Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProjekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť - Diskusné fórum

Hodnotenie: (12 hodnotení)

Diskusia k článku: Projekt z cesty do terénu: Finančná náročnosť - Cesta vs. terén

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
11.12.2013 7:54

Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ostanem teda pri tom mojom kavickovani

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Masochista (11.12.2013 7:56)


11.12.2013 7:57

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Neviem, či som len prehliadol, ale nerátal si s PHM? Celodenne okruhove jazdenie popapá nielen jednu plnú nádrž, čo už pri dnešnej cene benzínu tiež nie je zanedbateľná čiastka....


11.12.2013 8:04

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona


Video: www.youtube.com/watch?v=jMrln7jLWXg


11.12.2013 8:41

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Demmoo: neprehliadol si, nepíšem To tam, lebo je to veľmi pohyblivá čiastka.
Ale trebárs moja Ducna papala na okruhu rovných 10 na sto.


11.12.2013 8:46

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tak to ma ducna velmi dobru spotrebu, nasa stara karburatorova R1 papala na okruhu tak okolo 15 na sto :-D


11.12.2013 10:56

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mikulec: aj tak si myslim, ze si dal ceny az prehnane optimisticky nizke... to by si musel vychytat totalne vypredaje skladu, ci nakupovat v supermarkete... uznavam, zas netreba vyplasit, ale len malokto pri takejto najlacnejsej vybave realne skonci... ;-)


11.12.2013 11:52

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

MASAKER
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

a ja cocot sA pcham do oboch sektorov:D


11.12.2013 12:29

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

miku: ale myslím, že výrazná, aj ked pohyblivá...

ked som bol na ringu s TDM (viem, nie je to motorka na to stavaná...), tak potiahla tiež cca 15 na sto...ak má okruh v priemere 5 km, tak sa bavíme o 1 nadrz/ 20 kôl, čiže za celodenné jazdenie v kľude 3 nádrže, nie? pri cene za nádrž cca 20 €to máš na den jazdenia hned náklady 60 €/den, co nie je podla mna zanedbatelne...


11.12.2013 15:03

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tiez mam na to podobny pohlad ako menton...
mikulec: daj tip, kde tak lacno nakupujes ;-)


11.12.2013 15:15

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

on vas chcel iba nalakat na nizke ceny
nepocital ani naklady na liecenie urazov, co je tiez vyznamna polozka :-D


11.12.2013 17:37

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Landal
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak si to Mikulíku pekne posral :-~ teraz si to tu nájde moja polovička a tie moje kalerabovacky o nenáročnej kratochvíli si môžem strčiť niekam :-}

[dobre]

Jedna zásadná položka tam chýba: úrazové poistenie, poplatky na urazovku a traumačku, strata na zárobku ;-)


11.12.2013 22:27

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

chalaňi, ceny sú fakt že hledané a napísané na co sem natrefiu najlacňejší.


poisťeňí, léčeňí a tak dál je pravda. Ale zas to neňi aš taká podmínka :-D


A sem rát že ste to spomenuli v diskusii, o temto to presňe má bit. ;-)


11.12.2013 23:14

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

len tak zo zvedavosti som si dal online poistenie na uraz/smrt pri sporte. Poistna suma na 5000€ a mesacne poistne je 75 eurokorun


11.12.2013 23:19

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

odteraz ked b udem nieco potrebovat na motorku, tak uz len cez mikulca, ten ma cuch na tie ceny :-D :-P


11.12.2013 23:24

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Jane sa smjeješ, ale co uš... ;-)


12.12.2013 8:26

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kto nepadá jazdí pod svoje možnosti že...

Takže kto bude jazdiť pod svoje možnosti nebude potrebovať poistku. Ja poistku mám od roku 2005 :-)

Pekné zhrnutie fin. nákladov. V skratke: Nech robíš čo robíš, lacné to nebude >:-)


12.12.2013 9:10

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tam su určite ceny bez DPH :-O :-D

PS: 1 nádrž u mojej motky je cca 15E /300 2t/ a to je tak akurát na jedno poobedné
jazdenie v piesku, s tým že o 4tej som doma :-).



15.12.2013 17:22

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

RHplusB
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja si tiez myslim, ze na motokrosovom obleceni sa da usetrit vela $$$. Helma za viac ako 100E je luxus. Asi len cizmy sa oplati mat lepsie, s dobrou ochranou clenku a ja mam aj ortezy, ktore mi uz parkrat zachranili kolena.
Naproti tomu na cestak mam tu najlepsiu Araiku a nevymenil by som ju za nic horsie, kvoli tomu, ze je perfektne odvetrana, nerosi sa... dost velky prinos pre bezpecnost, pohodlie. Predsalen pady v 200-ke uz nie su sranda, takze oblecenie treba mat poriadne.
Pre mna je dolezite aj to, ze MX si idem zajazdit kedykolvek si zmyslim. Na okruhovke, ti co jazdia viac ako 20-krat za rok su uz maniaci. 20-krat za rok na motokros, to su lenivci.
Takisto, pad v motokrose je bezna zalezitost a malokedy sa nieco poskodi, kdezto okruhovka, ked spadne len zo stojanu, tak je to aspon 100E


18.12.2013 16:19

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

victor
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

čižmy za 90 a chrániče za 15 :-D
som sa celkom slušne pobavil..
RHplusB koľkokrát si padol v dvestovke ?
Ja som spadol veľakrát v 60-70 kmh na kantráči medzi stromy....na kamene...dole prudkým výjazdom som dozadu nasekal 15 kotrmelcov a na spodu mi motorka zavalila finálny buchnát.....
Na výstroji neušetríš nič!!!
A keď okrem spotrebáku spočítam utrhnuté páčky radičky , polamné rajdy ,plasty s polepy, ohnuté a polámané výfuky tak sa za sezónu 2013 hýbeme niekde na trocha iných šíslach...
a..P.S. či väčší amatér tým viacej padáš...rovnica je ľahká :-)
Ak budeš kalkulovať príležitostné povozenie sa po víkendoch tak to bude samozrejme podstatne menej ale celkovo je ta kalkulácia nereálna.


19.12.2013 13:47

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

victor: musím reagovať, aj keď viem, že zrovna Teba to nič nedá.

Napríklad čižmy O'Neal Element 2. Čo im je pre začiatočníka? Chrániče na kolená za 15€ Thor sector. Asi lepšie ako bez nich, či ani nie?

K padaniu v dvojstovke, neviem či RH padol v 200, ja som napríklad padol v 110km/h na okruhu a je to riadna šupa, ktorú som na krose nemal ani pri náraze do stromu. Zato predpokladám, že to čo píšeš, že si padol v 60-70 na kantráči tak nie že trochu, ale hodne prestreluješ. Možno to bolo tak max 30-40 nie? Ono tie stromy hodne skresľujú, keď sa mihajú blízko Teba...

A k poslednému, že plasty páčky a tak ďalej. Ja padám asi dosť, o mne to je známe :-D , hold som drevák, ale ešte som nezlomil ani na jednej moto páčku, ani radičku a dokonca ani výfuk...Na huske som praskol zadný blatník, keď som prepískoll jazdu po zadnom. Ale plasty na nádržy mávam po páde v piesku pretočené skoro o 180 stupňov dozadu a si predstav, zlomené nie sú.

Ale ak si aj čítal a nie len preletel a rýchlo si to išiel skritizovať, tak si si musel všimnúť, že aj "spotrebák" je tam spomenutý. Lenže je to hodne individuál, tak aj konečná tabuľka, obsahuje len ten potrebný a nutný základ. A na záver je tam spomenuté aj to, že či cesta alebo terén, cena rastie úmerne k jazdeniu. Teda aj ak viac jazdíš, tak viac padáš a viac to stojí, napríklad.


19.12.2013 13:54

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

a ku*va, toto je vážné...mikulec nevyprávjá, ale rozpráva!


19.12.2013 14:00

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

to abi mi rozumjeu :-D


20.12.2013 13:43

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Myslel som, ze v tom uz mame vsetci jasno: Spadnes z bicykla na asfalte a na polnej ceste- co ti narobi viac odrenin?
Bezna rychlost v motokrose je tych 60- 70 km/h a na okruhu 160- 170km/h. Pripocitaj k tomu tvrdost/drsnost asfaltu alebo makkost hliny.
Da sa teda usetrit na chranicoch pre motokros, ci neda?

V MotoGP sa pouzivaju najnovsie bezpecnostne technologie, airbagy, chranice chrbtice a kazdeho jedneho klbu. Ich rukavice vyzeraju ako ruky terminatora, prepracovane do posledneho detajlu.
Naproti tomu v MX1 alebo AMA SX kopec jazdcov nepouziva ani len chranic hrudnika a na prstoch maju nieco ako damske rukavicky.

Moja vybava na cestu: helma 900, kombineza 800, cizmy 300, rukavice 200, korytnacka 100= 2300,- EUR
MX: cizmy 300, helma 120, okuliare 80, rukavice 20, ortezy 600, dres 20, nohavice 60, chranic hrudnika 50= 1250,- EUR

Na cestu asi staci aj helma za 200E, hoci ja sa drzim toho, ze ked idem na motorke 250km/h, tak chcem mat na hlave to najlepsie. Rovnako aj na motokros netreba mat ortezy a stacia tie chranice za 15E, co spominal mikulec.

victor, trochu siris poplasne spravy. 4 chalani v time MMSR za sezonu nepolamali tolko dielov, co ty pises- trenuju 2-krat tyzdenne, plus kazdy bozi vikend na pretekoch. A to su strelci, ktori ked hodia drzku, tak to lieta na vsetky strany.
Ked packy nebudes mat na fest dotiahnute, tak sa ti nebudu lamat.


20.12.2013 14:55

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

na ceste pri 250tke prilbu uz nepotrebujes :-P


20.12.2013 16:34

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

RHplusB: na okruhu sa ti nestane, že narazíš do stromu, ani že dopadneš po skoku nesprávne alebo nedoletíš po dopad, alebo ho preletíš a hodíš papuliaka s tým, že ti tvoje vlastné rajdy prinajlepšom vyrazia dych skôr, jak sa vôbec dotkneš zeme...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (20.12.2013 16:35)


20.12.2013 22:29

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

demmoo: to je možno pravda, ale stane sa ti, že narazíš do niekoho druhého, alebo do zvodidiel, alebo pneu....

No a na MX sa až tak často nestáva, že naratíš do stromu, aj keď som videl aj také prípady :-D

Naposledy čo som padol a zlomil si rebrá, tak to bolo asi z výšky 4 metrov + rýchlosť 40 max, ale ten dopad na rameno, hlavu prilbu...možno si čítal :-D


07.01.2014 17:15

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

victor
 Geriatrik 

Ikona

Minule som si robil takú rekapituláciu sezóny, po konečnom súčte som sa dosť kyslo usmieval, preto ma vôbec napadlo niečo písať. Ak to niekoho zaujíma: Tu je môj pohľad na sezónu strávenú na pretekoch .
2013 som išiel CC a Enduro ,SMF cup Hobby( to je až 3. výkonnostná trieda)
Zúčastnil som sa na 6 pretekov + 2 krásne guláše ( Podmanín a Čelkovú Lehotu), bol to môj prvý rok s „kompletnou“ pretekárskou sezónou. Jazdím hobby triedu za vlastné, takže väčšinu času trávim v práci, a tak aj vyzerá môj tréning. Podľa minutého oleja som tento rok spálil 360 litrov benzínu.
Motorku som už mal, ale pred sezónou som urobil komplet GO motora, spodok, vrch 700€. Repas tlmičov u LK, bohužiaľ zadný tlmič si vyžiadal investíciu 550€ pri predošlom servise zatiahli objímku moc silno a tak som vnútro tlmiča statne zhobľoval. Predok potreboval len vymeniť olej a sadu na repas. Okrem toho som menil lízatko a vodítko, gripy, reťazový kit, predný kotúč a platničky v predu a vzadu. Nové plasty s tímovými polepami, vatu vo výfuku. To všetko sa zmestilo do 2 000 €
Národná licencia typu B na CC stojí 40€ + poplatok lekárovi(mňa to stálo 20€). Štartovné na preteky CC je 40€ a na enduro 50€ . Jazdí sa dva dni, naša kategória 1,5 hodiny, na čo vystači necelá nádrž denne(9,5 litra).
Keď som začínal, tak mi stačili jazdené čižmy z druhej ruky, prilba za 70€ a a kolenačky za 15€. Keďže na pretekoch si siaham trochu hlbšie a trocha aj riskujem, ku koncu padám v dôsledku únavy frekventovanejšie a celkovo jazdím v cudzom prostredí. Rozhodol som sa vymeniť mojú ošúchanú výstroj za novú. O tom , či sú ortézy luxusom sa stačí porozprávať s ktorýmkoľvek z mojich početných známych a kamarátov PO alebo PRED operáciou kolena. Smutné ale fakt. Keďže sa mi darí dosť krkolomne padať , tak som poriešil aj nákrčník, nie najdrahší, ale podľa mojich kritérií dostatočne funkčný. Po tom ako som v minulej sezóne zdemoloval nové čižmy mojej obľúbenej znažky AS za necelé 4 mesiace, tento rok som posudzoval podľa osobných požiadaviek-maximum vymeniteľných častí, ochrana z vnútornej strany nártu proti zatrhnutiu na stupačke a dostatočná pevnosť, ale pohyblivosť pre môj zdemolovaný pravý členok. Na hlave nechcem nosiť šrbeľ, lebo mi na tom oriešku trocha záleží, už som mal 2x otras mozgu. Ťažká prilba po 3 a pol hodinovom endure v mojom veku znamená bolesť v krku. Pevná a ľahká = drahšia.
Moja výstroj :
Prilba- Ufo-plast Warrior
Okuliare – Scott recoil+Ufoplast neviem typ, ale stáli ma cca 35 euro (dvoje okuliare je nutnosť)
Nákrčník – EVS R4 race colar
Korytnačka Ufo-plast Scorpion ( po malej úprave tam ten nákrčník sedí perfektne)
Ortézy - EVS WEB
Čižmy – SIDI Crossfire
Tímové dresy-2x
Nohavice – One Industries recon
Bunda- Ufo-plast Ranger
Podkolienky pod ortézy- 2 páry Ufoplast
Spodné „trencle proti zodratiu zadnice) Ufo-plast
Rukavice 3 páry- Ufo, AS, Acerbis-všetky sa mi strašne rozriahli a robí to mozole, tak som kúpil „pacičky“ a recyklujem 
Nový camelbak
Niektoré veci som zohnal fakt výhodne, niektoré zase nie až tak, takže som sa celkovo zmestil do 1600 euro. Schválne neuvádzam ceny, lebo každý si dokážeme zohnať za iné, takže písať, 60 euro za gate, ktoré bežne stoja 110 je asi blbosť..

Ako som to dobojoval :
Borský: tu sa škody napáchali len na mojom egu, prvé preteky sezóny po dlhej zimnej prestávke bez prípravy....keď sme v nedeľu balili mal som toho fakt plné „kecky“
Malacky : v nedeľu som v poslednom crossteste hodil otváraciu „grande“ držku sezóny. Podľa záznamu som mezi retardérmi v tomto teste chodil 70-75 kmh. Ku koncu pretekov tam vytŕčal nejaký betón, ktorý som úspešne našiel a letecký deň sa začal. V podstate neviem ani čo sa stalo, ale som vďačný za každý kus výstroje, ktorý som mal na sebe a za to , že sa padalo do mäkkého. Tí čo tam boli vedia o čom píšem  Dojazdil som otrasený vychádzkovým tempom. Škody: zničená spojková páčka (vyklápacia !) a žiaden strach nedoťahujem na fest...
Brezno: Nastúpil som s novučkými plastami a fungláč kolenom FMF, keďže som sa v tréningu trocha pováľal. Tu sa padalo, ako Mikulec píše tak v dvadsiatke tridsiatke, ale za to snaď 1000 krát  V nedeľu do mňa trochu ťukol v nejaký ujo na štvorkolke, tak som si dole tým posledným strmým ťažkým výjazdom na konci druhého prejazdu hodil zopár statných kotrmelcov vzad. Nákrčník díky. Škody: Vizuálne chudiatko ostarla o rok a nové koleno sa dalo zavariť a vyfúknuť.
Kopernica : Krásna tecnická trať, v sobotu nezvládam pánty na koreňoch a oblapávam strom....zvoní mi v hlave preteky nedokončujem. V nedeľu mi to nedá a idem na to, trať je stále krásna. Škody: radička a pedál zadnej brzdy sa ohli nepríjemne smerom dozadu. Dôvodom bola asi drážka hlboká ako marianská priekopa v extrémteste. V tíme sme dvaja s týmto „syndrómom“ a bolo nás ešte viac.
Podmanín: Pred pretekmi zisťujem, že sa mi zadrel valček na zadnej brzde, ešte, že tam má Emil celú zadnú brzdu už odvzdušnenú..“Šak ja Vám to po pretekoch zaplatím“...aj tento rok perfektná trať, pridali aj pasáže, na ktorých sa dalo aj trocha odpočinúť super! Len to horko ma zabíjalo. Dano nesie domov pohár 
Čelková Lehota: tešil som sa, Kremo postavil okruh namotaný v lese s krátkou pasážou po lúkach a riadnej bažine. V nedeľu v predposlednom kole v tom vytrhanom výjazde z jarku padám v zad, motorka mi vyletuje z pod zadku do vzduchu, robí kotrmelce a dopadá na riaditká, ktoré sa ohnú a uvoľnia z okuliarov. Doťahujem v depe a idem nasratý posledné kolo. Miško nesie domov pohár  Škody: riaditka, vytečené tlmiče.
Žaškov : Rýchla trať-rýchle pády, hňeď v prvom kole sa z mračna prachu vyberám na plný plyn mimo pásku...nie som sám, ešte že to kríčie moc nepichá toto tiež nebolo pomaly. V nedeľu mi v poslednom kole zostáva ešte dosť síl, tak za to ťahám, čo to ide...Pri zostupe do tej priekopy mi niekto pristáva na chrbáte. Končím pod dvoma motorkami, nemať ortézu, tak nemám väzy na ľavom kolene.. Škody: ohnutá ortéza, výfukové koleno v tvare plochého exotického dychového nástroja doslúžilo asi nadobro. Tlmiče tečú ako ženíchovi ocas 
Vyšný Medzev: ísť na východ sa oplatilo, perfektné depo, perfektná trať, domorodí fanúšikovia okolo celej trate  Pri odchode pozerám na tečúce tlmiče a konštatujem, že horúce slnečné počasie v kombináci s bahnitým úsekom sú zaručený recept na repas, ešte pokusne špárom popod prachovky a čistím, hadam prestane tiecť.....

Aj napriek tomu, že na mňa si pôsobí väčšia zemská príťažlivosť ako na ostatných, poničených častí za sezónu je v celom tíme neúrekom. Veľa toho poničím hlavne na tréningoch, plasty väčšinou utrhnem pri šróbe, lámať sa mi zatial podarili len predné „krídelka na chladičoch“ a zadné blatníky. Rozbitý chladič, alebo stupačka roztrhnutá o kameň ako by bola z papiera tiež nie je výnimka. Nikto v tíme nepozná bastre čo vydržia  . Ono je to taká známa vec, že hobíková motorka vyzerá zvonku zle a zvnútra fajn...vlastne „jednotkár“ ju má ako cukrík, ale zvnutra zodratú na sračky....
Ono pri kantráči sa padá veľa ale v nižších rýchlostiach a nie vždy zrovna do nakyprenej hliny. Stromy sa neuhýbajú ani borcom a korene a kamene je bežný podklad....Sem-tam sa podarí grandiózna držka vo vysokej rýchlosti, vtedy sa už len modlím aby som si našiel vhodnú trajektóriu v šestdesiatke už nie je sranda narážať na pevnú prekážku. V enduro prejazdoch sa ide aj cez 100, ale vredy sa nepadá ....nie nestíham sa pozrieť na tacháč, len mám malého pomocníka garmin, čo mi to zaznamená.....
Presne ako sa písalo v článku, spotrebák nevypočítaš pre každého rovnako, lebo každý jazdí s inou frekvenciou...
Tento koment reprezentuje moju osobnú skúsenosť a nie jedinú svätú pravdu


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil victor (07.01.2014 17:16)


07.01.2014 22:39

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

victor: [dobre] čítam a takto :-O pozerám. Sám na seba a neverím, že si toto napísal. Takto hodnotne prispieť by som fakt od Teba nečakal. Takže príjmi odo mňa ospravedlnenie a ďakujem za takýto príspevok. ;-)

Ako vidím a aj Ty sám, je to veľmi individuálne. Určite kros a enduro sú tiež odlišne finančne náročné.


08.01.2014 0:31

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

victor pekny clanok si napisal :-D [dobre]


08.01.2014 15:01

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

2786
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Ja by som vám sem dal video ako naraziť do stromu (len neviem ako) ale velice sa vtedy hodila prilba okrem iných chráničov.


10.01.2014 11:13

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mikulec: Super clanok, dobre porovnanie toho co treba na motocros a na okruhy. Urcite to novy jazdci ocenia. [dobre]

To oblecko sa mi zda byt celkom lacne. Kedze nejazdim ani jedno ani druhe, nemam predstavu o vybave specialne pre ne, ale minimalne cizmy, by som kupoval take ktore chrania co najviac (a maju kopec vymenitelneho spotrebneho materialu). Tu na motoride sa ich uz par testovalo. Na helme pre okruh by som tiez nesetril, pre motorkros netusim.
Kedze prilba je tiez spotreba, ten kto casto pada, ju asi tiez musi casto menit co je celkom podstatna polozka.


Victor: velmi pekny clanok si napisal, nevidim duovod preco by si ho nemohol publikovat! [dobre]


10.01.2014 20:41

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

2786: poslal som Ti ss, ohľadom toho videa.


11.01.2014 7:36

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

2786
 Kávičkár 

Mikulec - poslal som ti to cez uschovňu.sk lebo to má 219 mega mal ti prísť e-mail s kódom na stiahnutie. Ak to nemáš daj vedieť.


11.01.2014 10:16

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

2786: teraz idem preč, ale večer to spracujem a zavesím.

Inak ja som si ho už kukol a oprskal som monitor jak som vybuchol smiechom :-D


11.01.2014 10:39

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

2786
 Kávičkár 

Tak vidím že to bude mať úspech :-D
Inak včera sme boli jazdiť a celkom dobre sa dá.


11.01.2014 14:22

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

victor, o 1 hlas navyse, vyborne sa to cita [dobre]


11.01.2014 22:31

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

síce som to trochu skrátil, ale len o hluché miesta, oplatí sa to fakt pozrieť :-D Nie len komenty, ale aj bonus po tom, čo sadne znova na motorku :-D


Video: www.youtube.com/watch?v=_oCfCX3Jjx0&feature=youtu.be


13.01.2014 7:34

Re: Projekt z cesty do terénu - Finančná náročnosť

2786
 Kávičkár 

Keď budem mať čas ešte vám čosi pohľadám zo sezóny 2013. :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.