Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: V sedle KTM 1190 Adventure R 2013 do Mariazellu - aká je verzia R vs. Adventure?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Palec za test, nie za motorku |
Hodnotenie: tak toto ste v horsiu dobu uverejnit ani nemohli moto abstak maximalny, sezona daleko a vy sem hodite fotky cezty z Kalte Kuchl do Mariazellu... aaaaa!!!! xceeeeem taaaaam byyyt... xceeeem aspon 20 stupnooooof... |
Hodnotenie: Znizenie svetlej vysky o 68mm, co je cca o 1/4 povodnej hodnoty veru o pokracovani v offroad ambiciach rozhodne nehovori... Nahodenim poriadneho susplechu na cely spodok a zvody sa to dalej este znizi a je z toho sotolinovy cestak... Teda pardon, RA2 som jazdil a je to cisto asfaltova guma, ktora ma aj so suchou sotolinou problem... V podstate konstrukterov dobehla zbytocna (podla mna) snaha o vysoky vykon, lebo to zasadne obmedzuje moznosti vyberu homologizovanych pneumatik. Jasne, da sa to ignorovat, len v pripade nehody to bude jedna z veci, co zaujimaju poistovakov a prislusnikov a potom to zaboli druhy krat... 21 palcove koleso sa da nahodit aj na konkurencne moto a potom tam uz vela rozdielov neostava, co je skoda... |
Ono je to hlavne cestovna motorka. Geeso sa tiez najlepsie citi na ceste nie mimo nej. Hold to je vsetko prisposobenie sa dopytu od zakaznikov. Podla mna je to fajne, len s tym dezenom by som kazdopadne pritvrdil. |
presne tak, chvalabohu o motorkách rozhodujú väčšinoví zákazníci, ktorí vedia čo chcú a sú ochotní a sú v stave za to aj zaplatiť. Z takýchto zákazníkov výrobcovia žijú. A považujem za normálne, že výrobcov nezaujímajú menšinoví rádoby zákazníci, ktorí chcú niečo iné. Predpokladám, že na celom slovensku sa za rok predá toľko KTM (nových), čo sa zmestí tak na 3-4 kamióny, takže z pohľadu výrobcu, ktorý predá cez 100 000 motocyklov je to úplne o ničom a nestojí im to prakticky ani za prečítanie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motovodic (24.01.2014 17:41) |
motovodic: V podstate súhlas. KTM zvoľnila pretože radikálnejšie zameraná LC8 sa nepredávala tak dobre ako ju menšina ospevovala. Aj 95 - 990 sa postupne civilizovala, znižovala, spríjemňoval prejav motora, znižovala spotreba. Takže to ako vyzerá 1190 sa dalo čakať a je to presnejšie trefa do toho čo zákazníci požadujú. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (27.01.2014 8:51) |
Hodnotenie: Vyrobcovia skratka zistili ze kupci nie su az taki tvrdasi ako sa na forach prezentuju a tomu prisposobili modelovu skladbu |
DDD452 |
No a tých pár tvrďasov si tie doplnku dokúpi |
no a ti maximalni tvrdasi si niekde zozenu KTM 690 Rally Replica ako ma haro007 |
AWIA |
Hodnotenie: Adventure ako taka sa mi paci. Nie je to sice moto pre mna no a verzia R uz vobec nie. |
KTM 1190 Adv je náhrada za 990 SMT. |
S tym ale, ze SMT nemalo konkurenciu, co sa tyka hmotnosti, vykonu, ci pouzitelnosti. Moto typu Adventure je hned niekolko, staci si vybrat oblubenu znacku. Nehovoriac o cene za takuto hracku. |
Hodnotenie: Čafte všetci ! |
Motovodic> na zapade to so sotolinovym jazdenim vobec nieje tak beznadejne ako si myslis. Pozri moje cestopisy. To len na Sk sme papezskejsi ako papez. |
matus |
Hodnotenie: Mne sa mooc paci. |
Ozaj. Ak by sme postavili vedla seba 1190 R a 1200 Worldcrosser. V com by spocivali hlavne rozdiely? (zo skusenosti) |
Hups...to mala byt otazka asi len na Awiu, kedze to R-ko asi este moc ludi nejazdilo |
Ja som zas nejazdil Worldcrosser iba klasickú SuperTénéré... Yamahu by som vôbec nediskriminoval kvôli menšiemu výkonu, ako by sa papierovo mohlo zdať. Tenerka jazdí motoricky veľmi dobre. Yamaha má papierovo veľkú hmotnosť na mašine to ale paradoxne moc necítiť. |
Dost ma prekvapilo, ze Ktm nesla do kardanu. Preco? Koli hmotnosti? Pohodlie a ochrana pred vetrom je porovnatelna? |
dajte uz pokoj s tymi kardanmi... |
READY to RACE a kardan sa nekamarátia Aj keď turistická mašina si to pýta. Otázne je ako veľmi je 1190 RACE a ako turista... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (29.01.2014 11:13) |
Awia: to bola velmi trefna recnicka otazka lebo aj bez kardanu to vazi ako najpredavanejsie cestovne enduro, co sa nepotrebuje tvarit ako race... a ani s elektronikou sa kedysi nekamaratili, ale investovali do vyvoja a zrazu je to v pohode, takze toto moze byt aj dovod, preco nema kardan... zatial... ale zas na druhej strane ma KTM horsiu ochranu pred vetrom a dazdom... to je mozno ten pravy a jediny race faktor |
to je fakt, ze po tom, co urobili s Adventure, sa uz mohli na R verziu rovno vykaslat, dat tam kardan, radio a tempomat. To sa na turisticky stroj hodi. ozaj, nema to aj elektricke plexi? |
Hodnotenie: Awia vies porovnat 1190 R a 1090 R ? Na papieri vyzera rozdiel vo vykone motora . Ale co ovladatelnost . Geometria. Jazda v offe ? |