Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Moto Guzzi California 1400 - už je na ceste
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
zda sa to len mne alebo je to pokus o bagger |
Hodnotenie: a mikulec sa hnet zaluuubil ale v tej bordovej je to ozaj ppc. krasna masina |
jediná motorka, ktorá v matnej čiernej vyzerá desne |
Hodnotenie: čekám jak hňup, že do začne s diskusijú, abi to nevipádauo že sem zas hotoví z ňejakej moto a ten čestr to aj tak ví... |
Hodnotenie: Červená, jedine žiarivo červená! Krásna je veru... |
Hodnotenie: ta stym chromovanym blatnickom vpredu |
Hodnotenie: Motor sa už dosť podobá na Big Bore, čo považujem za jeden z najškaredších motorov sveta - aj keď parametre ho ospravedlňujú... Vykrojenie nádrže je ale originálne, šikovne odvádza pozornosť z tej veľkej spodnej hmoty motora. Ešte že matná čierna spodku opticky zmenšuje obrovskú stabilákovskú olejovú vaňu starých "bigblokov". |
Hodnotenie: aj keď "čoper" nie je nič pre mňa je tá nová Califa pekná, proste je iná. Ja čakám na V12 ale či sa dočkám... |
Hodnotenie: ta hra s farbami v coreli nie je vobec zla a motorka je to bezdebaty krasna ale za 19 litrov sa mi zda že harýk je lepší kauf |
mikulec - sak vim jak si basniu o grise. dat do teho o 200 kubiiku vacej, to sa ci mosi luuubit |
Hodnotenie: Nádhera, nie som na čopre ale jeden nikdy nevie, ako majitel Stelvia si viem predstaviť tu ovladatelnosť a motor v ktorom je život. Mne tá modrá |
Mať koleno 5cm za tým rozpáleným valcom v lete pri pomalej jazde napr. v meste musí byť chrumkavé Majitelia GS by asi vedeli rozprávať, akurát tým tie viac odpadnuté valce pekne zohrievajú členky |
Zase fámy o horúcich valcoch. Mishko ... |
papi, nebudem sa hadat, nemam Guzzi ale vzduchom chladenych dvojvalcov som uz par odjazdil. No a ze by v horucom lete mali iba "teple" hlavy sa povedat nedalo ani o jednej. A ze GS fest kuri na nohy je fakt, to dufam nechces spochybnovat. Bavime sa o jazdeni v horucom lete, ked "studeny vzduch" ma povedzme 30°C (v chladnom pocasi je to samozrejme prijemne). |
Veď ja to nechcem bagatelizovať, ale ani dramatizovať to netreba. Fakt cez obyčajné rifle je nejaký ten dotyk bez újmy. Netreba patent, štvortakty sa chladia aj vnútorne cez nasávací takt, búchajú polovicu oproti dvojtaktom, obieha tam olej chladený minimálne vo vani... Samý vrch motora vlastne ani nie je hlava, len dekel ventilov (rozvodov). Na Jawáckej triapolke bol dotyk hlavy kritickejší... |