si mylis uspech s uspesnostou a predaj s predajnostou. btw. zisk je dolezitejsi ako podiel na trhu. |
no tak po precitani awiovho prispevku berem tie kufre spat. ako niekto pisal, toto nen Monica Belucci. ked je na kazdodenne jazdenie a dochadzanie do prace, tak to ja som zle pochopil koncept motorky. |
Tak chlapi, počkali ste si týždeň ale snáď to bude stáť zato, článok je doplnený aj nejakými videjkami. No a na jednom videu ešte pracujeme. |